De megint porszívó módban ment az autó:D ilyenkor hondásan kiszámított nem üvölt nincs nyomaték, csak hurrog:D
De aztán meg amikor odaléptem mégis elindult.
Én az elektronikai limiteket tartom most egész vállalhatónak:
- kanyar kijáraton padlót nyomsz, ő tudja mennyit adhat és csak akkor kapod meg a tüzet mikor már egyenesen mész
- tiltásba forgatod a motort, semmi gond lágyan veszi el de rögtön ránthatod rá a következő sebességet, talán még gyorsabban mint hogy betorpanjon:)
Meg lehet ezt szokni:)) Sőtt:)
És igazából az előző 1000km-et 120körül tettem meg szóval fel is kellett éleszteni a gépet:))) És megforgatta magát:)
Lehet akkor prüszköl mikor a turbo zörög és akkor porszívó mikor pontosan be tud állni:D
Lelke van na:)
A hűtőkör csavarok szépen vizsgáztak, még lehűlés után ránéztem már nem mozdulnak szóval pont jól befeszültek a tömítések:)


Egy youtube videóban láttam hogy a rongy hiánypótló ha lejtenél valamit:) és tényleg.. :)
A csavar ház fémbetétes, legalább is a kisebbik, a nagyobb nem biztos.. :P
Nem folyik ki vészesen sok lé, nem is kellett utána tölteni, de azért ráfogtam ujjal..
A gumi tömiítés kibányászásához kell egy kis hegyes szerszám.
A lé melléfolyik majd legközelebb indításkor füstölni fog.
A részecskeszűrő mögötti húzható krovával a másikat csak papagály fogóval tudtam óvatosan. Kézzel ráhúzható 90%-ra de utána meg kell szerászámmal is kicsit támogatni.
Nem szabad túlhúzni, mert feszül még amikor megkapja a gumi a hőt.
Na kinek kell még ilyen csavar?
Alfissimotól rendeltem, vannak egyéb megoldások is, de ez elég minőségi.
Ha együtt rendelünk jobban jön ki a szállítási költség.
Mellette megy a turbo kar rendelés is.




