
Egy jó nagy préselt lemezdarab. Olyan, mint a balos kilincs. Teháth kincs. Örülni kell, ha van, nem, hogy ződ is legyen épp:)
Szóval amikor 3 éve lakatoltattam a 8V-t épp nem volt nekem sem keskeny. Ezért is lett széles hátulja neki. Javító ív sem volt s 92000ft és 102000ft ot mondtak az Elaforgnál.
Leszedni sem 2', mert:
1. csomitartó alatti műanyag idom le. (nincs mindenkinél ilyen már fent, s nem gyengén tud berohadni sem)
2. H lökös le
3. Hátsó lámpák le
4. H ülések ki
5. kalaptartó ki
6. C oszlop takaró le
7. H szélvédő melletti takaró le
8. sárvédő csavarok körbe le (itt is szokott szopatás lenni)
9. sárvédő kőrbe levág.
Szóval, ha ezek lent vannak, akkor meglátható a doblemez is ami kis külső pörsenés esetén is kiválthat 1-2 QA...B+ eket:)))
Ennyi előzmény után írnám le, hogy van az a szürke, horpadt felső testü amiből javító ívet lehet még faragni és még így sem 100% os, mert ezen sem árt már foltozni.
S így 7000ft

Van még 2db jobb állapotu jobbos keskeny 15000ft/db
S van egy szett peremezett sárvédőm Ajtókkal OMP tanksapkával 40000ft
Sajnos a szélesek is kezdik megadni magukat, azokat meg csak 2-2 és fél évig gyártották. Így lassan 20 000ft/db nál olcsóbban nem biztos, hogy adnám:)

