Fórum >> Típusok >> Giulia

Fornitore2025-02-10 19:47:14 // 38433
A gumi nyomást szerintetek milyen sűrűn ellenőrzi. Mert azt vettem észre hogy nem folyamatosan mutatja ha enged , ha nem időnként bedobja hogy nem 2.5 ha nem 1.8 utána pedig hogy mondjuk 1.3. Indítás után pár méterrel az biztos na de menet közben?
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
WarbiRunner (Gyuri)2025-02-10 12:51:58 // 38431
Inkább csak jó a guminyomásom. :-) Amúgy meg hirtelen indíttatásból egy nagyon erősre sikerült kanyar marta fel még az M-ringes kopást. Csak bal elöl egy darabon kapta így le, kb megmentett a padkától. Megtolta az orrát, aztán átment riszába. Szoros volt.. #nemkellracemód
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
WarbiRunner (Gyuri)2025-02-08 12:53:05 // 38429
Régi sebek feltépése...

A télivel hajlamosabb az orrát elengedni kicsit.
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
WarbiRunner (Gyuri)2025-02-07 19:40:09 // 38426
Eleinte szerettem, mert hajlamos vagyok elfelejteni, hogy lezártam e.az autót. Így bárhonnan utólag megtehetem, a magam megnyugtatása végett. Viszont az van hogy eleinte használtam, új autó volt, jobban aggódtam.. manapság már nem igazán. Szóval ha lejár a gyári 5 év supportja, kiírom a proxyból, aztán kihúzom a tápját. Remélem ennyi kiiktatni. Fizetni nem fogok a szolgáltatásért az tuti.
WarbiRunner (Gyuri)2025-02-07 19:34:54 // 38425
Egy dobozka ami biztosítja a connected services cuccot. App-ból nyitom, zárom, és látom hogy hol az autó. Plusz néha küld jelentéseket. Nem egy nagy tudású cucc, ám mindezeken kívül adatot gyűjt :

Harmadik félnek az EU-ban necces ezt kiadni, ám a gyártó minden továbbiak nélküli fwlhasználhatja.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
WarbiRunner (Gyuri)2025-02-07 18:12:33 // 38423
Az enyém garis még és telemetria doboza is van e-simmel, ki tudja milyen adatot ad/vesz. A kábel mostmár ott van, ha kell valamire, de egyelőre csak a lehetőséget éptettem ki :-)
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
WarbiRunner (Gyuri)2025-02-07 14:33:36 // 38418
Na... ebben biztos voltam, hogy meg akarom csinálni:

Ez nekem fontos, hogy bármilyen hiba törléshez, szerviz nullázáshoz, akármihez ne kelljen többé vakon bűvészkedni a csatlakozókkal. Meglepő módon 5 perc alatt bent volt, bontás nélkül.. nyilván vakon. 😅
Szépen ki lehet húzni a kormány alatt, és rápattintani az SGW bridge-t ha kell.
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
WarbiRunner (Gyuri)2025-02-07 13:28:52 // 38415
Az ATE ennyiből nyerő, a Giuliettán napi használatban, másfél évesen teljesen patika. Pedig egy full tél benne van, és ami a mostaniból eltelt. És az nincs így kikímélve, hogy sózott úton nem megy egy métert sem. Ha lenne ATE mart változat, lehet hogy következőre kipróbálnám. De az is lehet hogy tavasszal majd leszedem a kerekeket és valóban a Hammerite lesz a jó megoldás.
Liquid2025-02-07 13:27:13 // 38414
najó nyertél :)
de ez is csak azért igaz, mert a fizika mai álláspontja szerint a karbon-kerámia nem rozsdásodik :D
RomeoOne2025-02-07 12:39:10 // 38413
Az enyém bírja :D
Liquid2025-02-07 12:08:54 // 38412
én nem láttam még olyan tárcsát ami nem kezd rozsdásodni nagyon hamar
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
WarbiRunner (Gyuri)2025-02-05 17:48:34 // 38408
A fékező felület egyelőre rendben, remélem vetemedni, tönkremenni nem akar idő előtt. Hogy mit tennék fel helyette, nem tudom. Ez a groove-olt felület facelift előtti nem eco betéttel hátra nagyon bejött, adott egy kis plusz agressziót az autónak, ami jól áll neki. Szóval egyelőre a fékteljesítmény az jó, de hogy egy esőtől így kijöjjön a rozsda.. és másnap még morgott is, azt hittem frászt kapok. Aztán elvittem egy körre, hogy kicsit gondolja át, hogy akar e még morogni. Hamar abbahagyta, ahogy megérezte a törődést. XD
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
WarbiRunner (Gyuri)2025-02-05 12:29:02 // 38406
A Rotinger tárcsa "impregnált" rozsdavédelme egy nagy nulla.
Az első komolyabb esős autópályás nap után a grafit színű csodabevonat meg is adta magát a rozsdának :-(
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
WarbiRunner (Gyuri)2025-02-04 21:06:58 // 38404
Szerintem az elektronika miatt. A puha futómű pont azt okozná, hogy bebillen, ezáltal egy kerék kipörög, és mivel open diff, nulla nyomatékot tesz le az aszfaltra. Ez semmiképpen nem indítja meg semerre. Kipörög a kerék, és nem megy az autó. Ez volna az LSD szerepe, mint a nevében is latszik, hogy limited slip. Tehát nincs olyan, hogy az ívbelső kipörög, és az ív külsőn nulla a nyomaték. Általában 20-30% körüli zárást tudnak az utcaiak, vagyis ennyi nyomatékot átirányít az ív külsőre, így elérve, hogy a pörgős és szerencsétlenkedés helyett elinduljon az autó.
Na most az én véleményem az, hogy a Giulia az pont egyik sem. Open diff, vagyis a kipörgő kerékkel átellenben nulla lenne a nyomaték. Ezt azonban ő nem hagyja, hanem 50%-ot átirányít fékkel. Konkrétan egyformára hozza a kerekek fordulatát. Ha óvatos gázkezeléssel hagysz neki időt, hogy viszonylag kis fordulat eltérést egyenlítsen ki, akkor álom a slide. Ha nagyon alárúgsz eldobod, de dulván. Szerintem ez a helyzet, de bizonyítékom nincs, szóval barmi más logikus magyarázatra nyitott vagyok :-)
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
G-MANN🍀2025-02-04 16:33:01 // 38401
viszont ami nagyon pozitív, hogy így az árok fölött is tökéletesen csukódott minden ajtó és a tetőablak is mm-re precízen a helyére bezárt nyitott állapotból
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
WarbiRunner (Gyuri)2025-02-03 22:15:47 // 38399
Ez pontosan körforgalomból kifelé történt. Egy RWD-t varatlanul lehet dobni, ha kevesebb a tapadás mint gondoltuk. A Giulia valamiért hajlamos is. Nem hiszem, hogy a futóműve ilyen. Szinte kizárt, a rengeteg BMW az utcán miért tud vizes úton normálisan kanyarodni? Meg egyenesen elindulni?
Vizes.. igazából ma száraz uton is olyat riszált a csúcsforgalom közepén 🫣🤣. Úgy megnézném ezt egyszer kívülről. Mert valahogy más autók ilyet nem csinálnak az utakon.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Liquid2025-02-03 21:20:36 // 38397
sztem konkrétan Ő áll ott, de nem ismerem a kép történetét
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
SD2025-02-03 18:43:05 // 38393
Nekem nincs különösebb bajom a tempomattal, 2 egység alá nem szoktam venni és országúton felrakom max-ra.

Autópályán mikor még nem fékez csak elveszi a krafott akkor váltok legkésőbb sávot.
De igen bele bele szól.. de hát ez a dolga.

Normál használat esetén ha egy fél autónyi helyet lát akkor tuti gázt ad hogy elférsz ott ecsém:D Tiszta olasz:D

Nagyon ritkán rá tud parázni parkoló autóra, de talán 1-2 eset volt, ha senki nem megy előttem, és nem tudja mi a szitu.

Az álló tárgyakat alapvetően a radarok szűrik különben nagyon nagy lenne a káosz odabenn:)
Liquid2025-02-03 15:52:34 // 38392
"Na ilyen az amikor egy autó úgy jó ahogy van :-)))"
ez az öregedés jele :D
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2025-02-03 14:01:58 // 38389
Tuningosok, giacinto cartárs blogját néztétek már?
Liquid2025-02-02 21:23:57 // 38388
így kell :)
G-MANN🍀2025-02-02 20:59:10 // 38387
az enyém MY 21, de szerencsére semmi ilyesmit nem csinál (nem kértem a távolságtartó tempomatot😁) sávtartó is kikapcsolva 😉
Liquid2025-02-02 14:42:19 // 38386
Tehát visszagyorsít a beállítottra, amiről előtte feleslegesen lelassított :)
Nagyon hasznos :) Az ilyenek tekintetében nagyon nem bánom hogy az enyém régi.
De legalább nem satuzik bele mint a RAV4 :D
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Shadin2025-02-02 13:44:52 // 38384
A-ban lassabban gyorsít mint N-ben és D-ben, de utóbbiakban sem tol akkorát mint pl az S-Max anno.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.