Fórum >> Típusok >> 155

Fairlane2011-03-31 21:05:32 // 112678
Wász ma kogsz? :D
TSiga ( I am the TSIG)2011-03-31 21:03:26 // 112677
Akkor nem a színével volt baj, hanem a bajuszkapcsolóval? :-DD
Fairlane2011-03-31 20:54:00 // 112676
Pont ilyen tüneteim voltak, mikor az autót vettem :)

Igaza van a szervizesnek, bajuszkapcsoló.

Szedd ki a helyéről, utána szét lehet pattintani, majd ezután ha megkerested az elrepülő rugót, tisztítsd meg a csúszópályát, ami ki van kopva.
Asszem kicsit lehet hajlítani is az érintkező lemezen, hogy ne a kopott felületen csússzon.

Ha ez sem válik be, akkor a vészvillogó kapcsolóját is megtisztogathatod.
TSiga ( I am the TSIG)2011-03-31 20:46:04 // 112675
Amúgy nekem is volt még anno gond ezzel. A bajuszkapcsolót kell cserélni ás jó lesz.
TSiga ( I am the TSIG)2011-03-31 20:44:01 // 112674
Most bontottam szét egy 2.5TD-t. Az adagolót levenni nem egyszerű. A főtengely ékszíjtárcsa van először is útba. Utána a vezérlés burkolata. Bár az adagolónál van egy kis letekerhető ablak, de az adagoló tengelyén és a fogaskerekén van egy összejelölés és benne egy kis ék. Tehát mindenféleképpen le kell venni a vezérlés burlokatát, mert különben beesik az ék a fogaskerekek közé.
TSiga ( I am the TSIG)2011-03-31 20:40:37 // 112673
Ich denke, Swiss ist der beste arbeitland in der Welt. Ich hoffe, Dein arbeitspartner sind normal, und Sie schaut dich an, wie auf ein auslander.

(Entschuldige für mein deutsch schreibe, aber mein deutsch ist nich so perfekt.)
sprint832011-03-31 20:36:05 // 112672
Egyetértek. Tavaly nyáron nekem is ott csinálták amikor elfosta magát a bal első teló. Gyorsan és jó minőségben dolgoztak, és nem volt drága egyáltalán. Úgy emlékszem 8ezret fizettem a postásnak az utánvétes csomagért. Szóval maga a javítás olyan 6 körül lehetett.
Tabi752011-03-31 20:32:36 // 112671
Hali 2,5td 155ösben adagolót cserélt már vki? Konkrétan az érdekel, h a vezérlést mennyire kell megbontani, és a motort ki kell e venni? (vm system)
Longman2011-03-31 20:27:10 // 112670
csak ajánlani tudom a felújíttatást! nálunk egy bükki településen foglalkozik egy ember, az FK-kat is ő újította fel (meg azóta sokminden mást), hibátlan lett..
bármit megcsinálnak, még meg is menetelik a szárat magasságállításhoz ha kell. vagy vastagabb szár, igényeknek megfelelő hangolással (előfeszítés, csillapítás)

ha ezt előbb tudom 100K-t megtakaríthattam volna!
Longman2011-03-31 20:23:46 // 112669
örülök hogy ilyen mély nyomott hagyott benned ez a sétakocsikázás.. már bánom hogy nem a Bükkbe mentünk :P :))
Longman2011-03-31 20:22:49 // 112668
Tényleg nem néz ki rosszul.. :)
katbal2011-03-31 20:18:49 // 112667
Tegnap este megérkeztünk Svájcba! Úgy alakult, hogy holnaptól itt fogok dolgozni. Persze a 155-el jöttünk. Nem volt teljesen eseménytelen az út. Bécsnél elkezdett szarakodni az indexrelé. Ha nem indexeltem, akkor is elkezdett néha kattogni, de az indexeket nem gyújtotta fel, csak rendszertelenül kattogott, néha gyakrabban, néha kevesebbet, de nem akarta abbahagyni. Így kiszedtem a relét és csak itt az út végén raktam vissza, mikor már lejöttünk az autópályáról. Ma itt vettem egy indexrelét, de ez is majdnem ugyan ezt csinálja. A szervizben, ahol vettem a relét, azt mondták, hogy szerintük a bajuszkapcsoló a szar. Szokott ezzel baj lenni? Tapasztalt már valaki ilyet? Ja és ha kirakom az indexet, akkor teljesen normálisan, megfelelő ütemben kattog és villognak a lámpák.......

A környék egyébként nem néz ki rosszul

TSiga ( I am the TSIG)2011-03-31 17:21:53 // 112666
Szerintem is el lett baxva az első. Most a rugókkal eléggé jó, bár az eleje kicsit feljebb van a hátsóhoz képest.
TSiga ( I am the TSIG)2011-03-31 17:16:48 // 112665
A Sachs első 44962 per darab.
A Kayaba is 44360.
A hátsó a fele kb.
Kb. 120.000 lenne a komplett szett... :-(
SD2011-03-31 17:13:57 // 112664
eked az első teló el lett szerintem baxva.. emlékszem az nem is ült rendesen az, egyszerűen felült szerintem.. azért nem rugózott

amúgy pont a totalcar-on olvastam egy cikket, a elngéscsillapítóról

és adott esetben egy lágy rugó+ erős teló, azt eredményezi hogy lehasal az autó mert nem tud eléggé ellendolgozni az úthibákon a rugó..

vagy pattog, vagy nem is tudom ez elégy bonyi ügy, én gyári vagy valami összehangolt szett párti vagyok:)
SD2011-03-31 17:10:23 // 112663
tehát 50k a 4 rugó?

akkor már nem is biztos hogy nem éri meg venni új gyárit vagy utángyártottat? mondjuk az mennyi lehet 25k pro stück?
TSiga ( I am the TSIG)2011-03-31 17:07:21 // 112662
Mindjárt nézem a papírokat.
....
....
....
....
....
A 2 hátsó "sportos", 4 cm-es ültetőrugóhoz 22000 Ft volt 2008-03.17-én. Ezek hibátlanul működnek.
A két első szintén utcai sport 30000 Ft volt. 2007-12.12-én. Ezek túl kemények voltak. Most Marklar-féle barter-lengéscsillapítók vannak bent. Ezek már rugóznak.

A lakótelepen a parkolóban csináltam. Ezért nem ment a két tengely egyszerre. Valamin állni is kellett. :-)
Fairlane2011-03-31 16:57:37 // 112661
Nah, mipénz vót? :)
TSiga ( I am the TSIG)2011-03-31 16:17:57 // 112660
Én a Kárászyhoz vittem mind a 4-et. Elég az alap keménység. A sport annyira kemény, hogy egy FK ültetőrugóval inkább a toronyszilent rugózott, nem a lengéscsillapító. :-))
A ralli nem is tudom, hogy milyen lehet. Talán egy lehegesztett cső?
SD2011-03-31 12:04:26 // 112659
Oda majd te fogsz menni, szépen ott fogsz aszalódni a napon míg a gyerek köröz:D
SD2011-03-31 11:47:24 // 112658
láttam a minap egy valami óriás-hajót szállító teherautót:P:D akkor nem a vízre vitték:D
Fairlane2011-03-31 11:31:10 // 112657
Figyeljémá... tegnap láttam, hogy építik a vidámparkot a lakótelep sarkában....
Menjé má ki egy kicsit dodzsemezni :))))
SD2011-03-31 11:21:26 // 112656
mondjuk 230 ló sem hátrány, de úgy éreztem úgy űlt az autó hogy ott rakja keresztbe az ember ahol akarja, ez a része nagyon meggyőző volt, ettől függetlenül egy hosszúívű kanyarban 160 körül 10 évet öregedtem. aztán bevallotta most tekintettel volt rám így nem cibáta nagyon az autót:D
SD2011-03-31 11:19:19 // 112655
Viszont ténylegesen tud vele kanyarodni az autó:)
SD2011-03-31 11:19:03 // 112654
Naja:D de én ültem mellette, csoda hogy egy évet bírta, nekem jó lenne az vagy 20 évre:D

De azt is lehet újítani, és akkor már erősebb krómozott szárral, és állítható, csak valóban arra hogy ilyen trágya minőségű azért sok a 160k..
Fairlane2011-03-31 11:04:56 // 112653
Ja, az a jófajta, ami Longmannél egy évet bírt? :)
SD2011-03-31 10:58:14 // 112652
hátha beleveszünk két kanyar árpádjómunkást, akkor az FK highline a legolcsóbb:)
Fairlane2011-03-31 10:25:34 // 112651
Lengéscsillapító felújítás ügyben kinek mi a tapasztalata?
Melyikhez érdemes menni? Kárászy, Lindor, Raj? Melyik az olcsóbb? :D
Fairlane2011-03-31 10:24:32 // 112650
Öööö, mert nem használod, pláne télen nem? :D
SD2011-03-31 10:13:28 // 112649
Nem is értem nekem megtisztította a szerelő azóta jó, semmi csere meg ilyenek.
Thomika2011-03-31 06:35:54 // 112648
Az első kettő elvileg jó kell legyen!
Marklar1552011-03-30 22:12:05 // 112647
Biztos lesz ilyen valahol jó drágáért:/
Amúgy van az az "urban legend" , hogy a 16V-é nem romlik el... áááá. Dehogynem...
Fairlane2011-03-30 21:58:16 // 112646
Pl Buksi autójából :P
Pepe1472011-03-30 21:49:41 // 112645
Ezek vannak most nálam:


atesssz2011-03-30 21:33:29 // 112644
ííígyvan, ugyanezen okok miatt cserélem majd le. Hol tudok ilyet szerezni? :)
Fairlane2011-03-30 21:31:35 // 112643
A GTV-nyeregre gondolsz, ami állítólag aluminium, és nem rohad be?
Fairlane2011-03-30 21:30:23 // 112642
300Nm kell a hátsókhoz.
Hogy ezt túlhúzd, nagyon kell akarni :D
atesssz2011-03-30 21:27:18 // 112641
hali,
melyik az a féknyereg, ill hátsó fék, amely felmegy átalakítás nélkül a gyári helyére? Valakinek olvastam a blogjában, de már elfelejtettem :(
Fairlane2011-03-30 21:22:27 // 112640
A boschkatalog szerint:

1.8: (AR 67101/67102)
0 261 200 536
0 261 203 846 (01/1995 után)

2.0:
AR 67201
0 261 200 536

AR67202:
0 261 200 536
0 261 203 846 (01/1995 után)


Azaz elvileg mindegy :)
Pepe1472011-03-30 21:20:29 // 112639
Tőle hoztam el ma pár motorvezérlőt. :-)
süsnye2011-03-30 21:18:32 // 112638
nálam optimal a JH, most érik a cseréje elvileg, 4 év és 80e km után ;)
nem lehet, h inkább a szerelőd a béna és alul/túlhúzta a csavart?
Thomika2011-03-30 20:53:02 // 112637
Ahogy nézem a manualt, Bosch van benne, az 1.8 és a 2.0 elvileg ugyanaz!
Thomika2011-03-30 20:48:04 // 112636
Ebben talán Marklar lehet leginkább segítségedre! Most éjszakázik, hívd fel!
Pepe1472011-03-30 19:50:38 // 112635
Kedves cartársak! 1 kis segítségre lenne szükségem. 2.0 TS 8v nek milyen motorvezérlője van? Milyen számok vannak rajta? Az enyémben 1.8asé van még.
Thomika2011-03-30 19:16:30 // 112634
Az hogy lehet, hogy egy átlag hétköznap egész nap nem írtatok semmit? Máskor 2-3 oldal is összejön!
Thomika2011-03-30 19:15:30 // 112633
:D
Thomika2011-03-30 19:13:58 // 112632
pl. Apum Fiat-jában is...
Thomika2011-03-30 19:13:13 // 112631
Elvileg nem ,de nekem 2 hónapig bírta hátul....A másik ilyen xar az optimal márkájú elvileg német cucc.
Marklar1552011-03-29 22:01:44 // 112630
Hajjráá:)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak