- főkép
>> SzervizAlfa 156 GTA // 2021-10-03

Sikerült vásárolnom egy gyári új láb pihentetőt a pedálokhoz.
Alfa Depótól sikerült vennem.
Köszönet Tonynak, aki felhívta rá a figyelmem.
Gyári száma: 71741504

>> SzervizAlfa 156 GTA // 2021-10-03

Az eredeti szervizkönyv végig vezetve van, nem akarom megszakítani a sort. Mivel az betelt, így valami más megoldást kellett keresnem.

>> EgyébAlfa 156 GTA // 2021-09-18

Elmentem ide a linkeket, hogy meglegyenek:

Stelvio - Waterfall curve

Stelvio - Prato side

Csákberény

 
>> EseményAlfa 156 GTA // 2021-07-31

Valahol svájci földön elértük ezt is: 200 000 km
Háttérben a Bernina gleccser.

 
>> SzervizAlfa 156 GTA // 2021-07-29

Nyaralás előtt kicseréltem benne a légszűrőt. Gyári volt benne és gyárit is vettem bele.

199 089 km

>> SzervizAlfa 156 GTA // 2021-07-29

Levegőszűrő csere, gyári új. Ami benne volt, az is gyári volt.
Km: 199.103 km

>> Tuning és extraAlfa 156 GTA // 2021-07-28

Amikor az autót vettem, az előző tulaj adott hozzá 4 db Zender Siena felnit. Az egyik 3 helyen volt hegesztve, mindegyik padka nyomos. Hamar kiderült, hogy a hegesztett helyett kell néznem egy másik darabot, ami szinte lehetetlen. Árultak egy darabot, de 5x108 osztókörrel. Aztán egyszer csak feltűnt 1 db 5x98-as, hamar le is csaptam rá. Németországból jött, kis időbe telt mire megkaptam. Összesen 3 darabot kellett görgőzni. Idén elvittem őket egy felni polírozóhoz, aki felpolírozta a peremeket. Ezután fényezés következett, erre is sikerült a megfelelő szakembert megtalálni. Ezután Nanolex Si3D BC kerámia alapozóval és Si3D kerámiával kezeltem őket. Visszaragasztottam a kamu csavarokat, amiket a fényezés miatt ki kellett szednem belőlük. Vettem bele 4 db gyári új Alfa Romeo felni kupakot is. Ezután jött a gumiszerelés, felkerültek a korábban a TS-en használt Continental PremiumContactok. Majd nem ment fel a kerék, mert elől beleért a féknyeregbe. Kellett gyártatnom 3 mm-es nyomtávszélesítőt, így lesz az ET28-ból ET25. És végre sikerült őket felszerelni.

A gumikban felszereléskor 13.353 km volt.
Az autó km állása: 199.089 km.

>> SzervizAlfa 156 2.0 TwinSpark Distinctive // 2021-07-01

Karosszéria munkálat után a padlólemez utastér felőli részét színre fújtam. Alapozó, szín, lakk. Előtte a gyári kikeményedett zajcsillapító anyagot feltörtem, teljes mértékben eltávolítottam.
Ezután zajcsillapító anyaggal fedtem be az egész padlólemezt.
A padlólemez és a szőnyeg közötti gyári zajcsillapító anyagokat újakra cseréltem.
Ezután kezdődött az autó belsejének visszaszerelése.

>> SzervizAlfa 156 2.0 TwinSpark Distinctive // 2021-06-28

Régóta szívok a rozsdával. Ha annak idején nem egy balfaszhoz viszem el, akkor talán nem lett volna gondom vele többet. De hát jó karosszériást találni nem könnyű. Tavaly szerettem volna megcsináltatni, de Valler Laci bácsi csak hitegetett, 2 hét múlva menjek vissza, 3 hét múlva érdeklődjek... Mondhatta volna az elején, hogy nem vállalja.
Idén kerestem másik szakembert. Kozi’s Garage ajánlásával sikerült találnom egy párost Mosonmagyaróváron, akik vállalták az autóm javítását. Küszöböket kellett cserélni, hátul a javítóíveket és a padlólemez egy részét, illetve a jobb első futómű mögött kellett javítani a doblemezt és a 2 első lökhárítótartót kellett cserélni.

Kellett vennem egy bontott rozsdamentes padlólemezt küszöbökkel. Ilyet Érden találtam, 70.000 Ft plusz szállítás. Nem nekem kell fuvarost intéznem, teljesen jó. A hiba annyi volt, hogy a megbeszélt időponthoz képest 1 hetet csúsztak, viszont minden nap azt mondta, hogy ma visszük. A lényeg, hogy meglett és szép állapotút sikerült kapnom. A szállítás +20.000 Ft volt.

2 hetet állt a karosszériásnál az autóm padlólemezre várva és további 2 hetet vett igénybe a munka.

Alvázvédő után kapott 1 réteg FluidFilmet is.

Köszönet Kozinak a jobb első futómű ki- és visszaszerelésért.

 
>> SzervizAlfa 156 GTA // 2021-06-15

Valahol kifújt a kipufogó, korábban odaüthették valahova, mivel alul volt rajta egy hupli. Hidegen csattogó hangot adott. Kapott egy bontott példányt, csak párban tudtam megvenni, elvileg 7.000 km-t futottak. Cserélve csak az első lett.