Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely

Szalamandra2015-06-15 12:07:30 // 50372
Valószínüleg szelepfedéltömítés!!Ki kell cserélni!!Nem összekenni pasztával!!!Unixban
viktor reinz tömítés kedvezménnyel 7000 körül!!
Mert ugye a vízcsőből nem szokott olaj szivárogni!!
TDI752015-06-15 11:54:22 // 50371
Sziasztok!
A Szendrei gépműhellyel kapcsoltban van valakinek tapasztalata?
speer2015-06-13 14:41:41 // 50370
Valaki selespeed guru. SoS. Tel; 06204295213 visszahívom.
Piritu - 1.000.0002015-06-13 07:28:06 // 50368
A csonkot tarto tocsavarok mellett szivarog az olaj. A Spideremben pont emiatt csereltem ki oket. klatty
Ricoe1562015-06-13 07:13:25 // 50367
Sziasztok.
A képen látható problémával kérnék segítséget hátha volt már valakinek ilyen.


Nívó mellett 2 anya van rá csavarva,a 2-es 3-as kipufogó leömlő között vízcső csonk tetején csöpög az olaj.
A csonk hibájából folyik az olaj vagy a motornál lehet gond szerintetek?
Köszönöm.
speer2015-06-12 14:23:17 // 50366
147 selespeed dobálja a sebességeket ,valami tipp?
indi692015-06-11 23:27:06 // 50365
Értem, köszi :)
Szalamandra2015-06-11 21:15:40 // 50364
Hali!!A szakálmetálban kedvezménnyel 24 az INA szett!!Az csinálja a gyárit is!!
Szalamandra2015-06-11 21:12:30 // 50363
Soha ne vegyél aljusát!!!!Elring,vagy viktor reinz!!
Sityu2015-06-11 15:05:57 // 50362
Természetesen, írj az oldalamra ;)
MiszöszFőnök2015-06-11 13:08:26 // 50361
Hölgyeket is vállalsz? :)
Lenne valami...
Zoli852015-06-11 12:27:16 // 50360
Rendben, köszi a választ.
Sityu2015-06-10 22:10:56 // 50359
Urak!
Nemrég összeraktam egy 3D nyomtatót, már kisebb alkatrészeket nyomtattam is vele, lassan eljutok oda, hogy stabilan működik. Ha letört/elveszett/beszerezhetetlen vagy egyedi bizbasz igényetek támadna, keressetek :)
Bazsa722015-06-10 12:36:27 // 50358
Köszönöm!
Béci Ɨ|ѯ2015-06-10 10:34:17 // 50357
Én Itt voltam többször, normálisak voltak. Ez Csillaghegyen van a Királyok útja mellett a III. kerületben.
Piritu - 1.000.0002015-06-09 23:31:14 // 50356
Nem tudom, hogy milyen könyvet olvastál, mert 1l(liter!)/1.000 km a határ. (Egyes szervizadatok szerint 0,75 liter)
Bő 400 ezret mentem TS motorokkal, de mindegyik csipegeti az olajat. Minél jobban pörgeted, annál jobban. Természetes dolog. A pár ezer km-t futott motor is megevett 4-5 decit 1.000 km-re, ha autópályán 160-al nyomtam neki végig, aztán "normálisan" járva szinte semmit. Ha sokallod az olajfogyasztást próbáld ki a 20K helyett a Racinget, abból kevesebb fogy, jobban bírja a pörgetést.
NT Kundi2015-06-08 20:14:56 // 50355
TUDOM NEM ALFA de ha tudtok segítsetek!

Tiszteletem!

Érdeklődnék hogy '93as Ford Escort Turnier 1.8i 16V [(RDA) (WF0NXXGCANNY66638)] -hoz volna-e valakinek komplett sebességváltója eladó?
Ajánlataitokat garancia idő megjelölésével várom!


Üdvözlettel
Kondász Antal
+36308125305
Bazsa722015-06-08 07:59:52 // 50354
Üdv.
Nincs itt valaki, aki Bp-rn vagy a dunakanyarban klíma töltéssel, tisztítással foglalkozik?
Vagy tudtok ajánlani valakit?
Kissé meleg lett az idő...
Köszi
TDI752015-06-08 06:01:51 // 50353
Sziasztok!
Engem is elért a vég :-( Valószínű hogy meg adta magát a hf tömítésem. Szerintetek mit vegyek?

Ajusa 4967 forint
vagy
Glaser 4837 forint
GTPeti2015-06-07 15:45:28 // 50352
156-on belül is többféle hátsó nyerget használtak.
Mr. Z2015-06-07 12:29:09 // 50351
Sziazstok, jól tudom, hogy a 156 és a 166 hátsó féknyereg ugyan az?
Zoli852015-06-07 12:20:44 // 50350
Udv! 156 1.6 ts motornak mekkora az elfogadhatoolajfogyasztasa. Konyv szerint 1000km/0.4 dl. Ki mit tapasztalt? Koszi a valaszokat elore is.
GTPeti2015-06-06 18:48:19 // 50349
Erről a gyárat kéne megkérdezni. ;)
indi692015-06-06 18:13:36 // 50348
A gyár 98-ban mit rakott az autóikba?
GTPeti2015-06-06 18:00:42 // 50347
A GTV blogjában leírtam az én INA szettjeim tartalmát.

