végre nem az eszetlen drfitről szólt!!  tanulj, tanulj a jóktól Totalcar :)
like!
	zgi5212018-03-08 14:50:31 // 4212
	
gradvolttomi2018-03-08 12:48:42 // 4211
	
	
zgi5212018-03-06 14:22:58 // 4210
	láttam persze :), nem is tetszik :)
	
pettinke2018-03-06 10:23:12 // 4209
	oda van írva, hogy számítógépes, renderelt dizájn, amit egy studió elképzelt :-)
	
RomeoOne2018-03-06 09:30:39 // 4208
	Nem sokat tudok olaszul, de ebből is az jött át, hogy valaki unatkozott és photoshop-olt kicsit, semmi több :D
	
RomeoOne2018-03-06 08:23:37 // 4206
	Tuti, hogy kamu kép. Levágták a Giulia csomagtartóját, hogy 5 ajtós legyen belőle? :D Az első spoiler meg a küszöböt még át szokták alakítani, de ez már túlmegy ezen
	
zgi5212018-03-06 05:38:00 // 4205
	
	
'''''2018-03-04 12:02:49 // 4204
	Az előbb néztem végig a Backstage 9-et itt az oldalon.
Halesz,ha olvasod: legtöbb dologgal egyetértek.Pl jó lenne a QV Q4-el. :-)
Viszont van sávtartó automatika benne.Igaz,csak durrog ha átléped a felezőt de van. :-)
	
Halesz,ha olvasod: legtöbb dologgal egyetértek.Pl jó lenne a QV Q4-el. :-)
Viszont van sávtartó automatika benne.Igaz,csak durrog ha átléped a felezőt de van. :-)
zgi5212018-03-04 09:50:30 // 4203
	Szerintem az 'idióta' túlzás :-), én csipázom Őt, sokszor elég objektív a srác. 2. körben szépítette a mondókáját, miután rájött, hogy hopp,  hiszen ez hátul tol.. :)
Nyilván, ha Gergő tesztel egész más infó jön le az autóról, de ahogy értettem tartós tesztre Gergő kapta meg, meglátjuk x idő után mit mond róla. (fékek, futómű stb..)
Az utastéri hangossággal továbbra is vitatkoznék. Ha az ember normál tempóban használja, mondjuk egy dízelt nem is értem miért kellene tépni, nem zajos a beltér.Akik velem utaztak nagyobb tempónál sem érzik, hogy dizel vagy benzines..
Használok még crdi Octaviát, nem tudom arra mit mondanának kivül-belül. Mert annál 140 magasságában nem beszélgetsz halkan, a Julisnál meg 1800-t forog a motor és még rádiót sem kell hangossabra vennem. :-)
Nem haza beszélek, nekem ez az első autóm, ami ilyen halk utastérrel rendelkezik nagyobb tempónál. Pl. a minap tűnt fel, hogy az ajtók is dupla káderezésüek.Igen is sztem sokat foglakoztak a beltéri zajszigeteléssel.
Nekem még mindig a kormányzás a csúcs, ilyet még egyetlen autónál sem tapasztatlan, pedig jópárat vezettem már. Fenomenálisan jó.
Amit nekem még mindig szokni kell pár ezer után is az a brake by wire.
Ehhez több idő kell -nekem.
Sztem az automata váltó annyira jól teszi a dolgát, hogy felesleges beleváltogatni, ez is max. 3 napig tart, majd időnként, ha az ember huligángkodni akar meg, meg nyomja majd. Kihagyható extra -számomra.
Azt azért elismerték jelenleg ez a legszebb sport szedán. :-)
	
Nyilván, ha Gergő tesztel egész más infó jön le az autóról, de ahogy értettem tartós tesztre Gergő kapta meg, meglátjuk x idő után mit mond róla. (fékek, futómű stb..)
Az utastéri hangossággal továbbra is vitatkoznék. Ha az ember normál tempóban használja, mondjuk egy dízelt nem is értem miért kellene tépni, nem zajos a beltér.Akik velem utaztak nagyobb tempónál sem érzik, hogy dizel vagy benzines..
Használok még crdi Octaviát, nem tudom arra mit mondanának kivül-belül. Mert annál 140 magasságában nem beszélgetsz halkan, a Julisnál meg 1800-t forog a motor és még rádiót sem kell hangossabra vennem. :-)
Nem haza beszélek, nekem ez az első autóm, ami ilyen halk utastérrel rendelkezik nagyobb tempónál. Pl. a minap tűnt fel, hogy az ajtók is dupla káderezésüek.Igen is sztem sokat foglakoztak a beltéri zajszigeteléssel.
Nekem még mindig a kormányzás a csúcs, ilyet még egyetlen autónál sem tapasztatlan, pedig jópárat vezettem már. Fenomenálisan jó.
Amit nekem még mindig szokni kell pár ezer után is az a brake by wire.
Ehhez több idő kell -nekem.
Sztem az automata váltó annyira jól teszi a dolgát, hogy felesleges beleváltogatni, ez is max. 3 napig tart, majd időnként, ha az ember huligángkodni akar meg, meg nyomja majd. Kihagyható extra -számomra.
Azt azért elismerték jelenleg ez a legszebb sport szedán. :-)
Giuntini2018-03-03 20:37:44 // 4202
	Nem is az, hogy valójában nem mondtak rossuat, csak semmit nem mondott a futóműről a fékekről. Egyébként az tény a dízel hangja csúnya. Ez volt az egyetlen negatívum, amit én is felfedeztem. A váltót sem méltatta.
	
