Fórum >> Típusok >> 156

Alastor2015-04-03 08:22:14 // 148203
A 2.5 v6 és gta melyiket mondanád megbízhatobnak?
Liquid2015-04-02 22:33:10 // 148202
hát akkor 2.0TS, 2.5V6 vagy GTA
Alastor2015-04-02 22:21:01 // 148201
Hát ereje legyen mivel sokat megyek német pályán. De viszont ne essen szét mert hallottam hogy 1-2 megbízhatatlan,dízel nem a világom meg arra itt sok az adó meg amugyis az autóba benzin kell a kamionba meg dízel 😀nézegettem a gta-t de nemtudom meg e éri
Trombozis2015-04-02 21:31:29 // 148200
Nekem elől a zárat kellett megfújkálnom. Megszorult.
Liquid2015-04-02 21:08:49 // 148199
hát azért azt érzed hogy ez olyan kérdés mint hogy kéne valami ahol lakhatok, mit ajánlotok? :D
Mik a prioritások?
- erős legyen
- nagyon takarékos
- 4 - 5 - 6 hengeres
- első generációs, félfészliftes, fészliftes
- benzines vagy dízel
- berlina vagy SW
- mennyi pénzed van rá
- mennyit mész vele évente
- mennyire kapsz szívizomgörcsöt, ha mondjuk 12-őt eszik városban
ésatöbbi...
Alapvetően ha szereted a motorhangot, akkor 2.0 TS vagy V6 esetleg GTA, ha a kis fogyasztás hoz izgalomba akkor 1.9 JTD 8V, aztán a kettő között bármi lehet :D
Alastor2015-04-02 16:01:59 // 148198
Sziasztok tudna nekem valaki tanácsot adni szeretnék venni egy156 ost ezen belül tudnátok ajánlani melyiket érdemes megvenni? Mármint melyik motorral évjárat és mire figyeljek?
Dani2015-04-02 11:49:07 // 148197
Hát a Bowden érzésre jól működik nem érem hogy szorulna. A külső nyitófül alatt tuti nincsen semmi, én raktam össze a kocsi elejét nemrég. Viszont a műanyag elemek lettek mozgatva mert át lettek alakítva meg le lettek festve. Viszont annak már jó ideje, és közben mászkáltam is a kocsival nem volt gond. Ez s probléma most így a semmiből jött. De azért átnlzem a bovdent meg a műanyag elemeket mégegyszer. Köszi.
JulesTS2015-04-02 11:47:43 // 148196
Gyorsabb voltál! :O)
JulesTS2015-04-02 11:46:27 // 148195
Nekem is volt ilyen. A motorháztető nyitó kar megakadt a kárpitban, így alapban húzta annyira a bowdent, hogy ne lehessen becsukni a motorháztetőt. Visszatoltam a helyére és máris jó lett.
Ez meg a biztonsági zár hibájáról egy cikk:
http://www.alfa156.net/tech/fr_index.html?/tech/bonnetcatch.html
Dante2015-04-02 11:38:24 // 148194
Jah, még egy lehetőség: Nekem egyszer a kis nyitófülnél a hűtő felett benntfelejtettek egy krova fejet :) az is nehezítette némileg a lecsukást.
Kócosw2015-04-02 11:37:36 // 148193
A nyitot nézzed meg a müszerfal alatt .lehet nem ment vissza,ha igy van akkor nem zár le.
Dante2015-04-02 11:36:55 // 148192
Nem lett valamiért megbolygatva a két műanyag díszléc meg a közte lévő műanyag elem ami a lámpák között van? Nálam egyszer az nem engedte lecsukni a motorháztetőt rendesen... Ezen felül a bowdent nézd meg nem-e szorult meg valahol.
Dani2015-04-02 11:15:51 // 148191
Srácok nem csukódik a 156osom motorházteteje. Leengedem és visszapattan. A külső biztonsági retesz rázár ugyan de a fő zárszerkezet nem. Ha nagyon erősen lenyomom akkor bekattan, de gyakorlatilag kézi erővel kívülről újra fel tudom pattintani annyira amennyire a biztonsági zár engedi. Vajon mi lehet a gond? SOS megoldás kellene mert egy hosszú útra készülök és nem volna jó a saját motorháztetőmet a szélvédőmben látni :D Köszi előre is.
csokagm2015-04-01 19:46:27 // 148190
Sziasztok!
2.0 Ts motorhiba, motorgenerál milyen összegből jönne ki?
Hardy2015-04-01 18:37:37 // 148189
Vedd le dobd el jo messzire és soha többet ne vegyél csak normális szűrőt mert tonkre vagod a befecskendező rendszert.
Dokika2015-04-01 14:40:17 // 148188
Ciao Cartársak!

Lenne itt egy olyan gubanc, hogy kb. 3000 km-el ezelőtt olajcsere mellett a gázolajszűrő és levegőszűrő is ki lett cserélve. A gázolajszűrő azért mert feszt bejelzett, mert elvileg víz volt benne vagy mi. Na most már ugye nem jelez be, de viszont elkezdett csepegni az alján a gázolaj, ott ahol az a csatlakozó van. Eddig biztosan nem csepegett mert elég gyakran nézegetem a folyásokat. Unix-os szűrőt raktunk bele, jobban nem lehet meghúzni, nincs kilazulva. Mit tudok ezzel kezdeni?
Abarai2015-04-01 13:55:36 // 148187
Nem tudom mihez viszonyítani, mert az enyém volt az egyetlen Selespeed, amit vezettem.
Pisti13002015-04-01 11:53:17 // 148186
Olyan sebessegnel megneznem ahogy terdre borulsz:) sz enyem kozel tiltasig forgat, 2002-es.
Miben kulonbozik a 1998-2002 es a 2003-tol gyratott seles programozas?
Azt mondjak az utobbi finomabban valt. Megeri a sw frissites?
Abarai2015-04-01 10:04:55 // 148185
A JTS-ben akkor is elváltott 6700-nál, ha térdre borulva sírtam a gázpedál fölött. :)
Diny2015-04-01 08:14:13 // 148184
sziasztok!

Eladó 4 darab 156-os gyári felnim, 15"-os.

írjon a falamra, akit érdekel
üdv
Pisti13002015-04-01 07:38:36 // 148183
7200-ig enged de ahoz 2blabbal kell nyomni a gazt. Ha picit nyomod takarekos 2000korul valt ha jobban akkor dinamikus 3200-3800 ha nagyon akkor 6000
osee_selespeed2015-04-01 06:32:15 // 148182
A Selespeed forog 7000-et, ritkán még fölé is picit.
Ákey2015-04-01 00:26:08 // 148181
Ja és simán mentem vele nemrég 210-et, tehát erő még van bőven.
Ákey2015-04-01 00:24:27 // 148180
Igen, a nagy löket miatt nagy a dugattyú középsebessége is, viszont valószínűleg ezért ajánlott a gyár is később (meg itt sokan is) 10W50-10W60-as olajat, ami úgymond jobban "ottmarad" a kritikus helyeken. Ezért is eszik a 2.0 "sok" olajat kevés km-en, főleg, ha 4000-5000 fölött van használva. Én gyakran járok vele autópályán, és mondjuk, hogy az átlagostól kicsit többet forgatom, pedig nyomatékból is nagyon jól lehet vele autózni. Nem szégyellem bevallani, hogy így evett meg 2000 km alatt 1l olajat, hogy szinte csak városban van 3000 alatt, de ott se mindig. Bár ez már feltételez némi (vagy nagy) kopást is a motorban, de erő még mindig van benne, s egyedül a szívósori stöclik kezdenek hangot hallatni. Ráadásul a hónolása is olyan a hengereknek, ami "elősegíti" az olajcsipegetést, vagyis inkább a normális ellátást. A másik, hogy a blokkban lévő kis golyók, amik az olajat segítik permetezni, az szokott elvileg sok km után beragadni, s akkor csak így hugyozza az olajat, s bumm főtengelycsapágy oda. Ő egy ilyen motor, kell neki az olaj bőven. Érdekes, hogy a 166-osunkba a 2.5-et ugyanígy használva (csak teszt miatt, amúgy elegánsan gurulunk a 166-al), szinte alig mutatkozik olajfogyasztás, tehát nem lehet egyértelműen a Seleniara fogni sem. Tudom, a motorkonstrukció is más, de olaj szempontjából mindegy. Sok komponens, sok legenda. Amúgy az automatát engedi 7000-ig forogni?
Pisti13002015-03-31 22:36:24 // 148179
Sziasztok!
Nincs valakinek torott bontasra itelt fenyszoroja? A fenyszoroban levo fem gombre csatlakozo muanyag kis csukloira lenne szuksegem. A kisebbre es a nagyobbra is. Minel tobbre:) (4-6db)
Trombozis2015-03-31 21:27:08 // 148178
Hmmmmmm.... :-)
nagyT2015-03-31 21:25:38 // 148177
hát elöször is a lámpák melleti müanyagok leszedése,aztán a felső csavar kicsavarása,majd aláfekszem a kocsi alá.Felnyúlok s kitekerem az alsó csavart .Aztán ki jön a helyéröl a lámpa :-) Én így szoktam csinálni,hogy más hogyan azt nem tudom.Én pl azt nem tudom hogy kell megbillenteni a lököst ,sose probáltam még :D :D
Lala2.5V62015-03-31 00:34:18 // 148176
Sziasztok.!:)

Tudja valki hogy gyári ülésfűtést honnan kell bekötni? Olvastam hogy a kesztyűtartó fölött van a komfort elektronika ott kell rá kötni. Meg találtam a reléjét és a biztosítékját,de hogyan tovább?😃 egyszerűen csak kössek rá a biztosíték után?:D
Köszönöm a választ előre is.!:))
Trombozis2015-03-30 11:38:23 // 148175
Elmondjátok hogyan? :D Én nyitott vagyok minden újra. :) Én csak lökös félig leszedésével tudom kiszedni a pilácsot. Vagy ti a hátsót szeditek ki az első lökös leszedése nélkül? :D:D:D
156_eswé2015-03-30 10:18:48 // 148174
Sziasztok!

Megtudná mondani valaki, hogy mi az ott a rezonátor csőben a két bilincs között?


köszi!
nagyT2015-03-29 20:12:35 // 148173
Pedig de :D
Skodra2015-03-29 19:56:41 // 148172
Sziasztok! Tudja valaki hogy 156- 2.4Mjtd motornál hol találom az olajszint jeladót?
köszönöm!
AngeloDivina2015-03-28 10:35:46 // 148171
Köszönöm a válaszokat! :)
Trombozis2015-03-28 09:49:34 // 148170
Ma reggel riasztó visszakapcsolás után minden Oké. Jó hogy megint szétbombáztam a kocsit........
Trombozis2015-03-27 22:31:34 // 148169
Nice, enjoy your job....oh ember, reggel neki leselkedem. Utálom ezeket a hibákat. :-)
El kell most már mennem a 159-ért.
JulesTS2015-03-27 21:54:30 // 148168
Most állok csere előtt. Mivel váltó ki, vissza lesz, ezért cserélem a szerkezetet és a tárcsát is. Az anyagköltség minimum 40..50eFt. Ha ehhez hozzáveszed az 1 napos munkát, akkor hamar összejön a 80..90eFt.
JulesTS2015-03-27 21:49:05 // 148167
A kábelezését megnézném...
Valahol tápot kap az a bal oldali index...
Az a legegyszerűbb ha a biztosítékoknál kezded. Először a riasztó biztosítékát szedném ki, aztán ha nem alszik el az index, akkor lehet a többi biztosítékkal próbálkozni. Ha megvan, hogy melyik áramkörtől kap tápot, akkor könnyebb lesz megkeresni, hogy hol lehet a rövidzár...
Szabeee2015-03-27 21:20:37 // 148166
én magát a kinyomócsapágyat olyan 13 000 Ft-ért vettem, de munkadíjat nem tudok mondani, magamnak csináltam.... a váltót le kell venni.
AngeloDivina2015-03-27 19:52:20 // 148165
Sziasztok!

156 2.0TS 16V 155Le 99'-es autóban a kuplung csapágy csere mennyibe fájhat alkatrésszel és munkadíjjal együtt? Van egy eladó példány és a tulaj szerint ezt kell cserélni. Ő 80-90ezer Ft-ot mondott. Valós ez?

Köszi!
Trombozis2015-03-27 19:27:00 // 148164
Aha. Azt is kikapcsoltam. Induljak azon az úton?


Tudja valaki, hogy a kábelek a hátsó ülés alatt jobb vagy bal oldalról jönnek?
JulesTS2015-03-27 19:20:53 // 148163
Riasztó van benne?
Trombozis2015-03-27 18:58:26 // 148162
Holy shit!
Nem az a baj. Kimókolom a relét és láss csodát, hogy nincs csoda. Ugyanúgy ég minden. Leválasztottam az elakadás kapcsolót is hátha. Pfej semmi!

Valakinek további ötlet? :-)
Trombozis2015-03-27 12:50:37 // 148161
Köszi!
Közben megtaláltam Duda blogját is. :)
A bal oldalsó irányjelző műanyag fülét el is törtem. Megette az idő. most a "jóistenke" tartja. reggel azzal kezdtem, hogy rendeltem egy párat. :)
Peti156Sw2015-03-27 12:48:19 // 148160
A kormány alsó burkolatát vedd le óvatosan, 3 csavar fogja ha jól emlékszem. Óvatosan húzd szét, mert 1-2 helyen tüskével illeszkedik a felső burkolathoz. Ott már meg fogod látni!
Trombozis2015-03-27 08:54:28 // 148159
Valaki meg tudja mondani nekem, hogy merre találom az index reléjét? A kesztyű tartó alatt van kettő, de ha kihúzom akkor ugyanúgy világít minden. Elvileg nem kéne. Gondolom én. Délután még ellenőrzöm a konzol mögött az elakadás jelző kapcsolóját, mert gyanúsan viselkedik.
Valahogy így. Folyamatosan világít a bal összes irányjelző, ha rányomom az elakadásjelzőt, akkor kimered a jobb oldali is.
Viszont jobbra meg tudok indexelni a karral.
Most kiszedtem az összes izzót balról, de a műszerfalon visszajelez. Pilácsol a balra nyil. :-D vicc
Kócosw2015-03-26 20:37:11 // 148158
monnyuk a rugók nekem sw alá valok lesznek
meg a ruganyok is...
a sedant nemtom..
Kócosw2015-03-26 20:35:51 // 148157
pár hét türelem és megmondom. GTA gátlólk eibach ruganyokkal. :)
Trombozis2015-03-26 20:32:01 // 148156
Bazzz! Nehogy valakit megverjek! :-D

Sok nyomi meg jön, hogy biztos az index kart hagytam úgy. Eridjetek már a fomba... :-D
Peti156Sw2015-03-26 20:18:27 // 148155
:) nekem is volt ilyen szitum pár hónapja. levettem az aksi sarut, visszaraktam ugyan úgy égett a bal oldali indexem. Kivettem az index relét, megfújkáltam kontakt spray-el, semmit nem hatott. Végül már idegességemben elkezdtem nyomogatni a kulcsot, bezár-kinyit-bezár-kinyit... és láss csodát 5x-re működött, és azóta nincs ilyen gond vele. :)
Liquid2015-03-26 20:12:03 // 148154
én is hallottam hogy megy, ráadásul olyan mondta akinek el is hiszem :) de nekem nem ment
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak