1. A 0° kormányszög ellenőrzése, (azaz oda kell tekerni h nulla legyen az érték) Electric Steering - Parameters - Steering angle. (szürke (6) adapter) Ezután a kormányt nem tekergetjük.

2. A PROXY rendezéshez javasolt USB-s vagy WiFi-s diagnosztikai eszköz, nekem a régi jól bevált BT-s már nem tudott a PROXY-hoz csatlakozni. Kell a diag eszköz és a kék (5) meg a szürke (6) MES adapterek. Rendezés közben a MES kérni fogja az adapterek cseréjét. Én a csere után elszámolok 10-ig, úgy rendesen működik, volt már rá példa, hogy túl csors voltam és sikertelen volt a folytatás így a komplett rendezés is. Body - CAN Setup / Proxy Alignment Procedure (952) - Adjustment - PROXI Alignment procedure
3. A PROXY rendezés végén, ha az hibátlan volt kiírja h success, majd utána, hogy vedd le a gyújtást. Miután így teszel a MES ki is lép a főmenübe.
4. Amikor már semmi nem világít gyújtást adunk ismét és csatlakozunk az ABS modulhoz (szürke (6) adapter) ahol ellenőrizzük, hogy nem tekertük el a 0°-ról a kormányt. ABS - Continental ABS MK C1 - Paramters - Steering angle
5. Ezután a ABS - Continental ABS MK C1 - Adjustments alatt végrehajtjuk a képen látható beállításokat., majd töröljük a hibákat az ABS modulban.

6 A beállítások végrehajását követően amikor lecsatlakozunk az ABS modulról, némi relékattogás kíséretében megszűnnek a kiírt hibák. Ezután vegyük le a gyújtást és várjunk amíg a kijelzőn minden kialszik.
7. Ezután futtassunk egy Scan DTC-t és töröljük a végén az összes hibabejegyzést.
DE amíg ezek nem okék, addig ne csinálj semmit:

MiTo-ban próbáltam ezt a kalibrációt, retek nehéz volt beállítani, nekem pl. picit elhúzott valamerre mert nem volt OK kalibrált állapotban. Vettem egy kormányátvezetőt, erre megjavult :-)