Tagok >> Németh Lajos >> Blog
A hónapokig tartó lakatosmunkák és a fényezés nyomot hagyott a kárpitokon is. Tegnap kitisztítottam őket. Meglepődtem, hogy mennyi kosz jött ki belőle annak ellenére, hogy mindent gondosan lefóliáztam.
A természet úgy gondolta, hogy néhány helyen elkezdi visszavenni tőlem az autót, úgyhogy gyorsan lépnem az ügyben :)
A műveletet Zé és csapata végezte.
- a jobb hátsó, teljes elem cseréje
- bal első sárvédő cseréje, küszöb első részének lakatolása
- jobb küszöb első részének lakatolása
- hátsó doblemezek lakatolása
- bal első ajtó cseréje
- csomagtérajtó cseréje
- új géptető
- fényezés: a tető kivételével, körbe
Ami még hátravan: a küszöbtakaró spoilerek felrakása (patent hiányában ez még pár napot várat magára), a motortér kitakarítása, a bal ajtó belső esővédő fóliájának visszarakása





Még mindig tart a Nafto kft. rombolásának helyrehozása. Az új jobb hátsó elem már részben a helyére került. Mivel az 5 évvel ezelőtti baleset után a Nafto kft. remek szakemberei nem húzták ki rendesen az autót, ezt most kell megtenni.
Néhány friss kép róla.










Ma 21 éves. 1995. május 21-én gördült le a gyártósorról. Még sok boldog km-t.
0
526
Fórum
Friss topicok
- Alfa történelem, híres ...
- Filmek
- Forma-1
- Giulia
- Coffee - Minden ami kávé
- Spider
- 159
- Brera
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
Tagok
Új tagjaink
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth