RomeoOne2019-01-18 13:53:14 // 114130
Volt már ez téma máskor is. Vannak a csodamotorok, amik nem csipegetnek semennyi olajat, de átlagban 10ezer km-enként 0.5-1 liter el szokott fogyni. Aki 10ezrenként cserél olajat, annak nem is nagyon gond. Aki hosszabb periódusonként cserél, annál meg rá kell egy kicsit tölteni két olajcsere között
vzsiros2019-01-18 13:26:21 // 114129
4 éven keresztül a 159-em egyszer sem csipegette el az olaját... 96 ezerrel vettem majdnem 160-al adtam el, szóval évente kb 12 ezer ment bele, évente vittem olajat cserélgetni, sosem hiányzott belőle....
Utoljára a 156 16TS-em ette az olajat, de az tényleg olyan tempóban, mint ahogy itt leírod.
Azért az 5k / 1 liter elég soknak tűnik nekem...
Utoljára a 156 16TS-em ette az olajat, de az tényleg olyan tempóban, mint ahogy itt leírod.
Azért az 5k / 1 liter elég soknak tűnik nekem...
RomeoOne2019-01-18 13:24:07 // 114128
Csak egy kérdés volt, sztem sem kéne sok olajat ennie akkor sem, ha 2x ennyi van benne.
Macccy2019-01-18 13:10:50 // 114127
Egyébként még ha tévedek és csillióháromszázezer kilométer lenne is benne, akkor is sokallnám az olajfogyást, az öreg offos csótány ugyanis 400ezersok kilométeresen is ugyanannyit evett, illetve ivott.
Macccy2019-01-18 13:07:23 // 114126
Az alábbiak szigorúan egy lelkes, alapvetően optimista autóbuzi, hobbi-szerelgető észrevételei, nem képeznek referencia alapot, mások Alfájával bármi nemű egyezés a véletlen műve. :)
Ami megerősítheti:
- a német papírok ott voltak hagyva az átvizsgáló márkaszervízben, azt mondták kóser (jesszus, tényleg női tulaja volt)
- MES -ből nézve mindkét (?) helyen korrektek a számok, bár ugye ez sumákolható
- 2008-as gyártású lekopott gyári fékbetétet vettem ki belőle, gyári a féktárcsa (lassan ez is cserés lesz)
- futómű gyári, 1 alsó nagy szilent sz*r
- összességében a külső-belső állapota frankó, a kormánybetét van csak összegyűrűkarcolva
Ami nem erősíti, de nem cáfolja:
- 2014-es volt a vízpumpa, gyári márkájú szíjak meg minden, az kereken 5 évnél történhetett, ami kilométer mellett szintén gépkönyvi ajánlás
- termosztát gyári vót' :)
- lendkerék nem csörög, kuplung f*sza
- kipufogó nem rohad, sőt hála Istennek semmi se (excl. bölcső)
+1
- a kidobott törött Ti rugó "menetrend szerint" tört
Ami megerősítheti:
- a német papírok ott voltak hagyva az átvizsgáló márkaszervízben, azt mondták kóser (jesszus, tényleg női tulaja volt)
- MES -ből nézve mindkét (?) helyen korrektek a számok, bár ugye ez sumákolható
- 2008-as gyártású lekopott gyári fékbetétet vettem ki belőle, gyári a féktárcsa (lassan ez is cserés lesz)
- futómű gyári, 1 alsó nagy szilent sz*r
- összességében a külső-belső állapota frankó, a kormánybetét van csak összegyűrűkarcolva
Ami nem erősíti, de nem cáfolja:
- 2014-es volt a vízpumpa, gyári márkájú szíjak meg minden, az kereken 5 évnél történhetett, ami kilométer mellett szintén gépkönyvi ajánlás
- termosztát gyári vót' :)
- lendkerék nem csörög, kuplung f*sza
- kipufogó nem rohad, sőt hála Istennek semmi se (excl. bölcső)
+1
- a kidobott törött Ti rugó "menetrend szerint" tört
tdemeter2019-01-18 13:03:13 // 114125
Már egy ideje nem használom a 159-et (mivel árulom, ne legyen koszos, stb), de ma bele kellett ülnöm, mert az asszony elvitte a másik vasat.
Kisütött a nap és elképesztően jó volt menni vele ! Mindig megállapítom, hogy zseniális ez az autó....
Hihetetlen, hogy a 159 mennyire meg tudja mosolyogtatni az embert.
Sajnálom, hogy el kell adnom, de a köv gazdája biztosan boldog lesz majd vele...
Kisütött a nap és elképesztően jó volt menni vele ! Mindig megállapítom, hogy zseniális ez az autó....
Hihetetlen, hogy a 159 mennyire meg tudja mosolyogtatni az embert.
Sajnálom, hogy el kell adnom, de a köv gazdája biztosan boldog lesz majd vele...
RomeoOne2019-01-18 12:33:08 // 114124
"a nálam töltött 20 hónapja és a szerelések alatt még mindig nem dőlt meg, hogy valós lenne a kilométer"
Fordítva közelítsd meg a kérdést. Ha kintről hozott tuti tekert, de milyen bizonyítékot láttál, hogy nem az?
Fordítva közelítsd meg a kérdést. Ha kintről hozott tuti tekert, de milyen bizonyítékot láttál, hogy nem az?
Macccy2019-01-18 12:25:50 // 114123
bocsi már megint kisregény lett :)
Macccy2019-01-18 12:21:56 // 114122
:DD
Igaz. Jó jel, vagy így is megy bele gázolaj ÉS még azon felül annyit fogyaszt olajat, hogy így jön ki a lenti fogyás. :))
Nem, ezz már tényleg zavaró. Tíz évig jártam az audival, annál megszoktam, hogy nálam bármi is történik, 10 ezer kilométerenként benyal 1 liter olajat. Igaz bárki más cimborával beszélgettem erről, varázslatos módon soha senkinek nem volt ilyen olajfogyása. De tegyük hozzá, hogy ott is egy viszonylag öreg (1996-) TDi konstrukcióba töltöttem a minőségi 5w-40 -est. Erre itt van ez a lényegesen korszerűbb JTDm, a nálam töltött 20 hónapja és a szerelések alatt még mindig nem dőlt meg, hogy valós lenne a kilométer, ez most 151.200. És igaz, hogy ebbe is vékony 5w-30 (motul fe) kenőanyag kering, de akkor se tudom ezt már normális mennyiségnek felfogni. Közelít az 1L / 5000 lélektani határ, mások ilyenkor már hívják a papot és a bontót. :D
Az mondjuk igaz, hogy már város-elővárosozok, de ettől se szabadna neki. Álló helyben nem járatom feleslegesen, cserébe hidegen meg nem parkettázom sz*rrá. Motorféket gyakran használok, de nehogymáá nee
Itt valami más van. Mivel -5 fokban is pöccre indult és a hébe-hóba kicsit többet tekerős beindulás teljesen random és szinte hőmérséklet független, azt betudom a kötelezően gyengülő önindítónak (ismerős is most cserélt szintén 159-en). Kompresszijó ha jó, akkor a gyűrűk csak nem olyan foghíjasok, hogy ezt mind átengedje. Turbó nem sípol, nem búg, veszi a töltést és nyomást, nem gondolnám, hogy lötyög a tengelyén mint bíró seggében a lóf*sz. Az összes külső jele olajnak az amit leírtam, kártergőz csövek, csatlakozások, betöltő szekció mellett, fölött, keverőmodul környéke, levegőcső is belül természetesen, na meg odalent a kartergőz becsatlakozás és a turbó környéken, intercooler előtt. A múltkor asszem azt írtam is, hogy kihúztuk a nívópálcát a GT JTD -ből is meg ebből is járó motornál, néhány másodperc múlva náthás olajos prüszkölés kezdődött, mi meg pöttyösek lettünk ahogy ott elemlámpáztunk, mint a hülyék. A GT hasonló. Viszont ez meg azt olvastam ilyen, ennyi köhögés normális, az olajcseppek meg hát jönnek vele. Gejzír, vulkán, füstkitörés, dráma nem volt, nem tolja ki a nívópálcát :)
Kékes füst csak regeneráláskor van és kábé az első egy percben, ilyenkor ha lépésben esz a fene, vagy lámpánál ér utol, természetesen jön az ismerős olaj-barbecue szag is. Ciki, de ez van. Ennyi olajos "bélgáz" más JTDm -nél is van? Mert akkor talán a DPF -emet nem etetem extra sok elégetlen kenőanyaggal.
Ha jön a jó idő és az olajcsere, majd keresek/megszűntetek szivárgásokat, de az ajánlott olaj típust nem szívesen cserélném le 40-re.
Igaz. Jó jel, vagy így is megy bele gázolaj ÉS még azon felül annyit fogyaszt olajat, hogy így jön ki a lenti fogyás. :))
Nem, ezz már tényleg zavaró. Tíz évig jártam az audival, annál megszoktam, hogy nálam bármi is történik, 10 ezer kilométerenként benyal 1 liter olajat. Igaz bárki más cimborával beszélgettem erről, varázslatos módon soha senkinek nem volt ilyen olajfogyása. De tegyük hozzá, hogy ott is egy viszonylag öreg (1996-) TDi konstrukcióba töltöttem a minőségi 5w-40 -est. Erre itt van ez a lényegesen korszerűbb JTDm, a nálam töltött 20 hónapja és a szerelések alatt még mindig nem dőlt meg, hogy valós lenne a kilométer, ez most 151.200. És igaz, hogy ebbe is vékony 5w-30 (motul fe) kenőanyag kering, de akkor se tudom ezt már normális mennyiségnek felfogni. Közelít az 1L / 5000 lélektani határ, mások ilyenkor már hívják a papot és a bontót. :D
Az mondjuk igaz, hogy már város-elővárosozok, de ettől se szabadna neki. Álló helyben nem járatom feleslegesen, cserébe hidegen meg nem parkettázom sz*rrá. Motorféket gyakran használok, de nehogymáá nee
Itt valami más van. Mivel -5 fokban is pöccre indult és a hébe-hóba kicsit többet tekerős beindulás teljesen random és szinte hőmérséklet független, azt betudom a kötelezően gyengülő önindítónak (ismerős is most cserélt szintén 159-en). Kompresszijó ha jó, akkor a gyűrűk csak nem olyan foghíjasok, hogy ezt mind átengedje. Turbó nem sípol, nem búg, veszi a töltést és nyomást, nem gondolnám, hogy lötyög a tengelyén mint bíró seggében a lóf*sz. Az összes külső jele olajnak az amit leírtam, kártergőz csövek, csatlakozások, betöltő szekció mellett, fölött, keverőmodul környéke, levegőcső is belül természetesen, na meg odalent a kartergőz becsatlakozás és a turbó környéken, intercooler előtt. A múltkor asszem azt írtam is, hogy kihúztuk a nívópálcát a GT JTD -ből is meg ebből is járó motornál, néhány másodperc múlva náthás olajos prüszkölés kezdődött, mi meg pöttyösek lettünk ahogy ott elemlámpáztunk, mint a hülyék. A GT hasonló. Viszont ez meg azt olvastam ilyen, ennyi köhögés normális, az olajcseppek meg hát jönnek vele. Gejzír, vulkán, füstkitörés, dráma nem volt, nem tolja ki a nívópálcát :)
Kékes füst csak regeneráláskor van és kábé az első egy percben, ilyenkor ha lépésben esz a fene, vagy lámpánál ér utol, természetesen jön az ismerős olaj-barbecue szag is. Ciki, de ez van. Ennyi olajos "bélgáz" más JTDm -nél is van? Mert akkor talán a DPF -emet nem etetem extra sok elégetlen kenőanyaggal.
Ha jön a jó idő és az olajcsere, majd keresek/megszűntetek szivárgásokat, de az ajánlott olaj típust nem szívesen cserélném le 40-re.
Lörke2019-01-18 08:56:36 // 114121
A pasztát több mint 1 napot hagytam száradni, utána töltöttem fel olajjal.
Shadin2019-01-18 08:52:46 // 114120
Ezt a műveletet én kocsi bakon hanyattfekve végeztem, hát az kihívásos volt, de elsőre jó lett. Gyereket betanítottam műtős segédnek, Ő adogatta a csavarokat, meg világított stb.
Lörke2019-01-18 08:48:14 // 114119
Megnéztem mit ír az elearn. Azt nem mondtam, hogy könnyű volt feltenni. A féltengely vezetőt hátradrótoztam, bár még így zavart kicsit. Szárazon kb 15x begyakoroltam a teknő megfelelő pozícióban történő visszarakását. A paszta nem sérült felrakáskor. Loctite Si 5910-et használtam. Csavarok nyomatékra húzva.
Szergej2019-01-18 08:44:24 // 114118
Hát nem. Ráadásul kislány a jobb egyben. Sokkot kaptak.😟
Shadin2019-01-18 08:42:09 // 114117
Szegénynek nem jól indult a napja :-(
Shadin2019-01-18 08:41:22 // 114116
Én spaniferrel :-)
Shadin2019-01-18 08:40:12 // 114115
Ez jó jel, azt jelenti, hogy nem hígul gázolajjal az olajad és ezért a valós, normális olajfogyasztást tapasztalod! :-)
Szergej2019-01-18 08:17:50 // 114114
droberto2019-01-17 23:19:13 // 114113
Az elaern szerint pasztáztál?
A féltengely megvezetőt blokkot hogy pucoltad el az útból, hogy könnyen felmenjen a teknő?
Milyen technikát használtál?
A féltengely megvezetőt blokkot hogy pucoltad el az útból, hogy könnyen felmenjen a teknő?
Milyen technikát használtál?
droberto2019-01-17 23:17:26 // 114112
Ez valami egyedi hiba lehet. Nem jellemző az olajfogyás a JTD-re. Pláne ekkora.
A bödön végzi a lecsapatást. Az olajgőz rendszer gumitömlői pedig elengednek a bilincs alól. Ez sajnos normál. De ez néhány tized mili liter lehet max.
A bödön végzi a lecsapatást. Az olajgőz rendszer gumitömlői pedig elengednek a bilincs alól. Ez sajnos normál. De ez néhány tized mili liter lehet max.
droberto2019-01-17 22:48:35 // 114111
Gratula!
Sok boldog km-et! :)
Sok boldog km-et! :)
droberto2019-01-17 22:42:00 // 114110
Igen nekem is csinálja néha. De csak műgyantán. De nem folytonosan. Így csak akkor, ha nagy kormányerő mellett jobbra balra 5°-ot ide oda tekergetek.
Lörke2019-01-17 22:33:46 // 114109
Az olajteknő pasztázástól paráztam, eddig úgy tűnik jó lett, jól tömít.
Persze mindennek megvan szerepe, így a fedél-lemeznek is. A lemez az olaj lötyögést gátolja, viszont a buta tömítés megoldás miatt meg nincs olajnyomás :D Ha jól olvastam neten, sok Insignia motor bánta.
Persze mindennek megvan szerepe, így a fedél-lemeznek is. A lemez az olaj lötyögést gátolja, viszont a buta tömítés megoldás miatt meg nincs olajnyomás :D Ha jól olvastam neten, sok Insignia motor bánta.
Macccy2019-01-17 21:37:50 // 114108
Sokmillió boldog métert vele ! ;)
Macccy2019-01-17 21:34:49 // 114107
Detelevana**szom azzal, hogy ilyen hülye nézegetős vagyok aztán megint találom a témát :D
Olajfogyás, aztmondja 2/6. Pedig ősszel még 4/6 is volt miután öntöttem bele jó sokat. Na nézzük a nívót: apám, ez má megint benyelt 3-4 decit. Mennyi alatt? Baszki kétezerpárszáz.
Csak körbelámpáztam, szétnézek merre mivan, azon kívül, hogy fent a kartergőz csőnél, a beöntő mellett, az egr keverős tájékon olajos, nemnagyon látni trét. Néztem lent is, hát a szokásos, a turbóról coolerre menő gumicső mondjuk olajszutykos rendesen, de az meg nem annyira meglepő. De a kartergáz miért visz ennyi olajat? Mert visz azbiztos, ahol becsatlakozik a csöve a légszűrő box után, ott is kikönnyezik már. Normálisabban le kéne csöpögtesse hátul a vödör, nem?
Nem szabad nézegetni :) ha nem lenne hideg már pucolnám ki a motorteret Brigével, szedném ki a csövet, hogy mi jön belőle. Felül beöntőnél tuti csőbilincs vagy valami csere lesz.
Olajfogyás, aztmondja 2/6. Pedig ősszel még 4/6 is volt miután öntöttem bele jó sokat. Na nézzük a nívót: apám, ez má megint benyelt 3-4 decit. Mennyi alatt? Baszki kétezerpárszáz.
Csak körbelámpáztam, szétnézek merre mivan, azon kívül, hogy fent a kartergőz csőnél, a beöntő mellett, az egr keverős tájékon olajos, nemnagyon látni trét. Néztem lent is, hát a szokásos, a turbóról coolerre menő gumicső mondjuk olajszutykos rendesen, de az meg nem annyira meglepő. De a kartergáz miért visz ennyi olajat? Mert visz azbiztos, ahol becsatlakozik a csöve a légszűrő box után, ott is kikönnyezik már. Normálisabban le kéne csöpögtesse hátul a vödör, nem?
Nem szabad nézegetni :) ha nem lenne hideg már pucolnám ki a motorteret Brigével, szedném ki a csövet, hogy mi jön belőle. Felül beöntőnél tuti csőbilincs vagy valami csere lesz.
Fordjee2019-01-17 21:34:21 // 114106
Köszi.
Nem akarom reklámozni, de elhívtam egy szakértőt, autovizsgalat.hu -ról, Varga Tibort. Elég alaposan átnézte az autót, van egy 159-ese neki is. Még azt is meg tudta mondani, hányszor pörgették pirosba a fordulatot, szóval tényleg nagyon sok mindent megnézett, átnézett. Ha valaki annyit ért az autókhoz, mint egy ötéves, vagy mint én, azt a kis pénzt bőven megéri. Nagyjából egy órán keresztül vizsgálta plusz próbaút.
Nem akarom reklámozni, de elhívtam egy szakértőt, autovizsgalat.hu -ról, Varga Tibort. Elég alaposan átnézte az autót, van egy 159-ese neki is. Még azt is meg tudta mondani, hányszor pörgették pirosba a fordulatot, szóval tényleg nagyon sok mindent megnézett, átnézett. Ha valaki annyit ért az autókhoz, mint egy ötéves, vagy mint én, azt a kis pénzt bőven megéri. Nagyjából egy órán keresztül vizsgálta plusz próbaút.
Csabi2019-01-17 21:34:17 // 114105
Úgy tudom azért kellett az-az olajcsillapító(?) fedél-lemez, hogy biztos legyen az olajszivattyú ellátása. Anélkül nagyon veri az olajat és problémát okozhat... Valahogy ezért született ez hülye megoldás. Egyébként meg profi vagy ha sima ügy volt! :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-17 21:23:04 // 114104
Gratula! Sok sok balesetmentes km-t vele! :-)
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-17 21:21:19 // 114103
Értem én, viszont a parajelenségekben nem hiszek :-) Kíváncsi leszek a megoldásra.
Fordjee2019-01-17 21:04:59 // 114102
Sziasztok!
Kedden sikerült elhozni az autót, végül az 1.8-as mellett döntöttem. És idáig nem bántam meg, teljesen elégedett vagyok vele, sőt, sokkal jobb mint amire számítottam. Az autó gyönyörű, az ereje nekem tökéletes, úgy néz ki, végre jól döntöttem:)
Kedden sikerült elhozni az autót, végül az 1.8-as mellett döntöttem. És idáig nem bántam meg, teljesen elégedett vagyok vele, sőt, sokkal jobb mint amire számítottam. Az autó gyönyörű, az ereje nekem tökéletes, úgy néz ki, végre jól döntöttem:)
Marseus2019-01-17 20:08:18 // 114101
Nem érted! Ja és amikor teljesen lecsukom akkor is kialszik,tehát nem marad égve amire te gondolsz..parajelenség ez én mondom..:-)
Lörke2019-01-17 11:46:32 // 114100
Üdv!
Kicseréltem a 2.0 Jtdm olajpumpa tömítését. Annyira nem is volt vészes mutatvány, inkább a blokk és az olajteknő alapos tisztítása tartott hosszabb ideig. A régi tömítés már kemény és kb 1,5 mm-rel alacsonyabbá szikkadt, mint az új. Amúgy szerintem hülye konstrukció, hogy csak összeér a gumitömítés az olaj szívőcsővel, nincs a csőnek fix, csavaros rögzítése a pumpához.

Kicseréltem a 2.0 Jtdm olajpumpa tömítését. Annyira nem is volt vészes mutatvány, inkább a blokk és az olajteknő alapos tisztítása tartott hosszabb ideig. A régi tömítés már kemény és kb 1,5 mm-rel alacsonyabbá szikkadt, mint az új. Amúgy szerintem hülye konstrukció, hogy csak összeér a gumitömítés az olaj szívőcsővel, nincs a csőnek fix, csavaros rögzítése a pumpához.

Giuntini2019-01-17 11:05:05 // 114099
A tempomat egy nagyszerű dolog, de az automatánál jön ki legjobban. A motorerő autópályán bőségesen megvan, hogy 6-ban mindent legyőzzön, de ha visszalassulsz, majd megnyomod a reset gombot lenyűgöző, ahogy gyorsít és gangol felfelé. A tempomat annak idején csak az automaták kiváltsága volt, most meg olyan autókba is beteszik, amik a hátszélnek köszönhetően képes tatani a tempót.
samu1262019-01-17 09:24:11 // 114098
Sziasztok,
Az elmúlt pár hétben figyelmes lettem egy kormány zajra ami csak akkor jelentkezik, ha már az autó üzem meleg, közvetlenük a kormány környékéről egy vinnyogó gumis hang, fel is vettem: https://drive.google.com/open?id=1cVEpFbcRxVnWfUT9T6R04fO6lBP6uX6E
Volt egy főtengely ékszíjtárcsám és szíj cserém, körülbelül egyidős a probléma vele, leginkább parkolás közben hallatszik ki, 30-45 fokban (legalább) elforgatva a kormányt. Nem folyamatos a zaj, csak tekerésre jelentkezik.
Valaki tapasztalt hasonlót?
Az elmúlt pár hétben figyelmes lettem egy kormány zajra ami csak akkor jelentkezik, ha már az autó üzem meleg, közvetlenük a kormány környékéről egy vinnyogó gumis hang, fel is vettem: https://drive.google.com/open?id=1cVEpFbcRxVnWfUT9T6R04fO6lBP6uX6E
Volt egy főtengely ékszíjtárcsám és szíj cserém, körülbelül egyidős a probléma vele, leginkább parkolás közben hallatszik ki, 30-45 fokban (legalább) elforgatva a kormányt. Nem folyamatos a zaj, csak tekerésre jelentkezik.
Valaki tapasztalt hasonlót?
Piritu - 1.000.0002019-01-17 06:57:27 // 114097
A 180 megmaradt.
Csabi2019-01-16 23:22:01 // 114096
Asszem 40fölött megtartja, 180 fölött nem próbáltam :)
PBali2019-01-16 23:21:54 // 114095
Sziasztok! Nekem ismerős a dolog...M1-en 5-ből 3-szor biztos eldobja egy keresztbordán és csak újraindítás után tudom megint használni. (Talan 1 olyan kivétel volt, hogy miután eldobta, tudtam sebességet rögzíteni még egyszer) Legutóbb tempomat kapcsoló hibát írt, de mivel az azóta is jó, valószínű nálam is a fék/kuplungpedál kapcsolónál kell keresni az okát. Legközelebb ha kiolvassuk, megnézetem én is, mert a napokban is “elszállt” melóba menet, azt biztos megjegyezte. 2011-es az enyém, szóval a tempomat probléma faceliftnél is adott sajnos. (Kollégám 2006-osában is)
droberto2019-01-16 23:16:51 // 114094
Sok embernél kijön. De igazából jelentéktelen apróság csak. Persze, csak ha tudod, hogy mi az ok. :)
Szerintem én is a mindenhol a kézigázt használók közé tartozok. :) Sajna az 1.9 is csak 4 felett tudja.
A 45-180-as sebesség tartomány megmaradt?
Szerintem én is a mindenhol a kézigázt használók közé tartozok. :) Sajna az 1.9 is csak 4 felett tudja.
A 45-180-as sebesség tartomány megmaradt?
Csabi2019-01-16 22:41:50 // 114093
A 2,4 11évesen is bírta, a mostani is. Tempomatot soha nem dobta ki , pedig elég sűrűn használom. 2.0-nál 3.fokozatban is lehet használni ez elég pozitív nekem....2,4-nél nem lehetett csak 4.től.
droberto2019-01-16 21:24:36 // 114092
Szerintem a kapcsoló ua. De le lehetne csekkolni az ePerben.
A kormánymű 2006 előtti TRW. A ZF már jó.
Az ablak meg nálam jó eddig. Szerintem egy 2008 előtti függés lehet. Bár ebben lehet tévedek.
A kormánymű 2006 előtti TRW. A ZF már jó.
Az ablak meg nálam jó eddig. Szerintem egy 2008 előtti függés lehet. Bár ebben lehet tévedek.
droberto2019-01-16 21:21:49 // 114091
Sok minden rezeghet. Így leírva pedig főleg bármi.
Két tipp azért: a szívócső levegő kompenzátor bödön gumibakja (piritu blog), vagy a hűtővíz kiegyenlítő tartály (droberto blog).
A Bose Hifi ügyében Shadin blogjait javaslom. :)
Két tipp azért: a szívócső levegő kompenzátor bödön gumibakja (piritu blog), vagy a hűtővíz kiegyenlítő tartály (droberto blog).
A Bose Hifi ügyében Shadin blogjait javaslom. :)
Liquid2019-01-16 21:21:13 // 114090
nincs tempomatom, így azzal gond se lehet, hillholder hibát meg nem dob. Nem lehet hogy ez is a facelift előtt gépek típusproblémája? Mint a hátsóablak leesés, a kormánymű ésatöbbi
droberto2019-01-16 21:19:25 // 114089
Nekem nem bírt 10k km-t a Airtex vízpumpa. A csapágy megmurdelt, felmelegedett, így a tömszelence megsült és kinyomta a vizet. Mákom volt, a tönkremenetel elég látványos, azaz hangos volt. Kinyomott egy háromnegyed tartálynyi vizet.
Ha te víz nélkül jártál vele és fel is ment a mutató, az nem jó ómen. :(
Az 1.9 magát kilégteleníti 2-3 kisebb menés után. Kb 1-1,5 liter vizet vesz még fel a rendszer a feltöltés után.
Egyébként a hűtőn a visszatérő kollektoron és a tömlők magaspontján is van légtelenítő. De jobban jársz, ha nem piszkálod őket.
Ja és a mindenki tegyen vízszint jelzőt a kiegyenlítőbe, mert az gyárilag hiányzik!
Ha te víz nélkül jártál vele és fel is ment a mutató, az nem jó ómen. :(
Az 1.9 magát kilégteleníti 2-3 kisebb menés után. Kb 1-1,5 liter vizet vesz még fel a rendszer a feltöltés után.
Egyébként a hűtőn a visszatérő kollektoron és a tömlők magaspontján is van légtelenítő. De jobban jársz, ha nem piszkálod őket.
Ja és a mindenki tegyen vízszint jelzőt a kiegyenlítőbe, mert az gyárilag hiányzik!
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-16 21:15:33 // 114088
Vettem újat, beletettem. De nem nyugodtam, szérszedtem a gyárit is. Egy kis csiszolás után tökéletes, nem egy részecske gyorsító :-)) Lehet tavasszal vissza is rakom az eredetit, mert azzal a tempomat egész pici fék pöccintésre is leoldott, ez az új határozottabb mozdulatot kér. A régi jobban tetszett. :-)
droberto2019-01-16 21:04:52 // 114087
Lejtőn fékezéskor nem dobja a Hill Holder hibát?
Keresztbordán áthaladáskor még sohasem dobta el a Tempomatot?
Keresztbordán áthaladáskor még sohasem dobta el a Tempomatot?
Liquid2019-01-16 20:53:25 // 114086
az enyém még nem halálozott el.
droberto2019-01-16 20:53:19 // 114085
A Metelli fémlapátos és nemmellesleg olasz is.
droberto2019-01-16 20:52:10 // 114084
A fék/kuplungpedál kapcsoló típushiba. 6-8 éves korban ledobják a láncot
vermi902019-01-16 19:25:41 // 114083
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy valakinek volt-e olyan problémája, hogy gyorsításnál és olyan 3-4ezres fordulaton tartva rezeg valami a műszerfal mögül illetve a szélvédő környékéről talán... Szeretnék utánajárni a dolognak de nem szeretném szétbombázni az egész műszarfalat mert utána lehet hogy 5 dolog fog rezegni... A másik pedig hogy a gyári BOSE rendszerhez nagyon értő HIFI specialistát tud-e valaki ajánlani?
Előre is köszönöm!
Olyan kérdésem lenne, hogy valakinek volt-e olyan problémája, hogy gyorsításnál és olyan 3-4ezres fordulaton tartva rezeg valami a műszerfal mögül illetve a szélvédő környékéről talán... Szeretnék utánajárni a dolognak de nem szeretném szétbombázni az egész műszarfalat mert utána lehet hogy 5 dolog fog rezegni... A másik pedig hogy a gyári BOSE rendszerhez nagyon értő HIFI specialistát tud-e valaki ajánlani?
Előre is köszönöm!
Giuntini2019-01-16 15:47:00 // 114082
Az biztos hogy rossz a termosztát. De ha állandóan nyitott állapotban van, akkor nem forrhat fel.
A másik, mi Shadinnal teszteltük km-eken keresztül, úgy hogy rá volt csatlakoztatva a comp. Ugyanezt csinálta. 80 fokig volt fűtés, majd hirtelen elment, mikor feljebb ment a vízhőfok.
A másik, mi Shadinnal teszteltük km-eken keresztül, úgy hogy rá volt csatlakoztatva a comp. Ugyanezt csinálta. 80 fokig volt fűtés, majd hirtelen elment, mikor feljebb ment a vízhőfok.
Zolibácsi2019-01-16 15:35:14 // 114081
32 km alatt a kötelező üzemi hőfok 90 fok....
Online tag
2
Vendég2
776