Elkopott a szénkefe a ventiben
Vagy kontakthibás
Szereld ki és adj neki 12V ot ,aztán kiderül
Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
.......................2015-07-25 09:36:11 // 50572
Golyoka2015-07-25 08:40:59 // 50571
Sziasztok lenne egy kérdésem! 145 1.6 boxer! A hűtőventilátoron nem kapcsol be a kis fokozat csak a nagy de az is csak 3-4mp-re! Termosztát,vízpumpa új plusz tegnap átmostam a hűtőrendszert és a hűtőt külön levettem és átmostam vízkőoldóval de semmi változás! Valakinek valami ötlete?
Stringwalker2015-07-24 20:48:01 // 50570
Az enyémben eredeti bosch van.
Stringwalker2015-07-24 20:47:16 // 50569
Sziasztok!
Most vettem észre, hogy a motor beindulása után kialszik az ASR lámpa a kapcsoló fölött, eddig az mindig világított. Ha megnyomom a gombot, akkor világít csak. A gyújtás ráadásakor most is világít, de ha beindítom kialszik. Ennek így kell lenni?
Most vettem észre, hogy a motor beindulása után kialszik az ASR lámpa a kapcsoló fölött, eddig az mindig világított. Ha megnyomom a gombot, akkor világít csak. A gyújtás ráadásakor most is világít, de ha beindítom kialszik. Ennek így kell lenni?
Mike012015-07-24 20:42:52 // 50568
Sziasztok,
ti milyen féktárcsát és fékbetétet ajánlotok? TRW-t érdemes venni igaz?
Köszönöm a válaszokat.
ti milyen féktárcsát és fékbetétet ajánlotok? TRW-t érdemes venni igaz?
Köszönöm a válaszokat.
emGéza2015-07-23 21:10:14 // 50567
A check engine a kat és a lambdasz. hibájára utal .
A kapcsolót szét kell szedni és a polúsokat meg kell csiszolni , csak .
A kapcsolót szét kell szedni és a polúsokat meg kell csiszolni , csak .
tbesze2015-07-23 20:13:13 // 50566
Sziasztok!
Szeretnék egy problémámat megosztani, hátha már valakinél volt ilyen, és meg lett a megoldás is. A bal hátsó világítás a csomagtér ajtóban pár másodpercig világít, de van úgy hogy egy percig is, majd pár másodpercre kialszik. És ezt csinálja folyamatosan. Természetesen az égő foglalattól, az ajtó vezeték kötegéig, illetve a hátsó kalaptartó alatt lévő csatlakozásig kontakt ügyileg átnézve. De ez nem is olyan jellegzetes érintkezési hibára utal, olyan, mint ha szabályozottan kapná, illetve nem a feszültséget. A megoldáshoz, minden ötletet szívesen fogadok.
Előre is köszönöm.
Szeretnék egy problémámat megosztani, hátha már valakinél volt ilyen, és meg lett a megoldás is. A bal hátsó világítás a csomagtér ajtóban pár másodpercig világít, de van úgy hogy egy percig is, majd pár másodpercre kialszik. És ezt csinálja folyamatosan. Természetesen az égő foglalattól, az ajtó vezeték kötegéig, illetve a hátsó kalaptartó alatt lévő csatlakozásig kontakt ügyileg átnézve. De ez nem is olyan jellegzetes érintkezési hibára utal, olyan, mint ha szabályozottan kapná, illetve nem a feszültséget. A megoldáshoz, minden ötletet szívesen fogadok.
Előre is köszönöm.
pettinke2015-07-21 12:41:47 // 50565
hogyne lenne magyar MES. mikor telepíted, választhatsz nyelvet.
mondjuk én angolul használom, mert annyira félrevezető a fordítás :-)
mondjuk én angolul használom, mert annyira félrevezető a fordítás :-)
.......................2015-07-21 10:48:55 // 50564
.......................2015-07-21 10:31:43 // 50563
szerintem magyar Multiecuscan nincs
ajánlom figyelmedbe az eLearn nevü progit
a gyári szerelési útmutatót
ott van is benne Tempomat hibák megoldása
ajánlom figyelmedbe az eLearn nevü progit
a gyári szerelési útmutatót
ott van is benne Tempomat hibák megoldása
mtibi832015-07-21 09:57:20 // 50562
Sziasztok!
Honnan lehet letölteni magyar nyelvű Multiecuscan-t?
Illetve másik kérdés.
Hibakód olvasáskor kidobta a féklámpa kapcsolót.
A tempomat előtte is hülyéskedett,viszont most már egyáltalán nem működik.
Okozhat a féklámpa kapcsoló hibája "check engine" hibaüzenetet is?
A féklámpa kapcsolót azt ki tudom cserélni magamnak is,vagy van valami egyéb trükk?
Honnan lehet letölteni magyar nyelvű Multiecuscan-t?
Illetve másik kérdés.
Hibakód olvasáskor kidobta a féklámpa kapcsolót.
A tempomat előtte is hülyéskedett,viszont most már egyáltalán nem működik.
Okozhat a féklámpa kapcsoló hibája "check engine" hibaüzenetet is?
A féklámpa kapcsolót azt ki tudom cserélni magamnak is,vagy van valami egyéb trükk?
tbesze2015-07-20 20:45:16 // 50560
Csabo222015-07-20 12:36:53 // 50559
Akkor vszeg azelőtt cserélték mielőtt megvetted a kocsit.
Bazsa722015-07-20 11:19:22 // 50558
Ciao. Nekem az 1.4 TS kb 90-95 fokon kapcsol, szóval szerintem jó az úgy ;)
kawics2015-07-20 08:20:04 // 50557
Sziasztok! Lenne a tisztelt márkatársakhoz egy kérdésem. A 156 SW 1.9JTD autóm az utóbbi időkben kezd kissé megbolondulni. Pontosabban a központi-zár. Néha ok nélkül lezár mindent és hiába nyitom azonnal visszazár, néha pedig nem is reagál semmire sem kulcsra sem távirányítóra. Egyáltalán hol van a központi-zár vezérlő egysége? Az romlott el vagy valahol máshol keressem a probléma okát? Előre is köszi a segítséget!
Golyoka2015-07-18 14:56:44 // 50556
Sziasztok lenne egy kérdésem!145 1.6 boxer mikor kéne kapcsolni a ventinek?Az enyém 95-97 körül szokott kapcsolni!Ez normális vagy vmi gond lehet? előre is köszi :-)
Wolfmisi2015-07-17 22:21:41 // 50555
Ok! Megnézem! Műszercsoport nem volt cserélve! Így lett véve az autó! Köszönöm
Csabo222015-07-17 17:39:01 // 50554
Ciao
Ki kell deriteni ASR vezérlős-e az abs egységed. vszeg nem, mert a 105 lovasokba nagyon ritkán rakták bele. akkor szokott az általad emlitett jelenség előfordulni, ha ASR visszajelzős órát raktad a kocsidba, amiben nincs ASR.
Ki kell deriteni ASR vezérlős-e az abs egységed. vszeg nem, mert a 105 lovasokba nagyon ritkán rakták bele. akkor szokott az általad emlitett jelenség előfordulni, ha ASR visszajelzős órát raktad a kocsidba, amiben nincs ASR.
Danny2015-07-16 16:14:18 // 50553
értem :)
1500-2000 között rángat a verda, de ha lehúzom a csatiját szinte teljesen megszűnik a rángatás.
de lehet gyertya csere lesz belőle...
1500-2000 között rángat a verda, de ha lehúzom a csatiját szinte teljesen megszűnik a rángatás.
de lehet gyertya csere lesz belőle...
Wolfmisi2015-07-15 20:02:03 // 50552
Sziasztok! Érdeklődnék a 147 1.6 eco gyújtás ráadásnál kipörgésgátló hibát ír a kijelzőre de a kontrol lámpa nem világít és idulás után már nem is ír hibát! A kézifék kar előtt nekem nincs kipörgés kikapcsoló gomb! Lehet hogy nincs is felszerelve vele az autó? Az van a könyvében hogy alapfelszereltség! Valami ötlet? Előre is köszönöm!
[k i z z o]2015-07-15 18:44:45 // 50551
De, adott légtömeg felett, 1500 -nál már belép. 4500 fölött (SW függö) jön vissza az elgyújtás, és a tengely áll vissza. Egy 2D map írja le, légtömeg (LOAD) és fordulatszám függő.
Danny2015-07-15 15:31:37 // 50550
hmmm akkor jól sejtettem hogy nem normális az hogy terhelés függvényében már működik nekem olyan 1500-as fordulatnál is :)
Bazsa722015-07-15 09:21:17 // 50549
Köszi ☺
Okoz valami gondot, hogy szakadt az egyik vezeték?
Persze megcsinálom, csak kérdezem? ☺
Okoz valami gondot, hogy szakadt az egyik vezeték?
Persze megcsinálom, csak kérdezem? ☺
Ferke2015-07-15 08:09:36 // 50548
Veztengely jeladó.:)
indi692015-07-14 21:51:49 // 50547
köszi
Piritu - 1.000.0002015-07-14 21:40:04 // 50546
Terhelés és gázpedál állás függő. 1,6TS-nél 4-4500, 2.0TSnél 4,5-5000 környékén történik meg.
indi692015-07-14 21:32:27 // 50545
Üdv. A 16 szelepes ts vezmód milyen fordulaton kezd működni ?
yani🍀2015-07-14 13:09:27 // 50543
Gujka Zoli vagy Kocsis Tibi. Az egyik a Mizsei úton a másik az Alszegi-Bercsényi utca sarkon van.
Bazsa722015-07-14 13:03:37 // 50542
Mike012015-07-13 19:39:53 // 50541
Sziasztok,
futómű területén hova érdemes vinni az autót? Ti kit/mit ajánlotok? Átvizsgálás, majd esetleg (ha kell) felújítás lenne a cél.
Köszönöm.
futómű területén hova érdemes vinni az autót? Ti kit/mit ajánlotok? Átvizsgálás, majd esetleg (ha kell) felújítás lenne a cél.
Köszönöm.
Anti642015-07-10 12:51:57 // 50540
Még mindig a 166-osom klímájával vergődök. Ha hűvös az idő ( 18-22C), a klíma tökéletesen működik mindkét oldalon, auto és econ módban is. Ha ilyenkor fűtésre emelem a hőfokot pl 26c ilyenkor kicsit a vezetőoldalon erősebb. Ha 30 fok felett van a külső hőmérséklet, akkor viszont a vezető oldalon dől a forró levegő, míg az utasoldalon hűt rendesen. Auto és econ módban is ilyenkor a vezető oldal forró. A terelőmotor elvileg nem lehet, mivel akkor hidegben is állandóan kéne a forró levegőt nyomni. Mi lehet a probléma? Találkozott már valaki ilyennel? köszi a segítséget.
,
,
nagyferi812015-07-10 12:40:45 // 50539
Ok! Megtaláltam a blogjai között, köszi.
.......................2015-07-09 23:58:07 // 50538
Csöri csinált Navi upgrade ot GTA ban ,az ugyanaz mint neked
nagyferi812015-07-09 21:06:31 // 50537
Sziasztok!
A gyári navira hogy lehet cserélni a gyári fejegységet? Csak plug&play? Nekem Bose van benne, amiből lenne a navi abba is. Valamire oda kell figyelni pl. csatlakozók a hátulján stb.? A kormány nekem csak 3 gombos a navié 4. Számít ez? Az antenna milyen kell hogy legyen? Nincs valakinek képe hogy hogy néz ki hátulról? Sehol nem találok. Csak feleslegesen nem akarok érte elmenni.
Köszönöm a segítséget.
A gyári navira hogy lehet cserélni a gyári fejegységet? Csak plug&play? Nekem Bose van benne, amiből lenne a navi abba is. Valamire oda kell figyelni pl. csatlakozók a hátulján stb.? A kormány nekem csak 3 gombos a navié 4. Számít ez? Az antenna milyen kell hogy legyen? Nincs valakinek képe hogy hogy néz ki hátulról? Sehol nem találok. Csak feleslegesen nem akarok érte elmenni.
Köszönöm a segítséget.
VMate2015-07-09 14:42:33 // 50536
Valaki vett már le 156 crosswagonról első diffit ? Kérem jelentkezzen ! köszönöm
Pityukoma2015-07-09 01:18:46 // 50535
Csápos emelőm nincs sajnos:-( , de aknám van a garázsban. Tudom meg sem közelíti az említett szerkezetet de ha segítség akkor gyere bátran hozzám. Maradhat a vas napokig is bőven :-)
Akos462015-07-08 23:57:36 // 50534
Köszönöm szépen neked is a tippet, mindenképp utánajárok ennek a megoldásnak és jelentkezem, hogy mire jutottam!
Ákos
Ákos
Akos462015-07-08 23:56:35 // 50533
Köszönöm a tippet! Igyekszem kideríteni kinél van az autóm és rákérdezni, hogy ezzel próbálkozott-e már.
Ákos
Ákos
Csabo222015-07-08 10:00:51 // 50532
Szerintem is ott kéne kezdeni amit Kau javasolt. Aztán jó lenne tudni melyik computert cserélték. A 147ben ugyanis az immo egység nem a motorvezérlőben van, hanem a body comp-ban. Ha az előbbit cserélték a kábelköteggel akkor az nagy valószínűséggel hiába történt. a body comp ha beázik hajlamos immo hibákra.
Esetleg egy utólag beszerelt (és eltávolitott) riasztó kavarhat még be.
Az a gyanúm rossz kezekben van a kocsid, és csak ész nélkül cserélgetnek benne ezt-azt hibakeresés helyett.
A bontott body computeremet egy srác akarta megvenni balatonról akinek az volt a kocsi hibája mint nálad.
Esetleg egy utólag beszerelt (és eltávolitott) riasztó kavarhat még be.
Az a gyanúm rossz kezekben van a kocsid, és csak ész nélkül cserélgetnek benne ezt-azt hibakeresés helyett.
A bontott body computeremet egy srác akarta megvenni balatonról akinek az volt a kocsi hibája mint nálad.
Kau2015-07-08 09:06:24 // 50531
Szerintem kontakt hiba. Érdemes lenne kicserélni újra az immo biztosítékát és megnézni ott a vezetékeket. A 145/146-osoknál most elég sűrűn előforduló hiba. Eloxidálódnak a motortérben lévő biztik és relék. Érdemes a relé lábait is megcsiszolni.
Így látatlanban ezt tudnám ajánlani és pénzedbe se kerül. Jól lehúznak, ha mindent cseréltetnek veled...
Így látatlanban ezt tudnám ajánlani és pénzedbe se kerül. Jól lehúznak, ha mindent cseréltetnek veled...
Akos462015-07-08 07:27:20 // 50530
Sziasztok!
Tanácstalanságomban fordulok hozzátok segítségért. Egy hónapja van a Kanyik Autónál az autóm (a legfrissebb hírek szerint már Dabason egy elektronikai gurunál). Az autó egy 2005-ös még korábbi szériás 140 le 1.9 JTD 147-es. A probléma, hogy az autó nem indul. A hibajelenség úgy jelentkezett, hogy a kulcs elfordításakor Immobiliser failure-t jelzett, majd később már ASR hibát is. Sok próbálkozásra néha megjelent az izzitoszál és lehetett indítani az autót. Állítsuk szerint próbálták indítani egy új komputerrel, kábelköteggel, cseréltek két porlasztócsúcsot is. A megoldás csak várat magára, én pedig izgulok. Van valakinek valami ötlete, tanácsa? Hálás vagyok minden ötletért. Előre is köszönöm! Ákos
Tanácstalanságomban fordulok hozzátok segítségért. Egy hónapja van a Kanyik Autónál az autóm (a legfrissebb hírek szerint már Dabason egy elektronikai gurunál). Az autó egy 2005-ös még korábbi szériás 140 le 1.9 JTD 147-es. A probléma, hogy az autó nem indul. A hibajelenség úgy jelentkezett, hogy a kulcs elfordításakor Immobiliser failure-t jelzett, majd később már ASR hibát is. Sok próbálkozásra néha megjelent az izzitoszál és lehetett indítani az autót. Állítsuk szerint próbálták indítani egy új komputerrel, kábelköteggel, cseréltek két porlasztócsúcsot is. A megoldás csak várat magára, én pedig izgulok. Van valakinek valami ötlete, tanácsa? Hálás vagyok minden ötletért. Előre is köszönöm! Ákos
Zoli852015-07-08 06:45:24 // 50529
Olaszos parajelenseg: a kovetkezo a baj. Bekapcsolom a klimat ugye a hutoventilator felkapcsol kettes fokozatban es hut a klima ezerrel. Na de a kovetkezo a baj. Ha kikapcsolom a klimat eddig leallt a hutoventilator nullara mivel a vizhofok 80-90 fok volt. Most viszont ha kikapcsolom a klimat csak visszaveszi a venti fokozatot egyesre es ugy megy tovabb es lehuti a kocsi vizet 70 fokra. Mi lehet a baj miert nem kapcsol le a hutoventilator 0-ra? Segitsetek eddig a kocsival sose volt ilyen parajelenseg.
Piros Madaaar2015-07-07 21:17:10 // 50528
Elso nyert:-)ahhoz konyebben:-)ha nemsegit majd megnezetem alulrol.koszonom
Anti642015-07-07 21:15:38 // 50527
166 2.5v6 Alfámon digitklímagondok vannak. Nálam a vezetőoldalon van a bibi. A műszerfal bal oldalán, és a középső rész 3 szellőzőjéből a bal kettő meleg levegőt ad csak. Az utas felé már jut hideg levegő. A hátsó részben az utasoknak középen pedig gyenge a befúvás,de ez lehet nem függ össze az előzőekkel. Bár nem kerreg semmi sem, de arra már rájöttem, a terelőmotorok működésénél kell a hibát keresnem. Ismeri valaki a terelőmotorok beépítését? Hány terelőmotort kellene cserélni? Vagy vegyek komplett dobozt a terelőmotorokkal? Valakinek van esetleg szerelési rajza a rendszer felépítéséről? Minden segítséget megköszönök, mert kicsit sok már a fűtésrásegítés 39 C. külső hőmérséklet mellett.
emGéza2015-07-07 21:12:54 // 50526
Amelyikhez könnyebben hozzáférsz :D
(a belsőnél a "bőrcafatot" kell leszedni a karról és a kar alján van a csavar ,kicsit felhúzod és látni , a másiknál alá kell mászni)
(a belsőnél a "bőrcafatot" kell leszedni a karról és a kar alján van a csavar ,kicsit felhúzod és látni , a másiknál alá kell mászni)
Piros Madaaar2015-07-07 21:06:26 // 50525
Koszi,es akkor melyikkel allitsak picit:-)vagy mind?belul lekell bontani a burkolatot kompletten??vagy hozzaferheto egyszerubben??
emGéza2015-07-07 21:01:53 // 50524
A kaszni alján (kb. a kézifékkar alatt 2db) és belül a kézifékkarnál (1db) van állító csavar .
Alfa GT-Csaba2015-07-07 21:01:30 // 50523
lehet, a kézifék kar alatt