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-03 20:19:36 // 4201
	azért dicsérték csak hát ahogy fogta a kormányt, mint öreganyám :D :D :D  a fogyasztása viszont eléggé korrekt az automata jótékony hatása, csak ezt a delejt 2012-ben kellett volna piacra dobni nagy ütés lett volna... lassan eladhatatlan
	
tirex2018-03-03 19:02:07 // 4200
	Persze, attól függ hogy milyen hangja van hogy a dobon át nyomja a kipufogógázt vagy egyenesen ki a csövön.
	
Giuntini2018-03-03 18:46:43 // 4199
	Érdemes megnézni az Autogram mai adását. Ez a Nagy Sándor egy idióta!
	
'''''2018-03-02 09:12:37 // 4198
	Szomszédban két tuning lada van sajnos! Nem szólhat semmit! :-)
	
Tocke2018-03-02 08:28:17 // 4197
	Pont ez a problémám. A Giulia  jobb autó a Stinger-nél, mégis győzött tavaly a Pug. Nehogy már a Kia győzzön. A bajorokban nem érzek semmi plusszt, viszont a Stelvio az Alfa első autója ebben a szegmensben és nem is akármilyen. Ha a tavalyi évből kiindulva következetesen történnének a dolgok, akkor az Alfa nyerne.
	
Giuntini2018-03-02 08:22:15 // 4196
	Sajnos szerintem nem fog sikerülni:( Az az érzésem az első háromban nem lesz benne. Ma már mások a kritériumok egy autó megítélésénél. Ott van a két bajor, és az agyonmagasztalt Kia.
	
atis_166jtd2018-03-01 22:01:55 // 4195
	Race módban ketyeghet a garázsban, de akkor nem biztos hogy kedvesek a szomszédok. Akkor mindíg nyitva a +2.
	
berobbantam2018-03-01 20:50:27 // 4194
	Vagy amikor mind a négy nyitva akkor épp nem a garázsba ketyeg és nem látod.😀
	
'''''2018-03-01 17:48:57 // 4193
	
	
zgi5212018-02-26 15:15:27 // 4190
	nem. de logikus! :)
kérdezted a car play-t. sajna nekem nincs elől usb-m. a könyöklő alattiból megy a zene, meg miegymás. gyakorlatilag , mintha BT lenne, de a iphone carplay nem. :(
	
kérdezted a car play-t. sajna nekem nincs elől usb-m. a könyöklő alattiból megy a zene, meg miegymás. gyakorlatilag , mintha BT lenne, de a iphone carplay nem. :(
zgi5212018-02-26 15:13:50 // 4189
	érdekes, de oké. :)
azt vettem észre egyébkén, mintha a kinti levegő (bűz, szmog, kipuff.gáz) kevésbé jönne be, ha világít. sokáig nem volt benyomva anyós oldalon, aztán a minap benyomtam , azóta érzem picit másnak a beltér levegőjét.
	
azt vettem észre egyébkén, mintha a kinti levegő (bűz, szmog, kipuff.gáz) kevésbé jönne be, ha világít. sokáig nem volt benyomva anyós oldalon, aztán a minap benyomtam , azóta érzem picit másnak a beltér levegőjét.
'''''2018-02-26 15:07:11 // 4188
	Azt észrevettétek,hogy ha hátramenetben van az autó akkor a befújás erejét (ventilátort) nem lehet se nagyobbra,se kisebbre venni?
	
pettinke2018-02-26 15:06:02 // 4187
	hát attól, hogy az AUTO-t kinyomod, még sok minden nem változik, csak ha eltekersz valami paramétert.
	
zgi5212018-02-26 15:02:56 // 4186
	világos.
én szimplán arra az esetre gondolok, ha az anyós oldalon az AUTO -t nyomod ki-be, mintha nem lenne változás, mert a vez. oldalon AUTO.(világít)
(nem a picit fentebb levő piktogrammra gondolok, annak váltása evidens következmény)
másik:
AUTO módban picit erősnek érzem egyébként a befúvást.
a beslő levegő keringtetést, mert rendre gyorsan kikapcsolja, talán a párás idő miatt.
	
