Fórum >> Típusok >> Giulia

leopop32021-04-23 20:24:27 // 19852
Igen én pont a fordítottjára gondoltam hogy a vevőnek nekem legyen jó :DD
leopop32021-04-23 20:23:25 // 19851
Ne is mond szép vagy nem szép dolog de a már kezdek a kínaiakkal kicsit tele lenni
carver2021-04-23 16:50:12 // 19850
hát most jó az ára - legalábbis az eladónak :D
Erhard 242 (Pure Energy)2021-04-23 13:10:58 // 19849
ez meg 64e-et ahhoz képest mindent cseréltek benne, multiair modultól a vezérlésig mindent is ....
Zolibácsi2021-04-23 12:44:10 // 19848
Mi is csak 1,6 jtdm 29 ezret futott
Erhard 242 (Pure Energy)2021-04-23 12:18:23 // 19847
Ez a Kína... minden szar onnan jön de szó szerint, gagyi termékek, méret pontatlan szar alkatrészek, hamisított ruhák és nem utolsó sorban a kovid :DDD
Remélem azért mielőtt eladják occsó pici pénzért cash-flow atomreaktoraikat, majd náluk pukkad ki egy pár...
leopop32021-04-23 12:12:39 // 19846
Jó áron bárkinek a benzines Giuliáját elfogadnom ha eladja 😅🤪
WarbiRunner (Gyuri)2021-04-23 12:09:32 // 19845
A logikus ez lenne, de sodródik az egész az árral. Mindenki EV platformot fejleszt, akkumulátor technológiákat vesz. Ömlik bele a pénz. Közben a belsőégésűek fejlezstése megállt, elzárták a csapot. A normák attól függetlenül szigorodnak tovább, hogy nem teljesen ölik meg a belsőégésűt. Egy darabig hibridekkel és a most meglévő belsőégésű techikákkal még elboldogulnak a gyártók. A gond az, hogy nagyon későn ért át az üzenet, hogy baj van. Eszméletlen mennyiségű pénz áramlott bele az elektromos mobilitásba. Nincs más opció, tolni kell. Ott van Kína, nekik elemi érdekük az elektromos autózás elterjedése az EU-ban, 5 éves tervet futtatnak Európai kereskedő hálózat felépítésére. A félvezetőipar legforróbb témái a harmadik generációs félvezetők. Nagyrészt az EV iparra tette a tétet a félvezetőipar is, eszméletlen tempóban tolják a különböző teljesítmény eszközök fejlesztését, és az ahhoz szükséges alavető félvezetőanyagok gyártástechnológiájának kidolgozását. Van itt nálam is pár ez az.. Ami tényleg kimaradt, az az elektromos hálózat.. sebaj, Kína épp kb.50 atomerőművet épít. Ehhez Feri ért, hogy mennyire lehetséges, de állítólag viszonylag moduláris erőműtípust fejlesztettek ki, amiből gyorsan lehet sokat építeni. Majd jól eladják az Eu-nak azt is. És mindent is.
A németek hülyeségét mostmár megpróbálják áttolni az egész Eu-n, nagyon nagy ellenállás és rengeteg pénz megmozdítása kell ahhoz, hogy ne így legyen.
carver2021-04-23 12:03:17 // 19844
az hogy nem egyenesen akarok egyszer gyorsan menni...

A Tesla jó elektromos autó de nem jó autó. De ez nem azért van mert elektromos hajtással ne lehetne jó autót csinálni. Egy Taycanba beülnék, ha lenne rá pénzem, és lenne mellette 2 másik autóm amivel el tudok menni Toscanába vagy befér a karácsonyfa :)

