Én Shell bérenc vagyok…
Mióta Őemvéj-nél megszűnt a 98, Shell V95-öt tankoltam a benzines autóimba.
Most a Giulia Shell Vp100-at kap, de mivel eleve így ismertem meg az autót nem tudok erő többletről vagy fogyasztás külömbségről beszámolni.
De legalább van a kutakon:D és most már “csak” 700ft mikor vettem. Giut 750 volt..
A sima 95 és a Vp95 közt magas fordulaton tipikusan autópályás faxméregetés esetén éreztem töblet erőt, illetve jobb fogyasztást. Pl. a 155-nél vagy off Civic-nél jó ott a turbo gomb többet segített (klíma kikapcs:D)
Ugyan ezekbe az autókba 100-ast tankolva nem volt akkora lépés, így nem tudom van-e valós értelme. Talán tisztábban ég stb..
Meg lehet kapni:P
Mol 100 első tankoláskor ment a Giu-ba teljesen jó volt, lehet csak az újdonság miatt de talán még jobb mint a Vp100, de azóta azt kapja szóval tényleg leírhatom hogy fogalmam sincs vallási kérdés:D
102-est ajánlották még hogy az már aztán:D na de a végén akkor etanol? Vagy kerozin?
Jó kérdés, sztem ezt így fotelből nem lehet megszakérteni. A Q-ba mindig MOL 100-as megy, szóval nincs összehasonlítási alapom. A Bravo-mba szoktam hol 95-öst, hol 100-ast tankolni. Nyár végén vettem észre, hogy indítás után alig tudja tartani az alapjáratot, és egyre rosszabb lett, ősszel már olyan is volt, hogy lefulladt indítás után (üresben).
Miután 100-ast tankoltam jobb lett.
Akkor úgy gondoltam, hogy ez üzemanyag probléma lesz, ki tudja hogy hígítják a 95-öst, hogy ne bukjanak annyit az árstop miatt... De most eszméltem rá, hogy kérdezted, hogy ez a jelenség el is múlt, pedig azóta is kb. 4 tankolásra jut 1 db 100as tank. Hogy jobb lett-e a 95-ös vagy nem is volt köze a dolognak az üzemanyaghoz, ki tudja ezt megmondani...
Nekem az über peres 17gumim nem defekt tűrő, így van benne javítószett.
Amúgy tényleg vicces hogy egy kis tárlló van a hungarocel alatt, amiben lötyög a javítószett dw egy mankókerék esélytelen..
Esetleg még egy hibrid akksi elférne;)
Amúgy a defekt javító lónyál aplikátor pumpaként nem üzemel, vagy de?:D
Mert akkor vicces hogy miért nem azzal fújtam:D
Tegnap megkapta a gépjárműv az első olajcserét, Budaörsön, a Pappasnál nagyon nehézkesen ment az időpont foglalás és gyorsabban távolodott a lehetséges időpont mint ahogy telt az idő:D
Így nagyon nagy köszömet Halesznak tegnap befértem Carnet Budaörshöz!
Egy élmény volt, nem csak a számla amit kaptam:D
Hanem tènyleg odafigyeléssel végignézte a szervizes munkatárs az autót, mindegy jogy a gumiban kb, 500km van az autóban meg 3045km volt, szépen vgigézett mindent.
Ez így korrekt!
Utána váltottam pár szót az autóról majd azt kitárgyalom a blogomban.
A lényeg hogy friss Selenia csörgedez a kis Alfában;)
LOL tegnap kétszer mostam autót egyszer reggel, mégse megyünk szervízbe retkes autóval:D
Egyszer meg este, mert mégse rakom el koszosan.
Hazafele meg tempomat 30 hogy ne caapja össze magát:D
Én tankoltam nemrég MOL prémiumot, mert csak az volt :D Amúgy simát szoktam. Nem jött be! Nem ment jobban, nem evett kevesebbet (tán többet is picit), és alapjáraton többször “megrezzent” a motor, mint a simával
Egyébként mi a tapsztalat a MOL 100-as benzinével mostanában? Én Shellnél tankoltam szinte mindig, ott a 100-as érezhetően jobban húzott. Mióta céges autónak eltörölték az ársapkát MOL-nál meg ÖMV-nél tankoltam, mert azok közelebb vannak és a nem ársapkás benzin is ugyanannyiba került mindenhol. Sima 95-nél meg egyébként is mindegy, az adalékokban lehet különség, a benzin Budapest környékén gondolom úgy is mind MOLos benzin. És mert drága volt, le is álltam a 3-ból egyszer 100-assal, inkább három hónapban egyszer 100-as volt. Legutóbb ÖMV-nél kapott százast azzal is érezhetően jobban ment.
