Azurherceg2015-06-25 08:25:19 // 345
Kócosw2015-06-25 08:10:24 // 344
thx, csak a sok haborgas miatt gondoltam leirni hatha...
GT Ɨ|ѯ2015-06-25 07:44:46 // 343
A tegnapi este meg tényleg méltó volt a 105.-ik szülinaphoz úgy tokkal-vonóval.
GT Ɨ|ѯ2015-06-25 07:27:58 // 341
Ideje volt végre..:-)
Zsolt1552015-06-25 07:22:39 // 340
Egyszerűen nagyon szép lett ez az autó. :-O)
Azurherceg2015-06-25 07:15:30 // 338
Hivatalos belso kepek meg mindig sehol? Nem ertem, mi tart nekik ennyi ideig. De tenyleg!
Stef2015-06-25 07:07:52 // 337
Én személy szerint nagyon vártam ezt az új típust. Hónapok óta mondogatom, hogy ettől függ, lesz-e még valaha új Alfám. Elárulom: lesz! Biztos, hogy nem 1-2 éven belül, de a Giulia végre elindult egy olyan úton ami járható, és büszkék lehetünk rá hogy végre van egy ütőképes típus a modellpalettán. Nem ezt akartuk? De igen! Megkaptuk! Tessék örülni, és ünnepelni! Drága lesz? Igen! Azt senki nem gondolhatja, hogy ilyen paraméterekkel 5 misiért fogják adni! Ha lecsupaszítjuk az alapmodellre, minden extra nélkül, akkor is lesz végre egy elérhető árú modern hátsókerekes(!) Alfánk!
Utoljára a 156-os bemutatásánál éreztem ezt a bizsergést...
Grazie Mille Alfa Romeo!!! :)
Utoljára a 156-os bemutatásánál éreztem ezt a bizsergést...
Grazie Mille Alfa Romeo!!! :)
GT Ɨ|ѯ2015-06-25 06:59:04 // 335
Kócosw2015-06-25 06:48:31 // 334
Pontosan ez van amit irsz.Csinalhat az alfa barmilyen gyönyörü autot ha a fizetökepes piaci szegmens nem ezt akarja. Hapedig nincs ra kereslet, nem mennek a penzek a kasszaba innen pedig kilehet talalni mi következik...
Az alfa jövöje a tet, nem lehet makacsan ragaszkodni minden elvhez.Bekell latni hogy a szellel szemben csurgatas veszelyes biznisz, a piaci igenyeknek megfelelö termeket kell produkalni különben kampec dolores.
Ha ez a fajta kocsi megy most a piacon (nyugateuropa ,etc ), ezt kell csinalni,mert ebben van a megmaradas lehetösege.
Hamajd mar olyan labaon all a ceg ami megengedhet maganak olyat hogy a gyeplöt bedobja a desigerek köze es aztmondja menjetek amerre lattok (lasd I8) akkor sztem tudnak Giorgioek olyan görbeket huzni hogy minden verbeli olaszimado felrevonul egy par csendes pillanara a sarokba.
Mindenezen dolgok ellenere aztmondom ,hogy soha rosszabb ne legyen mint a Giulia, es akkor nem lesz gond..
En csak szoritani tudok hogy vigye a piac mint a cukrot.. Sztem van eselye a gepnek...
Ennyi a velemenyem...
Az alfa jövöje a tet, nem lehet makacsan ragaszkodni minden elvhez.Bekell latni hogy a szellel szemben csurgatas veszelyes biznisz, a piaci igenyeknek megfelelö termeket kell produkalni különben kampec dolores.
Ha ez a fajta kocsi megy most a piacon (nyugateuropa ,etc ), ezt kell csinalni,mert ebben van a megmaradas lehetösege.
Hamajd mar olyan labaon all a ceg ami megengedhet maganak olyat hogy a gyeplöt bedobja a desigerek köze es aztmondja menjetek amerre lattok (lasd I8) akkor sztem tudnak Giorgioek olyan görbeket huzni hogy minden verbeli olaszimado felrevonul egy par csendes pillanara a sarokba.
Mindenezen dolgok ellenere aztmondom ,hogy soha rosszabb ne legyen mint a Giulia, es akkor nem lesz gond..
En csak szoritani tudok hogy vigye a piac mint a cukrot.. Sztem van eselye a gepnek...
Ennyi a velemenyem...
Speed2015-06-25 06:36:11 // 333
Rá néztem a második képre és azt mondtam volna hogy egy házi tuningos E90-est látok. Oldalról meg nem mondanám hogy Alfa. Ez azért nem jó így.
Tomi1472015-06-25 06:30:49 // 332
Már sokan leírták ebben a topikban és én csak csatlakozni tudok hozzá, hogy nem lehetett sok kockázatot vállalni a designban, tekintettel arra, hogy a márka jövője függ a Giuliától.
Másfelől úgy gondolom, hogy a kicsit "németesre" vett figura (ettől függetlenül szerintem van benne olasz temperamentum) is piacpolitikai döntés volt. Tévedés ne essék, az Alfa elsősorban csak Magyarországon "szarolasz" (még leírni is fáj, háromszor rácsaptam a kezemre). Ezzel nem tudok, mit kezdeni, no de ilyen a magyar. Németországban imádják az Alfát, sok Mito és Giulietta is hasít a német aszfalton.
Magyarország sajnos nem piac. Ez utóbbi azonban nem probléma, hiszen így legalább nem tucatautóban ülünk!
DE: kétségtelenül fontos, hogy jelentős eladást produkáljon a modell, mert bár lehet arcoskodni, hogy milyen egyedi, ritka, nem tucatautó stb, de attól még nem tud víz felett maradni gazdasági veszteség mellett!
Végül egy személyes megjegyzés: a szép esztétikai fogalma nagyon szubjektív kategória, így nem is lehet egységesen definiálni, ezért aztán csak a saját véleményemet tudom leírni. Szerintem bazi jóóóó!
Másfelől úgy gondolom, hogy a kicsit "németesre" vett figura (ettől függetlenül szerintem van benne olasz temperamentum) is piacpolitikai döntés volt. Tévedés ne essék, az Alfa elsősorban csak Magyarországon "szarolasz" (még leírni is fáj, háromszor rácsaptam a kezemre). Ezzel nem tudok, mit kezdeni, no de ilyen a magyar. Németországban imádják az Alfát, sok Mito és Giulietta is hasít a német aszfalton.
Magyarország sajnos nem piac. Ez utóbbi azonban nem probléma, hiszen így legalább nem tucatautóban ülünk!
DE: kétségtelenül fontos, hogy jelentős eladást produkáljon a modell, mert bár lehet arcoskodni, hogy milyen egyedi, ritka, nem tucatautó stb, de attól még nem tud víz felett maradni gazdasági veszteség mellett!
Végül egy személyes megjegyzés: a szép esztétikai fogalma nagyon szubjektív kategória, így nem is lehet egységesen definiálni, ezért aztán csak a saját véleményemet tudom leírni. Szerintem bazi jóóóó!
AdiArsenal2015-06-25 06:13:53 // 331
Nem a külső miatt ment kevés Giulietta, hanem, mert nem bíznak benne az emberek, utcán eddig csak dícsérték, a legtöbb embernek igenis tetszik csak mindig azt hallom "szép, de nem kéne mert olasz". Ha német lenne sokkal többet adnának el belőle. De nem baj, hogy kevés megy belőle ne is legyen tömeg modell, pont ez a varázsa.
Ebből sem fognak sokkal többet eladni, mert olasz. Aki bmw-t, audit, mercit vett nem hiszem, hogy megveszi ezt, csak mert 2-3 millával esetleg olcsóbb lesz.
Ebből sem fognak sokkal többet eladni, mert olasz. Aki bmw-t, audit, mercit vett nem hiszem, hogy megveszi ezt, csak mert 2-3 millával esetleg olcsóbb lesz.
Haddel2015-06-25 05:57:17 // 330
Hát gyerekek,nekem is vennem kell egy nagy malacperselyt 😃
Vinnie2015-06-25 04:42:40 // 329
Háááát...jobbat vártam. Eddig nekem az új Giulia az év csalódása, formailag. Műszakilag a bemutatott csúcsmodell nagyon ott van. Eddig is így kellett volna.
De hol a kézifék? Elektromos? Remélem nem rögzítőfékes, mint a merci...
Amit itt most leírok, az a szerény véleményem úgy, hogy fotók alapján ítélkezek, és reménykedek, hogy élőben sokkal másabb. Aki ismer, az tudja, hogy imádom az Alfákat, de ezt most nem értem. Nem ekézni akarom szeretett márkámat, csak felteszem a kérdés. Most ez mi??
Fontos megemlítenem, hogy csak a csúcs modellt mutatták be. Milyen lesz a visszafogott, hétköznapi Giulia spoilerek, diffúzorok, nagy fékek nélkül?
Formailag:
Megláttam, mondom ezt nem hiszem el. Ennyire tellett csak a designrészlegtől? Már a kiszivárogtatott fotóknál is ideges lettem a csalódottságtól. Mondom, mi ez a ...? Nem akartam elhinni, hogy ez a valóság. Aztán megjelent ugyanaz a bemutatón...
Inspirációért kinyitottak pár autókatalógust a konkurenciától? Még mindig nem tudom eldönteni, hogy a Lexus Q50-et akarták lemásolni, vagy a 3as 5ös BMW-t? Az eleje, oldala nagyon olyan. Mondjuk a hátulja szerintem nem épp audis, hanem nagytesós, Maserati Gran Turismos. A tetővonal-c oszlop-övvonal kombó kicsit a 90-es évek, mostani szemmel nézve unalmas megoldásaira emlékeztet. Nem hiszem el, hogy nem lehetett volna valami dinamikusabbat kitalálni. Annyi jó formaterv keringett a neten. A kilincsek is...ne már! Oldalélre kirakott fogantyúk. Annyira unalmas. Vissza kellett volna térni a 156osnál nagyon eltalált megoldáshoz. Máris jobban nézne ki oldalról.
A belsejéről nem is beszélve. Ez egy az egyben BMW 5 GT. Minek kellett az a nagy jobbról érkező befedés, beborítás? Olyan érzésem van ezt látva, mintha azt mondták volna Luigiék mikor meglátták a műszerfalat, hogy ez nem jött össze, inkább takarjuk be az egészet, úgy nem látszik.
Pár fotó összehasonlításként.

Én most megvárom amíg élőben láthatom, és majd akkor eldöntöm, hogy kell-e, vagy nem.
De hol a kézifék? Elektromos? Remélem nem rögzítőfékes, mint a merci...
Amit itt most leírok, az a szerény véleményem úgy, hogy fotók alapján ítélkezek, és reménykedek, hogy élőben sokkal másabb. Aki ismer, az tudja, hogy imádom az Alfákat, de ezt most nem értem. Nem ekézni akarom szeretett márkámat, csak felteszem a kérdés. Most ez mi??
Fontos megemlítenem, hogy csak a csúcs modellt mutatták be. Milyen lesz a visszafogott, hétköznapi Giulia spoilerek, diffúzorok, nagy fékek nélkül?
Formailag:
Megláttam, mondom ezt nem hiszem el. Ennyire tellett csak a designrészlegtől? Már a kiszivárogtatott fotóknál is ideges lettem a csalódottságtól. Mondom, mi ez a ...? Nem akartam elhinni, hogy ez a valóság. Aztán megjelent ugyanaz a bemutatón...
Inspirációért kinyitottak pár autókatalógust a konkurenciától? Még mindig nem tudom eldönteni, hogy a Lexus Q50-et akarták lemásolni, vagy a 3as 5ös BMW-t? Az eleje, oldala nagyon olyan. Mondjuk a hátulja szerintem nem épp audis, hanem nagytesós, Maserati Gran Turismos. A tetővonal-c oszlop-övvonal kombó kicsit a 90-es évek, mostani szemmel nézve unalmas megoldásaira emlékeztet. Nem hiszem el, hogy nem lehetett volna valami dinamikusabbat kitalálni. Annyi jó formaterv keringett a neten. A kilincsek is...ne már! Oldalélre kirakott fogantyúk. Annyira unalmas. Vissza kellett volna térni a 156osnál nagyon eltalált megoldáshoz. Máris jobban nézne ki oldalról.
A belsejéről nem is beszélve. Ez egy az egyben BMW 5 GT. Minek kellett az a nagy jobbról érkező befedés, beborítás? Olyan érzésem van ezt látva, mintha azt mondták volna Luigiék mikor meglátták a műszerfalat, hogy ez nem jött össze, inkább takarjuk be az egészet, úgy nem látszik.
Pár fotó összehasonlításként.


Én most megvárom amíg élőben láthatom, és majd akkor eldöntöm, hogy kell-e, vagy nem.
Zsombor2015-06-25 02:22:11 // 328
A digók ennek is megadták a módját szokás szerint... :)
Bocellivel :)
http://video.gazzetta.it/bocelli-canta-la-nuova-alfa-giulia/95e037e4-1a94-11e5-acb9-aed55351de1c?refresh_ce-cp
Bocellivel :)
http://video.gazzetta.it/bocelli-canta-la-nuova-alfa-giulia/95e037e4-1a94-11e5-acb9-aed55351de1c?refresh_ce-cp
mesa2015-06-25 01:08:14 // 327
Tomi1472015-06-24 23:51:53 // 326
Boldog születésnapot Alfa Romeo!
Halesz2015-06-24 23:45:20 // 325
Ez a kedvenc hozzászólasom! Minden benne van! Szívemből szóltál :)
msd2015-06-24 23:44:18 // 324
Oldalról tagadhatatlanul kicsit BMW-re hasonlítani azért nem a legcikibb dolog a világon. Az orra, meg főleg a hátulja pedig össze sem hasonlítható.
Egyébként a 159-el meg a Brerával sokaknak az volt a baja, hogy nagy a túlnyúlás az első kerék után, bezzeg a hátsókerekes BMW, az milyen menő. Hát erre most itt egy hátsókerekes Alfa, amin szép rövid a túlnyúlás, erre ez meg túl béemvés. Télen meg túl hideg van, nyáron meg túl meleg.
Egyébként a 159-el meg a Brerával sokaknak az volt a baja, hogy nagy a túlnyúlás az első kerék után, bezzeg a hátsókerekes BMW, az milyen menő. Hát erre most itt egy hátsókerekes Alfa, amin szép rövid a túlnyúlás, erre ez meg túl béemvés. Télen meg túl hideg van, nyáron meg túl meleg.
redbull902015-06-24 23:39:57 // 323
Mennyi Orbitális BUTA ember van a facebookon... totalcar posztja alatt is annyi ökör hülye van pfúú de fel idegesítettek... Sztem szépen eltalálták a formát a motorba meg nem tudok belekötni mer végre van ami veri a nagypofájú bmwseket meg audisokat...
Köszönet a Ferrarinak meg Maseratinak amit adtak ebbe az autóba...
Formailag mondjuk én ezt vártam! Ezzel jobban ütött volna és nem bmwztek volna meg audiztak volna a k*cs*g*k...

Köszönet a Ferrarinak meg Maseratinak amit adtak ebbe az autóba...
Formailag mondjuk én ezt vártam! Ezzel jobban ütött volna és nem bmwztek volna meg audiztak volna a k*cs*g*k...

Tomi1472015-06-24 23:38:18 // 322
Nekem is! Elkezdtem tömni a perselyt! :-)
Dömpi (il dottore)2015-06-24 23:37:24 // 321
Hát faszom!
Ez nekem kell!
Ez nekem kell!
Tomi1472015-06-24 23:36:44 // 320
kb 10Xre néztem meg, de nem tudok betelni vele. Supremo!!!!
Dömpi (il dottore)2015-06-24 23:35:32 // 319
Na, még egyszer megnézem a videót, aztán tente :)
Halesz2015-06-24 23:28:13 // 318
Szerintem meg de... Nem is fogsz kapni egy qv Giuliát annyiért mint egy alap Ghiblit, mert azzal az utóbit nyírnák ki...
Dömpi (il dottore)2015-06-24 23:24:00 // 317
Már vártam szavad, ó nagy bölcsesség! És nem is csalódtam! :D
Tomi1472015-06-24 23:18:29 // 316
Szóval én tényleg nem értem ezt a fanyalgást! Itt az öröm, lelkesedés ideje!
Én csak szívből drukkolni tudok a Giuliának, a szeretett márkánk szép jövőjének és kívánni, hogy pár év múlva majd nekem is lesz egy ilyen gyönyörűségem!
Amint már írtam korábbi bejegyzésemben: Forza Giuliai! Forza Alfa Romeo!
Én csak szívből drukkolni tudok a Giuliának, a szeretett márkánk szép jövőjének és kívánni, hogy pár év múlva majd nekem is lesz egy ilyen gyönyörűségem!
Amint már írtam korábbi bejegyzésemben: Forza Giuliai! Forza Alfa Romeo!
.......................2015-06-24 23:16:24 // 315
Ezt tényleg jobb lett volna
De 166 utódnak még jó lehet
De 166 utódnak még jó lehet
Grando2015-06-24 23:13:57 // 314
Tulajdonképpen mindenki értő dizájnernek tekinti magát, ha már képes megkülönböztetni egy kockacukrot egy megrágott szélű rántotthústól.
Gigászok eszmecseréje folyik, na! Én annak a szakértői csoportnak sajnos nem vagyok tagja, pedig hallom, hogy igen nagy mágusok térítenek arrafelé. :D
Gigászok eszmecseréje folyik, na! Én annak a szakértői csoportnak sajnos nem vagyok tagja, pedig hallom, hogy igen nagy mágusok térítenek arrafelé. :D
Liquid2015-06-24 23:13:39 // 312
be is szóltam nekik gyorsan
.......................2015-06-24 23:10:49 // 311
A hátsó fény egy az egyben Lucifer szarva
Dömpi (il dottore)2015-06-24 23:10:23 // 310
Most direkt megnéztem egy csomó fotót!
Audi A4 - VW Passat - Skoda Superb --> mintha baltával faragták volna őket
BMW 3 és 5 --> jó, jó, de még mindig nyárspolgárian uncsi
Mercedes C-Klasse --> farsangi giccsparádé (bár tényleg gömbölyödik)
Lehet mondani bármit a Giulia-ról, talán az oldalsó ablakok hajaznak a 3er-re, de szerintem elég egyedi lett ahhoz, hogy alfás legyen, de nem annyira, hogy eladhatatlanná tegye a kocsit. A 159 hiába lett egyedi, nem vitték eléggé...talán pont emiatt.
Persze lehetett volna valami ilyesmi, de jelen helyzetben lehet túl kockázatos lett volna:

Audi A4 - VW Passat - Skoda Superb --> mintha baltával faragták volna őket
BMW 3 és 5 --> jó, jó, de még mindig nyárspolgárian uncsi
Mercedes C-Klasse --> farsangi giccsparádé (bár tényleg gömbölyödik)
Lehet mondani bármit a Giulia-ról, talán az oldalsó ablakok hajaznak a 3er-re, de szerintem elég egyedi lett ahhoz, hogy alfás legyen, de nem annyira, hogy eladhatatlanná tegye a kocsit. A 159 hiába lett egyedi, nem vitték eléggé...talán pont emiatt.
Persze lehetett volna valami ilyesmi, de jelen helyzetben lehet túl kockázatos lett volna:

Andy2015-06-24 23:07:53 // 309
Valamelyik agyhalott bedobta ezt a Bmw-s baromságot, a többi meg felkapta mint a tyúkszart!
De már megszoktam hogy itt semelyik szar nem elég büdös.
Ebben az országban az emberek döntő többsége már semminek nem tud örülni.
Csak a fikkantás, meg az ócsárolás trendi.
Ettől az autótól meg itt kb mindenki beszarna ha beülhetne!
De nagyon nagyon kevesen fognak...
Pedig ez jó lesz! ;)))
Héééé, EMBEREK örülni kéne, most van itt az ideje!
Na jó nem egy 33-as, vagy 146-os kacat... :P
Bazmeg! :))))
De már megszoktam hogy itt semelyik szar nem elég büdös.
Ebben az országban az emberek döntő többsége már semminek nem tud örülni.
Csak a fikkantás, meg az ócsárolás trendi.
Ettől az autótól meg itt kb mindenki beszarna ha beülhetne!
De nagyon nagyon kevesen fognak...
Pedig ez jó lesz! ;)))
Héééé, EMBEREK örülni kéne, most van itt az ideje!
Na jó nem egy 33-as, vagy 146-os kacat... :P
Bazmeg! :))))
Zsunior2015-06-24 23:03:00 // 308
Teljesen egyetértek veled.
Dömpi (il dottore)2015-06-24 22:59:57 // 307
Hát a f@szbúkon megy az adok-kapok...nem értem az embereket!
Úgy vagdalkoznak bimmeres hasonlóságokkal, meg gömbölyded merikkel (már a két fogalom egy napon említése is égeti a papírt), hogy meg sem nézik miről beszélnek.
Úgy vagdalkoznak bimmeres hasonlóságokkal, meg gömbölyded merikkel (már a két fogalom egy napon említése is égeti a papírt), hogy meg sem nézik miről beszélnek.
Bigroberto262015-06-24 22:53:19 // 306
Csalódás ez a BMW-s vonalvezetés,sokat vesztett egydiségéből ezzel a modellel az alfa.
A nyomába nem érhet a 159 stílusának...
A nyomába nem érhet a 159 stílusának...
Zsunior2015-06-24 22:49:55 // 305
Kössetek bele amibe akartok. AZ A HANG. el is érzékenyültem.
Tedi2015-06-24 22:44:27 // 304
Ez a piros, főleg a Rosso Competizione nem a legjobb választás a fényképezőgépekhez. Személyes tapasztalat, hogy a CCD-érzékelő nem tud mit kezdeni ezzel a színnel, eldobja. Nem adja ki az íveket, fény-árnyék játékokat, szinte semmit. De hát ez a hagyomány :)
Liquid2015-06-24 22:40:48 // 303
úgy-úgy igen nagy napra időzítettek Alfáék, érezték :D
pe-Ti2015-06-24 22:40:04 // 302
Ciao!
Kövezzetek meg de ez a piros szerintem nem áll jól vagy csak ennyire torzít a monitor? Élőben egész más lesz látni de nekem fehérben már most nagyon bejön! A felni-gumi méretnél csak nekem tűnik kicsinek és túl peresnek a 19-es?
Kövezzetek meg de ez a piros szerintem nem áll jól vagy csak ennyire torzít a monitor? Élőben egész más lesz látni de nekem fehérben már most nagyon bejön! A felni-gumi méretnél csak nekem tűnik kicsinek és túl peresnek a 19-es?
Dömpi (il dottore)2015-06-24 22:40:00 // 301
Dömpi (il dottore)2015-06-24 22:35:49 // 300
BeeGee2015-06-24 22:33:38 // 299
Pont ezt a két számot tippeltem két oldallal ezelőtt :)
A két csúcsmodell nem érhet össze árban, butaság lenne.
A két csúcsmodell nem érhet össze árban, butaság lenne.
Szabolcs 1592015-06-24 22:32:02 // 298
Bocsi rosszul írtam 75000 tól indul majd a csúcs kategória!!!!!!
Halesz2015-06-24 22:30:26 // 297
Azt hiszem sokat fogjuk nézegetni AlfaCityben a Ghiblit és a Granturismot :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
1
Vendég1
864