Ha külön veszel INA görgőket + hozzá Gates szíjat, lehet, hogy 1:1-ben ugyanott fogsz tartani. :)

Én az INA mellett döntöttem, de láthatod, 5 cuccból 1-et gyártottak ők. Az SKF-ről rosszat még nem hallottam, csak azt, hogy manapság leginkább csak csomagolnak (lásd. SNR márkájú kerékcsapágyak a dobozban).
indi692015-06-06 17:46:21 // 50346
Ok. És akkor melyiket , INA vagy SKF szett ? Vagy a másik lehetőség,hogy van az inából görgő és feszítő, meg veszek hozzá gates szíjat. Ez 24k.
GTPeti2015-06-06 15:14:35 // 50345
A Gates és Contitech is árul szettet, de azokban is vásárolt görgők vannak. (Litens, INA, stb.) Ugyanúgy, ahogy az SKF is valószínűleg veszi a logóval ellátott szíjakat.
igi1662015-06-06 13:48:08 // 50344
Mindig szettben veszem. Mint általában mindenki. Nincs velük gond, egyikkel sem. Ha időben cserélve van...
indi692015-06-06 11:21:32 // 50343
Szia. A gates és contitech csak szíj nem, vagy görgőt is adnak? És ha igen az milyen?
igi1662015-06-06 10:47:50 // 50342
Üdv. Én eddig contitech-et, vagy gates-t használtam. Semmi gond nincs velük. Az említettek közül szerintem az skf vállalható... Ez csak magán vélemény... :-)
indi692015-06-06 09:31:51 // 50341
Üdv. Vezérlés csere érik a kocsin 156 1.6 ts. A bárdiban néztem szettet, INA meg SKF van. Mik a tapasztalatok, milyenek ezek az alkatrészek? Érdemes velük foglalkozni? Az INA ára 22k az SKF meg 26k kedvezménnyel. És a kettő közül melyiket? Üdv
igi1662015-06-06 05:47:24 // 50340
Az egr állandóan zárva van, nem csinál semmit, mert a mágnes tekercs szakadt. Már egy ideje így működhetett az autó. Érdekes, hogy hibát nem jelzett, és nem is jelez a műszerfalon... Tehát nem akadhatott ki nyitott állapotban, mivel képtelen nyitásra jelenlegi állapotában. Egyébként a mechanikai állapotát tekintve könnyen mozog, nem szorul, így ha nyitásra képes is lenne, akkor sem valószïnű, hogy beragadna. Máshol kell a hibát keresni.
.......................2015-06-05 22:25:52 // 50339
Szorul az egr,kis gáznál nem mozdul
Padlógázon totál zárva van normálisan,így ott lezár,
igi1662015-06-05 22:04:42 // 50338
Üdv mindenkinek.
Fejlemény az autó alkalmi gyengeségében, hogy az egr szelep tisztítása közben kiderült, hogy a mágnes tekercs hibás, azaz nem is működött már egy ideje. Állandó zárt állapotban volt, így nem okozhatott különösebb alkalmi problémákat. Szerencsére meg gondoltam magam, és nem mentem bele az egr kiiktatásba és szoftver átírásba. Nem lett volna olcsó mulatság, és ráadásul a hibát sem szüntette volna meg. De itt a kérdés. Mi okzhatja a hibát alkalmanként? A hiba a következő. Néha váltás után a következő sebesség fokozatban gyorsítani akarok, és csak egy nagyon enyhe erő ébred a motorban. Mintha csak valaki rásegítene tolással. Próbálom tartani, fokozni a jelenlegi sebességet, és kis idő után minden helyreáll, és megy mint a rakéta. Vannak hasonló tapasztalatok? Vagy ötletek? Köszönöm előre is a segítséget.
igi1662015-06-05 16:36:45 // 50337
Köszi a megerősítést. Már most kezdem én is belátni, minél többet olvasok a témában. De az egr kiiktatásba és a teljes szoftver átalakításba nem megyek bele. Tartok tőle, hogy több kárt okozhat, mint hasznot. Hosszútávon...
.......................2015-06-05 16:04:31 // 50336
Ha megszorul az egr és nem tud lezárni akkor a töltőnyomás nem tud felépülni
Így nincs erő sem
Kau2015-06-05 11:59:51 // 50335
Nincs. Elvileg, ha berakod a jó LMM-et, kialszik a hiba visszajelző lámpa is. Feltéve, ha világított. Nem kell resetelni sem, egyből jó.
Gtaati2015-06-05 08:14:11 // 50334
Helló Mindenki!

