Nagy vágyam volt, hogy valami egyedit alkossak a motortérben is. Így a szelepfedél és a szívócsonk fehérre lett szinterezve, valamint Tiby üvegszálas kiegészítőket kreált nekem. Ezeket én csiszolgattam, majd Krisz33 lefényezte hófehérre.


Na igen... Harmadszor is sikerült úgy odavernem a kocsit, hogy elment az olaj. Egy hatalmas csatornafedelet találtam meg. De ha nincs a kartervédő, akkor bizony leszakad az egész autó alja. Hát, így jártam. És mindezt Karácsony elött egy nappal. 2006-ra az autó megáll, ebben az évben többet nem közlekedik, javítása 2007. januárban.
Nem volt egyszerű az autót felrakni az autómentőre, de végül megoldódott.



Izgultunk, hogy jó idő legyen, mégis csak október végi találkozó... Szerencsénk volt, a nap sütött egész nap. Nagyon jó kis találkozó volt. :-)
Volt tájékozódási verseny is, de azon most nem indultunk. Beszélgetés, fotózás ment egész nap.
Vettem újfajta Alfa Amore rendszámkeretet, ami BeeGee segítségével került a helyére. Köszi! :-)
Már nagyon régóta beszéltük George kollégával, hogy a két 146-osról csinálunk közös képeket. Itt végre erre is alkalom nyílt.
Ja, és kiraktuk az autókból az Alfa Amore feliratot is. :-)












Én már nem gyorsulgatok az autómmal, sok értelmét nem látom. Gyilkolni nem fogom, amúgy is esélytelen lenne a dolog, mert ugye a hi-fi hátul plusz súly. Ettől függetlenül az Alfa talit nem hagyom ki! Drukkolok másoknak, nézem, és így élvezem az egészet.
Volt hi-fi verseny ismét. De semmi szakmaiság nem volt, csak a közönség döntött. De nem baj, a hangulat jó volt, és ez a lényeg! :-)







2006 nyarán az autóm új fejegységet kapott, mégpedig egy JVC KD-LHX552 személyében. Jó választás volt. Szépen szól, jó a rázkódásvédelme, tökéletes. És nem utolsó sorban megy az autó belső világához színben. :-)

Rita szervezte ezt a pici találkozót. Tárnokon gyűltünk össze. A szokásos jó hangulatban telt a buli. Majd konvojban átgurultunk Érdre kajálni.


Sopronban a Nemzetközi Alfa Romeo találkozón a legszebb 146-osnak választották az autóm. Köszönet érte! :-)



Végre eljött az idő, és betömődött a két nagy luk a kocsi hátulján. Janó-dobnál készült az új hátsó dob a két kivezetéssel. Mindkét oldal funkcionális, és a hangja nagyon szép. Ismét sikerült egy nappal egy nagyobb találkozó elött befejezni a művet. :-)

A Pumuklee kollégától korábban megrendelt toronymerevítő is beszerelésre került. Sokkal jobb az úttartás, nagyon jól műxik a dolog. :-)
A korábbi gányolás végterméke előjött. Hiába adott bele Krisz mindent, hogy mentse a menthetőt, sajnos a spoilerem kezdett szétesni. Úgy döntöttem, hogy olyat hívok segítségül, akinek igazán elismerem munkáját. Így esett a választás Tiby-re, és nem is csalódtam. Ami készült: Az első lökhárító kicsit át lett alakítva, teljesen egyedi küszöbök készültek, a hátsó lökhárító át lett szabva egy picit (hogy még egy nyílás legyen a kétoldali kipufogó kivezetésnek), valamint egy vadonatúj tetőszárny is készült. Ezeken kívül az utolsó szériás 146-os két első lámpa közti maszkja is picit átalakítva felkerült az autóra. Ismét segédkeztem Krissznek, csiszoltam ezerrel. Jó érzés, hogy a kezem munkája az autómban van. :-)




0
540
Fórum
Friss topicok
- Szerelőműhely
- Erőforrás alternativák
- KRESZ
- Alfáskisállatoskedvences
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- Ugyanaz kicsiben
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
