Golyszi2019-11-08 16:14:38 //
11900
Golyszi2019-11-08 16:04:17 //
11899
Olajszürő rostélyait átnézte már valaki szervíz közben?
Egy olyan kérdésem van, tudja valaki mikor lett váltás az olaj típusában? 5w30>>0w20c2
Enyém 180 le automata 42 ezer km, csak a kötelező szerviz
Sziasztok!
Kérdésem van a dízeles Giuliásokhoz! Egy ismerősöm akar venni egy 210 lovas Velocét. Milyen tapasztalatok van a dízelekkel eddig? Én vezettem egy 180 lovasat, de csak egy próba volt.
TtK2019-11-08 11:49:49 //
11896
Jövő héten rakatom fel a téliket (Bridgestone Blizzak LM-005-ösök lettek), majd beszámolok, hogy pattog-e.
Tocke2019-11-08 11:00:04 //
11895
Jó gumival, jól tapadó felületen a 159-es is pattog.
Tuti igazad van, nekem mindenesetre tetszik ez a hang😀. A masik, amikor alaszedem a kormanyt, akkor lassan gurulva a fek kocsit csikorog neha. Olyan laza olaszos, amilyennek lennie kell!
Szerintem nem ugyanazt hallod. A Giuliánál konkrétan az a probléma, hogy nem egy íven fut a két első kerék kitekerve, és ha olyan gumi van rajta, ami betapad ahelyett, hogy elcsuszna, akkor pattan egyet mindig. A Giuliettánál ilyen nincs. Ez amúgy általános probléma külföldi fórumokon is. Ott is tele van minden azzal, hogy mi baja a kocsinak, kattog a kerék parkolásnál.
Nalam is, igaz nem giulia, de erdekes...
Az enyemen nem runflat, hanem erositett oldalfalu van 94es terhelesi indexxel
A vegen egyedul maradok😉. Gmann meg kesobb adja el a mostani vasat😁😁.
zgi5212019-11-08 08:22:21 //
11890
igen, az enyémből kimaradt a téli guminál, csak nyáron kerül bele :)
G-MANN🍀2019-11-08 08:18:54 //
11889
Csak sima 100-as😂😂😂
Akkor neked nincs Ackermann-szöged? :-)
zgi5212019-11-08 07:28:19 //
11887
az enyém nem! 17” Sottozero3
TtK2019-11-07 23:16:54 //
11886
Nem. A sima 17-es gumival is csinálja. Pl. az enyém is..
Hm...
A Giuliettán "normál" gumi volt, Giulia viszont defekttűrő abroncsokon gurul....
zgi5212019-11-07 17:45:19 //
11884
az lehet kimaradt, de ez kifejezetten a merevfalú run flat gumi sajátja. a normál nem teszi.
Teremgarazsba leallva hallottam olyan ersekes hangot, nem mondom, hogy femes hang, de kattogo, recsego. Lehet meg nagyon uj a gumi... van benne 300km...
Nekem a megtett 164ezer alatt sose tűnt fel hogy csinálta volna a 17-és kerékkel.
Teljesen furcsa, de nekem a Giulietta is ezt csinalja az uj felni gumi kombinacioval. 17", 225/45 Michelin ps4el.
Az meg még nagyobb baj, hogy a körülötte állókban a hang a “szarolasz” filozófiát erősíti meg, mert kattog ami általában abnormális...
Szerinted ezt hény vw tulaj tudja? :-DD
Az utasok örüljenek, hogy egy ilyen autóban ülhetnek, tegyék össze a két kezüket és ne kritizáljanak :D
Amúgy is, ez nem szégyellnivaló dolog, ez csak azt mutatja, hogy ez igazából egy sportautó, szedán köntösbe bújtatva.
Akkor egy kicsit megnyugodtam, csak ne lenne olyan fémes hangja. Még az utasoknak is feltűnt....
G-MANN🍀2019-11-06 11:26:30 //
11874
De szép is volt 🤟:-)
Gumi pattog, így hogy hidegebb lett, téli gumi val csend van, nekem a stelvioba cserélték az elektromos szervot mert katogott
4602-nél volt szerintem az első említés, legalábbis, amire én emlékszem, aztán onnan érdemes 4616-ig elolvasni. Aztán azóta is volt, hogy új Giulia tulajokat meglepett a dolog :D
ugyehogyugye?


Nem voltam egyedül :-))
G-MANN🍀2019-11-05 21:37:45 //
11870
:-):-):-):-)😂
A gugli szerint csak te említetted a 6744-as hsz-ben 18-ban. Mentségemre szóljon hogy akkor még boldog Giulietta tulaj voltam :-)
Meg ezt mondja:
...egészen más hangot, összetéveszthetetlenül mély, sportos dübörgést kölcsönöznek az autónak...
Mintha attól lenne egy autó hangja szép, hogy mély.
Ez mélynek tűnik? Mégis páratlan, gyönyörű...
Ackermann-szög. Rengeteg szó esett már itt róla, nem figyeltél :D
Az elmúlt napokban tűnt fel egy dolog, mert elég sokat jártam szűk helyen.
Ha a kormányt teljesen kitekerem (jobbra vagy balra mindegy) és gurulok akkor a kerék forgási ütemében kattogó hang jön előlról. Olyan mint amikor a keréksúly beleér valahová. De nem ér sehová, a súlyon nem látni nyomát, a lengőkarokon se.
Korábban már egyszer feltűnt (tehát gyanúm hogy a kezdetek óta megvan) de eddig nem tulajdonítottam nagyobb jelentőséget neki.
Kerékcsavarokat megnéztem, nem lazák.
Mi lehet?
'''''2019-11-05 20:42:03 //
11865
Csak mert ez a két modell olyan halk alapból! :-)))
Na, mi ez az Akrapovic reklám itt a főoldalon?
de a Giulia Quadrifoglio és a 4C néven ismert felsőkategóriás modellek mindegyikére van előre gyártott, a gyári alkatrészeknél sokkal magasabb színvonalú technológiát képviselő kipufogórendszer a szlovén gyártó kínálatában.
Erős állítás...
eleinte inkább volt hihető eddig sárgánál 52-53-at, piros jelzésen 57l-et tudtam tankolni... de hát inkább legyen így, mint fordítva... csak még simán tudtam volna menni vele 100km-et ...
Lev2019-11-05 11:56:55 //
11862
Pont ma tankoltam másodszor pirosra váltott a tervezett tankolás előtt pár km-re,49 liter ment bele,egyelőre nagyon messze van a computer által számolt és a valós fogyasztás,gondolom idővel majd közelednek egymáshoz a számok.
azt mondták valakinek már AC-t is cseréltek, szoftvert is frissítettek és minden maradt a régiben
De voltál már szoftver frissítésen? Mert ez volt a legutóbbi visszahívás oka, hogy hibásan számolja ki az üzemanyag mennyiségét. Az enyémet már frissítették.
üzemanyag szintjelzés... nem szoktam piros jelzésben autókázni de most sikerült néztem a megtett km-et kb 500-at sem mentem el csodálkoztam is ilyen gyorsan tartalékot jelez, tankolás 50l-rel fullon lett... 14l maradt benne a tartalék tartalékban... érdekes.
Sporter2019-11-05 09:59:36 //
11858
Ugye alapból mindig Normal módból indulunk (az a futóműbe is egy egy puha beállitás), és a "D" "Funny" módban tudom állitgatni, hogy kemény vagy puha legyen. Nagyon érezhető a különbség.
G-MANN🍀2019-11-04 21:52:47 //
11857
Na majd próbáld az enyémet is😁😁 FCA velocekat próbáltam vétel előtt, az nekem pont ilyennek tűnt, mint a mostani, és érzésre csak puhította a lengéscsillapító kapcsoló (soft) felirat mellett. Performance difiben nincs tapasztalatom :-):-) Biztos a supersprint kipuff hangja miatt tűnik keményebbnek a futómű 😎😂 :-):-) Álom ez a vas!!!
Az enyémet ma javították meg. Állítólag széthúzták és össze a stekkert, aztán csáó, ennyivel javult meg....
Sporter2019-11-04 18:13:47 //
11855
Nekem kB 2 hete volt szerencsém sas-159 cartars (innen is köszi a korai bizalmat) veloce-t vezetni, ami alap futóművel szerelt. Igaz nagyon rövid volt a "teszt út", de nekem az volt a tapasztalatom, hogy az alapból puhább volt mint az enyém normál módban. Ez mondjuk annyiból jobb, hogy kényelmesebbnek tűnt, jobban kisimitotta az út hibákat. Arra viszont nem derült fény, hogy mennyivel lenne gyorsabb egyik a másiknál 🙂 én speciel rohadt kíváncsi vagyok!
esvé2019-11-03 12:23:44 //
11854
ciao:)
nekem romlott el a DNA kapcsoló....a szervízben azt mondták, hogy a csatlakozója csúszott le. Ez igaz is lehet, mert teljesen halott volt a gomb.
Visszatették a csatit és jó lett:)
Nem tudom mi okozhatta, nem tudom összekötni vmilyen kátyús élménnyel...egyik indítás után nem működott...
G-MANN🍀2019-11-02 19:03:20 //
11853
Hát gyerekek, ez a "sima futómű és sima hifi" is egy álom!!!
Szívesen kipróbálhatjuk :-):-) Aktív futómű nem csak puhítható? Alapban a "sima feszes"
Sporter2019-11-02 18:37:42 //
11852
Igen, igen anno én is végignéztem és olvastam mindent, ezért is hiányolok egy ilyen konkrét összehasonlítást, mert ezt a típust legtöbben csak a vezetési élmény miatt választunk/választottunk.
Egyébként én is hasonlót konfiguráltam össze anno, mint Te /Q2 + Veloce Pack/ aztán rájöttem, hogy árban nem sok különbség maradt a kettő között.
Sporter2019-11-02 18:33:56 //
11851
Lekopogom, az enyém még jó! És duplán lekopogom, úgy néz ki a ventilátor is abba hagyta a cicergést....
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.