Várok 5 évet, addig lesz még legalább egy belsőégésű autóm (mondjuk megveszem az utolsó Giorgiós Veloce-t :), azután majd meglátjuk mi lesz..
WarbiRunner (Gyuri)2021-04-23 11:56:38 // 19843
Igen, hiszen már van Ghibli 2.0 hibrid. Már amennyiben hibridnek hívunk egy ilyen 48V-os motorral támogatott valamit. A fűnyírómban van 40V-os motor XDDD
WarbiRunner (Gyuri)2021-04-23 11:53:12 // 19842
Szerintem olyasmit magyaráz, hogy lesz még ahol használják, nem teljesen kuka. Pl a Maserati biztosan használja még jópár évig, most jön ki rá a Grecale. Máshol is használhatják ha úgy adja ki, de Alfa Romeo nem épül több erre a platformra. Olaszul nem tudok, a fordító meg ferdítő, de valószínű, hogy az Alfa full elektromos márka lesz, PSA platformokon. Legfeljebb majd hagyják, hogy az olaszok finomhangolják. Nem feltétlenül lesz rossz, sőt biztos vagyok benne, hogy modern és élvezetes villany Alfák fognak készülni. MI mag majd megszokjuk XD
Erhard 242 (Pure Energy)2021-04-23 11:52:18 // 19841
bármikor beülhetsz egy Teslaba, mi tart vissza? Nekem meg rohadtul nem jön be ezek a mostani parasztvakítós gőzvasalók, nehéz is, ronda is ... nyomaték az van, csak a pályán akkor hova tűnik 100 felett? Nem igazán bírt megközelíteni sem a Tesla, nem hogy elhagyni...
zgi5212021-04-23 11:49:22 // 19839
Merci! :(
carver2021-04-23 11:45:06 // 19838
Erről beszéltünk az "Erőforrás alternatívák" topikban de én azért kíváncsi leszek hogy a németek áttolják-e a szintetikus üzemanyagot. Ha igen, akkor nem csak 2030-ban lesznek belsőégésű autók. Már csak azért sem mert ahhoz hogy az elektromosok töltését is megoldja a világ ahhoz nem csak az autóiparnak kell átalakulnia.

De én sem gondolom hogy lesz hátraarc, lássuk be ha az előállítástól a guruló kerekekig nézzük akkor jelenleg a villamos hajtás a leghatékonyabb. És a hangon meg a benzinszagon kívül mindent meg tudna adni amit a belsőégésű ad. Csak épp az energiaipart nem (sem) lehet 8 év alatt teljesen átalakítani.

Egyébként lehet sok rosszat mondani a villanyautókra, de az instant nyomatékot azt kérem most, nekem ez a belsőégésű motor + ride by wire nem került be a az autóipar csúcsteljesítményei közé (mint ahogy a visszatöltős fék sem).
Erhard 242 (Pure Energy)2021-04-23 11:19:09 // 19837
jah most vettünk Fiatot 500X 1.4 Multifost kivi leszek hosszú távon...
Morfiusz Cédula2021-04-23 10:45:47 // 19836
A racionalizálás várható volt, de én attól tartok, hogy ezután jönnek az átcimkézett Peugeot 5008-asok (vagy mittomén mi az aktuális most a franciáknál)
Btw, a Giorgio-ba építhető hibrid hajtás??
RomeoOne2021-04-23 10:42:16 // 19835
De amúgy Imparato olyasmit magyarázott elvileg, hogy a STLA large platform a Giorgio továbbélése lesz, nem "archiválják" a Giorgio-t.

link
Zolibácsi2021-04-23 10:27:50 // 19834
Fiaton kívül nem sok mindenki fejleszt már belsőégésű motorokat. Remélem utolsók lesznek akik ezt abba hagyják. Ideértve az Alfát is
Erhard 242 (Pure Energy)2021-04-23 10:19:49 // 19833
hátra arc nem lesz de csak előre egyenesen sem... rájöttek, hogy nem kivitelezhető, sokáig velünk maradnak a belső égésű autók én úgy látom, szépen bejönnek a hibrid modellek meg az elektromosak is a kvóta miatt de szerintem lesz csak önálló belső égésű még 2030-ban is ... hogy Alfa lesz e azt nem tudom csak remélem...
leopop32021-04-23 00:41:00 // 19831
Teljesen igazad van 😁👍
Utó irat: Imádom a Brerám 😁
159-és rész miatt írtam bele
Halesz2021-04-22 22:38:59 // 19829
A holnapi Backstage témája. Kemény lesz, de érdekes! :)
WarbiRunner (Gyuri)2021-04-22 22:16:09 // 19828
Nem nyilvánvaló, de nagyon valószínű, hogy az lesz a fő irány . Túlságosan sarokba szorították a gyártókat, és erre a pályára állították a háttér ipart is. Innnen teljes hátraarc nem fog menni. Lesz még hibrid, a jelenleginél is szigorúbb normáknak megfelelő még döglöttebb motorokkal. És senki nem angyal már a megoldáson, az akksikkal vannak elfoglalva. Az új Giuliának már az i4 ellen kell menni, az pedig a PSA platformján jöhet össze. Ez a folyamat elindult. Kell vagy 10 év hogy kiforrja magát, és szinte biztos, hogy ilyen benzinesek mint amik még most éppen vannak, nem lesznek.
Az is tuti, hogy ilyen öncélúan, szívből tervezett autók sem lesznek, a bohém olasz autótervezének a Stellantissal vége. Normális üzleti alapon fog működni, eladható autók készülnek majd. Ez egyrészt jó, lesznek Alfák 20 év múlva is. De ilyenek mint most, asszem soha többé.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-04-22 21:22:30 // 19827
most sem nyilvánvaló, hogy minden autó elektronyos lesz :DDD tolják kifelé az évszámokat mivel rájöttek, hogy megbszta a borz a nyulat :P
tdemeter2021-04-22 20:37:50 // 19826
Szerintem kár sírni. Ez a platform még akkor született, amikor nem volt nyilvánvaló, hogy minden autó elektromos lesz. Lépniük kell, persze, mi mást lehetne csinálni? Ha az nem jó erre, akkor kell más.
Szerintem tök felesleges olyanon sírni, hogy majd jönnek a franciák és minden elbaxnak jól. Nyilván senki sem ezt akarja. Olcsón, akarnak tudni gyártani versenyképes, modern autókat, ehhez pedig nem járhatsz külön utakon.
Az alfa már tök rég nem csak a saját eszközeit építi az autóiba, gondoljatok csak bele pl a 159 motorjaiba, közben meg a 159-et imádtuk.
Szóval legyen inkább sok szép új autó, legyen belőle sok pénz és majd abból fejlesszenek 1-1 unikumot, amit az igényesebb vásárló közönség megengedhet magának, minthogy a saját útjukat járva eltűnjenek a süllyesztőben...
RomeoOne2021-04-22 20:29:06 // 19825
De sztem csak a "nem Q" modellek. A Q sztem nem kap facelift-et, simán kivezetik. Bááár, a saját kategóriájában jól fogy, az alapmodellekkel ellentétben, simán versenyképes a mezőnyben. Fene tudja
G-MANN🍀2021-04-22 20:00:00 // 19823
Így így !!👍🍀
Erhard 242 (Pure Energy)2021-04-22 19:32:56 // 19822
Majd veszek egy uccsó szériást ami nem hibrid aztán megy ameddig megy...
Fornitore2021-04-22 18:51:26 // 19821
Szerintem mindenki sejtette hogy a Giulia és a Stelvio az utolsó igazi alfa.Innentől a klónok jönnek.Pont beszélgettük egyik barátommal hogy a mi fajtánkat akik szeretik az autózást és a mi korosztályunkat elengedték az autógyártók.Most már az új generációnak készítik.Ez van!
WarbiRunner (Gyuri)2021-04-22 18:46:15 // 19820
Várható volt. Én azon csodálkozok, hogy még gyártják. Kizárt hogy megéri. A világ legjobbja szerintem azért jöhetett létre, mert eddig senkinek nem jutott eszébe olyan platformot gyártani, ami ennyire költséges. :-) Ezen kívül alkalmatlan elektromos hajtásra, szóval nem lehet vele hosszabb távon számolni, kár energát tenni a módosításába.
Szerintem a Giulia kap még egy faceliftet, LED lámpákat, LCD műszerfalat (van ismerős aki látta a teszt állomását), hibrid hajtást, pár ezt-azt és még egy masszív áremelést. Aztán ennyi...
Giuntini2021-04-22 18:08:42 // 19819
Erre azt mondom, hogy menjenek az osztrigazabáló......
Megcsinálják a világ legjobb platformját, és utána majd Peugeot platformon lesznek az Alfák????
Ha ez igaz, akkor a sírásás megtörtént....
WarbiRunner (Gyuri)2021-04-22 17:21:21 // 19818
Ez a jó hír. A rossz pedig EZ..
RomeoOne2021-04-22 10:27:44 // 19817
A külföldi konfigurátorokba már bekerült az arany szín ;)
leopop32021-04-20 13:59:37 // 19816
Igen ezt gondoltam. Most én a használt Giulia árára gondoltam.
Illetve akkor arról nem is beszéltem hogy valami olyan belsővel is kéne ami tetszik is ez a nagy dilemma 😅
Erhard 242 (Pure Energy)2021-04-20 11:13:58 // 19815
a jó forint mindenre gyógyír nem elég, hogy emelik az árakat mindenhol :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2021-04-20 11:01:31 // 19814
Olcsóbb itt semmi nem lesz. A Stellantis márkái között az Alfa Romeo egy központi prémium szerepet kap várhatóan. Hallottam olyat, hogy az új vezetés sürgette az árelemést. Mi még "megúsztuk" és egy árfolyam korrekciónak megfelelő emelést kaptunk.