Abban tudna-e valaki segíteni h Alfa Gt hátsó lengéscsillapítóban a szár milyen hosszú, tehát a lengéscsillapító testéből ahol kijön maga a szár(ahol a szimering van) onnan mérve a legvégéig milyen hosszú? Ha esetleg valakinek van kiszerelve rossz vagy beépítésre váró új az kérem segítsen!

Köszönöm!
igi1662015-06-04 21:43:48 // 50333
Sziasztok!
Van valaki onlány? :) Tanácsra, tudásra lenne szükségem, viszonylag sürgősen.
2.4-es jtd, gondol egyet és elhagyja magát, hiába nyomom padlóig a pedált menet közben, nincs semmi erő. Szórakozok vele, utána visszatér a ménes, megy mint a villám. Diagnosztika megvolt, egr hibát írt ki. A spanom mondta, hogy holnap kiiktatja, átírják az agyát. Persze nem kis pénzért. De vajon tényleg egr? Attól lehetséges, hogy teljesen szétszalad a ménes? Laikusként azt gondolnám, hogy csak gyengébb lesz kicsivel. Várom az ötleteket, tanácsokat. Köszi előre is.
[k i z z o]2015-06-04 19:12:52 // 50332
Iszonyat vezetett és sugárzott zavart termel egy zavarszűrés nélküli rendszer: egy töltőn lévő tablet pl. resetel egy ilyen környezetben. Ha a keverék meggyulladt, nem kell már energia.

A gyújtóenergiát szokás növelni, nem az útjába rakott soros tagokat csökkenteni.

Pl. CDI, vagy egy iridium gyertya ahol koncentráltabb lehet az ív.
krisz.v2015-06-04 18:58:07 // 50331
Én is gondoltam, hogy a felújítás hagyatéka lesz ez, de nem értem miért!? Gyakorlatilag csak szimering csere volt benne és persely, de az sem lett annyira illesztve, hogy akár a hőtágulástól szorulhatna, a tengely meg minden más hibátlan volt. Hogy oldottad meg végül a dolgot, mi volt a konkrét probléma?
GTPeti2015-06-04 16:46:25 // 50330
De lehet. A kérdés inkább az, hogy a gyújtás többi alkatrésze mit szó hozzá. Nem vicc. Elektromos szempontból azért nagy különbség, hogy van-e a trafó és a gyertya között egy ellenállás. Láttam már olyat, ahol az osztófejben a kontaktusok és a rotor "szét lettek bombázva".

De majd jön kizzo és megmondja a tutit. :)
(Neki bazi gyújtás van a 75-jében, de ott minden le lett cserélve, messze nem csak a kábelek.)
TDI752015-06-04 14:16:12 // 50329
Más

Mit gondoltok a rezes gyertyakábelekről. Tudom a szénszálas az a zavarszűrés miatt szénszálas. De ha eltekintünk a zavarszűréstől akkor nem lehet vele nagyobb gyújtási energiát adni a motornak?
TDI752015-06-04 14:14:22 // 50328
Nekem a 75-ösöm csinálta ezt a kormánymű felújítás után. Valszeg megszorult. ha nem volt a gép üzem meleg akkor nem volt semmi baja. Amikor szivattyút cseréltem akkor is csinálta. Valószínű hogy neked sem a szivattyúddal van a gebasz.
krisz.v2015-06-03 22:06:57 // 50327
Az autó egy 156 V6 egyébként.
krisz.v2015-06-03 22:05:11 // 50326
Sziasztok, a következő problémára keresem a megoldást:

Amikor a motor hőmérséklete éléri a kb. 95 fokot, tehát amikor kapcsol a ventilátor, a kormányom elkezd megszorulni. Nem durván beszorul csak annyira, hogy pl. autópályán ahol kis mozdulatok szükségesek, ott nagyon zavaró, a sávban vagy jobbra, vagy balra húzok. Mintha csak fokozatokban lehetne fordítani, nem folyamatosan. Ha megállok hagyom hűlni egy kicsit, megint hibátlan, csak ha 90 fok fölé megy a hőmérő, akkor csinálja. Télen is csinálta amikor dugóban felmelegedett annyira, de ahogy kiértem pályára, visszahűlt és elmúlt a tünet. Most a melegben már a pályán is csinálja. Valakinek volt már ilyen tapasztalat? Szervószivattyú túlmelegedhet esetleg, és nem dolgozik rendesen? Vagy mi lehet ez?
Bazsa722015-06-03 10:06:25 // 50325
Üdv. Nincs itt valaki, aki Bp-rn vagy a dunakanyarban klíma töltéssel, tisztítással foglalkozik? Vagy tudtok ajánlani valakit? Köszi
Alfa GT-Csaba2015-06-02 20:35:07 // 50324
Én azért megrizikózom a komplett kuplung megerősítést 60-70 ezerért ,még se 130 ezer és így erősebb is lesz !
Zselé2015-06-02 18:59:10 // 50323
Sziasztok,

Ismertek valakit, aki gyári felújított klímakompresszorok eladásával foglalkozik? Lehetőleg Bp. vagy környékén.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak