SD2025-01-13 11:11:06 // 38200
Nekem az a nagyon furcsa hogy autómosó után az alacsony tempós fékezés sokkal fínomabb.. megszűnik a karistoló hang.. tehát valami fékpor probléma lesz ez..
SD2025-01-13 11:10:16 // 38199
mert üvegre volt égve, ha lábbal tapostad volna fog, de a gép arra számított hogy van ott tárcsa, vagy tévedek?:)
RomeoOne2025-01-13 11:07:07 // 38198
Bár ugye mikor mondta Warbi Runner hogy nem fog neki a hátsó. hát akkor ezért, mert meg van adva a gépnek mennyit adhat oda és nem ad többet.
Sztem Gyuri eléggé utánament és részletesen leírta az okokat, hogy miért nem fogott a hátsó...
Sztem Gyuri eléggé utánament és részletesen leírta az okokat, hogy miért nem fogott a hátsó...
SD2025-01-13 11:04:41 // 38197
A proxy rendezés mit jelent, végig ellenőrzi a megtalált eszközöket a bus-on?
Tehát beleírhatok én bármit, de hogy azok a paraméterek validálódjanak?
Tehát beleírhatok én bármit, de hogy azok a paraméterek validálódjanak?
SD2025-01-13 11:02:27 // 38196
Na ez így reálisabbnak tűnik mint hogy csak szerencse alapon rászorít aztán majd összeszedi az ABS az nekem nem tűnt egy valid dolognak..
És akkor bármilyen fék tuning ott kezdődik hogy ezeket hangolni... de akkor élek a gyanúperrel hogy egy tárcsa-betét választás is elhangolhatja az autót.
Persz én úgy vagyok ezzel hogy ok, 300, 330, 360 az egy parméter átírás...
De azért egy tárcsa mennyire kopott vagy ilyen az meg lábbal megszokod kérdés..
Bár ugye mikor mondta Warbi Runner hogy nem fog neki a hátsó. hát akkor ezért, mert meg van adva a gépnek mennyit adhat oda és nem ad többet.
És akkor bármilyen fék tuning ott kezdődik hogy ezeket hangolni... de akkor élek a gyanúperrel hogy egy tárcsa-betét választás is elhangolhatja az autót.
Persz én úgy vagyok ezzel hogy ok, 300, 330, 360 az egy parméter átírás...
De azért egy tárcsa mennyire kopott vagy ilyen az meg lábbal megszokod kérdés..
Bár ugye mikor mondta Warbi Runner hogy nem fog neki a hátsó. hát akkor ezért, mert meg van adva a gépnek mennyit adhat oda és nem ad többet.
Shadin2025-01-12 19:21:25 // 38195
Andrist kérdeztem, hogy mond-e neki ez valamit és igen. Utánanéz.
A videó alapján RACE mód nélkül tiltható az ESC N és D módban biztosan.
A videó alapján RACE mód nélkül tiltható az ESC N és D módban biztosan.
WarbiRunner (Gyuri)2025-01-12 18:48:18 // 38194
Nem tudom még, beleolvasok. 😀
Shadin2025-01-12 09:39:13 // 38193
Ráállsz a témára? 😀
Shadin2025-01-12 09:34:12 // 38192
24-én kiderül hogy néznek ki a pedáltérképek, de szerintem az N és a D között pedálban nem sok a különbség, csak a D meg van támogatva a sebváltó progival.
WarbiRunner (Gyuri)2025-01-11 21:20:09 // 38191
Sőt, ha csak az ASR és ESP megy offba, akkor az általad talált táblázat alapján a TTC (Torque transfer control) is agresszív módban marad. Szerintem ez a szűk kanyarokban nagyon sokat besegít. Ha ez megmaradna, de lehetne normalisat kigyorsítani, az zseni lenne 😄
WarbiRunner (Gyuri)2025-01-11 21:12:17 // 38190
Ha megy a TC on/off gombnyomásra, akkor nekem a Race mód nem is kell egyáltalán. Így minden gyári D mód szerint működne, ha jól értem, nincs az, hogy N-ben ragadnak dolgok. Jól értem? Ha igen, akkor ezt a megoldást kerestem. Nekem kell a fék nyomáspont és a gázpedál is D mód szerint.
Shadin2025-01-11 18:25:29 // 38188
Na ez durva lesz! :-D
WarbiRunner (Gyuri)2025-01-11 14:59:31 // 38187
Ajjajjajajajjjj XDDD Jövő héten GitHub olvasás XD
quash2025-01-11 12:56:44 // 38186
Na ezt nem kellett volna látnom! :(
Elindult a vezérhangya .... :D
Elindult a vezérhangya .... :D
RomeoOne2025-01-11 12:27:55 // 38185
Mondjuk az elég langyos, hogy 2500-nál már villog, hogy SHIFT :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2025-01-11 10:23:06 // 38184
Ezt a direkt hozzáférést nem tudtam, köszi! Még hasznos lesz 😄
Shadin2025-01-10 22:29:45 // 38182
Shadin2025-01-10 22:25:40 // 38180
MES-ben a PROXY konfignál ctrl+alt+c és meg is jelenik a tábla. Ennek töredéke van kivezetve a menübe, nagy része nem is ismert. hexa átírás után PROXY rendezés.
SD2025-01-10 19:17:23 // 38179
Ahha na akkor a computer is tudja hogy mekkora tárcsa van az autón ahha…
SD2025-01-10 19:16:33 // 38178
Én is az anya céggel leveleztem, akkor mondta hogy lesz magyar kontakt. Utána ő is behirdette facebook-on.. de valszeg akkor hamvába halt a dolog.. :/
Hogy lehet összevszni a biten.. eszemmegáll:D
Hogy lehet összevszni a biten.. eszemmegáll:D
WarbiRunner (Gyuri)2025-01-10 16:54:01 // 38177
De király, ez tetszik :-)
A módosításhoz le kell tölteni a proxy program kódját, és hexa editorban átírni?
A módosításhoz le kell tölteni a proxy program kódját, és hexa editorban átírni?
Shadin2025-01-10 16:03:26 // 38176
WarbiRunner (Gyuri)2025-01-10 13:09:03 // 38175
Én is Stephannal leveleztem. Jó tudni ezt, köszi!
WarbiRunner (Gyuri)2025-01-10 13:08:28 // 38174
Hidden? Sikerült is a projekt, vagy még folyamatban?
attila_l2025-01-10 12:40:41 // 38173
Nem kapott semmilyen Squadra-s licenc-et a kérdéses cég.
Rákérdeztem Squadra-nál (Stephan Lenior) mert egy ideje egyeztetek velük TCM/CDCM upgrade kapcsán és azt írták, hogy az együttműködés még azelőtt leállt, hogy igazán elkezdődött volna.
Rákérdeztem Squadra-nál (Stephan Lenior) mert egy ideje egyeztetek velük TCM/CDCM upgrade kapcsán és azt írták, hogy az együttműködés még azelőtt leállt, hogy igazán elkezdődött volna.
Shadin2025-01-10 09:43:00 // 38172
Csaxókol, hogy ha valaki nagyfékesíteni akar "hivatalosan" akkor hidden PROXY config. módosításra is szüksége lesz.
Shadin2025-01-10 09:41:40 // 38171
130 vs 330 én rizikózok :-)
Viszont nekem (is) van olyan beteg igényem, hogy lássam is a 3D térképen azt amit majd érezni is szeretnék :-)
Viszont nekem (is) van olyan beteg igényem, hogy lássam is a 3D térképen azt amit majd érezni is szeretnék :-)
WarbiRunner (Gyuri)2025-01-10 09:37:49 // 38170
Hozzáállás kérdése. Aki terméket vesz, annak mindegy. Jobban megy az autó és bódottá'
Én a tuner tudásáért fizetek. Más programját én is fel tudom írni, checksum-olom, aztán gyí.
Én olyan helyen szeretném íratni, ahol ha azt mondom a próbakör után, hogy bocsi, 3500-nál vegyünk már el a gázpedál érzékenységből, akkor az ne legyen egy lehetetlen kérés. Vagy ha egy hét múlva betilt, ne az legyen , hogy "az autó volt már biztos eleve szar, a program jó", és ennyi a felelősségvállalás. Hanem képes legyen odaülni 10 percre belenézni, hogy mi lehet rossz, vagy két mondatban elmondani, hogy mit diagoljak neki ki, hogy rá tudjon nézni. Úgy hívják, hogy support :-)
Nyilván szuper, ha erre nincs szükség végül. Ettől függetlenül én csak valódi tudásért vagyok hajlandó ennyit fizetni.
Én a tuner tudásáért fizetek. Más programját én is fel tudom írni, checksum-olom, aztán gyí.
Én olyan helyen szeretném íratni, ahol ha azt mondom a próbakör után, hogy bocsi, 3500-nál vegyünk már el a gázpedál érzékenységből, akkor az ne legyen egy lehetetlen kérés. Vagy ha egy hét múlva betilt, ne az legyen , hogy "az autó volt már biztos eleve szar, a program jó", és ennyi a felelősségvállalás. Hanem képes legyen odaülni 10 percre belenézni, hogy mi lehet rossz, vagy két mondatban elmondani, hogy mit diagoljak neki ki, hogy rá tudjon nézni. Úgy hívják, hogy support :-)
Nyilván szuper, ha erre nincs szükség végül. Ettől függetlenül én csak valódi tudásért vagyok hajlandó ennyit fizetni.
SD2025-01-09 20:57:31 // 38168
Én nekem sem volt szimpi az a lépés hogy épp csak megkapta a Squadra bizalmat és közben a sajátját árulja. De én nem gondolnám túl ezt, csak nem bizalom építő üzleti mozdulat pont kontraproduktív. De nyilván a "saját" azt is veszi valahonnan.. azon többet keres, nyilván azt árulja inkább.
