A tavaly vásárolt GT alufelnin egy szezonos volt a téli gumi, az elkövetkező idei szezonra beszereztem 4 db új Taurus gumit.
Méret: 215/45R17



Mikor megvettem az autót, bő 5 éve, akkor lett kitakarítva az egr szelep.
Erre most ismét sor került, és ha már szét volt szedve le is lett falazva.

Ideje volt már megejteni a kuplung cseréjét, erősebb gyorsításnál csúszott elég rendesen a kuplung.
A kettőstömegű is még gyári volt, az is cserélve lett.
Valeo szett került bele.
A főtengelyszimeringnél az olajszivárgás a szimering cseréjével megszünt.
Új váltóolajat is kapott az autó. (Selenia)
Most nagyon puha, könnyű a kuplung, jó lett a végeredmény.
Km óra állása: 258352 km





Belement újabb 10 ezer km az autóba, úgyhogy megejtettem az ilyenkor kötelező olajcserét. Így Zánkára friss olajjal gurulunk.
Cserélve lett a levegőszűrő és az üzemanyagszűrő is.
Selenia WR Diesel került bele, mióta nálam van csak ezt az olajat kapja, bevált.
Km óra állása: 257571 km


Egyik cartárs blogjában láttam, az ötletet, hogy élvedő profilt lehetne tenni a kerékjárati ívekre.
Valóban hasznos dolog, úgyis nemrég lettek javítva az ívek, ezért rendeltem rá.
Hamar fel lehet rá tenni, árba se drága.






Lidles wax, és aliexpresses kerámia, elötte gyurmázás volt 2 mosás között









Felkerült az aliexpressrol rendelt koptató a lökösre.



Feltöltettem a klímát gázzal, mert nem fújt már olyan hideget, 2 év alatt elég sok hiányzott belőle, de szivárgás a teszt szerint nincs.
Most jó lett, nyomja a hideget, ahogy kell.
Jöhet a nyár!


2 év után ismét pollenszűrőt cseréltem, annyira nem volt koszos, de legalább 2 évente illik kicserélni.
Elnyomtam egy motipos klímabombát benne.
Még a nagy melegek előtt fel kell tölteni gázzal a rendszert, mert gyengét fúj.




Kristályüveges oldalvillogóra cseréltem a gyárit, ez fiatalosabb.


