Fórum >> Típusok >> 159

Erhard 242 (Pure Energy)2015-10-17 09:54:13 // 71949
ezt is néztem, szép is csak ő már bő 10 ropival drágább /db
Shadin2015-10-17 09:50:43 // 71948
Nem csak a hasmagasság a gond, hanem a ballonos gumi "rugalmassága", ha ugyanolyan sebességgel mész bele mindkét esetben egy fekvőrendőrbe, akkor az a különbség "sokkal" nagyobb.
Giuntini2015-10-16 23:37:06 // 71946

átmentem Pirituba, jó éjszakát léptem.
Giuntini2015-10-16 23:32:21 // 71945
A 159 az a típus, amihez nagyon el kell találni a felnit. Ez az! Van még időm, mert az eredeti felniken maradnak a télik, és a nyáriakra valami olyat fogok keresni, amit könnyebb tisztán tartani, mégis gyönyörű szépek.
Liquid2015-10-16 23:32:17 // 71944
na ezt megmérem majd én is mindkét kerékkel :) kíváncsi vagyok
Chianti2015-10-16 23:08:07 // 71943
No és ha már a felniknél tartunk, nálam is felkerültek a téli papucsok, meg a GT Cartárs által dekorált dísztárcsák. Nem mondom hogy a 7 műtárgya lett a verda, de szerintem jobb mint dísztárcsák nélkül...



Ja és a lényeget majd elfelejtettem. Most végre pontosan lemértem a hasmagasságot before és after. A mérést megelőzően, közben és utána sem fogyasztottam sem alkoholt, sem kábítószert :o), és bár fotókat nem tudtam csinálni, mert ahhoz kellett volna egy 3. kéz, de bizton állíthatom, NEM centikben mérhető a különbség.
A mérést mindkét esetben az 1-es képen látható pozícióban, teljesen a padkának tolatva, a bal első emelőbak alá helyezett léc és az aszfalt között végeztem.

225/50R17 - 15 cm
205/55R16 - 14,5 cm

Mindezek ellenére tudom, hogy állandóan szkennelnem kell majd az utat, mert benéztem az orra alá is, és a haspáncél meg az aszfalt között, szerintem bő 10 cm-nél nincs nagyobb hézag. De sebaj, legalább nagyobb lesz a leszorító erő! :o)))
Chianti2015-10-16 22:42:34 // 71942
Nagyon egyezik az ízlésünk! Pont ilyen felnire vágyom én is. Az álom felni számomra is öt küllős, ahol a küllők vastagsága a kerékagytól a felni pereme felé vékonyodik. Ha még áttörtek a küllők az külön plusz pont, ha pedig homorú, vagy tölcsér profilt formáznak, na az a non plus ultra! Pont ilyenek a csillagos, meg a propelleres autók gyári felnijei és valami brutál jól mutatnak az autó alatt. Mindamellett hogy dögösek, még látni is engedik a szép élénk színű féknyergeket, illetve praktikusak is, hisz könnyebben tisztán tarthatók. Egyszer kell nekem egy ilyen garnitúra!!!
Chianti2015-10-16 22:28:37 // 71941
Jó választás. Nekem is bejönnek a ralis fazonú felnik sok vékony küllővel, egyetlen hátrányuk talán, hogy nehezebb tisztán tartani őket. Meg a mögöttük levő piros féknyergeket. :o)
GTPeti2015-10-16 21:05:42 // 71940
Szép is ez!

