Hogy hogy ilyen szép, nem tudom, lehet volt polírozva. Bár ha nagyon megnézem, látszanak körkörös hajszálkarcok, gondolom egyszer-kétszer látott gépi mosót. Egy két láthatóbb karc van rajta, de azok sem vészesek, azok miatt még políroztatni sem viszem.
Én azt mondom, hogy jó gazdijai voltak, vigyáztak rá :-)
Az eredetvizsgán szép homogén rétegvastagságot mértek. Megkértem, hogy alaposan nézzük át, sehol nincs fényezésre utaló nyom, 99% hogy soha semmilyen sérülése nem volt. Még a féknyergek sincsenek kifakulva...
Nem akartam én 2.4- automatát, de ez volt az egyetlen az akkori kínálatban amiről biztos lehettem, hogy nem tekert és nem volt törve. Plusz azonnal beleszerelmesedtem a belső terébe. Áá az nagyon szép :-) 
Mostanra meg ráfüggtem az 5 henger könyörtelen hangjára is egy kicsit :-)
	WarbiRunner (Gyuri)2017-03-23 18:34:35 // 93030
	
slimer2017-03-23 18:26:57 // 93029
	Sziasztok! Egy apró, de roppant idegesítő problémám volna. Most vásárolt 159-esen (2007. 12. hó) képtelen vagyok az órát és a dátumot beállítani. A bal oldali bajuszkapcsolón lévő "MENU" gombot megnyomva mindössze az alábbi menüpontokat adja ki:
-Lim. Velocita
-Autom. Anabb.
-Uscita menu
Óra, dátum sehol. Megőrülök. Ha valakinek volna valami ötlete, megmentene egy agyvérzéstől.
Amúgy az autó navis-nagy kijelzős, de ott sem találtam a beállításoknál semmit.
A használati útmutatót is hiába bújtam, mintha egy másik autóról írnának benne.
Ha emellett a nyelv átállítására is (angolra) tudná valaki a megoldást, belőlem egy lényegesen boldogabb embert csinálna.
	
-Lim. Velocita
-Autom. Anabb.
-Uscita menu
Óra, dátum sehol. Megőrülök. Ha valakinek volna valami ötlete, megmentene egy agyvérzéstől.
Amúgy az autó navis-nagy kijelzős, de ott sem találtam a beállításoknál semmit.
A használati útmutatót is hiába bújtam, mintha egy másik autóról írnának benne.
Ha emellett a nyelv átállítására is (angolra) tudná valaki a megoldást, belőlem egy lényegesen boldogabb embert csinálna.
Morfiusz Cédula2017-03-23 18:22:11 // 93028
	Mert a tied is automata.
	
Morfiusz Cédula2017-03-23 18:19:34 // 93027
	Nagyon jól néz ki, tényleg hibátlan!
	
WarbiRunner (Gyuri)2017-03-23 18:15:48 // 93026
	De tervben van :-) Az én autóm mindig a mostohagyerek, az udvar elhanyagolt szeglete jut neki. A telek két utcára nyílik, a túloldalt van egy betonozott polikarbonát tetős csitti-fitti kis beálló. A 146 lakik ott :-)
Most a ház szigetelés van folyamatban, ha azon túl vagyunk, a következő projekt a hátsó bejárat felőli térkő, és valami fedett beálló a szörnynek. Nem kéne elrohasztani alulról, tudom...
	
Most a ház szigetelés van folyamatban, ha azon túl vagyunk, a következő projekt a hátsó bejárat felőli térkő, és valami fedett beálló a szörnynek. Nem kéne elrohasztani alulról, tudom...
WarbiRunner (Gyuri)2017-03-23 18:12:41 // 93025
	Köszi, igyekszem. Elvittem tankolni. Az első 500m-en nagyon fura volt, előtöltés hiányosnak tűnt, kicsit fehéresen füstölt, aztán abbahagyta. Mintha minden öntanuló cucc (box, váltó) meglepetten dolgozna, hogy most mi a pék van.
Egy km múlva már minden normális lett. 66l-t toltam bele, szegényben nem sok volt :-)
Aztán kis kerülővel jöttem haza, a 6km-ből csináltam 16-ot :-)
Hogy a 20 fok miatt, vagy a kábel gyógyítástól azt nem tudom, de finomabb lett a hangja.
Hogy az elején még mit hülyéskedett, azt nem tudom. Itt az udvaron 4 hengerezett álltában egy keveset, mire feltérképeztem az összes kábelgondot. Lehet az megzavart valamit? Vagy tényleg nem szereti ha 5l van a tankban..
A boxot viszont ki fogom iktatni belőle, mert nem tetszik a kábelezés minősége. Úgyhogy lesz ezen helyette egy rendes remap.
	
Egy km múlva már minden normális lett. 66l-t toltam bele, szegényben nem sok volt :-)
Aztán kis kerülővel jöttem haza, a 6km-ből csináltam 16-ot :-)
Hogy a 20 fok miatt, vagy a kábel gyógyítástól azt nem tudom, de finomabb lett a hangja.
Hogy az elején még mit hülyéskedett, azt nem tudom. Itt az udvaron 4 hengerezett álltában egy keveset, mire feltérképeztem az összes kábelgondot. Lehet az megzavart valamit? Vagy tényleg nem szereti ha 5l van a tankban..
A boxot viszont ki fogom iktatni belőle, mert nem tetszik a kábelezés minősége. Úgyhogy lesz ezen helyette egy rendes remap.
Norby2017-03-23 18:04:09 // 93024
	Az enyém facelift Ti,de 200 hp.
Viszont nincs benne sem EGR sem DPF és minden happy.
	
Viszont nincs benne sem EGR sem DPF és minden happy.
ProdyG2017-03-23 17:50:15 // 93023
	Első lökhárító leszerelése (főleg a lámpák kiszedése céljából, meg amúgy is) bonyolult meló? Van róla valami jó kis blog és ha igen, az alapján nekivághatok hétvégén?
Nem csináltam még soha hasonlót sem... ezért kérdezem.
	
Nem csináltam még soha hasonlót sem... ezért kérdezem.
RomeoOne2017-03-23 17:26:34 // 93022
	De ennek hogy ilyen hibátlan a fényezése?
	
RomeoOne2017-03-23 17:25:47 // 93021
	Nem tervezed lebetonozni a bejárót? :D
	
Zolibácsi2017-03-23 17:12:50 // 93020
	Minden kezdet nehez, ez utan jon csak megerdemelt pihenes es gondtalan hasznalat. Kitartast!!!!!
	
WarbiRunner (Gyuri)2017-03-23 16:52:25 // 93019
	
	
Shadin2017-03-23 16:48:25 // 93018
	Benyással is van ám szopás...
Nekem P0365 hibám van folyamatosan, ami a szívó oldali vezérmű helyzet érzékelőjének hibája. De nem ám akárhogy, amire a motor beindul, a hiba már nem áll fent, csak az indítás közben jelentkezik. Jeladó cserélve...
	
Nekem P0365 hibám van folyamatosan, ami a szívó oldali vezérmű helyzet érzékelőjének hibája. De nem ám akárhogy, amire a motor beindul, a hiba már nem áll fent, csak az indítás közben jelentkezik. Jeladó cserélve...
WarbiRunner (Gyuri)2017-03-23 16:06:27 // 93017
	Egyébként mi a tapasztalat, a forrasztás bírja hosszútávon a motortérben? Végül vagy 5 helyen kellett beleforrasztani.
	
WarbiRunner (Gyuri)2017-03-23 16:04:38 // 93016
	Ez orbitális szívás kategória volt... remélem csak volt. Ha lenyugodtam, majd írok blogot róla. Totál át kellett kábelezni az 5-ös henger injektorát. Több helyen volt bizonytalan a csatlakozás. Vicces, mert a gyári csati tövében is, a box csatlakozójából pedig konkrétan kiesett a jel kábel amikor picit meghúzogattam. 
A gyári injektor csatlakozót még szét tudtam műteni két kis gombostű és egy mini csavarhúzó segítségével, aztán gravírgéppel kiszedtem a gyári kábelt, forrasztottam fel újat..
A box csatija bonthatatlan, tehát irány a bontó, ami innen 200m. Nyilván volt nekik, elhoztam, felforrasztottam. És ugyan már járt az 5. henger, de még nem stabilan. Úgyhogy ahol értem lecseréltem a kábelt.
Most mondjuk hogy jó. Nincs hibakód, nincs négyhengerezés, de még egy métert se mentem vele, csak itt az udvaron járattam.
Beindításkor én még éreztem pár pici rántást (már a legkisebb rezzenésre is ki lettem hegyezve), de aztán kisimult és bármit mozgattam, jónak tűnt. Ma 4 órám lazán ráment... És itt Debrecenben nem nagyon lett volna aki ezt normálisan megcsinálja...
Műtét után:

	
A gyári injektor csatlakozót még szét tudtam műteni két kis gombostű és egy mini csavarhúzó segítségével, aztán gravírgéppel kiszedtem a gyári kábelt, forrasztottam fel újat..
A box csatija bonthatatlan, tehát irány a bontó, ami innen 200m. Nyilván volt nekik, elhoztam, felforrasztottam. És ugyan már járt az 5. henger, de még nem stabilan. Úgyhogy ahol értem lecseréltem a kábelt.
Most mondjuk hogy jó. Nincs hibakód, nincs négyhengerezés, de még egy métert se mentem vele, csak itt az udvaron járattam.
Beindításkor én még éreztem pár pici rántást (már a legkisebb rezzenésre is ki lettem hegyezve), de aztán kisimult és bármit mozgattam, jónak tűnt. Ma 4 órám lazán ráment... És itt Debrecenben nem nagyon lett volna aki ezt normálisan megcsinálja...
Műtét után:

b00772017-03-23 13:06:08 // 93014
	Sziasztok,
A 159-es ketékcsapágya préselős vagy csak csavarok fogják? Nem tudom, hogy ki tudom-e cserélni magamnak vagy szerelőhöz vigyem. Ha préselni kell akkor mindenképp szerelő.
	
A 159-es ketékcsapágya préselős vagy csak csavarok fogják? Nem tudom, hogy ki tudom-e cserélni magamnak vagy szerelőhöz vigyem. Ha préselni kell akkor mindenképp szerelő.
antonov2017-03-23 09:43:56 // 93013
	Itt csak projektor csere történt? Vagy fényforrás is? Amúgy szép.
	
Dömpi (il dottore)2017-03-23 08:58:09 // 93012
	És az egész (1 db THULE VeloCompact 927 hátra, 2 db THULE FreeRide 532 a tetőre) kijött 160k alatt kicsivel.
Majd írok blogot.
	
Majd írok blogot.
mex862017-03-23 08:19:20 // 93011
	profi a cucc
	
droberto2017-03-23 07:42:17 // 93010
	Szuper lett. :)
	
Nivan842017-03-22 23:37:01 // 93009
	Nyilván a Tied gyári xenonos, szóval Te azért látsz a sötétben ;) 
Egyébként abban jobb, hogy olyan vetítési képe van, mint amit vonalzóval rajzoltak volna.
Az enyém majd májusban lesz atepitve mert rugótörést szenvedtem, ugyhogy elso hatso futomu general lesz most.
De itt egy a legutolso atepitesrol:

	
Egyébként abban jobb, hogy olyan vetítési képe van, mint amit vonalzóval rajzoltak volna.
Az enyém majd májusban lesz atepitve mert rugótörést szenvedtem, ugyhogy elso hatso futomu general lesz most.
De itt egy a legutolso atepitesrol:

Liquid2017-03-22 22:40:25 // 93008
	az enyém ugyanilyen, ez jó ár, ha rendben van
	
Dömpi (il dottore)2017-03-22 22:25:05 // 93007
	
	
emGéza2017-03-22 22:21:27 // 93006
	Ez már majdnem az enyém! Holnap megyek érte. :-D
	
Liquid2017-03-22 21:25:41 // 93005
	Nekem DPF már nem volt, a lapátokat kikötöttem, az EGR pedig a legutolsó Manky-zás előtt lett kiiktatva. Soha semmi ilyen gondom nem volt, igaz volt helyette más :)
	
WarbiRunner (Gyuri)2017-03-22 20:46:01 // 93004
	A csati úgytűnik rendben, a csatlakozó alatt 3 centivel kb, ha megsodrom kézzel, akkor helyreáll. Holnap kiszedem a kis gégecsőből és megkeresem, hogy hol a gond. Vagy szakadt, vagy zárlatos, ez majd kiderül. A forrasztással nem lesz gond. Pont ezen szoktam kiakadni, amikor meglátom az ilyen jó magyar munkásember "ótóelektomos" kezenyomát 220-as pákával elkövetve, szigszalaggal jól körbehúzva :-)
	
Itáliai üveges2017-03-22 20:41:59 // 93003
	Nem kontakt hiba. 
Valamelyik gyertya nem mind de lehet több is.
	
Valamelyik gyertya nem mind de lehet több is.
Zselé2017-03-22 20:09:53 // 93001
	Kb 220 kilo van a 159-em és a volt 156om közt, tehát szerintem összehasonlítható azért... Most még a 16-os kerekek vannak rajta, jövőre veszek 17-est, majd meglátjuk. 60 ezer km az nekem kb két szezon :)
	
Morfiusz Cédula2017-03-22 19:54:36 // 92999
	Az ok, de nekem Trabantom nem is volt! :)
	
emGéza2017-03-22 19:53:09 // 92998
	Én is ... 
Remélem a 3 db fel fér ! Meg kéne egy jó tetőcsomagtartó is az 59-re !
Csak a 47-hez van .
	
Remélem a 3 db fel fér ! Meg kéne egy jó tetőcsomagtartó is az 59-re !
Csak a 47-hez van .
ott22172017-03-22 19:45:30 // 92997
	A barátom ducatokat szerel,és tipikus hibajelenség ami a tiéden is jelentkezett. Bontsd ki a kábelköteget a csatitól kezdve ,és nézd végig ,hogy nincs-e valahol a szigetelés elkopva ,mert ettől zárlatosodik és nem mükszik a porlasztócsúcs . Ha megvan a hiba kábel elvág, forrasztás ,és föltétlen zsugor szigetelőcső. Azért a csatit  is jól nézd át  ott is lehet a hiba.
	
WarbiRunner (Gyuri)2017-03-22 18:28:21 // 92996
	Az EGR teljesen jó, öröm az ürömben, hogy mennyire szép állapotban van, és mögötte a szívócső sem retekhalmaz. Egy finom koromréteg van mindenen, de felhalmozódott lerakódás nincs. Úgyhogy nagyon nem is bántottam, pont azért, hogy ami működik, ne rontsam el. Az biztos, hogy az egr csavarok és a szívócső öntvény sem egy erős anyag, igen ésszel kell meghúzni a csavarokat.
Viszont addig bsztattam, hogy meg lett a hiba. Ugyanis újra nekiláttam átcsiszolni a csatikat. Gyártottam pici célszerszámot és most jól kihajlítottam a dugókat, hogy szuperül hozzáférjek és ne csak tessék lássék meló legyen.
Összeraktam, el is dobta magát, fixen nem jár az 5-ös henger és törölhetetlen a kódja, azonnal visszajön.
Aha kábel hiba. Föci barátom is ezt tippelte, ha megmozgatom a kábeleket hol jó lesz, hol nem, ő már járt így. Igaza lett. Az 5-ös hengerhez menő injektor kábelt ha ügyesen megtekerem, akkor elkezd egyenletesen járni. Ha elengedem, leáll a henger.
Holnap kábelforrasztós műtét. Még nem tudom hogy hogy. Lehet csak elvágom a csatlakozóhoz közel, hogy még épp meg tudjam blankolni (így a csatlakozó gyári szerelésű marad) és kivágom a kritikusnak tűnő szakaszt. Ez tűnik a legegyszerűbbnek.
Egyébként jó szemét dög... most beindítottam és úgy döntött, hogy üres a tank. Egyszerűen lement a nulla osztásra. Ha ha... csak most már megvan a hiba, ezzel nem szivat meg. Max nem megy el a kútig :-S
	
Viszont addig bsztattam, hogy meg lett a hiba. Ugyanis újra nekiláttam átcsiszolni a csatikat. Gyártottam pici célszerszámot és most jól kihajlítottam a dugókat, hogy szuperül hozzáférjek és ne csak tessék lássék meló legyen.
Összeraktam, el is dobta magát, fixen nem jár az 5-ös henger és törölhetetlen a kódja, azonnal visszajön.
Aha kábel hiba. Föci barátom is ezt tippelte, ha megmozgatom a kábeleket hol jó lesz, hol nem, ő már járt így. Igaza lett. Az 5-ös hengerhez menő injektor kábelt ha ügyesen megtekerem, akkor elkezd egyenletesen járni. Ha elengedem, leáll a henger.
Holnap kábelforrasztós műtét. Még nem tudom hogy hogy. Lehet csak elvágom a csatlakozóhoz közel, hogy még épp meg tudjam blankolni (így a csatlakozó gyári szerelésű marad) és kivágom a kritikusnak tűnő szakaszt. Ez tűnik a legegyszerűbbnek.
Egyébként jó szemét dög... most beindítottam és úgy döntött, hogy üres a tank. Egyszerűen lement a nulla osztásra. Ha ha... csak most már megvan a hiba, ezzel nem szivat meg. Max nem megy el a kútig :-S
Zolibácsi2017-03-22 18:14:05 // 92995
	Tudtommal nem, a 210 az garett
	
yani🍀2017-03-22 18:06:16 // 92994
	A Trabanton nekem sem volt :DDD
Ezen van nekem is, sőt volt a 2.0-án is.
	
Ezen van nekem is, sőt volt a 2.0-án is.
Morfiusz Cédula2017-03-22 18:01:21 // 92993
	Én csodálkozom ezeken a kavicsfelverődéses pöttyökön, nekem is van. Más autóimon nem volt, még a 156-osomon sem. Ez valami 159-es specialitás?
Kettő elég csúnya helyen van, de az egész elemet lefújatni nekem sincs ingerenciám miattuk.
	
Kettő elég csúnya helyen van, de az egész elemet lefújatni nekem sincs ingerenciám miattuk.
Giuntini2017-03-22 17:55:26 // 92992
	Nálam a Lukoil nyál nem jött be. Büdős. Maradok az OMW-nél.
	
Giuntini2017-03-22 17:54:09 // 92991
	Mindegyik 2,4 KKK turbo. Az 1,9 Garret.
	
Morfiusz Cédula2017-03-22 17:44:55 // 92990
	Az enyém TI és 200 lovas. Úgy vettem észr, az automata 200, a manuális 210 lovas.
	
Csabi2017-03-22 17:19:21 // 92989
	Ez egy gyári utólagos szűkítő :), és biztos , hogy nem ez a baja. Ha már rádugtad az Elm327-et akkor nézz rá az EGR-re...Alapjáraaton vagy részterhelésen a  nyitottsága 30-50% között kell mozogjon, akkor amikor működik, tehát vagy zárva van (4%) vagy 30-50% között mozog...
	
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-03-22 17:11:52 // 92988
	Szivósort le akadztottam én is, mert hidegen 3-ik indításra indult el. Be röffent elsőre csak le is ált. Meg szűnt a hiba, de most 2 napja megint szarakodik.
	
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-03-22 17:08:45 // 92987
	Gyári, nekem is ilyen van
	
WarbiRunner (Gyuri)2017-03-22 16:56:02 // 92986
	Az a baj, hogy most épp van neki és nem jövök rá, hogy mi. Egy napomat viszi el ez az amúgy várhatóan pitiáner hiba. És szerelés közben én azt látom, hogy a csavarok, alkatrészek minősége..hát.. hogy ne bántsak meg senkit. Szóval nem jó. Oké, nem autószerelő vagyok, ipari cuccokkal dolgozok, de hát ez, hogy milyen csavar fogja az egr-t is. Biztos van oka azon túl, hogy olcsó (htágulás?), de pl a 146-on ez is normálisan volt megoldva, bárhányszor oldható rendes vas csavarral, nem ilyen nyúlós szarral.
Kérdés:
A képen látható lemez gyári, vagy utólagos szűkítő? Lehet ez a baja?

	
Kérdés:
A képen látható lemez gyári, vagy utólagos szűkítő? Lehet ez a baja?

Zolibácsi2017-03-22 16:50:48 // 92985
	De a muanyag lapkak
	
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-03-22 16:39:26 // 92984
	Az enyém is 210 lovas és nem TI csak a felnim az :)
	
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-03-22 16:37:53 // 92983
	Pillangó szelep is ki van iktatva? Nem a szívósorra gondolsz?
	
ProdyG2017-03-22 16:18:54 // 92982
	Ugyanez az én véleményem/tapasztalatom is, DPF/EGR amióta off, azóta semmi bajom (kivéve persze az imént emlegetett injektor csati kontakt-hibát :) )
Amíg a DPF bent volt, csak a kínlódás ment, ahogy kikerült, minden jó lett.
	
Amíg a DPF bent volt, csak a kínlódás ment, ahogy kikerült, minden jó lett.
Zolibácsi2017-03-22 16:16:13 // 92981
	Tudtommal 200 lovas k04 es 210 az garett
	








