Fórum >> Típusok >> 159

Liquid2015-10-21 22:27:23 // 72149
A szakújságírók (tisztelet a kivételnek) német (leginkább VW) vagy japánautó bérencek.
Egy német, sivár jellegtelen, abszolut szürke belseje letisztult, baltával faragott külseje, szintén letisztult, de mondjuk egy Stiloval meg pont az volt a bajuk, hogy semmilyen....
Giuntini2015-10-21 22:20:09 // 72148
Kár, hogy a Giulián nem így van. Azt már BMW evőnek tervezték. A miénk még megmaradt a tradíciónál. Sajnos erre már az emberek nagy része nem vevő. Erről jut eszembe, haverom futóműves műhelyében tegnap bent volt egy vadiúj Passat. Azt a giccsparádé műszerfalat. Az egész digitális a szivárvány minden színében. Ha "letisztultnak" nevezik a szakújságírók, akkor totális izlésficamuk van.
Piritu - 1.000.0002015-10-21 22:19:28 // 72147
Ha használt kocsit vennék, aminek csilli-villi a motortere rögtön az ugrana be, hogy hol folyik valami, amit el akarnak tüntetni...
Liquid2015-10-21 22:10:28 // 72146
erről jut eszembe, hogy rácsodálkoztam Tomi Spiderére, ott is középen vannak az órák és a vezető felé fordítva
Liquid2015-10-21 22:09:41 // 72145
én max a motorburkolatot törlöm le, de leginkább azt se. Nem vagy híve. Na jó ha a 6db krómozott pipa tündökölne, akkor lehet hogy másként állnék a dologhoz :)
Utoljára szegény UNO motorterét mosattam le, miután orvosolva lett a szelepfedél szivárgása. Alig akart beindulni, majd a hangja vetekedett egy Sherman tankéval, és csak jó pár perc után tűnt el a sértődöttsége.
Giuntini2015-10-21 22:02:39 // 72144

Ehhez a gyönyörhöz mit szóltok? A szellemiségét átmentették a mi 159-esünkbe. Igen, ez hátsókerék hajtású, de a műszerfal stílusa a mi autónknak erősen visszanyúl a 2000-eshez.
emGéza2015-10-21 21:41:07 // 72143
Hopp ,egy l itt maradt :)
emGéza2015-10-21 21:37:30 // 72142
Csak a magasnyomású mosás , az ördög műve .
Azért port töröni és a gumi ill. a műanyag alkatrészeket ápolni lehet . Nálunk patika a motortér és az ajtófalcokra is kényes vagyok .
A vevők is szeretik .
Giuntini2015-10-21 21:36:46 // 72141
Nekem sem volt még mosva, és nem is akarom ha lehet. A Marea motorja sem volt soha mosva, bár ahogy tudtam, mindig kipucoltam. A 159 motorja hál Istennek, nem az a koszosodó fajta, mivel alulról burkolva van. Át szoktam törülni, vizes szivaccsal amihez hozzáférek, majd szárazon letörlöm. Most még egyszerű tisztán tartani, mert ki volt véve a motor, és minden le volt takarítva.
Liquid2015-10-21 21:15:23 // 72140
a motormosás ördögtől való dolog :) semmilyen autó nem szereti, egy olasz meg főleg nem.
mzo2015-10-21 20:33:18 // 72139
Huha, ez gyönyörű, gratulálok hozzá! :) És nem sw! :)
Piritu - 1.000.0002015-10-21 20:25:51 // 72138
Nem vagyok híve a motormosásnak.
Meg általában a túlzásba vitt csilli-villinek. Ha az ember használja a vasat, másnapra már úgyis "olyan" lesz. AlfaCity előtt pl. egy napot dolgoztam a Pókon, aztán mire odaértem olyan lett, mintha sose mosták volna le. Tele volt bogarakkall.
Polírozva sem volt még a Párduc...
Kazes☻2015-10-21 20:21:27 // 72137
Na, ja... azé' egy motormosás ráfér... ;)
Giuntini2015-10-21 19:51:19 // 72136
Csak porosabb, de semmi különbség.
Piritu - 1.000.0002015-10-21 19:45:53 // 72135
A motortér anno 2011-ben az átvételkor:

majd 187.192 km múlva:

:-))
Liquid2015-10-21 19:40:24 // 72134
na most akkor mire kell gumi? :)
Véleményem szerint egy a lényeg: TI esetében lehetőleg nagyobb legyen átmérőben mint a 225/50R17 :)
.......................2015-10-21 15:25:43 // 72133
A /45 felejtős ,
a TI 20mm ert gyárilag ültetve van!
A /45 és kisebb gumikkal tuti odavered az alját!
denil12015-10-21 15:23:27 // 72132
Már keresem is!
.......................2015-10-21 15:22:55 // 72131
225 50 17
Ez a 17collra a gyári méret
Ami elég gyakori is
denil12015-10-21 15:20:24 // 72130
A kérdésem rossz lett.
Valójában 17"-es felnikre keresek gumit.

Köszi Szosza,h szóltál.
denil12015-10-21 15:10:21 // 72129
Bár ahogy nézem /45 szinte alig van.
Jó lesz a /40 is.
denil12015-10-21 15:08:21 // 72128
Sziasztok!

Télire 18"-as gumit veszek, csak az a kérdés, hogy vajon melyik méret az ideális?
215
225
235?

/40 vagy /45?

Én inkább maradnék a /45nél, legyen kicsit ballonosabb.
Pityukoma2015-10-21 12:10:36 // 72127
A puding próbája az evés, remélem ízleni fog :-)
Pityukoma2015-10-21 12:08:39 // 72126
Úgy legyen :-)
Greentimus2015-10-21 02:15:45 // 72125
Nem hangzik egy leharcolt darabnak. :)
Giuntini2015-10-20 23:27:08 // 72124
Erre iszunk!!!
Haddel2015-10-20 23:26:23 // 72123
Nekem tetszik,nagyon szép szín.😃
Pityukoma2015-10-20 23:13:20 // 72122
Hollandiából. Azért sajt színűek az ülései :-D
Haddel2015-10-20 23:09:29 // 72121
Gondolom😃 honnan jön tibi?
Pityukoma2015-10-20 23:08:02 // 72120
2011.03. 76ezer km.
Pityukoma2015-10-20 23:05:46 // 72119
Ez érdekes jelenség. A hideg motorhoz kapcsolható indításkori puffanás. Van lehetőséged aknára állni? Talán alá nézve behatárolhatóbb lenne a hang forrása. Így sajna ötletem sincs :-(
akos1592015-10-20 23:02:14 // 72118
2010 Év vége. 200.000 Körül járunk, óra szerint még csak 160.000
Giuntini2015-10-20 23:00:41 // 72117
Mikori a vas?
akos1592015-10-20 22:59:41 // 72116
Üdv Cartársak!

Érdeklődnék mi a véleményetek a következő jelenségről, most nemrég kezdődött. (159 SW 2.0 jTDM 170)

Napi első indításnál (hidegindításnál) teljesen jól indul, 2-3 at forgat és beröffen. Azonban az első berobbanással egy időben hallok, egy puffanó, durranó (nem is tudom igazán megfogalmazni hogy milyen) hangot. Nem igazán hangos, de azért lehet hallani. Úgy vélem valahonnan az autó alól jön, mint ha a kipufogó lenne. Ha már meleg a motor egyáltalán nem jelentkezik a dolog. Ami fura hogy ha a napi első indítás után leállítom egyből, és még egyszer indítók akkor se. Ha mondjuk nem megy délutánig és megint indítok akkor megint, csak nem olyan hangosan.

Mit gondoltok, mi lehet a hang forrása?

Válaszotokat előre is köszönöm!
Pityukoma2015-10-20 22:59:03 // 72115
Igen, Berlina TBi :-)
Pityukoma2015-10-20 22:56:36 // 72114
Már be vagyok sózva rendesen :-) Most lesz egy csomó intézni valóm.... biztosító, okmányiroda és társaik. De mindez enyhíti a szakítás velejáróit :-)
Giuntini2015-10-20 22:40:06 // 72113
A Tibit könnyebb lesz húzkodni, vonkodni a VTT-n! Haha!
Giuntini2015-10-20 22:37:17 // 72112
Akkor Tibi? Várom a fejleményeket!
Haddel2015-10-20 22:34:15 // 72111
Huha,ez fincsi lesz!😃
Pityukoma2015-10-20 22:28:17 // 72110
Gyerekek, ma el Alfátlanodtam :-( Utolsó blogom a szeretett vasamról.
Viszont a jövőbe nézve, remélem pár héten belül terelgethetem az utódját. Már viszket a talpam :-D
Giuntini2015-10-20 22:21:33 // 72109
A benzinesek közül az 1750 TB-t tanácsolnám! Az legalább Alfa motor! A 2.2 JTS GM.
Giuntini2015-10-20 22:19:23 // 72108
Nyalja a belsejét?
Piritu - 1.000.0002015-10-20 21:53:03 // 72107
Anno nekem is grátisz rakták fel anno a 159-re a téli gumikat :-)
emGéza2015-10-20 21:42:57 // 72106
Sokan dícsérik - ezért is gondoltam , hogy kipróbálom nyárra - meg az ára miatt is.
emGéza2015-10-20 21:37:53 // 72105
:O
Tudok jó alkatrészest :P
redbull902015-10-20 21:13:21 // 72104
Sziasztok!

2.2jts motort mennyire ajánljátok 59 be vagy Brerába?
Vagy inkább Tbi?
Mivel már nem fogok hosszabb távokat menni inkább, város ezért a diesel nem éppen a legmegfelelőbb, így szeretnék váltani, csak harci kérdés mire?!
Erhard 242 (Pure Energy)2015-10-20 21:07:48 // 72103
megyek futóműveshez, elkapott a TI betegség...
Shadin2015-10-20 19:32:08 // 72102
Ha esetleg valaki tud valakit...

HaHu
'''''2015-10-20 19:08:22 // 72101
Mikor mentem asszony Julisáért én is vittem a négy téli gumit és a kereskedés mindjárt le is cserélte,ingyen.
Laosz1562015-10-20 18:57:55 // 72100
Koszi szepen a segitseget,akkor utanajarok enis :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak