Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Blog
- tankolások száma: 12 (ebből egy a vételkori teletank)
- km óra állás: 5822 km
- életkor: 36 nap
- össz. menetidő: 83,46 óra (3,48 nap!)
- átlagsebesség: 70 km/ó
- tankolt üzemanyag: 489,35 liter, ebből 55,69 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 7,45 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 31,21 Ft/km
- átlagos napi futás: 161,72 km/nap
- mozgásban töltött idő: 9,66 %
2018.05.12-én volt az Őrségben a XIX. Selenia Rally.
Ma egy lelkes csapat újra végigment az útvonalon.
Giuseppével képviseltük a fedél nélküli szekciót.










A tegnapi időpontot átraktuk mára.
Jó is volt, mert tegnap jött meg a biztosítótól az igazolás egy zöldkártya formájában.
PHuBi-t egyedül teljesítette a vizsgát, amikor elhoztam nem volt rá panasz.
Óraállás: 77.565 km
Mióta nálam van 22.065 km-t tettünk meg :-)
Húztam egy kicsit a kéziféken hogy holnap ne kifogásolják a műszakin hogy fent fog.
Ja, megjött a zöldkártya is a biztosítótól.


Készülünk a szerdai műszaki vizsgára. A lámpákat próbálgatva feltűnt hogy nincs hátsó ködlámpa. Aztán eszembe jutott hogy egyszer már feltűnt a hiány, de nem foglalkoztam vele.
Most utána néztem.
A kapcsolója ugyan az mint a km nullázó és a tankajtó esetében. A baja is ugyan az volt, Szétszed, kitakarít, visszarak, sört bont.
Felkészültünk a vizsgára.
Ja, az akkut rádugtam a töltőre mert régóta nem ment PHuBi.







Ma sor került az első olajcserére Riegleréknél. A munkadíjat átvállalták.
4.410 km
Olaj + szűrő: 40.754 Ft
- tankolások száma: 9 (ebből egy a vételkori teletank)
- km óra állás: 4.146 km
- életkor: 20 nap
- össz. menetidő: 56,48 óra (2,35 nap!)
- átlagsebesség: 73 km/ó
- tankolt üzemanyag: 366,82 liter, ebből 55,69 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 7,51 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 32,14 Ft/km
- átlagos napi futás: 207,28 km/nap
- mozgásban töltött idő: 11,77 %
Megtettük a szokásos utat a szokásos tempóban.
1.670 km
87 km/óra
7,7 l/100km
:-)
Csendesebb mint a Gulietta volt, nagyon jó utazóautó.
Az automata ablaktörlő nagy királyság. Odafelé használtam, mivel megállt az eső megállt az ablaktörlő is. El is felejtettem kikapcsolni. Aztán másnap pár csepp eső után elindult magától.
A holttérfigyelő viszont autópályán az agyamra megy. Sávváltást szeretem jó előre jelezni, ez meg mindig belesípol az első indexvillanásba hogy még ott van a másik autó.
A fék kitűnőre vizsgázott amikor autópályán átjött a kamion a jobb sávból. Ha jól láttam éppen rágyújtott a söfőr és elfeledkezett a kormányzásról.









Nagyobb autópályás túrára készülünk így leellenőriztem a keréknyomásokat.
Mondhatni meglepődtem.
Az összes kerék 4 bar feletti értéket mutatott, ami enyhén több mint amennyi kell.
Ennyit az átadás előtti "átvizsgálás"-ról...
Beállítottam 2,5-2,7-re.
Szerintem nem fog rázni annyira mint eddig.


Megvolt az első meghibásodás...
Reggel tölteni akartam az ablakmosóba, de nem nyílott ki a motorház fedél.
Sebaj, a Giulietta miatt úgyis mennem kellett Rieglerékhez.
Odaérve szóltam hogy szerintem kiakadt a bovden, de mondták hogy más lesz.
Bevitték a szervizbe, mire odaértem már meg is volt oldva a probléma.
A zárakat kellett befújni wd40-el mert akadtak. Azóta helyreállt a világegyetem rendje...
Szóval nem az enyém lehetett az első. Aki még nem tette olajozzák be a zárakat, mind a hármat.
Egyúttal bejelentkeztünk 09.06. reggel 8-ra az első olajcserére.