Longman2011-04-14 17:03:50 // 113229
a rohadt annnyát azoknak a csavaroknak. De a C oszlop belső takarót nem lehet annyira elmozdítani hogy hozzá lehessen férni a csavarokhoz?
Marklar1552011-04-14 17:03:31 // 113228
Az ülést azért, hogy kivegyed a kalaptartót. A kalaptartót azért, hogy levegyed a C oszlop belső burkolatát. Mögötte ott a 2 csavar, ami a sárvédő fölötti 2 kis lemezt tartja. Azok alatt vannak sárvédő csavarok.
TSiga ( I am the TSIG)2011-04-14 17:03:17 // 113227
A tetőlemezt kell lefúrni, és felhegeszteni a napfénytetőset. Onnantól csak csavarozás kérdése az egész.
Longman2011-04-14 17:02:18 // 113226
itt vagyok én mindig.
fasztra király
az enyém nem rohad, pont tegnap kérdezték friss a fény rajta? jah, épp 18 éves. :)
v6-al semmi. most foglaltam pont össze a történteket a blogban. ott van az "új" motor is.. :) jah, ma vonattam ki forgalomból is.
talán most szombaton lesz rá késztetés hogy kiderüljön végre a vezérlés ment-e ek rajta? nem idegeskedek. majd alakul. egyszer. talán. :DD
fasztra király
az enyém nem rohad, pont tegnap kérdezték friss a fény rajta? jah, épp 18 éves. :)
v6-al semmi. most foglaltam pont össze a történteket a blogban. ott van az "új" motor is.. :) jah, ma vonattam ki forgalomból is.
talán most szombaton lesz rá késztetés hogy kiderüljön végre a vezérlés ment-e ek rajta? nem idegeskedek. majd alakul. egyszer. talán. :DD
Marklar1552011-04-14 17:00:04 // 113225
15k ért tessék lássék, vizsgára jó lesz...
Jupiter1552011-04-14 16:59:49 // 113224
Néztem ezt az összetört 155-öst és felmerült bennem, hogy vajon egy napfénytetőt hogyan és mennyiért lehet beműteni egy telitetősbe... Csinált már ilyet valaki?
Longman2011-04-14 16:59:31 // 113223
??? nekem van mindenem..
TSiga ( I am the TSIG)2011-04-14 16:55:48 // 113222
Azért megírhatod Te is, hátha elsőre nem volt néki világos :-D
Marklar1552011-04-14 16:51:29 // 113221
TSiga megírta:)
TSiga ( I am the TSIG)2011-04-14 16:32:09 // 113220
Szerintem a kopelje esőt kapott és elrohadt. :-DD
Fairlane2011-04-14 16:28:45 // 113219
Jé, réglátott ember :)
Mizu a V6-tal? És a kopellal? :D
Mizu a V6-tal? És a kopellal? :D
TSiga ( I am the TSIG)2011-04-14 16:26:41 // 113218
Az ülést azért, hogy kivegyed a kalaptartót. A kalaptartót azért, hogy levegyed a C oszlop belső burkolatát. Mögötte ott a 2 csavar, ami a sárvédő fölötti 2 kis lemezt tartja. Azok alatt vannak sárvédő csavarok.
Ha szólsz, akkor nálad nem veszem le ezeket. Van flex... :-D
Ha szólsz, akkor nálad nem veszem le ezeket. Van flex... :-D
Longman2011-04-14 16:22:13 // 113217
Ne má.. Mér kell kivenni a zülést meg az kalaptartót??
Fairlane2011-04-14 16:18:01 // 113216
Akkor máshogy mondom. Ha rendesen ki van vágva és újrahegesztve a lemez, és rendesen le van kenyve vegyszerrel, akkor nem kéne rohadnia egy éve alatt...
Marklar1552011-04-14 16:15:54 // 113215
Veterán autóknak nem 15k lett volna ez a módi.:(
Veterán autót szétszednek csontig, homokfújják...
Veterán autókkal nem illik 15-20000km-t menni sem évente.
Veterán autókkal télen fűtött garázsban is illik állni...:)
Veterán autót szétszednek csontig, homokfújják...
Veterán autókkal nem illik 15-20000km-t menni sem évente.
Veterán autókkal télen fűtött garázsban is illik állni...:)
TSiga ( I am the TSIG)2011-04-14 16:15:15 // 113214
Nem lehet alkudni? :-D
Marklar1552011-04-14 16:11:08 // 113213
Épp ma láttam a táblát. 1h ingyenes:)))
Apjuk F...
Apjuk F...
Fairlane2011-04-14 16:10:13 // 113212
Akkor béna volt.
Veteránautókat gondolom nem lakatoltatnak újra évente :P
Veteránautókat gondolom nem lakatoltatnak újra évente :P
Marklar1552011-04-14 16:04:33 // 113211
Csodákat ők sem tudnak....A 8v n elsőre 1 évig volt sikeres:/
TSiga ( I am the TSIG)2011-04-14 15:47:35 // 113210
Gyalog lettem volna, akkor bementem volna. De nem tudok megállni, mert levédték a parkolót. :-(
NaTo2011-04-14 15:14:13 // 113209
Híjnye de szép neved van! :) lehet lakatolni fogunk ihajj :)))
Fairlane2011-04-14 14:52:50 // 113208
Nem úr, aki nem pazarol, mi? :)
Fairlane2011-04-14 14:52:20 // 113207
20K-ért azért már egy lákátos is megfoltozza a régit... :P
Marklar1552011-04-14 14:25:54 // 113206
Be sem kukkantottál? :)
Ma V6 al jöttem melózni. Bakker bitang jó ámm:)
Még úgy is, hogy nincs rajta kormány szervó:)
Ma V6 al jöttem melózni. Bakker bitang jó ámm:)
Még úgy is, hogy nincs rajta kormány szervó:)
Marklar1552011-04-14 14:22:40 // 113205
Marklar1552011-04-14 14:16:36 // 113204
Azt az elemet egyszerűen hátsó sárvédőnek hívják:)

Egy jó nagy préselt lemezdarab. Olyan, mint a balos kilincs. Teháth kincs. Örülni kell, ha van, nem, hogy ződ is legyen épp:)
Szóval amikor 3 éve lakatoltattam a 8V-t épp nem volt nekem sem keskeny. Ezért is lett széles hátulja neki. Javító ív sem volt s 92000ft és 102000ft ot mondtak az Elaforgnál.
Leszedni sem 2', mert:
1. csomitartó alatti műanyag idom le. (nincs mindenkinél ilyen már fent, s nem gyengén tud berohadni sem)
2. H lökös le
3. Hátsó lámpák le
4. H ülések ki
5. kalaptartó ki
6. C oszlop takaró le
7. H szélvédő melletti takaró le
8. sárvédő csavarok körbe le (itt is szokott szopatás lenni)
9. sárvédő kőrbe levág.
Szóval, ha ezek lent vannak, akkor meglátható a doblemez is ami kis külső pörsenés esetén is kiválthat 1-2 QA...B+ eket:)))
Ennyi előzmény után írnám le, hogy van az a szürke, horpadt felső testü amiből javító ívet lehet még faragni és még így sem 100% os, mert ezen sem árt már foltozni.
S így 7000ft

Van még 2db jobb állapotu jobbos keskeny 15000ft/db
S van egy szett peremezett sárvédőm Ajtókkal OMP tanksapkával 40000ft
Sajnos a szélesek is kezdik megadni magukat, azokat meg csak 2-2 és fél évig gyártották. Így lassan 20 000ft/db nál olcsóbban nem biztos, hogy adnám:)