Nekem a kedvenc MAK felnim az a Variante. (Létezik fekete belsejű és króm változatban is.)
Erhard 242 (Pure Energy)2015-10-16 20:31:07 // 71938
és nem kell hozzá semmi, ugyan az az agyméret, gyári csavarral femegy
Shadin2015-10-16 19:41:17 // 71936
Jó lesz, szépítgetsd csak :-) Viszem!
Giuntini2015-10-16 18:53:41 // 71935
Mekkora méret? Nekem ilyen felni kellene tavasszal 17"-esben!
Erhard 242 (Pure Energy)2015-10-16 18:31:14 // 71934
nah végre találtam új felniben MAK-ot ami felmegy a nagy nyergesre ...4x próbálkozás után ...az ára is tűrhető 31-32e ft/db
Dévid2015-10-16 15:45:18 // 71933
Bővítem ezzel a tétellel a listám. Szóval pohártartó, mindenféle tárolórekeszek (a női apróságoknak amikkel telerakják az ember autóját), pótkerék, TI felszereltség, sötöbö... :)
Don Gombóc2015-10-16 14:46:30 // 71932
Az a nyeles tengely végén lévő csapágy, ami a váltóház végébe fekszik fel, oda a váltóházba van benyomva a csapágy külső gyűrűje, ami alatt vannak különböző vastagságú hézagoló lemez karikák, ami azt hivatott beállítani, hogy a nyeles tengelyen és csoportkerék tengelyen a fogaskerekek pont passzoljanak egymáshoz. Ez a hézagolás a szerelés átka, no meg ilyen csapágyat külön beszerezni. A 166-ban mivel Angol eredetű váltó volt szintén, TIMKEN csapágy volt, amit nem adnak el a kereskedők csak szerződött partnereknek.
Ha rákeresel nyeles tengely csapágy néven a hozzászólásokra a 166 topicban, ott rinyáltam róla. Ott van egy Budapesti váltós neve és telefonszáma is, ő kimondottan Olasz váltós, ott a neve és a telefonszáma is. Szabó a neve, ő tud ilyen cuccokat beszerezni.
Invisible2015-10-16 11:37:58 // 71931
Totalcaron olvastam róla. Úgy tűnt meg volt elégedve vele a cikk írója. :)
Shadin2015-10-16 11:15:02 // 71930
Jobb első ablaktörlő lapát: 50516543 WIPER BLADE
Bal első ablaktörlő lapát: 50516542 WIPER BLADE
norbi04092015-10-16 11:05:00 // 71929
Sziasztok! Egyik nap nézegettem a Savoyában az ablaktörlő lapátokat és megcsillant a szemem a Goodyear-en. 3.400 Ft/db áron adják. Valaki próbálta már? Van tapasztalata valakinek? :)
gpek2015-10-15 21:06:05 // 71928
Én előző 59-emben mikor megvettem is volt hangja de akkor még azt hittem ez ilyen. Nekem a 2,5 búgott. Majd 6000 km-el később semmi baja nem volt de ugyan úgy sírt. Elég sok alfában sír, mikor vettem a másodikat akkor már vájt fülem volt a témára és megnéztünk vagy 10 159-et. Dízelbe ha nem buherált ritkábban megy tönkre. A JTS-be, ahol a fordulat általában 3000 fölött van gyakrabban gebaszos, melegszik is, és ritkább is. Amúgy nehézkes dolog, én búgással együtt adtam el. Nekem akkor cserét javasoltak, kb 120K körül lett volna bontót 2.2 -é de nem tudtuk hogy az átétel egyezik-e a 1.9-el így nem vágtam bele.
Nekem nagy parám volt a váltó. Kérdeztem is itt a fórumba hogy melyikbe nem GM van. De mindenben az van. Mondjuk nekem ha nem búg akkor sem tetszik, mert nagyon kemény, jobb szeretem a csuklóból való váltást, mint pl a Punto-é vagy Bravo-é.

