Shadin2025-04-08 08:46:18 // 38895
Kicsit bonyolultabb, a korábban linkelt BACCAble projekt, egyik okossága.
SD2025-04-08 08:42:18 // 38894
ez inkább igénytelen megoldásnak tűnik, akkor a gyári ilyen?
itt azt hazudja nem mind ilyen..
itt meg az EBC
akkor adhatom el a gyári tárcsát meg betétet?:P
itt azt hazudja nem mind ilyen..
itt meg az EBC
akkor adhatom el a gyári tárcsát meg betétet?:P
SD2025-04-08 08:36:31 // 38893
mikor lehet így kikapcsolni a kipörgésgátlót?:)
gondolom egy bitet kéne átállítani, csak melyiket?:D
gondolom egy bitet kéne átállítani, csak melyiket?:D
quash2025-04-07 22:29:06 // 38892
~35-40p szokott kb lenni, ennek megfelelő távolság ... :)
quash2025-04-07 22:28:11 // 38891
Frissítést csak járó motorral engedi ...
Mondjuk azt még nem próbáltam, mi van ha közben leállítom.
Mondjuk azt még nem próbáltam, mi van ha közben leállítom.
Liquid2025-04-07 21:51:59 // 38890
Azt tudja valaki hogy lehet "Külső" táplálásra váltani?
Mert a gyújtást leveszi X idő után automatikusan. Pl. ózonozásnál nem lenne rossz. Vagy firssítésnél.
Mert a gyújtást leveszi X idő után automatikusan. Pl. ózonozásnál nem lenne rossz. Vagy firssítésnél.
Shadin2025-04-07 21:42:52 // 38889
Offossal vagy 50 percig autóztam...
Piritu - 1.000.0002025-04-07 21:27:51 // 38888
Most töltöm le a térkép frissítést. Az megvan hogy FAT32-re kell formázni a sticket meg hogy a letöltött zip-et kicsomagolva kell rátenni.
Utána csak rádugom és megy magától, de kb mennyi ideig?
Milyen messze kell mennem hogy felkerüljön? Nem akarom alapjáratom ketyegtetni fél-egy órán át.
Utána csak rádugom és megy magától, de kb mennyi ideig?
Milyen messze kell mennem hogy felkerüljön? Nem akarom alapjáratom ketyegtetni fél-egy órán át.
Shadin2025-04-07 19:41:22 // 38887
Trehány munka, OCD-sek lapozzanak tovább :-(
Shadin2025-04-07 19:40:35 // 38886
Shadin2025-04-07 19:21:25 // 38885
Ez a féltégla fékbetét egy rossz vicc :-(

A külső íven a betét két sarka fekszik ki a tárcsa pereme felé, míg a belső íven meg a betét alsó széle közepe. Elnézést a skiccért, csak egy draft szemléltető:


Oké hogy majd bekopik, de akkor is csak a középső sávon "fog" teljes mértékben a betét, míg a külső gyűrűkön nem annyira :-(
Ráadásul le merném fogadni, hogy a 305-ös betétek felülete legalább ekkora, ha nem nagyobb.

A külső íven a betét két sarka fekszik ki a tárcsa pereme felé, míg a belső íven meg a betét alsó széle közepe. Elnézést a skiccért, csak egy draft szemléltető:


Oké hogy majd bekopik, de akkor is csak a középső sávon "fog" teljes mértékben a betét, míg a külső gyűrűkön nem annyira :-(
Ráadásul le merném fogadni, hogy a 305-ös betétek felülete legalább ekkora, ha nem nagyobb.
WarbiRunner (Gyuri)2025-04-07 10:14:43 // 38884
Ja a zsír..Mannol ha jól rémlik. Adták a bótba, réz tartalmú hőálló szilikonzsír. De van kifejezetten fékcsúszka zsír is (pl. ATE).
WarbiRunner (Gyuri)2025-04-07 10:13:29 // 38883
Helyes! Csak szakszerűen! :-D
WarbiRunner (Gyuri)2025-04-07 10:11:07 // 38882
Szerintem igen. Imbuszkulcs kell hozzá, és hátulról kitekered őket. A konzolt nem kell levenni.
SD2025-04-07 05:21:50 // 38881
A csuszkákat ki lehet venni a fék komplett szétszerelése nélkúl?
Tehát fék kórmegbontása, betétek kiszedése nélkül?
Milyen zsírt használtál az újrakenéshez?
Tehát fék kórmegbontása, betétek kiszedése nélkül?
Milyen zsírt használtál az újrakenéshez?
Shadin2025-04-06 20:07:41 // 38880
Akkor holnap kocsikázni fogok 🤣
WarbiRunner (Gyuri)2025-04-06 19:47:04 // 38879
Nekem bekopott szépen. A fékező felület is bevonatolva volt, elsőre elég rondán nézett ki. Aztán szépen kifényesedett.
Shadin2025-04-06 14:55:23 // 38878
Az első pici próbafékezések után a tárcsa közepén látszott csak súrlódás, majd később kopott egyre szélesebben arányos mértékben. Szétszedtem, minden rendben, nem fordul be, nem feszül sehol, egyszerűen mintha domború lenne a betét felülete. Amennyiben így van, be kell kopnia rendesen a betét egész felületén. Gondolom neked is bekopott azóta rendesen.
WarbiRunner (Gyuri)2025-04-06 14:49:21 // 38877
Most jártam erre, igen, neked is félre kopott. Nálam mintha bebillent volna, úgy kopott. A saját nem feltétlen helyes magyarázatom az volt, hogy a megszorult tüske ami nem engedte középre visszaállni a nyerget, az az eredendő ok. Nem fékezés közben kopott félre, hanem normál menet közben ért hozzá a tárcsához, és darálta be előbb a belső oldalt. Onnantól pedig fékezéskor a külsőt is abban a szögben koptatta.
Shadin2025-04-06 09:24:53 // 38875
Köszi! Még a Scudetto-n, a felnikupakokon, a kipuf. végeken és talán még a tükörházakon tervezek sötétíteni.
Shadin2025-04-06 09:22:00 // 38874
Ez a súlycsökkentés jegyében történik ;-)
SD2025-04-06 08:52:50 // 38873
Eskü jól néz ki látom van egy vízió amit követsz a géppel és összeáll :)
Piritu - 1.000.0002025-04-05 22:23:32 // 38872
Akkor ezért ilyen drága az Alfa, a sok feleslegesen kifúrt lyuk miatt :-)
Shadin2025-04-05 22:19:20 // 38871
Az enyémen pogácsa is van, az valóban két osztókörhöz van. A féktárcsán meg minden második csak a kalapos rögzítőcsavarhoz van.
Piritu - 1.000.0002025-04-05 21:25:53 // 38870
Piritu - 1.000.0002025-04-05 21:24:29 // 38869
Piritu - 1.000.0002025-04-05 21:22:11 // 38868
Mi ez a qva sok lyuk a féktárcsa közepén? Több osztókörhöz is jó? :-O
Piritu - 1.000.0002025-04-05 21:20:37 // 38867
A TS-nél is csak km van megadva a gyertyára, nem is kevés. Van benne tartalék rendesen. Volt itt Cartárs aki 150e felett cserélt a TS-ben...
Shadin2025-04-05 20:27:09 // 38865
Shadin2025-04-05 17:36:02 // 38864
Miért nincs a betét ívasítve mint a kisféken?
Shadin2025-04-05 17:05:28 // 38863
A szíjat eszi a környezete is, míg a gyertyát nem.
Shadin2025-04-05 17:03:59 // 38862
Ránézel kérlek a bigbrake albumom végére?
Elkészültem a cserével és hát mitha rémlene, hogy neked is hasonló észrevételed volt a betéttwel és annak bekopásával... :-(
Elkészültem a cserével és hát mitha rémlene, hogy neked is hasonló észrevételed volt a betéttwel és annak bekopásával... :-(
WarbiRunner (Gyuri)2025-04-05 14:18:15 // 38861
Ez ugyanolyan mint nekem volt. Ennél csak rosszabb lesz, és rommá ég a tárcsa. Gondolom a hátsó ilyen...
Vedd ki a csúszkákat, takarítsd meg, zsírozd újra valóban hőálló zsírral, rakd össze, és hátha megúszod, hogy még idén tárcsa+betét csere legyen a vége.
Vedd ki a csúszkákat, takarítsd meg, zsírozd újra valóban hőálló zsírral, rakd össze, és hátha megúszod, hogy még idén tárcsa+betét csere legyen a vége.
RomeoOne2025-04-05 13:44:32 // 38860
Azt tudjátok, hogy a gyertya cserére miért írja azt a kézikönyv, hogy az eltelt idő nem számít, csak a kilométer futás? Szíjaknál még az idő és km-t is csökkenteni kell, pl. városi használat miatt. Gyertyánál miért nem számít, ha városozás van? Ugyanannyi km alatt az is sokkal többet dolgozik.
SD2025-04-05 12:02:09 // 38859
SD2025-04-04 17:42:43 // 38857
RomeoOne2025-04-04 09:11:35 // 38856
A Q alap féknyereg színe az eloxált alumínium, ami egy nagyon sötét kékes-szürke. Piros felirattal. A festék értelemszerűen nem tud lejönni róla, de ha kavicsot kap, és lepattan a felszíne, alatta ugyanolyan színű (gondolom egy bizonyos mélységig tart az eloxált réteg). Ha nem színeset akartam, biztos hogy azzal kértem volna. Minek felárat fizetni a feketéért, ha alapáron ugyanazt, de sztem inkább jobbat kapsz.
Persze, ez csak a Q-nál volt opció, a többinél fényezetlen fémszínű az alap.
Persze, ez csak a Q-nál volt opció, a többinél fényezetlen fémszínű az alap.
SD2025-04-03 19:45:54 // 38854

Na milyen lukat vettem:D ennek a fitymája lesz karbonozva, csak azért kellett:D
Egyéb iránt a piros fék, fizetős extra:)
Ha újrafestené valaki az natur ezüst színűt javaslom azon szerintem nincs is festék, a feliratok alapján.
Tudja-e valaki hogy a stelvio és giulia fék csereszabatos-e?
Illetve a QV fékhez más főfékheger tartozik-e vagy csak proxy?
leopop32025-04-03 14:01:51 // 38853
Az még jobb ha átadáskor derül ki, hogy nem indul az autó egyből orvosolni is tudják :DDD
Shadin2025-04-03 12:26:42 // 38852
Bocsi, az eLearn_v2-t töltsétek :-(
A szerelési leírásoknál a fő tevékenységig vezető lépések nem mennek...

Mind fent van, de a linkek, beágyazások nem jók, ettől még használható.
Továbbá nem mennek a beágyazott képek frémen felüli nagyítása, de új ablakban megnyitva rendesen nagyítható, szóval kompromisszumokkal ugyan, de rengeteg infó nyerhető belőle.
A szerelési leírásoknál a fő tevékenységig vezető lépések nem mennek...

Mind fent van, de a linkek, beágyazások nem jók, ettől még használható.
Továbbá nem mennek a beágyazott képek frémen felüli nagyítása, de új ablakban megnyitva rendesen nagyítható, szóval kompromisszumokkal ugyan, de rengeteg infó nyerhető belőle.
Shadin2025-04-03 12:21:46 // 38851
Pont ui. gondolom, a zöldhöz pl. jó a sárga, meg a piros is, de a fekete sem kukás rajta.
Az én szürkémhez, ahol MINDEN szürke kb., pont jó a fekete nyereg.
Ezzel a felnivel látszik belőle valami, de mivel téli és általában koszos, nem igazán mutat:

Ez is szürke és annyira nem is lényeg mi van mögötte:

Pont tökmindegy, hogy ez mögött fekete, piros vagy sárga van,
így az olcsó jó állapotú fekete mindent visz.
Az én szürkémhez, ahol MINDEN szürke kb., pont jó a fekete nyereg.
Ezzel a felnivel látszik belőle valami, de mivel téli és általában koszos, nem igazán mutat:

Ez is szürke és annyira nem is lényeg mi van mögötte:

Pont tökmindegy, hogy ez mögött fekete, piros vagy sárga van,
így az olcsó jó állapotú fekete mindent visz.
leopop32025-04-03 12:08:07 // 38849
Értelek nyugi csak magas labda volt 😅
leopop32025-04-03 12:06:11 // 38848
Ez baszott jó videó pedig utálom a német autókat :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2025-04-03 12:02:54 // 38847
A naagy sárga az jó XDD
És fekete féknyereggel is lehet kivagyi autót összeállítani, szóval szerintem ez simán ízlésről szól. Illetve ha már színe van, onnantól az autó színéről, hogy mi hogy passzol hozzá. Én a zöldhöz a fehér nyerget is simán el tudtam volna képzelni pl. :-)
Sőt, kivagyi autót is lehet úgy venni, építeni, hogy csak azért mert neked tetszik. :-) És kb ennyi a lényeg, hogy amikor ránézel a sajátodra, akkor az örömöt okozzon. HOgy ki mit gondol, tökmindegy...
A tied színéhez amúgy pont megy a fekete amúgy.
És fekete féknyereggel is lehet kivagyi autót összeállítani, szóval szerintem ez simán ízlésről szól. Illetve ha már színe van, onnantól az autó színéről, hogy mi hogy passzol hozzá. Én a zöldhöz a fehér nyerget is simán el tudtam volna képzelni pl. :-)
Sőt, kivagyi autót is lehet úgy venni, építeni, hogy csak azért mert neked tetszik. :-) És kb ennyi a lényeg, hogy amikor ránézel a sajátodra, akkor az örömöt okozzon. HOgy ki mit gondol, tökmindegy...
A tied színéhez amúgy pont megy a fekete amúgy.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.