Egyébként én egyet nem értek: Az Opel-ről állandóan azt hallani, hogy a csőd szélén lavírozik. Akkor most, hogy is van ez? (Emiatt akarják kivonni a Chevy-t Európából, hogy az Opelnek kedvezzenek.) Az első németországi gyárbezárás is régóta tervben van, vagy már meg is történt.
Kurvajó hogy miközben kimondva-kimondatlanul büszkék vagyunk a másságunkra, állandóan az Opel meg a többi népautó jön fel, hogy bezzeg ők milyen jól csinálják...
Leszarom, mennyire jól...
Most vagy elfogadom hogy réteglakó vagyok, annak minden negatív következményével együtt, vagy beállok a birkák közé, és boldogan vezetem az Insignia-mat, meg Corsa-mat.
Ez a folyamatos picsogás viszont már tényleg idegesítő.
Ha neagyj'isten nem jönne össze a matek, és bedől az Alfa, nyílván én sem fogok örülni, de akkor is Alfás maradok. Nem azon jejveszékelek hogy nincs új modell amibe beletegyem a seggem, hanem választok mást, és mellette megoldom az Alfázást ahogy tudom. Nyűgös? Plusz energia? Plusz kiadás? Az. Mint minden rétegmárka esetében. Akinek ez nem tetszik, azt várja az Insignia klub.
Más az elvárás az Insignia-val. A sport változatokon kívül 9+ másodperc alatt sprintel 100-ra. Ezt melyikünk nyelné be egy Alfától?
Ha az Alfa Romeo azt mondja, hogy oké mi is Opel szint vagyunk, tessék, 159 1.4T, alig megy, alig fogyaszt. Csakhogy aki Alfát vesz, sportosságot vár el. Gyorsulást, stabilitást. És hopp, ezt viszont nem lehet 6 literből kihozni. De kár, pedig szép. De sokat fogyaszt. Mi marad a végén, a keserű szájíz, a sokat fogyasztás és egy átlagos Opel.
Mert ha netán mégsem lenne kasszasiker, még mindig van egy Corsájuk és egy Asrtájuk ami állandóan jól teljesít.
159 mellett volt egy MiTo és egy Giu, egyik sem tarolta a piacot, sőt. Fiaton kb csak a haszongépjárművek mennek jól, de annyira nem hogy veszteséges személyautókat tartson el.
Azért is lehet valami veszteséges, mert szar az árazása, vagy mert szar a marketingje meg még vagy kismillió oka lehet. Az olaszoknál gyakran előfordul mind2 sajnos.
De egy veszteséges modellt tovább gyártani tök felesleges szvsz. Nyilván nem hiába veszteséges, mert nem sikerült úgy, ahogy a piac elvárta. Vagy ott rohadjanak a pulcsis hátsó kertjében? :)
ha csak azt nézzük hogy én keztem egy Fiat Bravoval
aztán vettem volna egy ´uj Bravot is ,ha lett volna 3 ajtós
1 ször csalódtam
most hogy van Brera egyszer ez is kiöregszik ,de nem tudok egyszerüen olasz coupét válsztani amire lecserélhetném
2 szor csalódok
a 90 venes 2000 es években tele volt az olasz FIAT autógyártás 2..3 ajtós gépekkel
Alfa 145,147,
Fiat Bravo ,Stilo,Barchetta,Coupe
Lancia Delta ,Dedra,Kappa coupe
Alfa Spider GTV,GT ,brera,SZ,RZ
most meg a Mito n kívül 500 on,meg a GP 3 ajtóson kívül nincs más
Ja ez teljesen így van, anyagilag is jobb szerintem ha pl 3 évente jön ki egy új modell ami nem sokban változik a régitől mint 15 évente egy tök újat faragni. A VW konszern nagyon jól csinálja, semmi mást nem kéne tenni csak lekövetni Olasz szívvel...
A Fiat - lenne a kis autó - alsó középig esetleg egy nagyobb Croma/Octávia meg kéne egy low end SUV, meg haszongépjárművek
Alfa - Sportos vonal (mint az Audi) Guliettánál kisebb autó nem kellene inkább GTV meg spiderek 4C jó irány, meg kéne a 66 utódjára egy A6 méretű sport szedán/SW Mert a Gulia az 59 után is kicsinek tűnik.
Masi - Lenne a Porsche sportos elegáns Flagship
Lancia - egy külön kat.
Így pl egy vállalat simán le tudja fedni a teljes autóparkját. A futkozótól a vezetői kocsiig.
az hogy elpártolnak a márkától az emberek,
mert azt érzik hogy nincs az igényük figyelembe véve
magyarul nem elégedettek ,
tehát ez a márkaimage rovására megy
Gondolom citromsárga 23 colos krómfelnikkel meg valami rózsaszínű gépháztetővel hogy igazán tahón feltűnő legyen.
Pont, mint az undorító mustangja, vagy az átverései az alkoholmentes borról, a szénhidrátmentes pizzáról vagy a többiről. Indíthat pert is, az ahogy a múltkor beböfögte, hogy az audik belső tere kidolgozásban elmarad a többi német márkáétól az utóbbi években tovább mélyítette a hitelességét autós témákban (is). Bohóc, rossz ízléssel.
Ö volt az aki egyszerüen kimondta ,a veszteséges alfákat nem gyártjuk (óriási hibát követett el)
Meg hogy hiba volt a 159( akkor sem mondom ki ha így van)
A 159 már 4..5 éve nem készül,
Ezzel ásott egy szakadékot a kitartó alfások ,és a leendő alfások közé
Ez az autótulajdonlás egy körforgás,veszed majd eladod
Csak a 4 év miatt nem tudsz mást venni,így rádszárad a 159
Nincs pl. Mibe beszámítani
Figyu, szerintem itt egy kicsit elsiklott ez az egész megújulas dolog. Szoljatok ha en latom rosszul, de szerintem az Alfak dizajnjaval soha senkinek sem volt baja. Meg a fronthajtast es a sperdifi elhagyast is meg lehet bocsatani, szerintem sok atlag autos a sajatjarol sem tudja hogy van-e benne, ill hol hajt. Az Alfa a legtobb kritikat a megbizhatatlansaga es a koltseges fenntarthatosaga miatt kapta es kapja!! Ezen kivul a kidolgozas minosegen is van mit fejlodjon, de nem a dizajnon! A minosegen javitani pedig nem lehet egyik modellről a masikra. Nezzetek meg Audi hol allt 30 eve. Hosszu ido volt felkuzdeni magat a top2 melle.
most csak végigfuttattam az agyamon ezt a dolgot. Abból indulunk ki, hogy mi itt mind egyformák vagyunk? Amúgy Brian életésen? Nagy büdös francokat. egy dolog közös bennünk, hogy az Alfa Romeókat szeretjük. Tízmillió meg egy színe van az Amorénak is. Najó, annyi nincs, mert úgy négyezren vagyunk :D Eddig si voltak, akik megvették az Alfát, de nem érdekelte őket a közösség. Eztán is lesznek. És, ha tényleg drámaian elkezd nőni az eladás, akkor többen lehetnek itt is. Nevezhetjük ezt hígulásnak? Ez ellen mindig is kikeltem, mert ez nem hígulás.
Bocsi, nem azért írtam, mert te ezzel homlok egyenest mást gondolsz, csak a te szavaidra kapcsolt be az agyam :)
Sztereotípiák, sztereotípiák mindenhol..:DD
Próbáljuk már meg elfogadni, hogy a saját véleményünk soha nem reprezentatív a föld teljes lakosságára nézve. A felsorolt autókból számtalanul vásárolnak a másképp gondolkodó emberek. Ne akarjuk már a volumen modellek mellé állítani őket. A gyártók célja ezekkel teljesen más, ettől még van látjogosultságuk, mert MEGVESZIK ŐKET.