Vagy egy TV-t, mint a Teslánál :DDD
Kócosw2017-05-29 14:55:24 //
3384
vagy egy tabletet mint a merciknel :)
A fényviszonyok miatt volt! A végleges helyén készítettem a fotót:)
Kazes☻2017-05-29 10:52:48 //
3382
Akkor legyen aki fotót is tud róla készíteni...! :P Amúgy grat hozzá, cííp! :)

Nekem lett egy Giulia QV!:)
Tocke2017-05-29 08:16:12 //
3379
Hát az alsó képen látható belső mindent visz. Gyönyörű.
Igen, kicsit fura. De hát istenem, így fért el. Egy olasz tervező nem fog egy bumszlit rakni a műszerfal tetejére, hogy jobban elférjen. :-)
Hát függőlegesen nem tud hová terjeszkedni :-)
Wow ez jó, köszi. Az mondjuk furcsa, hogy a méretarány nem marad azonos, csak vízszintes irányban nyúlik meg a nagyobb.
Itt talán látszik :

Bevallom eddig én is csak leírva láttam. :-)
Erről van egyébként valami összehasonltíás, ahol látszik, hogy mekkora a kép az egyik meg a másik esetben, mert ilyet nem nagyon találtam.
A navi helyett van egy nagyobb kijelző.
A Giuliában mit jelent a "Alfa UConnect 3D nav 8,8" "? Középre a 6,5"-os navi helyett beraknak egy jóval nagyobb kijelzőt?
A műszeregység 7" TFT kijelzője meg a műszerfal két órája közötti kijelző?
Asszem túl sok Star Wars-t néztek a fiúk...

A hétvégén sikerült ki probálnom a táltos paripát vérig alfa futómű nagyon ott van fék brutális 510 le hát az beteg le ül az auto fara és úgy tol előre akár egy repülőgép kell nincs rá szó
BCS2017-05-21 11:14:06 //
3367
A TCR is jön idén, ott legalább van Alfa is a mezőnyben.
Ott ültem a célegyenes végén. Kb. jobb hangja volt, mint bármelyik ott futó szériának. Ja... és kb. bármelyiknél gyorsabb is lett volna, ha akar. :)
Kazes☻2017-05-20 19:56:26 //
3365

Őrületes...! :)
Bekapcsoltam most az M4-et és a WTCC hungaroringi versenye van, ahol Michelisz Norbi defektet kapott. Épp a rajtra kapcsoltam oda és majd leesett az állam. A felvezető autó sárga szirénákkal egy vörös Giulia QV volt :O
Halesz2017-05-15 18:41:39 //
3363
Én sem igazán értettem a koncepciót.. Fb-n beharangozták, hogy jól megcsapatják, aztán abból semmi sem került adásba.
Ráadásul a formatervező srácnak szerintem nem volt egy izgalmas gondolata sem, nem tudtuk meg, ki ő, pedig elég komoly cuccai vannak:
https://www.the-concept-designer.com/
BCS2017-05-15 18:21:32 //
3362
Nekem kifejezetten nem tetszett Vályi Pista tesztje, olyan semmilyen volt...nem "vályis", ráadásul egy csomó helyen tévedett benne.
Nem áll jól neki ez a polkorrektség.
Kazes☻2017-05-14 11:25:57 //
3361
Most volt a TV2 -n speedzone Vályi Pistával és egy gyönyörös QV -vel. :-)
Mindenhol elájultak a Giuliáról, mint élvezeti cikktől, ahol a vezetés igazi öröméről volt szó. Itthon egyedül az Az Autó-s Surányi kötött bele, de ő szerintem már kezd szenilissé válni, hallgatni is rossz a szerencsétlen vénembert.
Szubjektív, bár a német újságírók BMW imádata, valószínűleg nagyon is objektív okokra vezethető vissza, amit a bankszámlájukra belépve lehetne látni.
Semmilyen más újságírók nem engedték meg maguknak azt a kijelentést, hogy a 3-assal szemben alulmaradna a Giulia. Csak német újságokban olvashatsz ilyet. Saját hitelességüket játsszák el, de ez az ő bajuk.
ez egy szubjektív műfaj :-) szerintem nincs olyan, hogy valami egyértelműen jobb vagy rosszabb, csak olyan, hogy a konkrét újságírónak mi tetszik meg mi nem.
de az (angol!) top gear pont most írt Jag Alfa összehasonlítót, és nekik is a Giulia tetszik jobban :-)
oké srácok, és én el is hiszem... ;-)
Kérdés, hogy tényleg csak a lokálpatriotizmusuk miatt hozzák ki a német lapok a németeket jobbnak? Érdekes volt látni, hogy a jag-ra a totalcar azt mondta, mindegyiknél jobb vezetni, de jó vacak belülről - aztán jött a Giulia, és arra is azt mondja, hogy jobb vezetni mindegyiknél (ti is ezt mondjátok), és a belseje is elég rendben van. Egyedül a mai modern infotainment cuccokban van lemaradása...
Azért úgy megkérdezném a német szakújságírót, hogy pontosan megdönthetetlenül tudja-e bizonyítani, hogy a Giulia annyival szarabb, mint ahogy leírja...
Jó lett a videó, remek ez a kocsi!
BeeGee2017-05-10 18:21:36 //
3354
M-esbe csak a páros, mi? :)
Halesz2017-05-10 17:55:39 //
3353
Abban nem érzed annyira sem a teljesítményt, sem az utat... szerintem az már túl nagy/nehéz (2 tonna) egy igazi élményautóhoz. Persze megy, mint állat, de az nekem már nem a vezetési élmény.
Ellenben az M2... Na az igen, azt a Hungaroringen hajthattam meg :)
https://www.instagram.com/p/BGmhgb1oQ-t/?taken-by=halesz
M6 milyen volt? Azt én is szívesen meghajtanám egyszer rendesen :)
Amúgy engem is biztos elkapott volna :) Csak azért jegyeztem meg, mert mindenhol az M3-al hasonlították (a QV-t) és máshol is hangzottak el hasonló kijelentések az M3-ra. Az M5 azért nagyobb autó, így ez azért nem olyan kijelentés volt szerintem, amit csak úgy bemondásra elhisz az ember. De nem zárom ki, hogy egy teszt során ez lenne a konklúzió.
Tedi2017-05-10 14:04:58 //
3350
Egyértelműen igen.
Halesz2017-05-10 13:07:44 //
3349
Ezt mindenképpen vállalom, vezettünk "sima" 3-ast, 5-öst is (de egyébként M2-est, M4-est és M6-ost is).
Tedi2017-05-10 12:39:27 //
3348
Jaj, és a lényeg: elnézést kérek.
Tedi2017-05-10 12:36:38 //
3347
Az ember tesz felelőtlen kijelentéseket. Annyira be voltunk zsongva, hogy akkor hirtelen ezt gondoltam. Nyilván ma már másként látom.
Kazes☻2017-05-09 23:47:24 //
3346
Azt már biztosan tudjátok állítani, hogy jobb vezetni ezt mint a "sima" 3ast vagy 5öst? ;-) Most, hogy commentben javítottátok... :P
Btw, a video tetszik! - ofc, auto is
A "Tied" szépen ki volt porszívózva. :DD
Halesz2017-05-09 13:28:56 //
3343
Halesz: Tedi, porszívózzuk is ki!
Tedi: minek, úgysem fog látszani!
:D :D :D
Miért, új M5-öst is vezettél/teszteltél? Mert ha igen, akkor OK, de ha nem, akkor mi alapján tudod így kijelenteni? Nem azt mondom, hogy nem tudnám elhinni akár ezt a kijelentést is, csak eddig nem láttam, hogy ennyire széleskörű autózási tapasztalatokkal rendelkeztek más autómárkák terén is. Mert ez egy elég súlyos állítás volt egy olyan autóval szemben, ami már egy nagyobb kategóriában játszik.
Ha belinkelném a Bimmeres ismerősöknek ezt a videót, akkor az lenne, az első kérdésük, hogy kik is ezek a srácok és linkeljem már azt a videót is, ahol az M5-öt tesztelik, különben nem vennének komolyan.
Nekem ettől függetlenül átjött a videó, tetszett. Mert volt még pár érdekes részlet, amit jobban megvilágított ez a teszt, mint más Giulia tesztek. Csak az ilyen apróságok miatt ez inkább olyan Alfásoktól Alfásoknak jellegű lett. Ez persze nem baj, lehet, hogy pont ez volt a cél :)
Bocsánat, nem jó helyre ment a válasz!
Tedi és Halesz videójára gondoltam. :)
Nagyon jó teszt, gratulálok!
A belső vágóképek előtt, jó lett volna egy porszívózás. :)))
BeeGee2017-05-08 12:03:43 //
3338
Igazából ezt a saját infotainment rendszert el kéne engedni az autógyáraknak, mert egyiknek sem megy.. :)
Tekerőn firkálgatni szintén gáz, Alfa megoldásánál spec az érintőképernyő sem játszik, mert az érintő felület túl messze van a kijelzőtől, ezért nehéz lenne oda bökni ahová (fél cm hézag már használhatatlanná teszi, az ív miatt meg kell neki).
Szóval én hagynám h az AA vagy Apple Play vezérelje a teljes autót, még az utazási adatokat és a szerviz igényeket is.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.