ProdyG2017-03-27 13:57:38 // 
93180 
	Sajnos megcsináltam a magam problémáját tegnap (pedig hibátlan volt a kocsi), beletolattam egy tűzcsapba:
 
Még csak nem is tudok hirtelen embert Debrecenben... mielőtt elkezdek itt körbekérdezni, mi várható szerintetek? Meg tudják ezt csinálni (hegesztés, fényezés stb...) új alkatrészek vásárlása nélkül? A lökhárító gondolom nem olyan vészes, de a csomagtartó ajtó is elhajlott, ezt le kell fényezni az egészet, vagy meg tudják csinálni csak a sérült sarkot?
Felkészülve szeretnék a szerelőkhöz menni...
köszi!
 
	Smith2017-03-27 13:45:41 // 
93179 
	Nem volt mivel... :) Rendelnék gyáriban, de nem találom a nyomi eperben :)
	
 
	antonov2017-03-27 13:35:59 // 
93178 
	Akkor megnyugodtam. És pótoltátok? : )
	
 
	Smith2017-03-27 13:24:39 // 
93177 
	Naaaaa, mostanában elég tiszta :D 
A Hobohoz nem viheted mosni. Szerdán jössz? Meglásd, addigra ragyogni fog, csak a Te kedvedért :D
	
 
	Smith2017-03-27 13:19:17 // 
93176 
	Nekem is. Olyan kiváló minőségű merev műanyagból van, hogy rugalmasságnak még csak halvány nyomát sem lehet felfedezni benne. Törik, pattog, ahogy illik :)
	
 
	Haddel2017-03-27 12:13:05 // 
93175 
	Ez nekem is eltörött.
	
 
	
	Az hogy nagy nyomakétól beráz, az pont a felületek miatt van. A Luk pl nem javasolja a felújítást, pontosan a tapadó felületek minőségének megváltozása miatt. Ugyanígy jártam a 146-tal az első kettőstömegű cserekor. 290Nm berázta, lényegében 2000-ről nem lehetett egy normálisat gyorsítani. És 235-ös lendkerék ment fel, tehát az m-jetre is jónak kellett volna lennie. Ami 300NM felett van gyárilag.
Az is lehet, hogy felmunkálják jól a tapadó felületet, de körben a kuplung felfekvő felületét nem munkálják le, ezzel is csökken a kuplungtárcsa nyomóereje. 
És egyébként a felújított kettőstömegűvel elmentem vagy 80e-t, de lehet 100-at is. Jó kompromisszumos pár év volt... a végére meg voltam győződve róla, hogy ki is kotyogósodott, én is éreztem a finom pedálbenyomásra a dobolást a talpam alatt. A motor is dohogósabban járt, ha lehet még jobban remegett gyorsításra.
Szétszedéskor kiderült, hogy a bontott gyári amit szereztem nagyobbat kottyan! A kimozdulásai alapján egy 80%-os lendkeret vettünk ki.
Mégis a kb 50%-osnak ítélt (és 200k-t futott!) gyári szerelésű m-jet lendkerékkel egyszerre csak jó lett az autó. De nagyon. Egy kicsivel puhábbnak éreztem a gyárit, gyorsításra először kicsit elnyeli a nyomatékot. Viszont nem dobol, nem remeg, nem dohog tőle az autó.
 A tolerancia 50%-a körüli kottyanás miatt (illetve szerintem továbbra sem 235-ös való a 105 jtd-be) volt egy cicergése, de ennyi.
Egy kis előtöltés programozással 8v-hez mérten irtó finom alapjáratot lehetett varázsolni.  És 330Nm dolgoztatja azóta is Coyote cartársnál, és simán átviszi :-) Szerintem még elég sokáig.
	
 
	Shadin2017-03-27 10:51:00 // 
93173 
	Nekem pont ezt (is) csinálta az előző 2.0 ue. beavatkozás után. Én a gyári felújított lendkeréknek tudtam be, nyomatékban is kevesebbet tudott mint a régi "rossz", meg ott van az a tényező is, ha nem a nyomatéklimiternél lévő rázást nézzük, hogy egészen egyszerűen szarul lett összerakva, vagy az alkatrészek felületei nem kompatibilisek egymással :-(
	
 
	antonov2017-03-27 10:36:04 // 
93172 
	Az csodás lenne, köszönöm!
	
 
	yani🍀2017-03-27 10:31:00 // 
93171 
	1db még lehet, hogy van valahol, ha időm engedi, este megnézem.
	
 
	antonov2017-03-27 10:28:16 // 
93170 
	Az 
ellendarabja kell nekem, ami viszont pont nincs nekik. Ezt törtem el. De még csak egyet, mert leállítottam magam.
 
	yani🍀2017-03-27 10:23:27 // 
93169 
	Neked pont 
ilyenkell. Szokott lenni készleten nekik.
 
	Pappy2017-03-27 10:15:06 // 
93168 
	Köszi szépen!
Akkor próbálok nem ráfeszülni a dologra :)
	
 
	antonov2017-03-27 10:13:41 // 
93167 
	Igen, ez jó ötlet köszi. Patentcentrumban sajnos nem tudják mikor lesz újra elérhető a cucc.
	
 
	Liquid2017-03-27 10:08:48 // 
93166 
	Szerezz egy bolha kiszedő fogót, azzal több eséllyel kiszeded törés nélkül.
	
 
	
	Szia! Ezt a kicsit benyomott pedálnál remegést ne parázd túl. Valamilyen szinten normális. A gyári szerelésű lendkerék finomságát nem biztos hogy egy bármilyen cseredarab valaha is fogja hozni. Nem véletlenül tettem a 146-omba másodjára bontott gyárit (amiről tudtam, hogy első szerelésű). Nem a spórolás vezérelt, és be is jött :-)
Amúgy a rángatós esetem után elképzelhetőnek tartom, hogy itt is hozhat változást egy paraméter törlés, egy próbát megér.
	
 
	Pappy2017-03-27 09:50:03 // 
93164 
	Szia Gyuri,
Köszi szépen!
Átolvasom hátha nekem is meg lesz a megoldás :)
Üdv,
Tibi
	
 
	antonov2017-03-27 09:48:59 // 
93163 
	Köszi, őket néztem én is, megérdeklődöm tudnak-e szerezni.
	
 
	
	Akinek van kedve hosszú és több részes sztorit olvasni, a rángatós történet teljes terjedelmében a blogomban. :-) Hátha valakinek még hasznos lehet. Az autó végül úgy tűnik jó és ha visszajön a rángatás, már tudom mitől van és mit kell tenni.
	
 
	antonov2017-03-27 09:36:38 // 
93160 
	Jól érzem, hogy SW-nél az antenna javításhoz leszedendő hátsó kárpitdarabot patent eltörés nélkül nem lehet leszedni? Ugyanitt: honnan érdemes patentot venni? Unixban vajon lehet rendelni gyárit?
	
 
	Liquid2017-03-27 09:27:27 // 
93159 
	igen, miután leírtam rájöttem, hogy hülyeséget beszélek :)
	
 
	
	GM-es cikkszáma: 24 435 780; illetve 33 033 74.37
	
 
	
	És a GM-től ha veszed, akkor olcsóbb: :)
Bal, első emelőbak :
GM (RG-143261) : 1.976 Huf.
Van azért előnye is (a merevséget leszámítva :)) a közös plattformnak. :)
	
 
	
	Én is mindig ezt mondom.
Kéne egy csápos emelő! :)))
	
 
	
	Azért ott vannak oldalirányú erők is, mivel ugye nem két oldalról emeled. :)
	
 
	Liquid2017-03-27 09:07:12 // 
93154 
	csáposhoz van tervezve :) Ott mindig függőleges erő hat rá.
	
 
	
	Nekem sincs meg a bal első :)
	
 
	Pappy2017-03-27 08:32:03 // 
93152 
	Sziasztok,
Tanácsot szeretnék ismét kérni tőletek.
Csúszó kuplung miatt 2 hete volt cserélve kuplungszerkezet, tárcsa, kinyomócsapágy, kettőstömegű. Csapágy Vlaeo, kuplung Sach, lendkerék Valeo (Sach nem illett össze a kuplunggal) lett beletéve. Erős 1000 km megtétele után egyre jobban érzem, hogy enyhén benyomott kuplungnál remeg a pedál. Váltások során is lassabb felengedésnél lehet érezni a remegést.
Olvasgattam, hogy ez a remegés általában a kettőstömegű közelgő halálára utal. De azért 1000 km után egy kicsit korainak gondolnám.
Nem találkozott valaki véletlenül előzőleg hasonló problémával?
Üdv,
Tibi
	
 
	Liquid2017-03-27 08:23:32 // 
93151 
	De ha függőlegesen emeled akkor hogy tud kifordulni? Amúgy én is cseréltem már egyet, meg most láttam, hogy egy másik is lötyög, de én konkrétan elhagytam.
	
 
	
	Az a baj, hogy a bak egy idő után kilazul, és lefordul az alvázról. Én már 2x is így jártam. :(
Az is igaz, hogy én az átlagnál többször emelem.
	
 
	Marseus2017-03-26 23:10:53 // 
93148 
	Arcoskodhatnak Milánóban csak hát el kéne kezdeni pénzt is keresni mert lassan történelem lesz a márka. Érdekes a többi márkának ( különösen a német prémiumoknak) nem derogál egy ilyen show. Ha a suv pénz gyűjtésre született akkor tán meg kéne mutatni a népnek itthon is. Különben meg hol láthatjuk az újakat 1-2 szalonon kívül az országba? Sehol.
	
 
	Chianti2017-03-26 23:01:57 // 
93147 
	Egyébként nem tervezem, hogy alá kéne másznom, csak féknyereg, ill. féktárcsa tisztítás, és festés lenne a következő projekt. Szóval ott nem pár percig van megemelve az autó...
	
 
	Liquid2017-03-26 22:39:10 // 
93146 
	hááát ha aláfekvésről van szó, akkor asszem jogos azért a para, én is bebiztosítanám valahogy
	
 
	Chianti2017-03-26 22:29:29 // 
93145 
	Köszi, majd megsasolom... Egyébként lehet én parázom túl, de valahogy nem bízom ezekben a hidraulikus emelőkben. Legalábbis én be nem feküdnék úgy az autó alá, hogy csak az emelő tartja.
	
 
	emGéza2017-03-26 21:05:43 // 
93144 
	Egy kép. 

 
	emGéza2017-03-26 21:01:25 // 
93143 
	Diósjenőről a Závoz-tetőre kb 4 km brutál emelkedő van ! (mi autóval mentünk fel)
Cserébe viszont Kemencéig csak gurulsz . Vissza sima laza tekerés .
	
 
	emGéza2017-03-26 20:53:25 // 
93142 
	Csak a gumipogácsa a különbség ? Vagy esetleg még a rúd hossza és 
talán a rögzítőkarom is eltérhet ?
	
 
	Liquid2017-03-26 20:41:01 // 
93141 
	Háát aki nem figyeli, az ne emelje :) Amúgy az tény hogy a sima alap kroki nem alkalmas.
Én egy keményfa darabot használtam, aztán Apósom esztergáltatott egy tökéletes közdarabot aluból és ráapplikáltunk egy darabot, az épp ledobott téligumiból. Ez így tökéletes.

 
	Csabi2017-03-26 20:28:34 // 
93140 
	attól függ mekkora az emelő tárcsája amin felfekszik...Az enyém viszonylag kicsi átmérőjű és így nem tudom emelni az emelési pontokon, mert lefordul róla a gumituskó...ha valaki nem figyeli lehet nagy gond is belőle...szóval én is a lengőkaroknál emelem, az atombiztos :)
	
 
	Liquid2017-03-26 20:24:30 // 
93139 
	kicsit túlparázod :))
De nem baj, nekem eszembe se jutott volna ott emelni.
	
 
	
	Ja már az is lett közben?
Már csak kép kell, de majd szerdán csinálok, de előtte lemosatom bent a Hobonál. :-)
	
 
	
	Jogos. Balfékeke a jobb szélen.
Zéró TV reklám. :(
	
 
	
	Na ja ! Meszes az agyam ! :-)
No meg az oldalad sincs frissítve. :-)
	
 
	
	Én a lengőkarok csavarjain emelek mindig.
(Számomra az alátámasztási pontok lazák és veszélyesek.)
	
 
	Smith2017-03-26 19:11:13 // 
93134 
	Az amts egy igazi giccsparádé szilikoncsöcsökkel és nejonlámpával, az Alfa nem ilyen helyre való, szerintem csak azért tették ki mégis, hogy legyen valami, 5 perc alatt letudták, aztán "ugorgyunk"... :)
	
 
	Chianti2017-03-26 19:10:06 // 
93133 
	Egy szakmai kérdés... Ha az autót megemelés után szeretném bakra tenni, milyen alátámasztási pontok vannak az emelési pontokon kívül? Természetesen a kerekek közelében.
	
 
	ott22172017-03-26 18:59:06 // 
93132 
	Nekem akarták eladni úgy másfél éve ,ha jól emlékszem Skóciából. Leveleztem is neten az állítólagos tulajjal ,de hamar rájöttem, hogy csak behúzás.
	
 
	Chianti2017-03-26 18:54:17 // 
93131 
	Nos igen, azt hiszem én is meg tudnék barátkozni egy Ti Rosso SW-vel... Na de ne legyünk telhetetlenek...