'''''2016-03-18 19:51:22 // 80480
	Csak ha elkapar a zuzmókon,akkor nem hagylak le! :-)))
	
'''''2016-03-18 19:48:56 // 80479
	Nem érezni a 159-ben sajna.
	
Erhard 242 (Pure Energy)2016-03-18 19:42:21 // 80478
	talán utolértél volna :DDD
	
Haddel2016-03-18 19:33:32 // 80477
	Én 21 másodpercet mértem 80-160 között ,az elcsúszkáló kuplunggal.
	
Shadin2016-03-18 19:30:37 // 80476
	Azért az naon durva...
	
'''''2016-03-18 19:04:34 // 80475
	Most visszakerestem egy videót,11mp a 80-180km/h váltásokkal. :-)
Kíváncsi leszek,az új 24 éves gazdájánál meddig fogja bírni.
	
Kíváncsi leszek,az új 24 éves gazdájánál meddig fogja bírni.
W.2016-03-18 18:53:40 // 80474
	Nem tudom, de olyan 5km/h lehet. Egyszer szeretném korrekt módon is megméretni ezeket az etapokat, mert néha magam is kételkedem az időkben. Pedig amit 80-160 között művel, az érzetre is komoly...
	
Shadin2016-03-18 18:34:44 // 80473
	Az órád mennyit csal?
	
W.2016-03-18 17:14:19 // 80472
	Na akkor az én mai adataim 4-esből indulva: 80-140: 9.5s, 80-160: 14.5s. Szerintem a tiéd nagyon lassú! 😉
	
Dömpi (il dottore)2016-03-18 15:31:15 // 80471
	lassú???
80-ról 140-re 18 mp?
amúgy tényleg keveslem én is, ennél érzésre máskor sokkal jobb szokott lenni
amúgy szívesen összemérném a te 8V-ddel
VTT-re jössz?
	
80-ról 140-re 18 mp?
amúgy tényleg keveslem én is, ennél érzésre máskor sokkal jobb szokott lenni
amúgy szívesen összemérném a te 8V-ddel
VTT-re jössz?
Alfonis2016-03-18 14:49:19 // 80470
	én utálom beállítani a speed limitet. Mindig sípol egyet mikor túlléped a beállított értéket. Már jó párszor megijesztett  :P
	
Liquid2016-03-18 14:39:29 // 80469
	asszem csak leállított motor mellett lehet piszkálni
	
Alfonis2016-03-18 14:38:06 // 80468
	ez elég lassúnak tűnik... :S emelkedőn voltál?
	
David | Centocinquantanove2016-03-18 14:36:03 // 80467
	Ja, akkor azért nem ismerem én sem! Csak nekem angol a menü és ott Speed Limit-nek hívják.
Azt hittem, hogy az csak 120-ra van beállítva és annyit tud, vagyis nem lehet állítani a korlátot, ezért én sem kapcsoltam be sose :)
	
Azt hittem, hogy az csak 120-ra van beállítva és annyit tud, vagyis nem lehet állítani a korlátot, ezért én sem kapcsoltam be sose :)
Dömpi (il dottore)2016-03-18 14:35:06 // 80466
	130 karikában: beállítottam egy speed limit figyelmeztetét 130 km/h-ra. Így véletlenül nem megyek fölé, bár tudatosan annál többször
	
Liquid2016-03-18 14:33:43 // 80465
	azt jelzi, hogy túllépte a beállított sebességhatárt
ez volt az övsípolás mellett a másik dolog amit azonnal kikapcsoltam :)
	
ez volt az övsípolás mellett a másik dolog amit azonnal kikapcsoltam :)
David | Centocinquantanove2016-03-18 14:30:26 // 80464
	Az az ikon a bal alsóban az micsoda?
	
Piritu - 1.000.0002016-03-18 14:25:19 // 80463
	A TCT váltó már közepes gyorsításnál is simán kipörgeti a motort 4000 fölé.
	
thePupill2016-03-18 13:16:15 // 80462
	igen úgy tudom ugyan az a méret! Az jó lenne ha letudnád mérni
	
Dömpi (il dottore)2016-03-18 12:48:30 // 80461
	Én a múltkor jártam Németországi autópályán, ahol nincs sebességkorlátozás, és mértem újfent egyet, de most váltásokkal, nem 6-ban végig, mint a múltkor.
80 km/h->140 km/h: 18 mp (4-ből indultam 80-nál, 110-nél váltottam 5-be)
80 km/h ->160 km/h: 35 mp (142-nél váltottam 6-ba)
80 km/h -> 180 km/h: 1:01 mp




A múltkor 80 km/h-ról 173 km/h-ig (tököltek előttem, így nem tudtam 180 km/h-ig menni) 44 mp volt végig 6.-ban, 160 km/h-ra pedig 34 mp kellett. Viszont 140 km/h-ra akkor 23 mp alatt gyorsult. (HSZ: 78033)
Váltásokkal most csak a 80-140 lett jobb, a többi majdhogynem rosszabb. Nem kellene jobbnak lennie? Vagy ilyen szarul váltok?
Lehet, ha legközelebb Németországban járok, olyan autópálya szakaszon, ahol nincs sebességkorlátozás, akkor kipróbálom, mi van, ha 80 km/h-nál 3-ból indulok és feltolom jobban 3000 rpm fölé.
Majd mérek egyet ha fent lesznek a 19"-os kerekek is, mert kíváncsi vagyok, bejön-e a camping vs. 28-as bicikli effekt. Gyanítom igen.
	
80 km/h->140 km/h: 18 mp (4-ből indultam 80-nál, 110-nél váltottam 5-be)
80 km/h ->160 km/h: 35 mp (142-nél váltottam 6-ba)
80 km/h -> 180 km/h: 1:01 mp




A múltkor 80 km/h-ról 173 km/h-ig (tököltek előttem, így nem tudtam 180 km/h-ig menni) 44 mp volt végig 6.-ban, 160 km/h-ra pedig 34 mp kellett. Viszont 140 km/h-ra akkor 23 mp alatt gyorsult. (HSZ: 78033)
Váltásokkal most csak a 80-140 lett jobb, a többi majdhogynem rosszabb. Nem kellene jobbnak lennie? Vagy ilyen szarul váltok?
Lehet, ha legközelebb Németországban járok, olyan autópálya szakaszon, ahol nincs sebességkorlátozás, akkor kipróbálom, mi van, ha 80 km/h-nál 3-ból indulok és feltolom jobban 3000 rpm fölé.
Majd mérek egyet ha fent lesznek a 19"-os kerekek is, mert kíváncsi vagyok, bejön-e a camping vs. 28-as bicikli effekt. Gyanítom igen.
Hege2016-03-18 12:30:53 // 80460
	Nekem is volt ilyen a régi aksival. Az nálam elég hamar kifeküdt. Szerintem kicsi is volt az autóhoz a 60 Ah, de ezzel jött. A mostani 74 Ah. Ezzel nem volt még gond könnyedén indítja. Viszont nem árt, ha van akkutöltő időközönként tölteni kell az aksin. Főként, ha sokat van használva városban.
	
yani🍀2016-03-18 09:35:29 // 80458
	Lassan a nagy Brembo-t is kinövöd. DDDDDDD
Hol tartotok most teljesítményben és nyomatékban?
	
Hol tartotok most teljesítményben és nyomatékban?
Nivan842016-03-18 09:19:38 // 80457
	Bocsi, 760A az indítóáram amit névlegesen tud.
	
Nivan842016-03-18 09:12:10 // 80456
	1,9 és 2,4 dpf-je azonos méretű? Mert ha igen, akkor az enyémet le tudjuk mérni.
	
Nivan842016-03-18 09:10:04 // 80455
	Szerintem nem normális. Nekem is szabályosan berobbant. Féltem is, hogy kéttömegű a probléma, de szerencsére nem. Első körben méresd ki az aksid indítóáramát, bármely aksisnál, ingyen megcsinálják. A nagy röffenés azért van, mert a gyenge indítóáramú aksi már nem bírja úgy tekerni az önindítót, és amikor a motor épp beindul, az ránt egyet az önindítón. Kimértük az aksit, ami a cellákba benézve tök jónak tűnt, alig bírt leadni 350A indítóáramot. A 610A-s Exide Prémiummal simábban indul mint egy benzines. Ja, és a 4-böl 2 izzítógyertyám kuka még emellett.
	
Erhard 242 (Pure Energy)2016-03-18 09:06:35 // 80454
	mondom én hogy nagy talpad van :DDD
	
Shadin2016-03-18 09:04:57 // 80453
	Bocsi Erhard, sarkítottam, most tankoltam minden idők rekordját. 8,25-ös lett a fogyasztás amiben benne van a vezetéstechnikai tréning és az új sw "berepülése" :-D
	
thePupill2016-03-18 01:14:58 // 80452
	De a gyári dpf et is kilehetne pucoltatni belülről és azt vissza. Nem lenne gond de inkább jobb megtartani, ha vissza kéne rakni vagy eladnám már vissza jönne az ára az egész mutatványnak.
	
thePupill2016-03-18 01:11:54 // 80451
	Páran tudnának gyártani nekem ilyen dpf csövet, de nem mind tudják a pontos méretet. Van egy srác elég profinak néz ki rozsdamentes acéllal csinálná profi gépekkel csak kellenének neki a pontos méretek a gyári DPF -ről. honnan lehetne ezt beszerezni? :D
nehéz az élet. olaszból találtam 40 euroért de 30 a szállitás és elég hitványul néz ki nem rozsdamentes és le van fújva.
	
nehéz az élet. olaszból találtam 40 euroért de 30 a szállitás és elég hitványul néz ki nem rozsdamentes és le van fújva.
thePupill2016-03-18 00:45:42 // 80450
	Akkor hagyjuk a Fuchs Titánt, pedig hitelesen beszélt róla :D
	
Dömpi (il dottore)2016-03-17 23:23:56 // 80449
	én majd csak ápr. közepén. meg kell várjam a lengőksrcserét, no meg a nyári felnik a jövő héten mennek fényezőhöz.
	
Csabi2016-03-17 21:40:43 // 80448
	
	
Giuntini2016-03-17 21:14:03 // 80447
	Ma megnéztük, megszondáztuk Shadinnal a turbó környékét. Nagyon úgy tűnik, hogy az intercooler környékéről jön a kifújás.
	
Piritu - 1.000.0002016-03-17 21:00:30 // 80446
	Talán a hét végén és is előveszem. Már nagyon hiányzik :-((
	
Liquid2016-03-17 20:51:01 // 80445
	háát ha Dévid az árokjáró, a Kócos a nagyhajú :D
	
Erhard 242 (Pure Energy)2016-03-17 20:48:13 // 80444
	inkább Kócos Dízel :P
	
'''''2016-03-17 20:47:52 // 80443
	Én.Ma mentem a spiderrel és azon az van. :-)
	
Erhard 242 (Pure Energy)2016-03-17 20:33:52 // 80442
	na akkor Ő a nagyhajú és ennyi :DDD
	
Liquid2016-03-17 20:33:11 // 80441
	majd megküzdötök a főgyúrós címért a nagyhajúval :)
	
Liquid2016-03-17 20:32:25 // 80440
	hétvégén tervezem...
	
Piritu - 1.000.0002016-03-17 20:22:54 // 80439
	
	
Erhard 242 (Pure Energy)2016-03-17 20:21:31 // 80438
	áhh ekkora nincs :)))
	
Erhard 242 (Pure Energy)2016-03-17 20:20:46 // 80437
	no ki cserélt már nyári gumikra?
	
Liquid2016-03-17 20:19:04 // 80436
	a VTT-n átkeresztelünk zuzmós csávóra a gyúrós-csávó-ról :) Már úgyis van másik gyúrós a 159-es bandában :)
	
Erhard 242 (Pure Energy)2016-03-17 20:16:58 // 80435
	dupla kipuffal akarod a zuzmókat irtani...ájjjjjj :DDD
	
droberto2016-03-17 18:50:25 // 80434
	Phon-nak biztos van! :)
	
mizooo2016-03-17 18:38:37 // 80433
	Sziasztok, nincs valakinek a sufniban egy jobb oldali kipufogó dob? Esetleg Y csővel? :D
	
David | Centocinquantanove2016-03-17 18:04:01 // 80432
	Köszi a megnyugtató szavakat. 
Ezekszerint a motortartó bakoknak is bírni kell? :-)
Tényleg robbanás szerűen röffen be de csak hidegen. Olyan ráz az autón, hogy ijesztő :-) És ezt sem mindig. Van, hogy teljesen simán indul...
	
Ezekszerint a motortartó bakoknak is bírni kell? :-)
Tényleg robbanás szerűen röffen be de csak hidegen. Olyan ráz az autón, hogy ijesztő :-) És ezt sem mindig. Van, hogy teljesen simán indul...
Dömpi (il dottore)2016-03-17 17:30:20 // 80431
	az enyém is van hogy hidegen nagy robajjal röffen be, de nagyon ritkán és utána egyből normális a járása...olyan, mintha robbanna egyet :)
én azt hallottam, hogy a 8V-nél ez tök normális
	
én azt hallottam, hogy a 8V-nél ez tök normális
Online tag
0
		Vendég0
398
