2007. szeptember 16. 102400km
Kapott egy új kipufogócsonk hővédő lemezt, mivel a régi elrepedt és egy bal első ajtóhatárolót, mert ez meg csúnyán kattogott.
Az alkatrészeket Bikki Balázstól (www.fiatalkatresz.atw.hu) rendeltem kedden, csütörtökön kézhez is kaptam. A hővédő lemez 6800 Ft volt a két új anyával, a határoló pedig 4500 Ft. Illetve pótoltam még a torony tetejéből hiányzó műanyag kupakot, ez kemény 1400 Ft volt.
2007. június 19-én "átfordult" az óra.
Bizonyíték is van, mert szerencsére sikerült megörökítenem a pillanatot! :)
Utólag ide tettem a 77 és 88 ezres képeket is, az érdekesség kedvéért.
A 77777km-es kép 2005.10.13-án, a 88888km-es pedig 2006.07.18-án készült.




2006. november 30.
Állandó vitatéma a 156-os Alfáknál a vízhőfok kérdése. Van, aki esküszik arra, hogy teljesen normális, ha nem megy a vízhőfok az óra szerint 70 fok fölé, és van, aki szerint ez baromság. Én az utóbbi tábort erősítem, mert a csere előtt az enyém is nagyon nehezen és ritkán melegedett be, a csere óta azonban inkább a 90 fok körül vagy a felett mocorog a mutató. Normál haladásnál városi és autópályás használatnál is szinte oda van szögezve a 90-hez, dugóban araszolgatva pedig egészen addig kúszik fel a mutató, amíg be nem kapcsol a ventillátor és szépen le nem hűti a 90 alá egy picivel.
A termosztát gyári beszállítója a BEHR-Italia, de a JTD motorokkal ellentétben itt nem kell a gyárihoz ragaszkodni. Az enyémbe VERNET gyártmányú került, amit bátran ajánlhatok, mivel egyelőre bevált.
A Láng üzleteiben kb. 10e Ft, a cikkszáma: 6506.88.


2006.november 30. 93650km
Minden ki lett cserélve, hogy visszanyerje eredeti állapotát:
-vezérműszíj (Gates)
-feszítő+vezetőgörgő (INA és Ruville)
-vezérlésmódosító (gyári)
-hidrotőkék (AE)
-tömítések (Victor Reinz)
-vízpumpa (Bugatti)
-termosztát (Vernet) és hűtőfolyadék (BASF Glysantin Protect Plus)
Drága játék volt, de most gyönyörűen jár a motor, és ez a lényeg!


