Shadin2015-04-06 09:22:41 // 66399
Hát hamar megvették előlem az álomautót :-(
Don Gombóc2015-04-06 09:19:57 // 66398
Ha ennyit bír, képzelem mennyit fog a start stop rendszeres autóknál, pláne ha állandóan sűrű forgalomban használja és folyamatosan indítgat. :-(
Norby2015-04-06 08:20:03 // 66397
Ti-ben máar többet is láttam.
Norby2015-04-06 08:18:13 // 66396
Nekem ugyan ez volt!
Nehezen indult, de csak néha. Geggelente 2-3 másodperc, melegen is, de 50 C fokos vízzel volt, hogy 2x3 is végigment a kb 10 másodperces indítás. Akku csere. 1 hétig semmi gond, utána minden a régi.
Villamosság, szénkefe csere és azóta semmi gondja.
Nehezen indult, de csak néha. Geggelente 2-3 másodperc, melegen is, de 50 C fokos vízzel volt, hogy 2x3 is végigment a kb 10 másodperces indítás. Akku csere. 1 hétig semmi gond, utána minden a régi.
Villamosság, szénkefe csere és azóta semmi gondja.
Giuntini2015-04-05 23:16:31 // 66395
Ez nagyon jó!
Haddel2015-04-05 23:13:23 // 66394
Köszönöm szépen😃 Vettem 50 liter felsőnyéki bort, most tesztelem 😃
panza2015-04-05 23:09:07 // 66393
És különben is, EGÉSZSÉGEDRE!!!!
panza2015-04-05 23:08:25 // 66392
Valószínű nem a boroskolával, ha nem az arányokkal lehet a baj! No de attól még érthető volt!
Haddel2015-04-05 23:02:15 // 66391
Nem is tudtam,hogy a boroskóla fogalmazásgátlóként működik: )))
Haddel2015-04-05 22:54:53 // 66388
egy perem,által bele simul a krómperembe.De ettől függetlenül be lehet rakni a 156 lámpáját.Én is olyat tudtam venni.
Haddel2015-04-05 22:52:05 // 66387
A méret,meg felfogatás megegyezik,csak a 159 búrájŕban van e
panza2015-04-05 22:23:32 // 66386
Nincs valakinek infója arról, hogy az 56-os ködlámpája megegyezik (méret, felfogatás) az 59-ével?
Liquid2015-04-05 21:46:45 // 66385
a hahu-n láttam a hírdetést, élőben még nem láttam ilyen 159-et.
mzo2015-04-05 21:32:27 // 66384
Haddel2015-04-05 21:13:00 // 66383
Gratula,sok szép kilométert kívánok még!😃
Rolee462015-04-05 21:09:18 // 66382
Az mekkora dics volna ha az elso szam is 8al kezdodne!?
Marcox2015-04-05 20:29:10 // 66381
Köszi a műszerfalas blogokat! Jó segítség volt, hamar kikaptam :)
afla1592015-04-05 20:23:46 // 66380
Kedves Cartársak!
Mindenkinek Kellemes Ünnepeket Kívánok!!
Egy kicsit ünnepeltünk mi is alfácskával, igaz nem kerek szám, de ennyi még nem volt és nem is lesz. Micsoda bölcsesség :) !!!
Hát rendesen pakolódnak a km-ek! 2 év 43000 km. Igaz valakinek ez nem sok, de én talán egyik gépsárkányomba sem hajtottam bele ennyit, ennyi idő alatt.
Szép napot, estét mindenkinek.

Mindenkinek Kellemes Ünnepeket Kívánok!!
Egy kicsit ünnepeltünk mi is alfácskával, igaz nem kerek szám, de ennyi még nem volt és nem is lesz. Micsoda bölcsesség :) !!!
Hát rendesen pakolódnak a km-ek! 2 év 43000 km. Igaz valakinek ez nem sok, de én talán egyik gépsárkányomba sem hajtottam bele ennyit, ennyi idő alatt.
Szép napot, estét mindenkinek.

Dzsozy2015-04-05 19:27:24 // 66379
:))))))))))))
Műxik, köszi a segítséget, meg a fotót!!!!!!!
Műxik, köszi a segítséget, meg a fotót!!!!!!!
Don Gombóc2015-04-05 19:23:06 // 66378
Valamelyik programban találtam egyezést a 156 1,9 jtd önindítójával, mármint Fosch szám szerint. Lehet hogy meg kellene egyet próbálni. Bár ez külsőleg is sokkal gagyibbnak tűnik mint a régiek.
Don Gombóc2015-04-05 19:19:29 // 66377
Én is azt hittem az a baj. Most még tekerni sincs ideje és már indul is.
Don Gombóc2015-04-05 19:17:31 // 66376
Szerintem itt a szénkefe háza és konstrukciója egy igazi rakat szar.
A harmadik azaz a blokk felöli csavar egy kicsit lassabban megy de nem nagy szopás. A 166-ra azt vissza sem tettem, ott két csavar fogta később. A Piritunak írtam, hogy a motorvédő alsó burkolat sok csavarja idegesített a leginkább. :-)
A blokk felöli csavart sima rövid csillag villás kulccsal, és egyenes csillaggal szedtem le és tettem fel, pontosabban a menetet koccig meghúzás előtt rugós flexi kis dugóval hajtottam be, ne kelljen annyit tekergetni kulccsal.
A harmadik azaz a blokk felöli csavar egy kicsit lassabban megy de nem nagy szopás. A 166-ra azt vissza sem tettem, ott két csavar fogta később. A Piritunak írtam, hogy a motorvédő alsó burkolat sok csavarja idegesített a leginkább. :-)
A blokk felöli csavart sima rövid csillag villás kulccsal, és egyenes csillaggal szedtem le és tettem fel, pontosabban a menetet koccig meghúzás előtt rugós flexi kis dugóval hajtottam be, ne kelljen annyit tekergetni kulccsal.
Hege2015-04-05 19:17:09 // 66375
Haddel2015-04-05 19:15:53 // 66374
Ez tényleg kunyhón néz ki.
Don Gombóc2015-04-05 19:06:04 // 66373
'''''2015-04-05 18:55:07 // 66372
Egyszer már cseréltem mert ingadozott.
Csabi2015-04-05 18:48:32 // 66371
Termosztát megadta magát. Ha még nem cseréltél akkor beérett:)
'''''2015-04-05 18:41:51 // 66370
Észrevettem,hogy a víz nem megy 80 fok fölé,akárhogy nyomom és mindegy mennyi ideig használom a verdát.Ez normális?Régen ha bemelegedett,90fokon állt és se föl,se le nem mozdult.
Dzsozy2015-04-05 16:49:40 // 66369
Kellemes Húsvétot mindenkinek! Még mielőtt belevetnétek magatokat a Húsvét mámoros örömeibe, egy apró segítséget kérnék.
Mint kell visszaállítanom a menübe, hogy a csomi ajtót az alfa jel benyomásával is tudjam nyitni, ne csak a kulccsal?
Mint kell visszaállítanom a menübe, hogy a csomi ajtót az alfa jel benyomásával is tudjam nyitni, ne csak a kulccsal?
Trombozis2015-04-05 14:38:46 // 66368
Jaja! Csak már nem indul. :-D:-D:-D:-D Nem aksi volt nekem sem. Na nem baj. :-)
Kazes☻2015-04-05 13:42:18 // 66367
5*! :)
boli1112015-04-05 13:05:10 // 66366
Én elől is csak gumit cseréltem. E-bayről rendeltem és tökéletesen működik. A tartósságát még nem tudom, mert kb. 1-2 hónapja cseréltem csak ki.
Csabi2015-04-05 12:50:29 // 66365
2,4hez viszonyítva mit tud? Megüti a szintet? :)
Erhard 242 (Pure Energy)2015-04-05 11:22:25 // 66364
csapatok egyet a Tbi-vel ma szerintem... a gázreakció ugyan olyan mint a dejzelben...eu5...áhhhh cefet...
Erhard 242 (Pure Energy)2015-04-05 11:08:16 // 66363
pedig az a vicc, hogy a 145 1.9JTD-től kezdve ugyan azt az önindítót használták 2013-ig az 59-ig...a tervezett avultatás áldozatai vagyunk
droberto2015-04-05 11:02:10 // 66362
Anno a Norbi írta, hogy a szénkefe csere oldotta meg a "félmelegen nehezen indulás" problémáját. (Ez a probléma jó néhányunkat sújt.)
Bár nem vagyok villanyos szaki, de műszaki szemmel nézve ezt hitetlenkedve fogadtam.
Bár gondoltam egy próbát megérhet.
Egyébként a levétel-visszarakás nagy szívás volt?
Bár nem vagyok villanyos szaki, de műszaki szemmel nézve ezt hitetlenkedve fogadtam.
Bár gondoltam egy próbát megérhet.
Egyébként a levétel-visszarakás nagy szívás volt?
Erhard 242 (Pure Energy)2015-04-05 10:55:54 // 66361
helyes, jó döntés volt :) és pöpec a verda
Dömpi (il dottore)2015-04-05 10:46:16 // 66360
Íme a holnapi locsolóversem:
"ezüst ALFÁN érkeztem,
kurva nagyot fékeztem,
okos vagyok, szép és laza,
locsoljak, vagy húzzak haza???"
"ezüst ALFÁN érkeztem,
kurva nagyot fékeztem,
okos vagyok, szép és laza,
locsoljak, vagy húzzak haza???"
Dömpi (il dottore)2015-04-05 10:41:19 // 66359
Megnéztem tegnap...és utána késztetést éreztem kimenni füvet nyírni :)
Trombozis2015-04-05 08:49:25 // 66358
Hasonló dologgal játszom én is. Én még az aksinál járok. :-)
Trombozis2015-04-05 08:48:31 // 66357
Köszönöm szépen srácok! :-) Élmény! Ez egy "másvilág". Komoly gép. Meg kell tanulnom vezetni. Nem benzines, hogy rugdosom világba. :-)
Haddel2015-04-05 08:14:47 // 66356
Gratulálok,vagány a gépjármű!😃
Haddel2015-04-05 08:13:38 // 66355
Lényeg, hogy már működik😃
Don Gombóc2015-04-05 07:20:01 // 66354
Jó reggelt !
Tegnap felraktam a felújított önindítót.
A jelensége a hibának a következő volt. néha melegen nyögve indult. Már azt hittem az akksi a gyenge, teljesen úgy viselkedett.
Amíg egy hete totálisan meg nem szorult, és már nem indult bikázva sem.
Le lett kontrollálva, kapott áramot a bendix is, az önindító is, tehát az indítási folyamat működött. Így leszedtem az önindítót, és levittem felújíttatni.
A hiba valószínűleg, mert más nem nagyon lehetett a romokból megállapítva, hogy a szénkefe nagyon elkopott, és a szénkefeházból kifordulva megszorította a kolletort illetve így a forgórészt. Két darab kollektort ki is fordított egy kicsit a többi közül, és ott meg is szorult az egész forgórész.
Sajna így forgórészt is kellett cserélni, nem csak szénkefe egységet.
Így 33 ropiba fájt.
Gondolom ha valakinek van hasonló baja, idejében lehetne orvosolni egy szénkefe cserével, és nem jutna idáig.
Amúgy eléggé gyengécske kis önindítónak néz ki szerkezetileg a régiekhez képest.
De hát a mai beépített amortizációnak megfelelő darab a drága kis Bosch Fosch. :-)
Képeket a hibás darabról egy kicsit később teszek fel.
Tegnap felraktam a felújított önindítót.
A jelensége a hibának a következő volt. néha melegen nyögve indult. Már azt hittem az akksi a gyenge, teljesen úgy viselkedett.
Amíg egy hete totálisan meg nem szorult, és már nem indult bikázva sem.
Le lett kontrollálva, kapott áramot a bendix is, az önindító is, tehát az indítási folyamat működött. Így leszedtem az önindítót, és levittem felújíttatni.
A hiba valószínűleg, mert más nem nagyon lehetett a romokból megállapítva, hogy a szénkefe nagyon elkopott, és a szénkefeházból kifordulva megszorította a kolletort illetve így a forgórészt. Két darab kollektort ki is fordított egy kicsit a többi közül, és ott meg is szorult az egész forgórész.
Sajna így forgórészt is kellett cserélni, nem csak szénkefe egységet.
Így 33 ropiba fájt.
Gondolom ha valakinek van hasonló baja, idejében lehetne orvosolni egy szénkefe cserével, és nem jutna idáig.
Amúgy eléggé gyengécske kis önindítónak néz ki szerkezetileg a régiekhez képest.
De hát a mai beépített amortizációnak megfelelő darab a drága kis Bosch Fosch. :-)
Képeket a hibás darabról egy kicsit később teszek fel.
Pityukoma2015-04-05 00:40:28 // 66353
Gratulálok az új szerzeményhez :-) és üdv a sötét oldalon is :-)
Chianti2015-04-04 23:35:28 // 66352
Szép a vas. Légy üdvözölve nálunk! További boldog Alfázást! :o)
Invisible2015-04-04 22:04:29 // 66350
Gratulálok! Szép darab :)