Nem egyszerű vihar támadt az esti órákban. Majd egyszercsak elkezdett ömleni az eső, és vele a jég is. Felkaptam az első kezem ügyében lévő pokrócot (Dia nagy örömére), és már rohantam is le az ötödikről megóvni a kicsikémet. Ráterítettem a tetejére, majd még egy plédet előrántottam a csomagtartóból (egy mindig van nálam), és az került a motorháztetőre. Enyhén eláztam, de nem nagyon érdekelt a dolog, csak hogy védjem az autómat. Vihar után lementem, és örömmel vettem tudomásul, hogy nem történt semmi baja. Igaz, a többi autónak sem, nem verte el őket a jég, de lehetett volna rosszabb is.
Erről sokat nem tudok írni. Csillog villog. :-)
(Reggelre leszarta egy madár, de már letakarítva az is - mármint a kocsi, nem a madár... :-D )

Bevásároltam néhány dolgot az autómosáshoz. Egy flakon autósampon, szivacs, és Vileda. Holnap nagymosás lesz. :-)
Ami kimaradt az eddigi hosszú felsorolásból:
Kétszer kellett akumulátort vennem. Valamint ki kellett cseréltetnem az első szélvédőmet, mert két követ kapott (Itt mondok köszönetet Wikicicának a segítségért).
Mostantól igyexem teljesen naprakésszé tenni a blogot.
Írtam egy levelet a Top Tuning újság szerkesztőjének, hogy ha az autómat érdemesnek látja rá, bekerülhetne az újságba. Visszaírt, hogy az ötlet tetszik neki. Később a fotóssal megbeszéltem a helyszínt és az időpontot. A fotósorozat elkészült, a képeket DVD-n megkaptam, íme néhány példány a 160 db képből, ami készült.












Újpesten a HIP studio rendezésében volt egy tuning - hifi találkozó. Az itt lezajlott autó szépségversenyen a második helyet nyerte el a szépségem. :-)




Másodszorra került megrendezésre a Hondásokkal a közös találkozó. Gyorsulások voltak egész nap, valamint szlalomverseny.
Én meg találkoztam itt egy régi, általános iskolás osztálytársammal, akivel átdumáltuk az egész napot. Jó régen láttuk egymást. :-)




Különleges volt számomra ez a találkozó. Ugyanis készült egy muzsika, aminek nagy részben én írtam a szövegét. Ha valakinek még nincs meg, letöltheti INNEN! :-)
Voltunk tájékozódási versenyen is, de megint nem nyertünk semmit. De tombolán kihúzták a nevem, így enyém lett egy Alfa Romeo széldzseki. Öröm, boldogság! :-)




Zottyával nekiálltunk a lámpáim besötétítéséhez. Az indexbúrákat korábban elkészítettük. A lámpákat szétszedtük és a króm részeket, amiket a refi nem használ, hőálló fekete festékkel befújtuk. Nem volt egyszerű menet, de a végeredmény nagyon ütős lett.
A folyamatot a 145/146 topicba leírtam, de Föckös átfogalmazta az egészet, ezért az Ő szavai alapján kerül ide:
ystuc-féle front lights cake:
összetevők:
- esős márciusi délelőtt 1 db
- rosso 146 ti 1 db
- fekete hőálló festék nagyjából 150ml
- "sziló" néven közismert szaniter ragasztó (figyelem! a levegő páratartalmától függően változik a kötési idő!) 1 db
Elkészítési javaslat:
- húzzunk fel meleg ruhát, vegyünk rá egy (szintén nem normális) Alfabarátot, és menjünk le az esőbe az autóhoz
- szereljük ki az első fényszórókat
- majd menjünk fel a jó meleg lakásba, ahol kávéval, süteménnyel, esetleg üdítővel kínálgassuk a már csaknem bőrig ázott, és kedvtelenné vált kollégát :-)))
- tegyük be a fényszórókat a sütőbe. Figyelem! Légkeveréses sütőt használjunk, különben igen nagy az esély a fényszórók repedés-jellegű sérüléseire, melyeket sajnos már nem tudunk javítani.
- 75 fokos sütőben 5-7 percig készítsük elő a fényszórókat a további megmunkálásra
- majd óvatosan különítsük el azoknak üveg tartalmát a műanyag tartalmától
- ekkor a műanyag elemeket csiszoljuk, a nem kívánt részeken pedig fedjük be valamilyen nem festék-áteresztő anyaggal
- majd használjuk fel az ekkorra már alkarfájásig felrázott festék-sprayt, amely szabadon választott színű lehet, de a fekete az ajánlott szín, érdemes a festéket többször felvinni a tökéletesség jegyében
- száradás után a fényszórókat ismét magas üveg tartalmúvá tesszük, ehhez felhasználjuk a "sziló" néven közismert szaniter ragasztót
- majd némi várakozás után visszahelyezzük a fényszórókat a megfelelő helyükre (bal oldalit balra, jobb oldalit jobbra). Figyelem! A nem várt mellékhatások (qrvaanyázás, ge*iolaszok, és hasonló megjegyzések) érdekében igen nagy bátorsággal, de emellett óvatossággal álljunk neki a projektnek! :-)
A lényeg, hogy a fényerő változatlan, ez a project nem befolyásolja a világítást.












A régi SAL ládámat meguntam, így Tiby-re bíztam egy új láda építését. A csomag tartalmaz 1db Titan 200Wos erölködőt + 1 Farad-os M.N.C. kondenzátort, valamint egy 600W-os DLD sub-ot. A cucc mobilis, nincs fixen beépítve, így bármikor mozgatható, ha esetleg helyre lenne szükségem.


0
1077
Fórum
Friss topicok
- 4C
- Virtuális Romeo
- Zenebutik
- Giulia
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- Szerelőműhely
- Erőforrás alternativák
- KRESZ
- Alfáskisállatoskedvences
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