én szimplán arra az esetre gondolok, ha az anyós oldalon az AUTO -t nyomod ki-be, mintha nem lenne változás, mert a vez. oldalon AUTO.(világít)
(nem a picit fentebb levő piktogrammra gondolok, annak váltása evidens következmény)
másik:
AUTO módban picit erősnek érzem egyébként a befúvást.
a beslő levegő keringtetést, mert rendre gyorsan kikapcsolja, talán a párás idő miatt.
pettinke2018-02-26 14:57:44 // 4185
	szerintem úgy van, hogy csak azt a jellemzőt állítja külön, amihez már hozzányúltak az anyós oldalon.
értsd: ha elsőnek csak a hőmérsékletet tekerték el, akkor a befúvást együtt fogja szabályozni, és csak akkor tér el a sofőr oldaltól, ha az anyóson azt is elállítják.
	
értsd: ha elsőnek csak a hőmérsékletet tekerték el, akkor a befúvást együtt fogja szabályozni, és csak akkor tér el a sofőr oldaltól, ha az anyóson azt is elállítják.
zgi5212018-02-26 14:53:00 // 4184
	
	
'''''2018-02-25 08:03:30 // 4183
	Sikerült csatlakoznom a telómmal a műszerfalnál.Telefonszámokat,üzeneteket láttam hogy felismerte,be is tudtam lépni.Mit tud még?Próbáltátok?
	
Jani72122018-02-22 22:25:20 // 4182
	biztos izgalmasabb lett volna, ha a körforgóban két kézzel tekertem volna a kormányt :) ja és tuti a nyári 255 gumikkal is más lesz, mindenesetre örülök, hogy tetszik a G mérő :)
	
droberto2018-02-22 21:45:48 // 4181
	Köszi ki fogom próbálni.
Kíváncsi leszek, hogy az 59 tud-e 1g-vel fordulni. :)
	
Kíváncsi leszek, hogy az 59 tud-e 1g-vel fordulni. :)
droberto2018-02-22 21:22:35 // 4179
	Ez IstenKirály, ez álmaim műszere. :)))
Miazhogy nem hasznos?!? :)
Számszerűsíthető a mekkorát fordultam mondás. :)
Nincs valami ilyen app telóra?
	
Miazhogy nem hasznos?!? :)
Számszerűsíthető a mekkorát fordultam mondás. :)
Nincs valami ilyen app telóra?
Jani72122018-02-22 16:58:24 // 4177
	v=VTIFUQqfUwY&feature=youtu.be' target='_blank'>Körforgalomban
	
Jani72122018-02-22 16:41:20 // 4176
	G mérő
Kicsit tévedtem, mert néha kiír g erőt :) Még nem ismerem az autóm :)
	
Kicsit tévedtem, mert néha kiír g erőt :) Még nem ismerem az autóm :)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-22 15:14:39 // 4175
	Űr nélkül is lehet repülni és még Tesla sem kell hozzá :DDD
	
RomeoOne2018-02-22 14:38:01 // 4174
	Tesla kell neked, az még az űrben is repül :DDD
	
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-22 14:31:25 // 4173
	rohanunk Cliot venni, meg Mazdát álmaink netovábbja:)))
	
Jani72122018-02-22 14:30:43 // 4172
	Hazafele menet csinalok egy videot
	
RomeoOne2018-02-22 14:21:57 // 4171
	Mármint az első mondatom is kérdés lenne
	
RomeoOne2018-02-22 14:21:38 // 4170
	De az értékét is mutatja, mert most Jani összezavart itt minket :D
Vagy a QV mutat értéket is, de az alap Julis nem?
	
Vagy a QV mutat értéket is, de az alap Julis nem?
'''''2018-02-22 14:16:12 // 4169
	Mutatja menet közben de nem tárolja.
	
AdiArsenal2018-02-22 14:10:29 // 4168
	7 millás clio rs tudja, 25milliós alfa qv nem? Érdekes
	
'''''2018-02-22 13:32:04 // 4167
	Igen,ha a legnagyobb "kilengést" mutatná minden irányban az út végén akkor legalább érne valamit. :-)
	
Jani72122018-02-22 12:25:37 // 4166
	Magàt a dolgot nem szàmszerüsiti, csak grafikusan megjeleniti, semmilyen haszna nincs csak jòpofa max.
	
RomeoOne2018-02-22 11:52:24 // 4165
	Tényleg az lenne a legjobb, ha lenne benne olyan funkció, hogy elindítod, hogy mérje, aztán út végén megállítod és kirajzolná egy grafikonon az értékeket az idő függvényében :)
	
'''''2018-02-22 11:36:13 // 4164
	Próbáltam én is nézni menet közben de ahhoz túl bolond az autó,hogy normálisan figyelni lehessen.  :-)
	
RomeoOne2018-02-22 10:23:49 // 4163
	Hát hogyne mérne. Az autóra ható gyorsulási erőt. Nyilván amikor nagy, akkor az útra kell figyelned, mert akkor történnek a dolgok. Mást hozzá kapcsolni, nem biztos, hogy sok értelme lenne. Az elektronika dolgozik mindig. Száraz úton, lehet, hogy bír 0.8-1g-t, havas úton meg lehet már 0.2 körül elcsúszik.
	
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
		
					  Online tag
1
		Vendég1
390


