Mutasd

>> Szerviz2018-03-06

A vezérlés és olajcserékkel együtt ennek is eljött az ideje.

Vizsgálás után kiderült, hogy a görgők nemrég lehettek cserélve az előző tulaj által, de a szíj kuka volt, az cserélve lett.

 
>> Szerviz2018-03-06

Gates komplett vezérlés szett csere vízpumpával együtt.

 
>> Szerviz2018-03-06

Hozzávalók:

- Selenia WR Diesel 5w40 5 l 12500 ft
- Purflux gázolajszűrő 9982 ft
- olajszűrő 1030 ft
- levegőszűrő 2678 ft
- pollenszűrő 1743 ft

 
>> Szerviz2018-03-06

Jobb első ajtó határolója úgy kattogott, mint egy 120-as skodán

 
>> Szerviz2017-12-13

Sajnos 60 foktól nem melegedett fel jobban.

Kis olvasgatás után azt szűrtem le, hogy érdemes lehet a Wahler termosztátot megvenni, pláne 14000 ft/db baráti áron, és mivel csak 1 db kell belőle így nem is filóztam sokat :-D

Mostantól mint ha ki lenne szögezve a mutató!

Km : 225.000

 
>> Szerviz2017-12-10

A hibaüzenet szerint probléma volt az izzítással, megnéztük és valóban a 3. gyertya kukás volt, de úgy gondoltam induljunk tiszta lappal és legyen cserés mind a 4 db.

Bosch került bele, darabja 4500 ft.

Km. 225.000

 
>> Autóápolás2017-11-16

A gyári plüss szőnyeg téli helyettesítésére rendeltem, fő szempont volt a méretpontosság, szagtalanság,rögzíthetőség, perem, hogy a hólé ne folyjon ki.

Rögzíteni nem tudtam, bár voltak hozzá eszközök, de se egy leírás, hogy azokat miként illesszem össze, se semmi magyar nyelvű.

Kicsit emiatt be is rágtam, továbba probléma, hogy a motoros ülés mozgatásakor a tálca pereme kissé beleér az ülés alatti burkolatba...

Még egy okkal több, hogy várjuk a tavaszt...

 
>> Szerviz2017-09-04

Műszaki vizsga rendben, problémamentesen zajlott, és megtörtént a már régebben felszerelt, levehető fejű Bosal vonóhorog bejegeztetése is. Így 1500 kg fékezett futót húzhat.

Műszaki vizsga + új forgalmi engedély = 27600 ft

 
>> Szerviz2017-09-03

Pestre mentünk mégpedig utánfutóval és családdal.
Mikor "döglik" be a verda, háát persze, hogy ekkor...

Tünet: minden előjel nélkül, indításkor, iszonyat remegés, csattoggás, de be nem indult az autó. Mint egy rémálomban, de csak megpróbáltam még egyszer.
Semmi. Gondoltam nagyobb kárt ne tegyek, egyből hívtam egy barátot, aki bérelt Miskolcon egy horgos mentőt, így mindent sikerült egyszerre hazavinni.

Vasárnap késő este értünk haza, a szerviz elő tudtuk nyilván csak letenni az autót.
Itt már gyanús volt, hogy gyenge az akksi, mert az ablakokat is alig bírtam felhúzni, pedig figyeltem arra, hogy rádió, belső világítás és persze a tompított se menjen a fel és lepakoláskor.

Másnap mondom a szervizes ismerősnek, hogy próbálja beindítani, hogy ő mit gondol, de már az elektromos kormányzárat sem oldotta az akksi.
Volt neki bikaakksi, beletettük, csont nélkül indult, majd persze probléma nélkül ment az autó.

Biztos ami biztos, mivel minden addigi előjel nélkül szart be az akksi, ami egyébként a ráírt dátum szerint 3 éves lehetett, mértünk egy generátor töltést is ami alapjáraton több, mint 13 V volt. Így megnyugodtam és vettem bele egy 75 aH és 750 A-os akksit.

Én ilyennel még nem találkoztam, ezért már kettőstömegűre, vezérélésre és minden jelentős kiadással járó problémára felkészültem a hazaúton, de így apró pénzből megúsztam.

Akksi: 20.000 ft
Km: 223.000

 
>> Szerviz2017-08-29

Az autót felszerelt vonóhoroggal vettem, de nem volt levizsgáztatva.
Mivel szeptember 3.-án lejárt a műszaki, nem volt kérdéses, hogy azt is levizsgáztassam.
Jött az Isteni sugallat pár nappal a vizsgaidőpont előtt, hogy nem ártana megnézni, hogy kell felszerelni ezt a kulcsos, még soha nem használt horgot.
Ekkor jött a pánik, mert bár nagyon precíz munkát végzett az előző tulaj szakija, gyönyörűen, mm pontosan kivágott lökös stb, de az Istennek nem tudtam bepattintani a horgot.

Már-már az is átfutott a fejemen, hogy maga a horog nem is ehhez a felszerelt alvázhoz tartozik.

Neten elkezdtem keresni, és találtam egy angol nyelvű videot, ahol részletesen bemutatja, mire kell odafigyelni ennél a horognál, és pont ez a probléma állt fenn nálam is.

Szétszedtem, összeraktam a horogban lévő rugóval és kúpkerékkel ellátott fogas rudazatot, és láss csodát gyönyörűen, minden probléma nélkül könnyen becuppant.

A problémát a rúdon lévő kis tüske okozhatja, ami ha benyomódik, akkor a rugós rudazat kipattan, tehát úgy viselkedik, mint ha fel lenne szerelve, viszont ez könnyen benyomódhat, ha nem akarjuk felszerelni, akkor is, akár a csomagtartóban hánykolódva is. Hogy ebben a fázisban miért nem lehet simán a kulccsal és a tárcsa elfordításával visszaállítani, azt nem tudom. Mindenesetre itt az alábbi, kicsit feleslegesen túlrizsázott video:

https://www.youtube.com/watch?v=bbfS3VYKE5Y