Mutasd

>> Tuning és extra2017-12-21

A lényeg, hogy az aktív sub hátulja és a tartó lemez közt kb. 1 cm van, ahol tud szellőzni. Három 6-os csavar fogja a kasznihoz. Kettő felül, ami a kárpit patent lyukban van. Egy pedig alul az eredeti hátlap rögzítő menetben.
Próba holnap.

 
>> Tuning és extra2017-12-20

Tegnap vettem kábelt és biztosítékot a sub-hoz. Elsőre nem lett jó a saru forrasztása, mert a tartó csipesz nyomott hagyott a szigetelésen. Szerencsére volt még kettő itthon.
Ma délelőtt sikerült találnom kábelátvezető gumidugót, így egy 22-es furatot fúrtam és az átvezetés meg lett oldva. A test a két lemez közti résen jött át, nincs veszély ha netán sérül a szigetelése.
A kábelek közt turkálva több helyen is betekertem őket bandázsszalaggal. Biztos, ami biztos.(pl. 5-ös kép, nyíl melletti poros vezetékek)
A hangerő szabályozónak a műszerfal alatt találtam helyet. A küszöb alatt elfért a vezetése.
A jelkábelt már korábban befűztem.
Már csak a távtartó lemezt kell megvárni és mehet a helyére.

 
>> Szerviz2017-12-17

35 nap után újra kerekeire állt PHuBi.
A "Hátsó rész" projekt ezzel lezárult.


A következő projekt az elektronika lesz:
- tolatóradar felélesztése,
- a zene (sub) véglegesítése,
- antenna kapcsoló beépítése (Pókban is volt),
- dallamkürt (Hazárd megye lordjai?),
Ma tehát szétszedtem a középkonzolt.
Újra megtaláltam a telefon koaxát. Felfedeztem továbbá, hogy a rádió kapcsolt 12 Voltját a szivargyújtóról "vették". Nem túl szép megoldás, némi szépészeti beavatkozás kell majd neki.
Továbbra is kérdéses, hogy a plusz kapcsolókat hová teszem:
- antenna kikapcsoló
- légkürt aktiváló
- dallamváltó
- ??

 
>> Tuning és extra2017-12-15

Még szeptemberben vettem, ma bekerült.
Kipróbálni még nem tudtam, mert nincs benne akku, ezért még nem raktam össze a csomagtartót.

 
>> Egyéb2017-12-15

A csomagtartó kárpit kiszerelése után ért pár meglepetés:
1. Hiányzik egy nagy doboz. Az első képen a Pók, ott bal oldalon volt. Itt (2. kép) nincs ilyen. Valószínűleg a levegőztetőt a faceliftnél másképp oldják meg. A túlfolyó tartály itt is megvan. A kék cső ami a Póknál a dobozon ment keresztül PHuBiban közvetlenül csatlakozik a meglévő doboz tetejére.
2. Átkerült a relé csoport, de ez logikus.
3. Van egy csomó csatlakozó. Gondosan le vannak szigetelve, úgyhogy gyárinak vélem. Tetőmozgatóra tippelnék, mert annak a hidraulikánál külön kábelkötege van.

 
>> Egyéb2017-12-15

Már a rádió beszerelésekor is találtam elől egy antenna kábelt. Az első képen a rádióantenna csatlakozó mögött látszik is, a feliratos kábel.
Gondoltam, jó helyen van. Nem is foglalkoztam vele.
Ma a tolató radar beszerelésekor viszont találtam a motoros antenna mellett egy Hirschman modult. Innen indul a két koax előre. Szóval van benne telefon előkészítés. Vagy valami telefonos rádió volt benne és ahhoz szerelték be.

 
>> Szerviz2017-12-12

Tegnap rendeltem Topiéknál két kézifék bowdent. Délutánra megjött két teljesen különböző bowden, természetesen azonos cikkszámmal. Ráadásul egyik se olyan, mint ami benne van PHuBi-ban. Holnapra kértünk még kettőt. Kíváncsi leszek mi jön.
Reggel nekiálltam.
Első a kényelem, így a kocsi alá került a szőnyeg. Maga a kiszerelés egyszerű. A kipufogó dob feletti hőterelő van egy kicsit útban. Takarja a 4. képen lévő rögzítést. A tartó csavart kiszedve enged annyit, hogy fölé lehet nyúlni és ki lehet pattintani a bowdent. A végéhez simán hozzáférni.
Szóval vittem magammal az egyiket. Ahogy ígérték megjött a második szállítmány (szintén UNIX-tól). Valami csoda folytán most jó jött.
Már csak vissza kellett tenni. A féknyergekbe való beakasztáshoz teljesen ki kellett tekerni a kézifék kar alatti állító csavart. Aztán már csak némi birkózás és minden a helyére került.
A kézifék működik. Kiengedve forgatható a tárcsa, behúzva nem.

Utolsó lépésként csavarrögzítővel rögzítettem a fékeket tartó csavarokat.

Kész...
Már csak légteleníteni kell...

update 2017.12.13.
Megjött a segítség, légtelenítettem. Mindössze annyi baj történt, hogy rácsuktam a motorház tetőt a fékolaj tartály tetejére. Az úszó szára kicsit elgörbült és kitört.
Kell egy új...

 
>> Szerviz2017-12-09

- készre szereltem a fékeket,
- felraktam a fékvédő lemezeket,
- felszereltem a tárcsákat,
- helyükre kerültek a féknyergek, betétek,
- felkerültek az új fékcsövek,
- visszakerült a súly.

Kézifékbowden viszont kell, azt nem raktam vissza.
Továbbra is meglepődöm, hogy mennyire rozsdamentes :-)

 
>> Szerviz2017-12-08

Összeraktam a bal hátulját is, majd lefestettem mindkét oldalon a kerékagyat és a fékvédő lemezeket.
Kicseréltem az első tömítést a fékekben. A dugattyú csavarásához előkerestem a már jól bevált laposfogómat. Most is működött.
Végezetül lefestettem a fékeket pirosra. A szárításhoz újra beizzítottam a szárítót :-)
Közben megpróbáltam a CTEK töltőt, nem akarom már visszatenni az akut, de kipróbálom.

 
>> Szerviz2017-12-02

Befejeztem a jobb hátulját. Volt némi fejtörés, de a képek és a manual segített.
Végül felemeltem a tengelyt az üzemi magasságba (74 mm) és nyomatékra húztam a csavarokat.
Már csak le kell festeni a kerékagyat és azokat a helyeket, ahol levertem a festést, de ezt majd a másik felével együtt.