Olajcsere, szűrők cseréje, első fékcsövek cseréje, általános átvizsgálás.
Kicsinosítottam a verdát. Volt polír, külső-, belső-, motor-, meg alvázmosás, ráadásként a nagyon karcos felnim lefestése. Amikor elhoztam a gépet, olyan volt mintha új lenne! Egyszerűen gyönyörű!!!
Felkerültek a téligumik.
Perzse azt nem sikerült megoldani, hogy az első
hóban ne nyári gumin csúszkáljak... :)
Ez is megtörtént. A régin volt egy kis lik, amin tolta ki a zsírt. Szerencsére bőven időben voltam, még jó sok zsír volt benne. A szerelőm egy kicsit anyázott, hogy semelyik gumiharang szettben
nincs épkézláb szorítóbilincs, de azért csak rá tudta rakni.
Az aktuális olajcsere ürügyén lecseréltettem minden folyékony cuccot az autóban:
motorolaj, váltóolaj, szervóolaj, fékolaj, hűtővíz.
Nameg persze a légszűrő, az olajszűrő és a pollenszűrő is kicserélésre került.
Vettem fehér oldalindexet és kb 2 perc alat fel is helyeztem.
Nagyon szíp!
A sajnálatos bal hátsó defektem miatt lecseréltem a két hátsó gumit.
Mivel jövő tavasszal nagyobbra akarok váltani felnistől, mindenestől, ezért
most az olcsó megoldás volt a lényeg.
Az eredmény egy pár Dayton D210-es guma, tokkal-vonóval 31000-ért.
Km óra állás: 61500.
Futóműállítás. MARSO Kft.
Időpontom volt, mégis sokat kellett várnom, aztán a beállítással is sokáig szenvedtek.
Átnézés, bal első felső lengőkar csere, ablakmosó javítás, csomagtérvilágításizzócsere.
2
370
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - 159
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 
