Vettem egy szürke kalaptartót árnyékoló rolóval, mivel az enyémben nincs gyárilag!Viszont nekem bézs szinű a belsőm ezért át kellett gondolnom mit csináljak.....vagy lefújatom a szürke kalaptartót,vagy átrakom a rolót az enyémbe!
...Megnéztem hogy van beapplikálva a roló a kalaptartóba és ugy döntöttem átrakom!Csak ki kellett vágnom a helyét,kellett egy jó egykomponensű ragasztó,jó kézügyesség és olyan lett mint a gyári!!!lassan minden olyan extra benne van amit elgondoltam,talán még egy automatikusan behajtható tükör kell, na meg persze a zender kitet is fel kéne már tenni!
Ja, a pótkereket elcseréltem olyanra mint amilyen a nyári szettem, a legszebb 166 gyári felnire...számomra;)!
Ma megejtettük a futóműbeállítást, a hátuljában volt egy kis baj az összetartással, de most már feszes mint állat!
Nemrég eladtam a sokküllős felnigarnitúrát, mert szerettem volna ugyanazt a gyári alut mint az ezüst nagyvadamon volt anno,a legszebbet!És Smith cartárs jóvoltából a nero dögön is ez pompázik már!Imádom...
Grazie Mille!

Már a telet is nehezen viselte,a héten pedig totál elhalálozott.
Csere vadi új 100ah-ra.Azóta ismét pöcc-röff!
Ismét leápoltam a bűrkét....15 éves,de gyönyörű,imádom!!!!


Elfosta magát a kuplung....csere Valeora és cserélve lett a kuplung főhenger(textar) is!
Kopogásra lettem figyelmes mostanában az első futómű felől...mint kiderült eltört az egyik rugó!Szerencsére a vége tört el igy lehetett vele közlekedni!Csere vadi új Kayaba rugókra és a stabpálcák is cserélve lettek!A kopogás eltűnt.....a futómű tökéletes,és kussol!

Felpimpeltük a hátsó futóművet...kapott új felső lengőkarokat(banán), alsó lengőkarokban az összes szilent(uniball)!Vége a terpesztésnek!!!!A hídszilenteket nem cseréltük mert semmi bajuk.
Elől kapott új féktárcsákat, új betétekkel(mindkettő Textar).


Ismét leápoltam a bőrt, nem mintha elhanyagolódott volna, csak így marad meg az utókornak!...ez a vajszinű bőr eszméletlen szép...még mindig!A következő ápolás január!