Most a MOL-nál kapott százast és nem érzek külöbséget. Az is lehet persze, hogy az előző eresztés 95-ös sikerült jól és inkább 97-es volt, a százas meg rosszul mert csak 98-lett, de azért fura, remélem legalább az adalék 95%-át nem vitte el az extraprofitadó... Nem fogok egy tankolás alapján következtetéseket levonni, inkább csak kíváncsi vagyok.
Valaki múltkor mondta hogy A-ban nincs motorfék. Nem emlékszem melyik évben tettem utoljára A-ba, de most hogy ki kellett húznom az utolsó kilométereket, hogy 20 forinttal olcsóbban tudjak tankolni, gondoltam újra kipróbálom. Szóval, dombon lefelé van motorfék, vizszintesen vitorlázik.
Sajnos az Android Auto elég sz@r lett mióta beépítették a rendszerbe és nem egy "program". A cím bediktálása a kocsin keresztül pl azóta nem működik :-((
Nekem semmi sincs benne (a Superben se volt) mert defekttűrő abroncsok vannak a kocsin.
Ettől függetlenül egy a 159-ből örökölt kompresszor+lötty készlet benne van.
Sziasztok!
Tegnap dobott egy ilyen üzenetet, de nem volt semmi hibajelenség. Kapott már ilyet valaki?
Miután rányomtam az okéra eltűnt, a következő indításkor meg nem jelent meg.
Akkor duplán jól jártam XD Nem rajongok a defekttűrő abroncsokért, külön örültem amikor a konfigurátor a kerékválasztásomhoz nem defekttűrő gumit hozott. A kit viszont jól jöhet..
gyarilag kizarolag akkor kap az auto defektjavito kit -et, ha az nem defektturo abronccsal szerelt.. a Pappas legalabbis ezzel magyarazta anno az ures kit helyet.,
a Slime -nak van kit -je; elektr. pumpa, defekt javito folyadekkal.. kovetkezo projekt ez lesz SD nek csak meg nem eszmelt hogy fontos potkerek hianyaban😀 kicsit felszokott az ara
A probléma az, hogy a sw frissítés a budaörsiek szerint kötelező! Szóval hiába csináltatom máshol a szervizt, nincs gari, ha nincs sw frissítés..ha jól értem.
Egyébként a frissített kanyarfényem egyszercsak feléledt. Kellett neki vagy egy hét mire először bekapcsolt, azóta szoktam látni működni. Lehet hogy használja a fényérzékelőt, és csak akkor kapcsol be, ha eléggé sötét van hozzá?
"Az meg hétszenség, hogy lettem volna olyan lusta inkább tömítést csinálni a kompresszorba mint kézzel szenvedni XD" - Amilyen szerencsés napja volt azzal meg elvágta volna a kezét és mehetett volna a sebészetre :-DDD
Elvileg nem kell márkaszervizbe vinned ha a karbantartás az Alfa előírási szerint történik.
Tudtommal pl. Csöri is meg tudja oldani a dolgokat.
Amit viszont csak a szakszerviz tud az a szoftverfrissítés.
A festés miatt se kellett volna okvetlenül a Rieglerhez vinnem az autót, de jobb a békesség. A kasznira vonatkozó gari így tuti megmarad.
Hallod horror hely ez a Budapest, durva dolgok történnek XD
Én majd jövő hét elején tankolok. Vagy max nem, aztán akkor nem megyek sehova :-) A másikba mondjuk januárban, téli szünet rulez, még 480-asból elvagyunk addig.
Az meg hétszenség, hogy lettem volna olyan lusta inkább tömítést csinálni a kompresszorba mint kézzel szenvedni XD
Beszorulni nem szokott, de olyan már volt, hogy "reteszelődött". Simán elfelejtettem, beültem (Giulietta) és elkezdtem kitolatni. Mikor a vezetékbe beakadt kuka is elkezdett kitolatni utánam, már éreztem, hogy valami nem kerek XD