Ha nem sír nagyon elképzelhető hogy adalék Xado vagy Metabond javít rajta, vagy olvastam olyat is, hogy megszünteti a hibát, de nyilván csak tüneti kezelés. Volt pár hónapja egy Csaj Fb-n küzdött ezzel, műszakira vitte be a fiatba a kocsit és 420K-s szervíz ajánlattal bombázták meg, mert sírt a 2,4,6
A youtubon is van rengeteg gear noise video M32
Szabolcs 1592015-10-15 18:45:17 // 71927
Eladó 225/50 r17 continental sportcontact5 2 db nyári Gumi 6mm profillal
Liquid2015-10-15 15:13:39 // 71926
Hát ha hiány mutatkozik pótkerék ügyben akkor valóban ez a legegyszerűbb megoldás :)
KollerT2015-10-15 15:05:12 // 71925
Ha valakinek elromlana a klímaventillátora, akkor valószínűleg csak a kesztyűtartó alatti kék doboznál melegedett túl valamelyik kábel. :)

Bár ez is 8000Ft, 15 perc munka az alfaszamosinál, kicsit lehúzásnak érzem. Igazából nem is kicsit.
emGéza2015-10-15 10:09:30 // 71924
Újabb fordulat , a pótkerék ügyébe .
... hát elindultam felgumiztatni a csili-vili krómfelnit . Az összes gumisnál dömping van
és nem volt kedvem kivárni a sorom . És jött egy halk sugallat ! Van 17"-os , szerelt
két garnitúra (téli-nyári) kerék . Így a nyáriból bedobtam egyet a csomagtartóba .
Nyáron majd a téliből dobok be egyet :D
De , ha tud valaki jobb megoldást , ossza meg ! :DDD
Pityukoma2015-10-15 09:18:41 // 71923
Egészítsd ki a HSZ58049-ben leírtakkal és megint lesz egy olyan közérdekű blog amit kérdés esetén lehet linkelgetni :-)
emGéza2015-10-15 07:50:42 // 71921
Mivel közel volt , hát csak elmentem megnéztem a csili-vili krómfelnit , pótkeréknek .
Szerintem többet ér mint a gyári mankókerék . Na ! Meg úgy se sűrűn kell használni ,
azért jó , ha van .
ezaze
Pont az 59-re szabták . 5x110 , 65 agyméret , ET35 és még Olasz is :D
.......................2015-10-15 01:07:16 // 71920
Fialla kft szekszárd
Ducato és egyéb Fiat váltós
Haddel2015-10-14 21:31:36 // 71919
Az jó gumi.
Peeeti852015-10-14 20:43:36 // 71918
Szia. Ha találsz egy jó váltós szakembert vagy szervizt, a számát megadhatnád nekem is.
Nálam más a tünet, felső kulisszaállásokban akad a váltókat ha kicsit intenzívebben váltanék, főleg 3.ba ha tolom fel. :( Július óta van meg az autó, először nem is figyeltem fel a dologra, mert nem minden fordulatszámon csinálja és ha fentről váltok vissza, akkor egyáltalán nem.
Dömpi (il dottore)2015-10-14 20:27:21 // 71917
ez a nyelestengely? és azon sorakoznak az egyes fokozatok csapágyai? vagy ez hogy van? nem értek a váltóhoz!
Vagy a nyelestengely tök más?

Ma a szerelőm mégis meghallgatta: erős a hangja 2-ben, alig hallható 5-ben és 6-ban, de van ott is hangja

Mennyi lehet a javítás?

(már az előbb kezdtem nézegetni a tbi-ket, de a hahu-n nagyon gáz a felhozatal, a mobile.de-n meg amire hajlandó lennék lecserélni az Arkangyalt, az regadóval együtt 5 misi. Annyim meg nincs)
Piritu - 1.000.0002015-10-14 19:33:27 // 71915
Már kidobtam :-(
Don Gombóc2015-10-14 19:27:51 // 71914
Ez az átka a katalizátoros technikának amióta van. :-(
Kíváncsi lennék a belsejére a hátsó dobnak, ha netán cseréled, ne dobd ki. Valószínűleg ez is csak sima perforált párhuzamos csöves belső zajcsökkentő dob. Azt hiszem ha időszerű lesz majd csináltatok savállóból dobot rá hátulra, de mindjárt kettőt, és csövezést is aztán dupla lesz.
Giuntini2015-10-14 13:53:55 // 71913
Ma felkerültek a téli gumik, Misi Alpinok
Giuntini2015-10-14 13:50:45 // 71912
Ezt adom, mert a nyáron amikor szinte csak autópàlyáztam, kb.1500 km-enként regeneràlt. Most hogy vàrosozom tegnap dugóztam is 600 km-t bírt , úgy hogy volt benne KUL. A sok leàllítàs, indítózàs, motor lehülés is növeli a reg. gyakoriságát. Mindenesetre en telen is gyakran pàlyàzom.
.......................2015-10-14 11:48:17 // 71911
Az alap probléma ott kezdődik hogy az M32 váltó 320Nm erre van tervezve,maximum
A motor pedig 300Nm ert,ha csippelt akkor 350Nm ert
És ettől túlterhelődik

A jó hír hogy időben elkapva javítható,és van is alkatrész bele
.......................2015-10-14 11:40:43 // 71910
Ez 5x98 lyukkörü GT felni
Ergo nem passzol
.......................2015-10-14 11:37:27 // 71909
Tuti egyik sem bírja ki a 159 tömegét
Vegyél inkább a bontóból egy rendes pótkereket
.......................2015-10-14 11:29:10 // 71908
Csapágy a váltóban ,a 2,4,6 fokozat .tengely végén
,ha rugdos a váltókar gáz motorfékre akkor tuti,
Ilyen sajnos az M32 es váltó
Opel

Ez kb 5ezer km ert bírígy ha már sír, aztán ko
Azonnal szerelő!

M32 váltók gondja
vzsiros2015-10-14 11:23:28 // 71907
oké, ezt értem, gondoltam. Akkor a szerelő happening jelleggel elállította? vagy mitől állítódott el a csórikám. Mert ugye akkor magától biztos nem.
GTPeti2015-10-14 11:17:20 // 71906
A xenonok alaphelyetét nem lehet számítógéppel beállítani. Azzal csak resetelni lehet őket.
Csak csavarral lehet beállítani az alap-pozíciót. (Legalábbis a legtöbbnél így van.)
zsoltika2015-10-14 11:01:42 // 71905
Szia! Kb egy hónapja volt nekem is ilyen problémám. A villanyos emberke többször is rádugta a gépét és újra kalibrálta, de mindig ugyanoda felfele lőtte be az alaphelyzetet.
Utána a csavarokkal beállította, és azóta szerencsére nincs probléma vele. (a lámpatesten van két csavar, egyik horizontálisan másik vertikálisan állítja)
Erhard 242 (Pure Energy)2015-10-14 10:40:05 // 71904
lehet csapágy lesz az, azt érdemes cserélni nem egy nagy pénz ...a javítás inkább sok + a le-fel szerelés de még így is olcsóbb, mint egy bontott váltó pl
Liquid2015-10-14 10:26:52 // 71903
Első fékeket kell hamarosan cserélnem, tudtok valami jó cuccot ajánlani? Alapvetően valami sportfélét szeretnék, BremboMax volt már a 156-on, az pl. jó lenne, de nem találok ilyen méretben.
Dömpi (il dottore)2015-10-14 10:20:07 // 71902
és ez mit jelent? csere? vagy felújítható? van alkatrész hozzá? mikor célszerű beavatkozni?
Dömpi (il dottore)2015-10-14 09:30:24 // 71900
Hali!
Régen jártam itt, mostanság elég kevés az időm. Lesz is mit visszaolvasnom :(

VISZONT HELYZET VAN! SOS KELLENE INFÓ.

Néhány napja kettesben motorféken olyan hangot ad a kocsi, mint a 4-es/6-os villamos. No, nem a combino, hanem a régi :)

Valakinek valami ötlet?

Váltó lesz? Ha igen, akkor azon belül mi?

Szerelőmmel váltottam pár szót, azt mondta, majd ha minden fokozatban ezt csinálja, akkor menjek. De engem nagyon idegesít.

Köszi előre is!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak