a mai olaj szint ellenőrzésnél kicsit alacsony volt az olajszint az alsó jel alá esett 1.5 litert kelett utántölteni.
Valvoline 10w-40 2 litert vettem így maradt még fél liter, a következő olajcseréig már kibírja :)
Szilnteket cseréltem ki a kanyarstabilizátor rúd végén, illetve lefestettem a hátsó kipufdobot, mert már elég látványosan ette a rozsda, de szerencsére csak felületi rozsda volt rajta, így remélhetőleg még időben kapta meg a kezelést...




Kapott a kicsike hátra kristály lámpákat, csak a gyáriakat adtam érte cserébe :)

Mai napon megvettem, és be is szereltem a mozgásérzékelőket.
Már tudom, legalább azt is hogy gyárilag miért nem oda rakják, ahova nekem sikerült, de majd ha lesz kedvem, keresek neki valami stabilabb helyet...



Tegnap meghozta a futár, ma pedig beszerelésre került. H1 5000k 35W szett :)
a harmadik képen a jobbos lámpában már a xenon virít :)
még a balosban a régi halogén....
a szerelés kb másfél órát vett igénybe számomra...




Ha már egyszer hozzá lehetett jutni :)
Külön köszönet érte 127_sud kartársunknak...
csere megtörtént 168670Km-nél
és az újak mellett a régi gyertyáim...


Ki kellett cserélnem a termosztátot, mert nem igazán akart felmelegedni 80 fokra a műszer.
csere után kb 3 liter hűtőfolyadékot igényelt még...
Pénteken műszaki vizsga lesz, állapotfelmérésen már is kidobta a jobbos lengőkar hibáját, amit már az előző vizsgán megjósoltak. Ma ki lett cserélve, ide most újat kapott. Még az első kerekeknél valamivel több mint 20% volt a fék eltérés, a baloldalon lett szétszedve, meg lett járatva mert szorult egy kicsit, most már igy jónak kell lennie :)

tegnap szélvédő javítás volt rajta pont a velem szemben egy kis kavicsnyom. Amellet, hogy zavaró, a műszaki vizsga miatt is javítani kellett...
Megfúrták, feltöltötték, kb. 15perc és kész is volt.
Úgy alakult, hogy az alsó munkahenger elkezdte szórni az olajat, és mivel már nem kicsit...
így ki lett cserélve...
A második képen jól látszik a folyás...
az új munkahengerről majd később rekok fel képeket...

