15 és fél év után megérett a hátsó kipufogó dob a cserére.





Időközbe elkészült a fényezés az autón. Nem vagyok vele teljesen megelégedve, úgyhogy garanciába még javítani kell rajta.
Újra lett fújva a 2 új küszöb, a 2 lökhárító. Javítva lett a 4 ajtón és a csomagtérajtón a hibák, illetve javították a 4 sárvédő ívet.








Küszöbcserének és alvázvédelemnek indult, több lett belőle.
15 éves korára megtette hatását, hogy az első 10 évben Németországban használták az autót.
Padlólemezt és a kerékjárati íveket javítani kellett, bal elején a taposónál kb 20x25 cm hiányzott a rücsi alatt.
Most rendbe lett téve az alja és a kasztni is. Kapott egy teljes alvázvédelmet.
Jövő héten folytatódik, az érdemi rész a fényezéssel, addig pihen a gépezet.
A küszöböket az Intercarstól rendeltem.











Beszereztem egy bontott TI kormányt, ami kapott egy új bőrözést, piros cérnával.
Nagyon ütős lett.

Ősszel a turtle waxos polírral probálkoztam, ami annyira nem vált be.
Most gépi polírral csináltam meg, így most pofássabb a fényszóró.




Munkahelyemen feldobtuk a nyári szettet, ez a TI felni megunhatatlan :)
Az egyik alufelnit görgőzni kellett.
Kapott az autó egy waxot is :)
Km óra állása: 255189 km








2 év után megkopott az első és hátsó embléma, úgyhogy cseréltem őket.
A scudettot pedig carbon fóliával lefóliáztam, ezzel egy kicsit feldobtam az elejét.




Előre Bosch lapátok kerültek, hátra meg aliexpressről rendelt.




Eltelt öt év és cirka 65000 km, az előző vezérlés csere óta, így a vezérlést és a vízpumpát lecseréltettem.
SNR szíjkészlet és vízpumpa került bele.
Amúgy SKF görgők voltak a szettbe.
Km óra állás: 254516 Km



Az utóbbi időbe egyre jobban csöpögött az olajhűtőből az olaj és a garázsba voltak reggelente olajfoltok.
Ez most orvosolva lett, kapott egy bontott, száraz hűtőt, csövekkel együtt.
