Egyébként valaki el tudja magyarázni, hogy miért is olyan fontos az első ködlámpa? Az elmélet szerint alacsonyan kell lennie, és "átvilágít a köd alatt". Nem tudom ki hogy van vele, én sosem éreztem azt, hogy ködben a ködlámpa segítségével mennyivel jobban látnék... Az út szélét látom jobban ,mert megvilágítja jobban széleket.
Egyetértek SD-vel, hogy a kanyarfény környékén kell keresgélni ez után. A Bravom is kanyarfényként használja a ködlámpáit, a Skoda Octavia-k is. Ezekkel van tapasztalatom, de gondolom hosszabb a lista.
Még egy adalék ehhez, hogy a ködlámpának hol a helye (és így a fényszóróban is elhelyezhető-e -> kanyafrény) a 147-esemben anno nagyon meglepődtem, hogy amire azt hittem, hogy a ködlámpa, az az index volt és ahol az indexet sejtettem volna, ott van a ködlámpa. Akkor ezt hogy csinálták? A digó tudomány különbözik a világ többi részének tudományától? :D