Csak érdekességképpen Giulia Super alapárak:
2019.07. - 11270000 (1EUR=325Ft) 34677 EUR
2020.01. - 11820000 (1EUR=330Ft) 35818 EUR
2020.07. - 12020000 (1EUR=350Ft) 34343 EUR
2021.01. - 12120000 (1EUR=360Ft) 33667 EUR
2020.04. - 13120000 (1EUR=360Ft) 36444 EUR
WarbiRunner (Gyuri)2021-04-20 10:34:57 // 19813
Na de majd most.. a franciák majd összeszedik az Alfát. Már csak újabb 3-4 év. XD
leopop32021-04-20 10:17:51 // 19812
Hát nekem is ez jutott eszembe illetve hogy még mindig olyan áron van ami még nem fér bele a keretbe 🤣🤣
Erhard 242 (Pure Energy)2021-04-20 09:02:38 // 19811
jah a Giulia SUV :DDD 2 modell van elég szánalmas ...
RomeoOne2021-04-20 08:22:42 // 19810
De, 4 éve a Stelviot :)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-04-20 06:38:11 // 19809
Rohan az idő... és 5 éve nem adtak ki új modellt sem...
RomeoOne2021-04-19 22:05:32 // 19808
Buon compleanno!
Halesz2021-04-19 21:51:30 // 19807
Ma ötéves az első Giulia 🎂

Erhard 242 (Pure Energy)2021-04-19 10:40:38 // 19806
pl a gyári sport tárcsák és betét az a negyede sem :)
WarbiRunner (Gyuri)2021-04-19 10:10:59 // 19805
Az pont jó, ha a karbon tényleg négyszer annyit bír :-)
samu1262021-04-18 23:32:01 // 19804
Kékecske

Ez mennyire reális? És miért nincs alfatexes Giulia? Az alfatex bézs zsínű 159-es ülése az nekem örök és hiányozna :(

Ezt azért linkeltem mert a sok fekete bőr mellé kb az egyetlen alternatíva
RomeoOne2021-04-18 23:24:56 // 19803
Hát attól függ melyik acél :)

Rendes pályázós acél tárcsa meg ahhoz való betét az simán eléri a 50-60%-át is a karbonnak.
Pl. Pagid Racing RSL 29 vagy Carbone Lorraine betétek

Tárcsákból pl. az AP racing, Stoptech, Pfc ami ütősebb.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.