Majdnem annyira, mintha azon vitáznánk, hogy a barna nagymellűvel, vagy a szőke modellel jobb a szex. 😁
Sok összetevős.
Ezért is írtam, hogy ezt együtt nézve, kipróbálva fogjuk csak tudni eldönteni.
Amit én állítok az az, hogy alapvetően négy kerékkel csúszik, de tempós kanyarban inkább felülkormányzott...
Autópálya felhajtón gyorsítva mindig inkább a feneke megy.
Persze a lassú szűk csiki-csukis rész az piszkosul nem a műfaja.
De nem értem, hogy a farosság elképzelése miért megy ennyire nehezen egyesrknek.
Ezt a gyártók a mostani dinamika rendszerek birtokában viszonylag olcsón tudják "előállítani" normál sima olcsó mcpherson közlekedőedényeknél is.
Itt van pl. a feleségem gyári sporfútóműves Punto Nuovája. Az imént direkt kipróbáltam tempomat 60-ál az utcánk alján lefele az S kanyar első törését. A gázhoz nem nyúltam, csak szűken vettem. Elment a feneke mint a szél, kis ellenkormány és a sávon belül máris maradva csúsztam kilinccsel előre.
