"A Piritu fogyijait meg ne is nézd XD" - XD
Nem értem mi a gondod vele

:-P
Én az N-et úgy használom, hogy átbillentem mindig az előváltókart M-be. Úgy egész élhető.
Az alu tanksapkát nagyon kinéztem, majdnem eleve kértem az autóhoz. Aztán amikor elmondták, hogy ezek a gyári kiegészítők nem a gyárban kerülnek rá, hanem a szervizben kicserélik, akkor elhagytam ezeket (nyilván nem a tanksapka miatt). Karbon tükörházat, más színű kulcsborítást, csomagtértálcát és a tanksapkát is kinéztem. Aztán az egészből a csomagtér tálca maradt csak, gondoltam majd beszerzem a többit, ha továbbra is szükségét érzem.
A tanksapkát pont akkor engedtem el, amikor rájöttem, hogy milyen jól van megoldva a gyárinak a helye. Azt én el nem rontom :-) Pedig tényleg szép az az alu cucc.
A fogyasztás attól is függ, hogy mire és hogy használod. Ha napi városozol is, akkor sose lesz 8. A Piritu fogyijait meg ne is nézd XD És eleve az összkerekes többet eszik. Én is kérdezgettem még vásárlás előtt itt a fórumon, kb egy liter különbség lehet az AWD és a RWD közt. Vegyes használatban 9l körül van nálam az első 4e km-en. Tempósan autópályán haladós út is meg volt 9.4l-ből. És ennek örülök, mert volt egy kis hatótáv parám. De simán egy tankkal megvan a szokásos kör, és marad is annyi, hogy nem kell azonnal rohanni a kútra.
Rezonálást én nem tapasztaltam eddig, pedig érzékeny vagyok a zajokra. A gyerekülés szokott néha zörögni, rezegni, más nem igazán. Viszont HK hifis autókról olvastam ezt a giuliaforums-on, hogy valami zörög az ajtóban.
Ha negatívumot kéne említeni, az egyértelműen az N-mód. Az egy használhatatlan marhaság. Valami sw upgradet én arra kikönyörgök valahogy, mert egyszerűen rossz. Neked nincs vele baj? Állandóan alacsony fordulaton menne, felvált 8-ba városban, aztán gyorsítanék, és nyomatékból akarja megoldani. Rendesen úgy remeg a tükör ilyenkor, hogy semmit nem látni benne. Hajtáslánc gyilkos, baromi kellemetlen.
Andrasv2021-09-03 12:08:40 //
21703
Maradjunk abba, hogy az alut nem a tartóba bele hanem inkább ráteszed, de megáll végülis! :D
Az anyós háttámla mondjuk nálam nem ad ki hangot, csak meglepett, hogy mennyire hajlamos berezonálni és relatíve hosszan meg is tartani. Bebőrözött hangvilla.
Az ajtót azt a 10k-s szervíznél azért meg fogom mutatni a szerelőnek mert könnyen reprodukálható főleg ha még zenét is indítok és én nem halok meg tőle, de anyósba ülők panaszkodtak rá.
Pontosan így van :D Bele lehet az alu tanksapkát is rakni a tartóba, csak nem passzol olyan jól, de megáll benne azért.
Nekem a visszapillantó állító kis tekerő kar az ablakemelők mellett, ami zörög kicsit. Meg nagyon rázós úton én is a jobb1 háttámláját sejtem még, hogy ilyen műanyagosan kocog kicsit. De úgy alapvetően nincsenek zavaró zajok, szerencsére :)
Andrasv2021-09-03 11:51:18 //
21701
Az alu tanksapka zseni! Megvettem én is az enyémhez, a kimaxolt öncélű perverzió, hogy jobb a lelkemnek és csak én tudom, hogy aluminium. Mondjuk amíg a gyári műanyag kupakot szépen fel tudtad akasztani tankolás közben az alu már nem passzol a kis tartójába.
7100 kilométernél vagyok a sajáttal, két üdülés elég sok kilométert beletett, de továbbra is öröm s boldogság. Korábbi postokban írtatok fogyasztási adatokat, nekem azok kizsírozott szakadékban sem jönnek össze. 10,5 és 11 közt van az átlagom, pedig nem állandó nyektetés van.
Ellenben más is tapasztalt esetleg a sajátján fura zörgést / cicergést? A jobb első ajtó panel mögül néha előjön valami furcsa zaj, ha esetleg hangosabb a zene akkor meg "üzembiztosan" berezonál valami. A rezonálás mondjuk máshol is megvan, ugyan 1 hete kezdtem el csak figyelni (lehet elejétől kezdve csinálja), de az anyós ülés háttámlája az az elem ami "kimozogja" az úthibákat.
ez sajna ilyen ... tekerés nélkül
Kócosw2021-09-03 10:15:34 //
21699
100 k után igy nez ki?? olyan tekert 100 nak nez ki....
nah az elment többszázezret gond nélkül ... szerintem sokan örülnének egy olyannak :DDD
Azért nne szídjuk a Wartburg motort! Ehhez viszonyítva egy klasszis volt!
TtK2021-09-02 23:41:45 //
21696
Wartburg-motor :)
Az egyik F amit nem szabad megvenni
tirex2021-09-02 22:20:18 //
21694
Mi ez a fos?
Mikor a váltó nagyobb, mint a blokk az év motorja ahol a vezérműszíj olajban fut és a darálék a szíjról eltömít mindent 100e km után 🤣🤣🤣

Nálunk az Xen gyárilag 4 évszakossal jött ki Kléber, inkább hagyjuk 😁
DrB2021-09-02 14:35:21 //
21691
Nekem is a Continental Winter Contact TS850/860/870 sorozatból vmelyik a kiszemeltem az elsö helyen a Stelvióra, mert a TS850 volt a Mazda CX-5-ünkön (165 LE benya, elsökerék). A Mazdan teljesen jó volt, de ennek a Mazdának a menettulajdonságai nem hasonlíthatóak össze igazán a 280 LE, Q4 Stelvióval. Ezért kérdezlek Titeket, mivel van jó tapasztalatotok?
G-MANN🍀2021-09-02 14:00:50 //
21690
Continental Winter Contact TS860 S imádom :-)
G-MANN🍀2021-09-02 13:55:08 //
21689
Fiat 500-ra már én is ezt teszem majd, ha jön a gumicsere. Ahogy a Michelin mondja, ez egy jó nyárigumi, ami télen is használható jó paraméterekkel rendelkezik, és ez így is van.
Giulia persze marad nyár-téli külön kombó :-)
DrB2021-09-02 12:45:24 //
21688
Idekint Németországban tavaly, sok év szünet után, rendes tél volt, hideggel, hóval, stb. Nem kellett a hegyekbe vinni a kölyköket, hogy végre szánkózni, meg hóembert építeni tudjanak. :D
Szóval, én biztos nem hagyom ki a téligumit, márcsak a téli Ausztrián keresztüli hazautak miatt sem. Ha nem is esne az elkövetkezö teleken megint sok hó, azért a hideg és nedves útkörülmények miatt is fontosnak tartom, hogy téli gumi legyen fent. A hideg-száraz ill. hideg-nedves tulajdonságot mondjuk én is fontosabbanak tartom, mint a hóban való viselkedést, azok azért lényegesen többször fordulnak elö.
Ha lenne egy kisebb teljesítményű városi autóm, arra gondolkozás nélkül felraknám a Michelin Cross Climate-et..
Mondjuk a Michelin Pilot Sport-al vigyázni kell! Amennyire fantasztikus száraz, meleg aszfalton, annyira kell vigyázni vele nedves körülmények között!
Ja, lehet kétmotoros villany quadot kéne összedobni. Az ovi mögötti erdőben a helyi srácok kész biciklis krosszpályát építettek már. Ugratók, rámpák. Azon átzúzni egy 4-5 lóerős kis terep négykerekűvel...
Lábbal hajtós van, elektromosért nem adok százezreket. Lehet majd szemben a bontóból szerzek egy generátort, bekötöm egy kici óccó BLDC vezérlőre, és már csak akksi kell.
Kazes☻2021-09-02 10:58:23 //
21683
Quadozz az erdőn át! ;)
elektromos kerékpár vagy robogó ... simán vinném azzal, erre felesleges az autó...
Egyszer ugyanezen elgondolás mentén nem gumiztam fel a 159-et. Aztán elmentem valahová Pesten és mire kijöttem, 5 centi hó esett.
Azt a halálfélelmet, amikor az auto nem akart felmenni az alkotás úton egy kis lejtőn sosem felejtem el:) Kb mintha korcsolyapálya lett volna... Szóval azóta inkább mégis cserélek, mert biztosan pont akkor szopom meg amikor nem számítok rá.
Nálam a napi téma most 1.8km-re eljuttatni egy darab gyereket, majd visszajönni és csinálni a dolgom. Lehet egy jó sapkára beruházok, mert a fülem kicsit fázott, de kellemes 10 perc biciklivel :-) Amúgy 3-4 kilóból simán kijön egy eldobós autó is kétkilométerezni, erre a Giuliát nem szívesen használnám.
na jah egyébként teljesen igazad van legalább kimarad a só az életéből, na meg ugye 4 db alufelni + gumi minimum 3-4 kiló... aztán lehet addig riogatnak minden évben, hogy jön az évszázad tele... egyszer eljön az tuti :DDD
Már a 159-re sem vettem tavaly, és jó is volt úgy, mindent meg tudtunk oldani. Száraz időben használtam is, városban. Ha messzebb kellett menni, vittem a Giuliettát.
Így legalább nem rohad el a Giulia mire majd olyan öreg lesz, hogy kiütjük a VDC-t, becsövezzük, kap két rendes ülést, minden mást kiszórunk belőle, aztán hajrá XDD
idén lehet nem teszem fel a télit... tavaly is csak 2 hónapra volt feltéve...tiszta pazarlás :DDD
Amúgy ha nem is Giulián, de a Giuliettán Vredestein van, jó ár érték arányú, szerintem jó gumik. Minden nap megy az autó, és valóban az a helyzet, hogy rendes havas/jeges körülmények közt talán egyszer kellett használni. Inkább a vizes tulajdonságokat helyezném. előtérbe.
Így is van, én sem gumizom fel télire a Giuliát. Azt az egy nap havazást áprilisban megoldjuk egy autóval 😄
Mivel itthon nincs tél így bármelyik jó az esőben....
Bizony ám! Ez 1,4 millió forint! Akkor gondolj bele egy Busso V6 Q4-ért mit kérnek.... Én tudom! Egy jóért már 20-30 ezer€-ot kérnek!
DrB2021-09-01 23:46:09 //
21671
Melyik tèli gumival van jó tapasztalatotok a Stelvion/Giulian. Csomó tesztet elolvastam, a szubjektív vèlemènyetekre lennèk kiváncsi.
Ez meg Emilnek fog tetszeni :-)
A Svédeknél viszont látok párat 10 milla környékén, hasonló évjárat, hasonló futás. Mondjuk behozva , kereskedő hasznával ezek is 11 milliós autók.
PL.
Valami trükk biztos van, mert felnéztem az ooyyo-ra, kicsit más árakkal találkoztam XD Azért lehet érdemes elmenni és meghallgatni az autóhoz tartozó történetet.
zgi5212021-09-01 18:17:24 //
21667
nepper. (beszamol)
TtK2021-09-01 16:04:56 //
21666
A dánoknál 100+% regadó van, lehet, hogy valami pénzügyi manőver miatt annyi amennyi..
Pedig az tényleg egy olyan extra, amit sztem alapárassá kéne tenni :)
G-MANN🍀2021-09-01 14:53:27 //
21663
fizetős volt 99eFt
A Veloce Q4-en nem széria a váltófül?
Hát igen, ez a nagyokos nepper szöveg...
leopop32021-09-01 12:47:06 //
21660
GT-nek küldtem pont a napokban egy 280 lovast 19 ezer euróért.
Szoktak lenni 1-2 darab csak gyorsan elmegy :/
Az első mondat. Nem olyan embert tükröz akivel szívesen beszélgetnék egy autó áráról.
tirex2021-09-01 11:42:14 //
21658
Leírja amit itt már páran leírtak a Julisról. Gyönyörű autó, egyedi forma stb. Most ebben mi a nem szimpatikus. Ha azt írják tucatautó az a baj, ha azt írják gyönyörű az a baj. :)) Alfásoknak nehéz a kedvükre tenni, de képről itélve jó vétel lehet, kár hogy nem egy évvel korábban vagyunk.:( Én biztos venném a fáradtságot megnézni.
Honnan ismernénk, Dániából hozták a papírjai alapján. :-) Vagyis még ennél is olcsóbban jutottak hozzá valahogy. A leírás full nem szimpatikus, az autó viszont nem néz ki rosszul. A 20e Ft-os gumi a Performance fenin kicsit fura. A szervizkönyvben lévő szerviz biztosan tud infót küldeni róla.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.