Tegnap kifogyott belőle a nyári. Castrol Biofixet tettem bele, kb fele-fele arányban elkeverve ioncserélt vízzel.
Castrol Biofix 2 liter: 2380 Ft
Ioncserélt víz: 400 Ft

Visszakerültek a 16-os Continental WinterContactok. Hogy mennyivel komfortosabb a kisebb felni? Sokkal :) A nyáriakat lemostam, a télieket pedig átkentem gumiápolóval.
Km-óra állása: 166.660 km
Alkatrészek az Elaforgtól, a beszerelést magam végeztem.
Egy darab felnikupakom már akkor hiányzott amikor megvettem a felniket. Ezt írta is az eladó. Egy pedig nem volt tökéletes, ezt el is hagytam. Aliexpressről rendeltem egy szettet, de nem passzoltak. Párom lepett meg 2 darab gyári OZ kupakkal. Most már van mindegyikben :)
Lecseréltük a fékolajat. A kuplungnál is kipumpáltuk a régit, elég érdekes trutyi jött ki. Tutela került bele, Elaforgtól vettem.
Marektól vettem tavaly 2 gyári xenon csatit egy xenonos GT-ből. Végre bekötöttük ezekkel a lámpákat. A régi sufni megoldásos már kezdte megadni magát. Ráadásul most bólint is gyújtás ráadásra. Legalábbis a balos. A jobbossal van egy kis probléma, ez még orvoslásra vár. Ki lettek dobva a kondenzátorok is, így most villanik a xenon reflektor kapcsoláskor. Úgyhogy van még meló.
Xenon csati: 6.000 Ft
Fékolaj: 3.000 Ft
Munkadíj: 10.000 Ft
Újra Zaino waxokat vettem, egyszer már bevált. Drága, de még mindig nagyon jó.




Selénia Racing 10W60, gyári olajszűrő. És feltettük a küszöbspoilereket normálisan. Lefestettem a kerékagyakat ezüst színűre, lemostam a motort, átkentem a 4 gumit gumiápolóval.
Km: 161.888
Mai nappal visszakerültek a nyári gumik. 157812 km A téliek a szezon alatt 2693 km-t tettek meg.
Csöriéknél lett cserélve a gumiharang a kormányösszekötőn. Csöri apja megállapította, hogy a gumiharang ki lett égetve. Ekkor össze is állt nekem a kép, a karosszériás kiégette a hegesztővel. Erről persze engem elfelejtett tájékoztatni. Még szerencse, hogy észre lett véve a sérülés, így még nem ment tönkre a kormányösszekötőn a gömbcsukló. A gumiharang tele volt vízzel. Leellenőrizték a féket és mehettünk is a műszaki vizsgára.
Vettem még 2 liter Selénia Racinget utántöltésre.
Km: 156 068
Egy ideje már kopogott a bal eleje. Sejtettem, hogy az alsó lengőkar lesz az, ami be is bizonyosodott Csöriéknél szeptemberben az olajcserekor.
Ofinál még nyáron Alfacityben megrendeltem 2 db gyári alsó lengőkart, de csak most tudta őket szállítani. Ez van, a gyárira várni kellett. A szilentek mindkét oldalon rosszak voltak már, bal oldalon a gömbfej is. Cserekor feltűnt, hogy bal oldalon a kormányösszekötőn sérült a gumiharang.
2
1387
Fórum
Friss topicok
- Forma-1
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Tonale
- Zenebutik
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Spider
- Filmek
- Oldtimer, youngtimer
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
