Halesz2021-05-03 16:54:21 // 19960
Nem hajlandó? Fizetsz érte, megcsinálják. Miért ne tennék?
Giuntini2021-05-03 16:51:57 // 19959
Szerintem azért, mert a márkaszerviz nem hajlandó 2500-nál lecserélni az olajat.
WarbiRunner (Gyuri)2021-05-03 16:51:04 // 19958
Én ilyet váltófolyadék cserénél hallottam csak eddig, nekem pont így csinálták. A szerelőm szerint 70 fokon kell beállítani a szintet. Motorolajnál nagy értelme nincs ennek, hiszen úgyis hígul is, eszi is, én sem látom, hogy mi indokolná.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-05-03 16:20:15 // 19957
Semmi misztikum nincs az olajcserében egyéb iránt új géppel vagy ecuscan-nal simán lehet nullázni... mivel nálam lejárt a teljes körű gari nem is viszem többet márka szervizbe ...
Még tavaly tőlem Pozsonyból rendeltek QV-hez olajat és szűrőt emberünk 7000-ként cserélt olajat... olajszűrő ki, olaj le miért kéne gépre dugni közben és minek? Ezt magyarázd el, mert nem vágom :D
Még tavaly tőlem Pozsonyból rendeltek QV-hez olajat és szűrőt emberünk 7000-ként cserélt olajat... olajszűrő ki, olaj le miért kéne gépre dugni közben és minek? Ezt magyarázd el, mert nem vágom :D
tdemeter2021-05-03 13:43:20 // 19956
Szia!
Tudom indiszkrét kérdés, de a 2500-as szervizt miért nem csináltatod szakszervizben?
A juliskában nem egyszerű olajat cserélni. Először is fel kell fűteni a motort 70 fokra, se többre se kevesebbre. Ezt egy számítógép figyeli, ami eközben online kommunikál az alfával. Ha eléri a 70 fokot a motor, akkor elkezdődik a csere, ami szintén spéci eszközökkel történik. Ezután lejelenti a mennyiséget, nameg az összes aznapi adatot az alfának. Ha nem, akkor ugrik a gari. Ha minden jó,akkor az autó megkapja a zöld jelzést a gyártól, hogy ismét használhatod, illetve, hogy mutassa a szinteket, dátumokat ismét.
Egy ilyen értékű autónál biztosan nem ezt bíznám másra, mint a szakszerviz.
Tudom indiszkrét kérdés, de a 2500-as szervizt miért nem csináltatod szakszervizben?
A juliskában nem egyszerű olajat cserélni. Először is fel kell fűteni a motort 70 fokra, se többre se kevesebbre. Ezt egy számítógép figyeli, ami eközben online kommunikál az alfával. Ha eléri a 70 fokot a motor, akkor elkezdődik a csere, ami szintén spéci eszközökkel történik. Ezután lejelenti a mennyiséget, nameg az összes aznapi adatot az alfának. Ha nem, akkor ugrik a gari. Ha minden jó,akkor az autó megkapja a zöld jelzést a gyártól, hogy ismét használhatod, illetve, hogy mutassa a szinteket, dátumokat ismét.
Egy ilyen értékű autónál biztosan nem ezt bíznám másra, mint a szakszerviz.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-05-03 12:22:26 // 19955
gyári olajszűrő cserével az senki nem mondja meg ki lett cserélve....
G-MANN🍀2021-05-03 11:38:56 // 19954
Szia!
Gyönyörű a QV :-)
Csörgő Autószerviz Várpalota
Csörgő Autószerviz
A garancia miatt nem lesz gond, hogy nem Márkaszervizbe viszed?
Üdv.
Csaba
Gyönyörű a QV :-)
Csörgő Autószerviz Várpalota
Csörgő Autószerviz
A garancia miatt nem lesz gond, hogy nem Márkaszervizbe viszed?
Üdv.
Csaba
bence172021-05-03 09:45:15 // 19953
Tudtok ajánlani szervizt olajcserére. Nem márkaszervizre gondolok, hanem egy megbízható lelkiismeretes szervizesre. Most van 2.000 km a QV-ban, 2.500-nál szeretnék neki új olajat adni!
Budapest és 50km-es körzetében keresek ilyet. köszönöm!
Budapest és 50km-es körzetében keresek ilyet. köszönöm!
WarbiRunner (Gyuri)2021-05-01 10:57:54 // 19952
Csak arra próbáltam célozni hogy van akinek a csökkenő szakaszban is magasabb a teljesítménye, mint másnak a csúcson :-) Aztán békés demenciába hanyatlanak mindketten végül, akár egyszerre XD Hogy mennyire voltak jók az aktív éveikben (fordulat tartományukban) az meg úgyis szubjektív.
Piritu - 1.000.0002021-05-01 08:20:48 // 19951
"Kérdés, hogy mekkora fordulatnál (kornál) jön el a teljesítménycsúcs, ahonnan elkezd esni? :D"
Lev2021-05-01 08:12:44 // 19950
Ismerve téged, az autót és a jelenlegi árakat,szerintem nem járt rosszul az új tulajdonos :)
G-MANN🍀2021-04-30 22:49:44 // 19949
Nagyon köszönöm mindenkinek. A kereskedő javasolt egy magas hirdetési árat, mert nagyon szép állapotban volt a "régi" Giulia. Alku nélkül elvitték, hárman is jöttek volna érte. Hétfőn meghirdettem, "Lev" hívott, hogy tegyek másik képet 😁😂, kedden az új képekre hívtak, hogy viszik is. Feleségem mondta, hogy látod, biztos olcsón adtad. Pedig sztm ennél már kellemetlen lett volna többet kérni, két évesen többet ért mint a kedvezményes ára 2019-ben 😉👍 Na így lett egy újabb Rosso álom🙏🍀🍾
Fornitore2021-04-30 21:48:47 // 19948
Gratulálok hozzá!Sok boldog kilométert!!
leopop32021-04-30 16:39:30 // 19947
Ingyen az lenne a legjobb :P
leopop32021-04-30 16:37:57 // 19945
Igazán nincs mit egyszer a két Rosso összeállhatna egy képre 😁😉🍀
leopop32021-04-30 16:36:47 // 19944
Hát az lehet 😅 sajna van egy fájdalom küszöb határ :/
Erhard 242 (Pure Energy)2021-04-30 15:36:29 // 19943
Nah észre sem vettem, grat egyszerűen gyönyörű ez a Giulia is!
Giuntini2021-04-30 15:32:20 // 19942
Nagyon szép az autó, belül is már szinte QV!!!
Gratulálok!
Gratulálok!
WarbiRunner (Gyuri)2021-04-30 15:02:04 // 19941
Egy 2.0 TS nyomatéka 2200-tól 6700-ig van 160Nm fölött.
Egy 1.4 M.air pedig 1800-tól 6200-ig. ;-)
Egy 1.4 M.air pedig 1800-tól 6200-ig. ;-)
Piritu - 1.000.0002021-04-30 14:10:07 // 19940
Hát ugye ehhez azt kell tudni hogy turbós vagy nem :-DD
Én TS párti vagyok :-P
Én TS párti vagyok :-P
Piritu - 1.000.0002021-04-30 14:05:14 // 19939
A Spider nem csipog a maga 19 évével :-P
Erhard 242 (Pure Energy)2021-04-30 13:41:25 // 19938
majd amcsiból 5 milláért... okosban :P
RomeoOne2021-04-30 12:57:06 // 19937
Mondd, hogy 6M-ért. Szegény Leo, bele is dőlne a kardjába :DDD
RomeoOne2021-04-30 12:48:58 // 19936
Lehet mindenkinél így is van. Kérdés, hogy mekkora fordulatnál (kornál) jön el a teljesítménycsúcs, ahonnan elkezd esni? :D
G-MANN🍀2021-04-30 12:29:40 // 19935
Ja és köszönöm 🍀🍾
G-MANN🍀2021-04-30 12:29:09 // 19934
Amennyiért eladtam, nem hiszem😉 durvaaaaa
WarbiRunner (Gyuri)2021-04-30 12:22:58 // 19933
Igen, mindenki ezt hiszi magáról XD
RomeoOne2021-04-30 12:15:04 // 19932
Akkor én fordítva működök, én egyre jobb vagyok a korral. Emelkedek, mint a teljesítmény grafikonja a fordulatszám függvényében :DDD
Liquid2021-04-30 12:02:09 // 19931
jól látod :)
leopop32021-04-30 11:36:16 // 19930
Álom az új autó gratula! 😁😍🥳🍀
Régit átvettem volna pont olyat keresek 😅✌
Régit átvettem volna pont olyat keresek 😅✌
G-MANN🍀2021-04-30 10:45:45 // 19928
nagyon köszönöm :-)
WarbiRunner (Gyuri)2021-04-30 10:35:49 // 19927
Hát mert régen minden jobb volt! :-) Mi is XD
Erhard 242 (Pure Energy)2021-04-30 10:33:34 // 19926
én azt látom minél öregebbek lesztek, annál bogarasabbak semmi nem jó :DDDD
WarbiRunner (Gyuri)2021-04-30 10:27:50 // 19925
SGW bypass kell, pl a Squadra is árul ilyet.
Piritu - 1.000.0002021-04-30 10:27:37 // 19924
Az nem játszik mert amúgy használom az övet, érzékelő rövidre zárás lesz a csatban.
WarbiRunner (Gyuri)2021-04-30 10:18:47 // 19923
Tolókapu. Felesleges motorosítani, nem napi autó a 159. Különben is ez itt falu, itt az emberek kézzel nyitják a kaput. Plusz szociális tevégenység kapu kinyitás, bezárás közben összefutni valakivel és eldumálni 5 percet XD
Erhard 242 (Pure Energy)2021-04-30 10:12:51 // 19922
bontóból egy biztonsági öv csat...
WarbiRunner (Gyuri)2021-04-30 10:12:46 // 19921
Annyi baj legyen. Szép autó nagyon! Gratula! 😉🍀
Erhard 242 (Pure Energy)2021-04-30 10:11:52 // 19920
nana egyszer??? bezzeg a kapuhoz kiszállsz ... úszókapu vagy motoros? :DDD
Piritu - 1.000.0002021-04-30 10:10:28 // 19919
Nekem a gyäri progival se tudtäk kikapcsolni, nincs is benne olyan menüpont
A MES meg nem játszik a szükséges műholdas kapcsolat miatt :-((
Hosszú távon kell egy deaktiváló a Jóliához.
A MES meg nem játszik a szükséges műholdas kapcsolat miatt :-((
Hosszú távon kell egy deaktiváló a Jóliához.
WarbiRunner (Gyuri)2021-04-30 10:06:54 // 19918
Egyszer vagyok hajlandó felemelni a karom :D Úgyhogy amíg becsukom a kaput, úgy hagyom. Visszaülök, D-be húzom, és akkor nyomom ki egy "kussojjmá'" kíséretében. Mert nyilván a pár méter földúton végig sípolna minden kavicsra.
WarbiRunner (Gyuri)2021-04-30 09:58:52 // 19917
A MultiEcuscan ki tudja kapcsolni az öv csipogást, vagy aki lazábban akarja megoldani, beletol egy kici óccó kínai "seatbelt extender"-t. :-) Egyébként meg egy nyomógomb szokott lenni a csatban, nyilván kettő darab vezetékkel, azt sem lehet bonyolult összekötni örökre.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-04-30 09:58:41 // 19916
felső vellanynál a gomb ... tudom nehéz a kart felemelni :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2021-04-30 09:55:17 // 19915
A feeling megvan :-) A 159-cel kitolatok, elöl bejelez a szintkülönbségre az út és a beálló között. Ha a szomszéd ott áll az autójával, akkor hátul is. És ilyen idegállapotában járó motornál elhagyom a járművet (hogy becsukjam a kaput). Azt a pittyegés, csipogás, visítás halmazt amit művel, hallássérülés nélkül nem lehet megúszni XD
G-MANN🍀2021-04-30 09:49:49 // 19914
Amit lehet ki kell kapcsolni és a leg későbbi figyelmeztetésre állítani és így jól használható 😂🤩
Bár most az új TI-ben még több a kütyüt kell majd kikapcsolnom 🙈
Bár most az új TI-ben még több a kütyüt kell majd kikapcsolnom 🙈
Liquid2021-04-30 09:42:25 // 19913
Már látom, hogy az első utaim egyike villanyászhoz fog vezetni, ha sikerült beújítanom egy Júliát :)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-04-30 09:24:14 // 19912
ott a kis gomb bal kéznél ki lehet kapcsolni, ha zavar... engem jobban zavar az ütközés figyelmeztető
esvé2021-04-30 09:23:47 // 19911
engem is zavar a kikapcsolhatatlansága. még átmenetileg sem lehet. A 159ben legalább csak a figyelmeztető lámpa villogott...(tudom biztos ncap előírás)
Ami a Giuban nagyon zavar, hogy ha egyszer elkezd az öv sípolni, nem is hagyja abba amig be nem kapcsolod be az övet vagy le nem állítod az autót. Ez azért idegesítő, mert előfordul, hogy gurulok kb 50-100 métert az autóval, elég lassan, de nem kötöm be magam, mert 100m után ki fogok szállni...Ha egyszer elkezd bimm-bammozni, akkor még álló helyzetben is bimm-bammozik egyre aggresszívebben...Álló autóban:D
És öv sípolásához jön még amikor kulccsal a zsebemben szállok ki, az is bejelez, és akkor már kettő jelez kánonban...utasaim szokták szeretni:D
Ami a Giuban nagyon zavar, hogy ha egyszer elkezd az öv sípolni, nem is hagyja abba amig be nem kapcsolod be az övet vagy le nem állítod az autót. Ez azért idegesítő, mert előfordul, hogy gurulok kb 50-100 métert az autóval, elég lassan, de nem kötöm be magam, mert 100m után ki fogok szállni...Ha egyszer elkezd bimm-bammozni, akkor még álló helyzetben is bimm-bammozik egyre aggresszívebben...Álló autóban:D
És öv sípolásához jön még amikor kulccsal a zsebemben szállok ki, az is bejelez, és akkor már kettő jelez kánonban...utasaim szokták szeretni:D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.