WarbiRunner (Gyuri)2025-01-09 14:28:00 // 38167
Abban egyetértünk, hogy én sem iratnám velük az autómat. Ettől még másnak lehet szimpi.
leopop32025-01-09 12:18:08 // 38166
Remélem érzed, hogy mire akartam rávilágítani. Főleg most a soraid után látszik többszörösen, hogy igaz amit mondtam: Etunners nem bizalomgerjesztő, sőt oda nem adnám a kocsimat nekik. Olcsóbb de ugyanazt tudja persze szép esti mese ez a részükről 🤣
leopop32025-01-09 12:13:55 // 38165
Az tiszta csak ők ott írjak közúton az autót ahogy mondtam esős, hideg, taknyos időben ezzel van a bajom 😅 Illetve a Squadrat és a Celticet én is feltenné. Itthon csak is a LAChip ha benzine, ha dízel akkor nyilván Manky.
leopop32025-01-09 12:10:07 // 38163
Hát amikor összegyűlik rá a pénz 😁
WarbiRunner (Gyuri)2025-01-09 11:01:21 // 38161
Gyorsulni? Télen? XDDDD
A kamera fel se venne.
1. bárhogy nyomod, nem éred el az 50-et.
2. nem látja a rendszámot, mert nem arra áll
A kamera fel se venne.
1. bárhogy nyomod, nem éred el az 50-et.
2. nem látja a rendszámot, mert nem arra áll
SD2025-01-08 21:41:49 // 38160
Ki az és mivel naaa:p eeee
SD2025-01-08 21:41:04 // 38159
Haverral megérkezek egy Giulia mellé a lámpánál:)
Átnézek, na mi az Csadó Bence egy QV-val:D
Csakazért nem gyorsultunk, 50-es kamera:D
Átnézek, na mi az Csadó Bence egy QV-val:D
Csakazért nem gyorsultunk, 50-es kamera:D
Shadin2025-01-08 18:12:24 // 38158
Nem is értem :-(
WarbiRunner (Gyuri)2025-01-08 09:38:29 // 38157
Mondjuk ez így sok kérdést felvet, végképp nem a bizalmat építi.
WarbiRunner (Gyuri)2025-01-08 09:28:19 // 38156
Valószínűleg 4300K.
Itt egy OEM pár képe cikkszámmal.
Itt egy OEM pár képe cikkszámmal.
Shadin2025-01-07 20:53:17 // 38155
Tudja valaki hány Kelvines a 25W-os xenon?
Shadin2025-01-07 18:09:33 // 38154
Én is beszéltem az Etuners-es gyerekkel, hogy miként kaphatos Squadra-t a kocsira, és azt mondta, hogy az övék egy százassal olcsóbb és "kb." ugyanazt tudja :-)
Shadin2025-01-07 17:39:11 // 38153
Nem derül ki, VIN-re hozza mindkettőt :-(
WarbiRunner (Gyuri)2025-01-07 17:29:53 // 38152
Az öntött az öntött, ahogyan a neve is sugallja. Öntőformába injektálják az olvadt alumíniumot. Mikor megszilárdull leválasztják a formát és CNC-n marják végső formára. Az anyagszerkezete kevésbé "direkcionális" mint a kovácsoltnak.
A kovácsolás az amire te gondolsz. Az alu rúd félgyártmányból vágnak egy karikát. Ezt beteszik egy edénybe ami a külső oldal formája egyben. Égőkkel hevítik és konstans/szabályozott hőfokon tartják, miközben a képlékeny anyagba belenyomnak jó nagy erővel egy belső oldali présszerszámot. Itt az anyag nem teljesen olvadt amikor ez történik.
A kész alkatrész a nyomás irányában stabilabb szerkezetű, így a kovácsolás kifejezetten jó technika dugattyúk és hajtókarok gyártására.
Nyilván függ a végeredmény magától az alap ötvözettől, de általában a kovácsolt nagyobb erőket visel el préselés irányban.
A kovácsolás az amire te gondolsz. Az alu rúd félgyártmányból vágnak egy karikát. Ezt beteszik egy edénybe ami a külső oldal formája egyben. Égőkkel hevítik és konstans/szabályozott hőfokon tartják, miközben a képlékeny anyagba belenyomnak jó nagy erővel egy belső oldali présszerszámot. Itt az anyag nem teljesen olvadt amikor ez történik.
A kész alkatrész a nyomás irányában stabilabb szerkezetű, így a kovácsolás kifejezetten jó technika dugattyúk és hajtókarok gyártására.
Nyilván függ a végeredmény magától az alap ötvözettől, de általában a kovácsolt nagyobb erőket visel el préselés irányban.
RomeoOne2025-01-07 17:21:26 // 38151
Mondjuk a telós app szerint még ott áll a helyén xd
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.