TOP 9 CARS PERFECT FOR WOMEN IN 2018 - 2. Alfa Romeo Giulia
Női autó? :D
	
RomeoOne2017-10-24 10:50:49 // 3509
	
	
Zsoltikj ૐ2017-10-20 17:10:59 // 3508
	A mercedes cla amg meg 27ezer km-nél elfossa a turbót. Gyári tesztembertől hallottam, pont alatta halt meg, egy hétvégi körön, amikor is 4nap alatt kellett 2-3ezer km-et mennie vele
	
AdiArsenal2017-10-20 12:13:09 // 3507
	giuliaforums.com
	
pettinke2017-10-20 11:22:19 // 3506
	linkeld már be nekem légyszi' ezeket a fórumokat.
nézegettem az AlfaBB-t meg az Alfisti-t, de én "nagyon sok" panaszt nem találtam.
	
nézegettem az AlfaBB-t meg az Alfisti-t, de én "nagyon sok" panaszt nem találtam.
AdiArsenal2017-10-10 19:54:40 // 3505
	Nagyon sokat motor hiba miatt visszavásároltak,  volt akinél első nap elromlott a klíma, szivárgott az üzemanyag stb. Nagyon sok problémáról lehet olvasni a fórumokon sajnos.
	
pettinke2017-10-10 19:41:56 // 3504
	ezt hány autóról olvastad? 1 db után én nem vonnék valami hatalmas statisztikát belőle.
	
AdiArsenal2017-10-10 18:22:38 // 3503
	Legyen megbízható rendszer azt kívánom, de amikor azt olvassa az ember, hogy a tesztelt stelvionál már 10ezer km után elromlik a sávelhagyás figyelmeztető meg a fényszóró asszistens, akkor mi lesz a sok elektronikus kütyükkel 4-5 év múlva?
	
pettinke2017-10-10 14:59:32 // 3502
	aki azt hiszi, hogy eddig az ABS kocka nem szólt bele a "fékezési élménybe", az naív :-)
nem tudom, miért érzed ezt veszteségnek.
(van mögötte egy biztonsági megoldás, hidraulikusan még mindig tudsz fékezni áramkiesés esetén)
	
nem tudom, miért érzed ezt veszteségnek.
(van mögötte egy biztonsági megoldás, hidraulikusan még mindig tudsz fékezni áramkiesés esetén)
AdiArsenal2017-10-10 13:27:20 // 3501
	Hogy már a fék is elektromos
	
pettinke2017-10-10 12:54:14 // 3500
	őőőőő ... micsoda a kár?
	
pettinke2017-10-10 10:13:01 // 3498
	mindegyik brake by wire.
"Integrált fékrendszer (IBS). Szegmensében az új Giulia az első szedán,
ahol a világon először mutatkozik be ez az új és innovatív elektromechanikus
fékrendszer, mely egyesíti a menetstabilizáló és a szervofék funkcióit.
Az autó érzékeny fékpedálja minden vibrációt kiküszöböl az ABS használata
során. Fékezéskor erőteljesen és gyorsan reagál és azonnali fékhatást
biztosít, melynek köszönhetően az autó 100 km/h-ról mindössze 38.5 méter
alatt áll meg."
	
"Integrált fékrendszer (IBS). Szegmensében az új Giulia az első szedán,
ahol a világon először mutatkozik be ez az új és innovatív elektromechanikus
fékrendszer, mely egyesíti a menetstabilizáló és a szervofék funkcióit.
Az autó érzékeny fékpedálja minden vibrációt kiküszöböl az ABS használata
során. Fékezéskor erőteljesen és gyorsan reagál és azonnali fékhatást
biztosít, melynek köszönhetően az autó 100 km/h-ról mindössze 38.5 méter
alatt áll meg."
'''''2017-10-09 21:49:41 // 3497
	Az előbb sikerült beszéljek a Kul-on is megjelent Giulia QW tulajával.Igazából áradozott az autóról.Váltóját nagyon dicsérte a gyorsasága miatt.Fogyasztása neki nagy átlagban 14 literre jött ki de persze sokkal többet is tud enni.Motorhangját és útfekvését is dicsérte.Teljesítménye mellett nagyon kényelmes szerinte.
Negatívumként csak a nem rendelhető elektromos ülést,ülésfűtést és az érintőképernyő hiányát említette.Mondjuk,én ezek nélkül is ellennék. :-)
Egyébként a Giulia mellett egy 159 és egy 164 is van neki.
	
Negatívumként csak a nem rendelhető elektromos ülést,ülésfűtést és az érintőképernyő hiányát említette.Mondjuk,én ezek nélkül is ellennék. :-)
Egyébként a Giulia mellett egy 159 és egy 164 is van neki.
Azurherceg2017-10-09 20:33:48 // 3496
	Köszönöm szépen. Próbálom majd megosztani a tapasztalatokat.
	
maseRomeo2017-10-09 20:32:42 // 3495
	használd egészséggel, sok balesetmentes km-t vele!!!
	
Azurherceg2017-10-09 20:08:32 // 3494
	7-8 között. Kb. 60% autópálya/autóút, 20% város, 20% főút.
	
AdiArsenal2017-10-09 19:59:02 // 3493
	Fogyasztása mennyi?
	
Azurherceg2017-10-09 18:29:36 // 3492
	Most, hogy már 2000 km-t mentem a Julcsival, tudok róla írni pár dolgot. Az én választásom egy 2 literes, 200 lovas változatra esett, én magam választhattam bele az extrákat. Fehér, barna bőr belsővel, napfénytetős és kértem bele sport futóművet. 17" igazi alfás felniken gurul. 
Volt/van nekem nála sokkal erősebb autóm is, ezért utazó autónak nekem elég a 200 paci. Valami egészen elképesztő a futóműve. Úgy nyeli el az úthibákat, mint egy légrugós E-class. Vagy még jobban. Közben meg betapad a kanyarban mint egy igazi sportkocsi. A kormány az döbbenet. Esküszöm, ilyen direkt kormányzású autó én még nem vezettem, maximum gokartot. Pedig volt szerencsém pár sportkocsihoz is. A váltó városban valóban nem mindig tudja, hogy éppen mit is akarok, de amint gyorsan megyek vele, eltűnik minden gond.
A belseje nekem nagyon tetszik, főleg a szintben lévő kijelző. A kormány, az ülések nagyon jó tapintású bőrből vannak. A 159 Tbi ti után nekem a Julcsi ülése kicsit furcsa, nem olyan sportos, a lábtámasz pl. elég alacsony. De hosszú úton is kényelmes.
Nagyon hamar megszerettem ezt a gyönyörűséget :-)
	
Volt/van nekem nála sokkal erősebb autóm is, ezért utazó autónak nekem elég a 200 paci. Valami egészen elképesztő a futóműve. Úgy nyeli el az úthibákat, mint egy légrugós E-class. Vagy még jobban. Közben meg betapad a kanyarban mint egy igazi sportkocsi. A kormány az döbbenet. Esküszöm, ilyen direkt kormányzású autó én még nem vezettem, maximum gokartot. Pedig volt szerencsém pár sportkocsihoz is. A váltó városban valóban nem mindig tudja, hogy éppen mit is akarok, de amint gyorsan megyek vele, eltűnik minden gond.
A belseje nekem nagyon tetszik, főleg a szintben lévő kijelző. A kormány, az ülések nagyon jó tapintású bőrből vannak. A 159 Tbi ti után nekem a Julcsi ülése kicsit furcsa, nem olyan sportos, a lábtámasz pl. elég alacsony. De hosszú úton is kényelmes.
Nagyon hamar megszerettem ezt a gyönyörűséget :-)
AdiArsenal2017-10-07 07:03:24 // 3491
	QV-ben van csak brake by wire vagy az összes fékrendszere elektromos?
	
Kazes☻2017-10-06 22:54:22 // 3490
	
	
sas-1592017-10-06 14:16:45 // 3489
	Egy ismerősét vezettem. De a szalonoknál is lehet tesztvezetni szerintem.
Ami élőben más a külsején, hogy szélesebb és laposabb mint a képeken.
A 159 szépségét persze nem közelíti, cserébe versenyautó. :)
Belül a vezetőoldali rész, különösen a kormány és a fülek, nagyon tetszik.
Középről nekem nagyon hiányoznak a műszerek, főleg egy turbo nyomás mérő, ami nagy különlegesség mai napig.
A váltófültől nehéz elérni az indexkart, ezt az egy negatívumot tapasztaltam.
Hangja indításkor röffen egyet. Ez kívülről hallatszik igazán.
Vezettem már Ferrari F430-at, tagadhatatlan a rokonság. :)
	
Ami élőben más a külsején, hogy szélesebb és laposabb mint a képeken.
A 159 szépségét persze nem közelíti, cserébe versenyautó. :)
Belül a vezetőoldali rész, különösen a kormány és a fülek, nagyon tetszik.
Középről nekem nagyon hiányoznak a műszerek, főleg egy turbo nyomás mérő, ami nagy különlegesség mai napig.
A váltófültől nehéz elérni az indexkart, ezt az egy negatívumot tapasztaltam.
Hangja indításkor röffen egyet. Ez kívülről hallatszik igazán.
Vezettem már Ferrari F430-at, tagadhatatlan a rokonság. :)
Giuntini2017-10-06 12:48:39 // 3488
	Én is vezettem egy éve Giuliát csak a 180 lovas dízelt. Irigyellek, hogy a 280 lovas benzinest próbáltad. Igen, nagyon közvetlen a kormány, érezhető a kisebb súly, és a hátsókerékhajtás miatt, valóban még jobban azt érzed, hogy mindent megcsinálhatsz vele. Èn sajnálom, hogy kézi váltóst vezettem. Viszont ami nem tetszett, a dízelmotor hangja. A 2,4-emhez hasonlítva nem egy kategória a négyhengeres. Ami viszont szubjektív megítélés, nekem a 159 kívül és belül jobban tetszik. De ez olyan Alfás jobban tetszés. Gondolom akik más márkákból ülnek át, azoknak a Giulia sokkal jobban bejön, legalábbis a feelinget nézve. Ja az üléspozíció a Giuliában fenomenális, még jobb mint a 159-ben.
	
Tocke2017-10-06 10:25:20 // 3487
	A kormány érzékenységére oda kell figyelni, annyira közvetlenül reagál minden pici mozdulatra. Kanyarban meg plussz élvezet, mivel ugye a kormányzott keréken nincs hajtási befolyás:-)))).  És akkor én még csak a 180 lovas dízellel mentem....A gondolattól h mit tudhat a veloce, a szőr is áll a kezemen:-)))
	
RomeoOne2017-10-06 10:03:34 // 3486
	Hol lehet ilyet vezetni? :O
	
sas-1592017-10-05 21:15:38 // 3485
	Tegnap vezettem egy Giulia Veloce-t. 280 LE, aut váltó, fülekkel, 19' felnivel.
Nem csalódtam élőben sem, így a tesztek olvasása után.
Kormányzás még direktebb, mint a 159-ben, de könnyebb.
Futómű hibátlan még az óriás kerekekkel is, fék brutál erős. Hangja gyönyörű már a beindításnál is. Kb. 5500-ig pörgettem többször is, ott a hangja tökéletes, nem is kellene több.
Automatában kis kényelmes, de manuálisban a fülekkel váltva szerintem mindenkinek azonnal lemegy a roló és indulás. A hang, az erő, a váltás sebessége, a váltófülek kattanása ..... áhhh. Egy versenyautó. Érezni hogy mennyivel könnyebb az '59-nél.
	
Nem csalódtam élőben sem, így a tesztek olvasása után.
Kormányzás még direktebb, mint a 159-ben, de könnyebb.
Futómű hibátlan még az óriás kerekekkel is, fék brutál erős. Hangja gyönyörű már a beindításnál is. Kb. 5500-ig pörgettem többször is, ott a hangja tökéletes, nem is kellene több.
Automatában kis kényelmes, de manuálisban a fülekkel váltva szerintem mindenkinek azonnal lemegy a roló és indulás. A hang, az erő, a váltás sebessége, a váltófülek kattanása ..... áhhh. Egy versenyautó. Érezni hogy mennyivel könnyebb az '59-nél.
PBali2017-10-05 11:25:31 // 3484
	Jó cég lehet, szimpatikus vezetővel, mindkettő hibátlan ízlésről tanúskodik! :-)
	
Giuntini2017-10-05 10:47:00 // 3483
	Tegnap is láttam egy Giuliát PK-s rendszámmal. Egyre többet látok, szinte minden nap... Ez szerintem inkább az eladások látható jele. Tegnap egy ismerősöm újságolta, hogy főnöke vett a Ferrari 488 mellé egy Giulia QV-t.
	
droberto2017-10-04 22:18:40 // 3482
	Már megint ezek a k@rva rossz eladások. Ejjjj....
	
RomeoOne2017-10-04 21:57:34 // 3481
	Mármint fordítva. De értitek :D
	
RomeoOne2017-10-04 21:54:50 // 3480
	Meglepő hírek rovatunk következik:
A kék ég.
A zöld fű.
A Giulia tökéletes.
Biztonságosnak bizonyult az Alfa Giulia
	
A kék ég.
A zöld fű.
A Giulia tökéletes.
Biztonságosnak bizonyult az Alfa Giulia
droberto2017-10-04 10:21:22 // 3478
	A TC hírese folyamatosan ezt szajkózza.
	
Balázs156SW2017-10-04 09:47:21 // 3477
	Tudom ez csak olasz piac, de várni kéne a sok idióta magyar újságírónak, mielőtt rinyálnának, hogy nem mennek az eladások. Mintha tudatosan akarnák ezzel is befolyásolni az embereket...
	
Kócosw2017-10-04 08:18:30 // 3476
	dsajna meg mindig nem tudni olasz :(
	
PBali2017-10-04 08:13:55 // 3475
	
	
GT Ɨ|ѯ2017-10-03 19:33:03 // 3474
	
	
Shadin2017-09-29 13:17:37 // 3473
	Aki Giulia Super 2.2 JTDm stb. vásárlásán töri fejét, annak egy infó, a Pappas a raktáron lévő ~10 autóját 30%-kal leárazza.
	
G-MANN🍀2017-09-29 12:04:18 // 3472
	Nálam a Giuliettánál van, és az sajnos nagyon késve engedi el az autót,
a srác a Giulia QV-val próbált ugyan így, de nagyon várós volt az is, késve tudott ő is csak elindulni, nem tudom sajnos... az elektronika átka....
	
a srác a Giulia QV-val próbált ugyan így, de nagyon várós volt az is, késve tudott ő is csak elindulni, nem tudom sajnos... az elektronika átka....
Laca622017-09-27 17:45:06 // 3471
	Szerintem meg egyáltalán nem mindegy,hogy ki vezeti azt az  autót ....Ott,adott helyzetben.Biztos,hogy kihozza belőle a legtöbbet ?
	
Zolibácsi2017-09-27 17:08:02 // 3470
	Én mindenhol azt olvastam, hallottam, hogy egyik verziónál sincs rajt automatika
	
Giuntini2017-09-27 15:41:43 // 3469
	A QV-nél csak Race módban működik a rajtautomatika?
	
G-MANN🍀2017-09-27 09:14:02 // 3468
	Sziasztok, 
szerintem a Giulia és még a TCT váltós Giulietta rajt automatikája is sajnos elég késős, amikor lelépsz a fékről, miközben a gázpedál padlóig nyomva, sajnos sokat vár, hogy elengedje az autót, de utána bitangul megindul.
Ilyen rövidtávú gyorsulásra és versenyre csak manuálissal lehetne igazán jól rajtolni, vagy automatánál előbb lelépni a fékről :-) :-) viszont utána az automata váltási gyorsasága verhetetlen, ahogy egy hétköznapi autózásnál is nagyon élvezetes a kormányról váltogatás :-) nekem bejött :-)
	
szerintem a Giulia és még a TCT váltós Giulietta rajt automatikája is sajnos elég késős, amikor lelépsz a fékről, miközben a gázpedál padlóig nyomva, sajnos sokat vár, hogy elengedje az autót, de utána bitangul megindul.
Ilyen rövidtávú gyorsulásra és versenyre csak manuálissal lehetne igazán jól rajtolni, vagy automatánál előbb lelépni a fékről :-) :-) viszont utána az automata váltási gyorsasága verhetetlen, ahogy egy hétköznapi autózásnál is nagyon élvezetes a kormányról váltogatás :-) nekem bejött :-)
AdiArsenal2017-09-27 06:43:46 // 3467
	Hány év garancia van a Giuliára illetve a külföldről behozottra is érvényes a garancia magyarországon?
	
Giuntini2017-09-26 21:06:05 // 3466
	Egyáltalán nem maradt le! A 12,1 sec egyáltalán nem rossz negyed mérföldre, a konkurencia ami legyőzte erősebb. A 600 lóerős Aston Martin épphogy legyőzte. A QV-nek nem ezek az ellenfelei, hanem az M3, S5-ös Audi, meg a C63 AMG. Azokat meg legyőzi.
	
RomeoOne2017-09-26 15:55:14 // 3465
	Eléggé lemaradt a Julis. Bár elég erős volt a mezőny.
	
Tocke2017-09-26 09:45:38 // 3464
	A Giulia valóban egy tökéletes középút egy Alfa és egy német között. Számomra nem kérdés, hogy melyik autó a jobb, de úgy érzem egy picit lejjebb kellene venni az árakat, hogy ne csak a megjelenésével csábítson. Mert hiába néz ki jól, ha nem látni sehol.
	
Giuntini2017-09-26 09:30:15 // 3463
	Valóban a Giulia szélesebb a 159-nél. Ez belül érezhető. Ebből adódik a 159 Sw szépsége a hátsó fertályon. A hátsó szélvédő keskeny a hátulja összeszűkül, mìg a nyomtáv a sárvédőkidomborulatok miatt optikailag a legszebb fenékké válik. Követni sem semmi a 159-et. Ez a szépség adta a negatív jelzőket a kritizálók szájába. A Giulia szerinzem egy baromi jó kompromisszum. A 159 formájaban semmi kompromisszum nincs. Mindent feláldoztak a művészetért. Csak művészettel nem lehet növelni az eladásokat. Szerintem most kezdik megismerni a Giulia kvalitásait.
	
Tocke2017-09-26 08:53:46 // 3462
	A fekete színben tényleg nem jön át annyira, talán a kevesebb krómozott rész miatt?
	
Tocke2017-09-26 08:52:16 // 3461
	A Giu jóval szélesebb a 159-nél, és bár nekem csak 16-os kerekek vannak a 159-en, a Giu-n alapból kell a 18".  Azok a sárvédő borítások, na igen azok amik beleégnek egy előtted haladó retinájába a tükörből. Már amíg mögötte vagy. Egyszer már írtam, hogy én úgy vesztem bele a 159-be, hogy követett kb 10 km-en keresztül. Az útra nem is emlékszem, mert csak a tükröt néztem :-)))
	
Giuntini2017-09-26 08:38:31 // 3460
	Nekem valahogy a szürke szín nem jön be. Ami kimondottan jól áll neki a piros, a veloce kék, és a fehér. Nem tudom, de a fekete sem áll annyira jól neki, mint a 159-nek. Viszont örömteli, hogy vasárnap három Giuliat is láttam különböző helyeken. Ami parkolt és körbejártam, az egy szerintem egy 200 lovas benzines volt az egy kipufogója miatt. Sötétkék volt, és automata, barna bőrrel, PH kezdetű rendszámmal. Ami furcsa volt rajta a kerék. 17-es felni volt rajta, ezzel a felnivel nem tűnik olyan sportosnak. A 159-é jóval szétállób, és ugyanezzel a felnivel úgy hat, hogy szemre jobban kitölti a kerékíveket. Aztán lehet, hogy csak a 159 sárvédő domborulatainak hatása miatt van.
	
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
		
					  Online tag
0
		Vendég0
422
