A pollenszüröt is ki kellett cserelnem,előző tulaj szerint 2008 marciusaban cserelte..
Hat nemtom..eleg mocskos volt...
Ma megkezdődött a bontas.Minden hifi első lepese: szedd szet az autot,es huzz bele kabelt (kabeleket...) Nekem a mai napon bekerült az Audison FPK600 a Ground Zeronak, a Hertz EP 4 pedig az Audison FPK300 kabelszettjet kapja.
Holnap jön a mardek.




"Egy fecske nem csinal nyarat !" szol a közmondas..
Az első fecsket gyorsan követte egy masik,hatha megjön a nyar is :)
Az első fecske a Ground Zero GZTA 2500 TX.
A masodik a Hertz EP4.


Rövid kiruccanas az olaszautobontoban tatan eredmenyezett egy stabilizatort,egy gazpedalelmozdulas erzekelőt,es egy csomagterhalot.
ar egy 20-as +egy zacsi csoki :)
Hosszas szenvedes es felrecentirozas utan ujra lehet közlekedni a vassal.
Édesapam elvitte haveromhoz aki rendesen kicentirozta a görgöket a vason.
Volt munkaja vele bőven...
Ja és lekerültek vegleg az egyik gyenge pillanatomban vasarolt es felrakott (sokak altal joggal cikizett) disztarcsak... :o))
Megerkeztek a rainbow scarab flip-flop festekek,effekt lakkok,ill. fedölakkok.


Mult heten csere kerültek a kopott felsö lengökar szilentek,valamint a hatso oldalso szilentek.
Cserelve lett a gazolajszürö is.
laci baratom nemileg kezelesbe vette a gazpedalelmozdulas erzekelöt is,meglatjuk mi törtenik.
Utana a szerelöhöz tavozott a tovabbi javitasok miatt.Ma hazaert a gep a szerelötöl.
Uj vezermüszij, görgök,vizpumpa, kihajtotengely szimmering, finom uj olaj a valtoba.
Meg kerdes,hogy mi a palya a gazpedalelmozdulaserzekelö potival (hazauton tünetmentes volt), es a kezifekvisszajelzövel.Elvileg a többi kesz :)
(Jöhet a hifi!!!) :))))
Kaptunk uj eves autopalyamatrincakat Magyarorszagra es Osztrakiara is.
"Erdekes" a magyar volt a dragabb,pedig az osztrak 14 honapra ervenyes...
Megvolt a kavikoccintasok javitasa, a mütet sikeres volt,mindket ütes ragasztva.
Beszereztem par autotisztito,es apolo szert.(autosampon,karpittisztito,börtisztito,börapolo,müszerfalapolo...).