Nem neveznem szerviznek,semminek,egyszerüen felhäboritonak,bosszantonak stb stb....40000 Ft-omba került egy egyszerü utazäs.
Häla Istennek szorgalmasan adozunk az üzemanyagban, fizetjük a sulyadot...
sajna nemvolt lehetösegem egy gödröt kikerülni,szük volt az ut,teherauto a mäsik sävban...igy az egyik kerek elcsipette egy gödröt,ami a gumi belsejet egy az egyben levägta...15000 km-t futott gumi kukäs...
Nem voltam ideges ugye?Gumi raktäron nincs,igy vehettem addig egy azonos meretü hasznalt gumit,mig rendelesre megerkezik...
Nem tudok mäst mondani katasztrofa az egesz nem mäs...Felhäborito....

Esedekes volt a csikozos ablaktörlök csereje, a välasztäs a bosch Aerotwin lapätokra esett.Köszönet erte innenis Sanyi barätomnak! :D
Designosak,es az elsö probäk alapjän hibätlanul teszik a dolgok,ha tartosak is lesznek akkor elegedett vok.


Meg nemvolt eleg fekete a vas,uh kicsit alakitottam meg rajta...
Az elsö räcsok ezüst szinüek voltak.Mostmär vegre rendes szinük van... ;) Fekete.
Most igazan morc a vas.
Jutott nemi lökhäritofestek a hätso lökös diszlecere is, es a "B" oszlopra is.
Valamint miutän kicsit megkopott a Kicker räcs a läda elött ezert azis uj fenyben tündököl.Fekete alapon gyemanteffekt lakk.







Hosszas kutakodäs es töprenges utän vegre sikerült kivälasztanom a pedälszettet a gep szamara.A döntes egy Dunlop szettre esett,eppen joarasitva volt ebayen.Sztem jol nez ki.


Vegre jutott idöm a hifiinstallban a käbelek rendezgetesere.Elfogyott pär käbelkötegelö, pär meter spiräl käbelcsö,de sztem ennyit megerdemelt a rendszer.
Valamint likvidäläsra került a jobboldali napellenzöröl a legzsäkos figyelmeztetö folia...
tul szines volt :)
Bekerült a Ground Zero monoblokk bemenetijel vezerlöpotmetere is.




Kicsit ätszabtam az Alfacity matricät,mert nem akartam a fel autot betakarni vele.
igy 2 reszelte került fel a hatso ablakra,a harmadik közepsö resze a szekrenybe kerül kesöbbi felhasznalasra :)

Hosszas szenvedes -ami az ällando biztositekcsereket jelenti az egycsatornäs erösitöben- vegetert ...
GTVili cartärs rävezetesevel es a luzer manual ättanulmänyozäsäval meglett a hiba.Megprobältuk hidalni az egycsatornäs erösitöt..megtevesztett minket bekötesnel a 4 kimenet...
Hamär bontottam az installt megkerestem a Hertz EP4 helyes beällitäsait is.Uh mostmärcsak a hangoläs van hätra.




Vegre ujra felkerültek a Dotz felnik a Vredestein nyäri gumikkal. Lehet ujra hasitani,es a kanyarokat rendesen bevenni...Es a vas ujra dögösen virit.

2 hete arra lettem figyelmes hogy az eddíg szépen duruzsoló soros ötösből "traktror" lett.Hamar meglett(ek) a ludas(ok).A szíjfeszítők adtak a fül számára nemtúl élvezetes koncertet.Mikor megnéztük őket kiderült hogy a főtengelyszíjtárcsa csillapítása is megette már a kenyere javát, úh egy hétig tojással a jobb pedál alatt autóztam meghazudtolva önmagam.Ennek mától vége! A fekete cápa újra régi hangján dörmög,és okoz meglepetéseket a benzinégetőknek a sötét oldalról ;o)
Köszönet Erhard cartársnak az alkatrészekért,és a szerelőnek (Két Berki Bt) az újabb kiváló munkáért.
Ismét aktuálissá vált az olajcsere,és még volt egy félkész alsó toronymerevítő projekt Skull cartárssal. Skull cartárs invitálására meglátogattuk őt a ( számomra ) kimondhatatlan nevű településen. Sikerült megoldani az olajcserét,illetve az alsó toronymerevítő is elkészült.
Ezer köszönet Skullnak a segítségért,és a felajánlásért, valamint Dévidnek a navigálást.
Jókis nap volt,remélem leszmég lehetőség ilyen találkákra.


