Don Gombóc2016-03-15 10:16:16 // 80199
Nekem tavaly ez volt a problémám, Shadin lecsekkolta a gépet a VTT-n aztán már nem írta ki. Ősszel megjött a hidegebb idő, azóta megint írkálja szintén a reggeli indításkor. Aztán ha jó pár órát állok akkor nem, majd csak megint reggel, de olyan is előfordul hogy reggel sem írja. Megtaláltam a megfelelő megoldást rá közben. Leszarom ! :-) Amúgy szerintem az olajgomba konstrukciójával van a hiba. Túl későn jelez nyomást, csúszik az adott jel így időben, az okoska fed. comp. meg baszkurál az egérmozin. :-)
Csabi2016-03-15 10:04:12 // 80198
lassan ott tartunk, hogy az izlandi zuzmóra az amore-t fogja kidobni a google...:D
Shadin2016-03-15 09:52:14 // 80197
Ha kitaposom a lelkét akkor eléri a 8-at is. Egyébként 7,4.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-03-15 09:48:09 // 80196
tényleg neked mennyit eszik a 2.0? nehéz a lábad azt tudom :D
Erhard 242 (Pure Energy)2016-03-15 09:46:09 // 80195
eddig 7en vagyunk TBi-sek akiket ösemerek....rajtam kívül senki nem írogat ide ...biztos mentik az Izlandi zuzmókat meg közben élmény autóznak :DDD
Ugyan olyan hibákkal biztos nem mivel nincsenek a 3 betűs sz@arságok, majd lesz más :DDD
Ugyan olyan hibákkal biztos nem mivel nincsenek a 3 betűs sz@arságok, majd lesz más :DDD
Shadin2016-03-15 09:36:53 // 80194
Nem azért mert erősebb volt mint a 2.0? :-D
A Zuzmók köszönik a 25% többletfogyasztást abból az üzemanyagból amiből leginkább kevés ban :-DDDDD
És bár a TBi példányszám miatt nem is lesz a típusnak (típus)hibája, kívánom, hogy sose kelljen vele akkorákat szopni, mint a büdös, kerregő dízel szarolaszokkal :-DDDD
És sose derüljön ki, hogy pont ugyanolyan hibákkal fog küzdeni, mint bármelyik másik traki. :-))))))))
És ha valaki betér ide, ajánljuk neki tiszta szívből az egyéb benzines modelleket is, elvégre azok is környezet és zsebpénzbarátok...
...ja nem, bocsi,de hát azok gyengécskék és ahhoz képest sokat esznek, ráadásul a TBi-hez képest pofon egyszerű motorok erősen szervizigényesek :-((((((((((((((((((((((
Jöhetne már VTT, van miről beszélni ;-)
A Zuzmók köszönik a 25% többletfogyasztást abból az üzemanyagból amiből leginkább kevés ban :-DDDDD
És bár a TBi példányszám miatt nem is lesz a típusnak (típus)hibája, kívánom, hogy sose kelljen vele akkorákat szopni, mint a büdös, kerregő dízel szarolaszokkal :-DDDD
És sose derüljön ki, hogy pont ugyanolyan hibákkal fog küzdeni, mint bármelyik másik traki. :-))))))))
És ha valaki betér ide, ajánljuk neki tiszta szívből az egyéb benzines modelleket is, elvégre azok is környezet és zsebpénzbarátok...
...ja nem, bocsi,de hát azok gyengécskék és ahhoz képest sokat esznek, ráadásul a TBi-hez képest pofon egyszerű motorok erősen szervizigényesek :-((((((((((((((((((((((
Jöhetne már VTT, van miről beszélni ;-)
norbi04092016-03-15 08:51:43 // 80193
Szerezz be egy nem nagynavisból való középkonzolt :)
'''''2016-03-15 07:37:42 // 80192
Ha mondtad volna,hogy Robinál leszel,elhoztam volna próbára a dpf-em.Még egy hétig biztos itt marad az autóm és addig az alkatrészeket sem kell hozzáadnom.
Egy próbát megért volna.
Egy próbát megért volna.
szlobod952016-03-15 00:49:24 // 80191
Sziasztok!
A Navi-s középkonzolba gyári rádió lett utólagosan berakva.
Kérdésem, ha én nem akarok navi-t ill. multimédia lejátszót, és megakarom tartani a gyári rádió egységet, ezzel a hézaggal?
l mit lehet kezdeni?
Mivel ugye, nem szabvány méret se maga a "lyuk", se a rádió.
Köszi a választ.
A Navi-s középkonzolba gyári rádió lett utólagosan berakva.
Kérdésem, ha én nem akarok navi-t ill. multimédia lejátszót, és megakarom tartani a gyári rádió egységet, ezzel a hézaggal?

Mivel ugye, nem szabvány méret se maga a "lyuk", se a rádió.
Köszi a választ.
Haddel2016-03-14 22:34:15 // 80190
a víz nálam nem fogy , a sör annál inkább :D
Na viccet félre téve,a hűtőfolyadék nem fogyott sose,csak most mikor a vízpumpánál eresztett.
Na viccet félre téve,a hűtőfolyadék nem fogyott sose,csak most mikor a vízpumpánál eresztett.
Gabesz012016-03-14 22:31:15 // 80189
11.5C volt a garázsban. Amikor meleg, vagy ha csak első indításkor,amikor kiírja leállítom, majd újra indítom, már nem írja ki...
Haddel2016-03-14 22:28:42 // 80188
Hideg időben nekem is ki szokta írni egy pillanatra.
Giuntini2016-03-14 22:01:34 // 80187
Hazaérkeztem. Köszönöm Robi, és Zoli fantasztikus segítségét. Hihetetlen egy csapat. Most már el lehet indulni. Az utóbbi időben figyeltem a turbo műszert, és feltűnt, hogy nem tartja meg kellőképpen a nyomást. Amit megfigyeltem: a lepadlózásnál nem megy feljebb 1,2 bar-nál a turbonyomás. Ha viszont folyamatosan nyomom, normál stílusban, akkor felmegy 1,4-re. Ami érthetetlen mostanáig, az autó rapszódikus viselkedése. Van amikor érzésre teljesen jól viselkedik. Most visszafelé, megint visszaváltogatott az emelkedőkön. Odafelé viszont erőlködés nélkül ment mindenütt hatodikban. Ezért reménykedem valami csőben, vagy illesztésben. Ha maga a turbo lenne rossz, állandóan ugyanazt produkálná.
Gabesz012016-03-14 21:18:11 // 80186
droberto2016-03-14 21:08:38 // 80185
Kinek ez, kinek a herélt JTD.
Valamibe meg kell halni nem? :)
Egészségedre neked is!
Valamibe meg kell halni nem? :)
Egészségedre neked is!
droberto2016-03-14 21:05:43 // 80184
Erhard 242 (Pure Energy)2016-03-14 21:02:12 // 80183
oksa egs. nem sugárzik? én mákpálinkázom :D
'''''2016-03-14 21:00:43 // 80182
A 210lovason garett csiga van és más mint a 200lovason lévő kkk és garett.
droberto2016-03-14 20:59:51 // 80181
Akkor most iszok is (még)egy paksi sánchegyi cuvét az egészségedre! :)))
'''''2016-03-14 20:57:48 // 80180
droberto2016-03-14 20:56:33 // 80179
Liquid2016-03-14 20:53:20 // 80178
az igazság odaát van :D
ezt találtam miután rákerestem az eperpen talált cikkszámra (a saját alvázszámommal)
ezt találtam miután rákerestem az eperpen talált cikkszámra (a saját alvázszámommal)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-03-14 20:51:28 // 80177
na akkor elárulok egy titkot... csak a zuzmók miatt van TBi-m :DDD
droberto2016-03-14 20:50:29 // 80175
Ilyen a felfogatása. Így a memrán csöcse lefele áll, és akkor talán hozzáférsz a csonkjához.
'''''2016-03-14 20:47:50 // 80173
Vagy KKK turbó van benne.Egyformák.
droberto2016-03-14 20:46:39 // 80172
Vazz, éppen ezért nem a % a lényeg, hanem a deltaP. :)
Egyébként amit írsz (kicsövezés), a Zoli tudja biztosítani.
Lényeg a lényeg, hogy te töröd az utat, mi szeretünk szopni, az Emilnek meg ne kerüljön sok pénzbe. :)))
Jut eszembe... a legfontosabbat kihagytam:
A zuzmók is megmaradjanak. :))) :))) :)))
Egyébként amit írsz (kicsövezés), a Zoli tudja biztosítani.
Lényeg a lényeg, hogy te töröd az utat, mi szeretünk szopni, az Emilnek meg ne kerüljön sok pénzbe. :)))
Jut eszembe... a legfontosabbat kihagytam:
A zuzmók is megmaradjanak. :))) :))) :)))
droberto2016-03-14 20:38:32 // 80171
Ha jól puskáztam a Tomitól, akkor az Emil is ezzel ül :) szemben:
Garrett GT2056V
Garrett GT2056V
droberto2016-03-14 20:36:45 // 80170
Liquid2016-03-14 20:35:57 // 80169
ez jogos, nem emlékszem erre, vagy átsiklottam felette
Erhard 242 (Pure Energy)2016-03-14 20:33:37 // 80168
Emil azt írta egyszer teljesen jól megy, egyszer meg nem...vagy tévednék? Ha valami ki van repedve az ki van repedve mindig rosszul menne...
Erhard 242 (Pure Energy)2016-03-14 20:32:18 // 80167
na látod ez sem rossz csak nekem a DFP kiírás egyben egy kis optimalizálással járna, tudod, ismersz egyel mindig tovább lépünk :DDD
Liquid2016-03-14 20:31:53 // 80166
Nem lehet hogy a turbocső, vagy annak valamelyik csatlakozása, tömítése lyukas? Mondjuk ekkora teljesítmény eséshez, nem kis lyuk kell...
'''''2016-03-14 20:28:48 // 80165
Lehet,elég lenne egy másik dpf próbának.Ha azzal is szar,egy hiba kizárva.
Liquid2016-03-14 20:27:53 // 80164
én is ezt tenném, első körben
Erhard 242 (Pure Energy)2016-03-14 20:25:45 // 80163
akkor nem írnál ilyeneket :))))
Kísértetiesen hasonlít az esete az enyémhez, mi menet közben mértük az élő adatokat Examinerrel meg Ecuscannel is, a DPF-et teljesen jónak hozta 2X %-osra, a szállított levegő mennyisége volt rossz pont a fele... ez lehet LMM hiba vagy turbó hiba, vákumcső repedés, változó geometria, csak ezekre nem gondoltam, mert egyszer jól ment valamikor meg 120-szal az autópályán...nálam DPF hiba volt...
Ezért írtam Emil helyében próba kép kiíratnám a DPF-et, a helyére egy egyenes cső, 1-2 hét próba ha nincs hiba meg van a hiba, aztán lehet EU3 az autóból vagy új DPF hogy túléljék az Izlandi zuzmók :P
Kísértetiesen hasonlít az esete az enyémhez, mi menet közben mértük az élő adatokat Examinerrel meg Ecuscannel is, a DPF-et teljesen jónak hozta 2X %-osra, a szállított levegő mennyisége volt rossz pont a fele... ez lehet LMM hiba vagy turbó hiba, vákumcső repedés, változó geometria, csak ezekre nem gondoltam, mert egyszer jól ment valamikor meg 120-szal az autópályán...nálam DPF hiba volt...
Ezért írtam Emil helyében próba kép kiíratnám a DPF-et, a helyére egy egyenes cső, 1-2 hét próba ha nincs hiba meg van a hiba, aztán lehet EU3 az autóból vagy új DPF hogy túléljék az Izlandi zuzmók :P
'''''2016-03-14 20:25:41 // 80162
Emilnek próbára fel tudok ajánlani egy turbót amiben a kerekek nagyobbak.
Remélem Manky benéz ide mert ő volt a vasam alatt és látta,mennyire macera hozzáférni.
Remélem Manky benéz ide mert ő volt a vasam alatt és látta,mennyire macera hozzáférni.
Csabi2016-03-14 20:23:11 // 80161
Ja úgy kéne, de ha azt mondják, h le kellene bontani az elejét ezért meg azért, +cserélni kellene ezt-azt ami megáll 2-3k-nál akkor lehet NEM a válasz...Nem tudom pontosan mi történt, pontosan mit néztek ezelőtt, ezért írtam...
Shadin2016-03-14 20:22:28 // 80160
Az előbb mondtam. Kidobjuk. Felesleges.
droberto2016-03-14 20:22:06 // 80159
A vizetek nektek hogy szokott fogyni? Nekem most rá kellet töltenem 7,5 dl-et. Pedig egy éven belül tölttöem maxra.
Shadin2016-03-14 20:19:04 // 80158
Pont hasonló történik, a -450-550Hgmm gyéri vákuum értékből csak csak 450Hgmm van járó motornál a vgt labda felé, ami még nem lenne gond, de a labda membránja el van szakadva, vagy szét van csúszva a cső valahol előtte, mert a (-) nyomást nem tartja.
Remélhetőleg az utóbbi...
Remélhetőleg az utóbbi...
droberto2016-03-14 20:18:09 // 80157
Ha nem csak mindig a DPF el foglalkoznál :), tudhatnád, hogy milyen vagyok. Ugyan én később jöttem, de végigolvastam mind 17894 hozzászólást és tudok mindent! :)))
Erhard 242 (Pure Energy)2016-03-14 20:16:09 // 80156
akkor kell egy új abból és minden OK, várjuk a fejleményeket :)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-03-14 20:13:41 // 80155
mi az hogy nem kérte? bakker azért csak úgy kéne egy autót átadni, hogy minden ok... sajnos ebben igaza van Robinak, valami nem stimmel az autóval rárakják a gépet és ami hibakódot kiír vagy nem megfelelő a mért adat azt cseréltetik csak ugye ez rohadtul nem így működik, lehet egy pár ok az okozatra...
Csabi2016-03-14 20:13:34 // 80154
A DPF ellenállása pont annyi mint nálam egy regen után, szóval az tutkó nincs eltömödve... (persze hiszünk benne, h a mérés jó:) )
Shadin2016-03-14 20:12:06 // 80153
Csakhogy a VGT rossz, nem a DPF. Mondtam is neki, hogy dobja ki, mi a szarnak az oda...
Csabi2016-03-14 20:10:00 // 80152
Jogosak a kérdések, vagy Emil nem kérte a komolyabb diagnosztikát, vagy ennyire futotta...vagy nem írta le...
Érdemes az összes vákuumcsövet jól átnézni. Én jártam úgy hogy közvetlenül a turbo elött, ahogy a VGT-labdára csatlakozna a csövecske, ott volt tömörtelen(félig lecsúszott), így ott szökött a vákuum, és jött a szívódízel effektus...
A kartervédő levétele után pont kényelmesen hozzáférhető, és akár egy mérőórával mérhető a vákuum.
Szerencsére még ez sem jelent nagyobb beavatkozást, mármint a csövek ellenőrzése...
Érdemes az összes vákuumcsövet jól átnézni. Én jártam úgy hogy közvetlenül a turbo elött, ahogy a VGT-labdára csatlakozna a csövecske, ott volt tömörtelen(félig lecsúszott), így ott szökött a vákuum, és jött a szívódízel effektus...
A kartervédő levétele után pont kényelmesen hozzáférhető, és akár egy mérőórával mérhető a vákuum.
Szerencsére még ez sem jelent nagyobb beavatkozást, mármint a csövek ellenőrzése...
emGéza2016-03-14 20:08:43 // 80151
3 deci? Nekem elég egy ezresre.
Na! Majd a benzines szekciós társaim is elmondják, hogy mennyi az annyi. Legalábbis remélem.
Na! Majd a benzines szekciós társaim is elmondják, hogy mennyi az annyi. Legalábbis remélem.
Haddel2016-03-14 19:52:58 // 80150
😃 Hát én is ki szoktam forgatni😃😃 Az a pár deci belefér😃