Fórum >> Típusok >> Giulia

9 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2024-01-17 20:14:09 // 33600
Csak a kontextus miatt említettem az S8-at, hogy ott az igazgatói szinten ilyenek vannak. De azon a szinten, természetesen, fel sem merült az Alfa.

Ezen a projektmenedzseri szinten jöhetett volna szóba aol A4-A6 van. Náluk az egész cég nagyon a VAG csoportra van ráállva, ez a srác meg mindig próbálja egy kicsit kibillenteni ezt a dolgot, hol Alfával, hol vmi japánnal, hol Tesla-val.

A Giulia az nagyon bejött neki, de az üléshűtés hiánya végül kizárta a dolgot. És ez is egy olyan dolog, hogy olyan brandek, olyan modellekben, amik egyértelműen az Alfa alá vannak elvileg pozícionálva, már régen betették ezeket az extrákat.

De mindegy is, sokszor átbeszéltük ezeket. Mi megvagyunk nélküle, az meg legyen a részvényesek baja, hogy az Alfa menedzsment nem tud szép eladásokat hozni.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
G-MANN🍀2024-01-17 19:55:11 // 33598
Egy dolgot azért sántít szerintem, hogy S8 helyett öltönyben milyen Alfa volt az elképzelés, mert ugye a Giulia méretben azért egészen más, nem érzem üléshűtéssel sem alternatívának.
8 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2024-01-17 17:25:50 // 33589
Készülök már rá nagyon. Így, hogy októberben tankoltam utoljára, folyamatosan csak csodálkozok, hogy milyen alacsony a havi üzemanyagköltségem :DDD
RomeoOne2024-01-17 17:20:19 // 33588
Pont ma beszéltem egy projektmenedzser sráccal egy itteni, sokmilliárdos forgalmú kereskedőcégből. Ott igazgatói szinten S8-as Audik vannak, de attól lejjebb sem a Toyota/Skoda szint van.

Szóba került az Alfa is. Kérdezte, hogy van-e már benne üléshűtés? Mondom, tudtommal nem. Mondta, hogy régebben is nézegették már ők az Alfákat, de ez deal-breaker. A többi dolgot, amivel le van maradva a prémium konkurenciától, még úgy ahogy elnézhető lenne, de az, hogy öltönyös embereknek nyáron a forró ülésben kelljen főnie és izzadságtól tucsogva érkezzenek meg egy tárgyalásra, az elfogadhatatlan. Pedig alapvetően két ventillátort kéne csak beleépíteni az ülésbe.

Egy másik, nagy üzletlánctál területi vezető ismerősöm mondta, hogy a főnöke céges autója mindig a legújabb X5 volt. Egy időben nagyon nézegette a Stelvio-t, mert tetszett neki. Bement a kereskedésbe érdeklődni, aztán mikor meghallotta, hogy milyen a felszereltsége (értsd: mennyi minden hiányzik belőle egy BMW-hez képest), akkor ki is fordult, hogy akkor köszöni szépen.

Amikor megy az értetlenkedés, hogy miért nem fogy jobban az Alfa, akkor ilyen dolgokra kell gondolni, nem arra, hogy előítélet van, mert a 20 éves passat tdi-ben ülő jóskapista azt mondja, hogy az olasz szar.
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
theBanyai2024-01-17 16:50:40 // 33585
A holttér figyelő szerintem nagyon hasznos, én szeretem.
Míg nem volt én is hülyeségnek gondoltam.

Automata sötétedő tükör is jó, bár mióta fóliázva van az üveg, olyan sok haszna nincs.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
SD2024-01-17 14:23:42 // 33583

Nézzenek már oda:D
Olasz féknagyhatalom vagyunk:)
4 db csevegős hozzászólás elrejtve
Shadin2024-01-16 22:13:56 // 33578
Valóban. Akkor ha visszaállitom sem lesz erősebb D-ben csak annak tűnik a pedál és a sebváltó hangolása miatt?
4 db csevegős hozzászólás elrejtve
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-16 20:06:42 // 33573
A Squadra oldalán nincs külön N és D adat (Giuliettához van), szóval feltételezem, hogy max teljesítményben és nyomatekban nincs különbség.
A megoldás végül is adott, az N módra fel kell programozni azt a beállítást ami jó.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
SD2024-01-16 15:16:59 // 33568
Na ilyet is jó olvasni:)

WarbiRunner (Gyuri)2024-01-16 14:58:43 // 33567
Ja értem, tehát az alap DNA módok is megkavarodnak. Így annyira valóban nem jó.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.