Egy jó nagy préselt lemezdarab. Olyan, mint a balos kilincs. Teháth kincs. Örülni kell, ha van, nem, hogy ződ is legyen épp:)
Szóval amikor 3 éve lakatoltattam a 8V-t épp nem volt nekem sem keskeny. Ezért is lett széles hátulja neki. Javító ív sem volt s 92000ft és 102000ft ot mondtak az Elaforgnál.
Leszedni sem 2', mert:
1. csomitartó alatti műanyag idom le. (nincs mindenkinél ilyen már fent, s nem gyengén tud berohadni sem)
2. H lökös le
3. Hátsó lámpák le
4. H ülések ki
5. kalaptartó ki
6. C oszlop takaró le
7. H szélvédő melletti takaró le
8. sárvédő csavarok körbe le (itt is szokott szopatás lenni)
9. sárvédő kőrbe levág.
Szóval, ha ezek lent vannak, akkor meglátható a doblemez is ami kis külső pörsenés esetén is kiválthat 1-2 QA...B+ eket:)))
Ennyi előzmény után írnám le, hogy van az a szürke, horpadt felső testü amiből javító ívet lehet még faragni és még így sem 100% os, mert ezen sem árt már foltozni.
S így 7000ft

Van még 2db jobb állapotu jobbos keskeny 15000ft/db
S van egy szett peremezett sárvédőm Ajtókkal OMP tanksapkával 40000ft
Sajnos a szélesek is kezdik megadni magukat, azokat meg csak 2-2 és fél évig gyártották. Így lassan 20 000ft/db nál olcsóbban nem biztos, hogy adnám:)


TSiga ( I am the TSIG)2011-04-14 13:23:03 // 113203
Dunakeszi, Norauto.
Fairlane2011-04-14 13:09:12 // 113202
Hova vitted egyébként?
NaTo2011-04-14 13:03:56 // 113201
ez az újságpapír dolog egész jól hangzik :D
Csak ugye utána nem szabad lemosni :D
Csak ugye utána nem szabad lemosni :D
TSiga ( I am the TSIG)2011-04-14 13:01:10 // 113200
Hali! Voltam fékfolyadék-cserén :-)
Öröm-bódottá. :-)
Gyorsan megvoltak vele, és kaptam féktesztet is. A teszt felemás eredményt adott. Az első fék kegyetlen jól fog. A bal oldal 1,88kN-nal fogott, a jobb 1,82kN-t produkált. Az testvérek között is 2%-os eltérés.
Viszont a kézifék szokásos. A bal 1,51kN-t tud, de a jobb 0,12-t. Ez már 91% :-(
Tehát jobb féknyereg cserét kell eszközölnöm.
A hozzáadott általános teszt viszont felszínes.
Minden O.K., még az első helyzetjelző is. Pedig a bal lámpában nincs is izzó, mert megolvasztotta a műanyagot és nem lehet beletenni másikat.
Behívtak a szerelőcsarnokba. Pontosabban az egyik szerelő behívta a másikat, hogy nézze meg ezt az öreg (anyjukat! ) Alfát alulról. Erre bementem, mert azt hittem, hogy baj van. De mindenki meg volt rökönyödve. Nem találtak egy fia rohadást sem az alján. Én csak mosolyogva közöltem, hogy ez nem off opel, hogy rohadjon. Azt már viszont nem mondtam, hogy rossz helyen keresték a rohadást. A hátsó keréknél van és az "A" oszlop tövénél a csepptálca széle.
Az egész kaland 4190 Ft-omba fájt. A csokit és a capuccinot nem veszem ide.
Öröm-bódottá. :-)
Gyorsan megvoltak vele, és kaptam féktesztet is. A teszt felemás eredményt adott. Az első fék kegyetlen jól fog. A bal oldal 1,88kN-nal fogott, a jobb 1,82kN-t produkált. Az testvérek között is 2%-os eltérés.
Viszont a kézifék szokásos. A bal 1,51kN-t tud, de a jobb 0,12-t. Ez már 91% :-(
Tehát jobb féknyereg cserét kell eszközölnöm.
A hozzáadott általános teszt viszont felszínes.
Minden O.K., még az első helyzetjelző is. Pedig a bal lámpában nincs is izzó, mert megolvasztotta a műanyagot és nem lehet beletenni másikat.
Behívtak a szerelőcsarnokba. Pontosabban az egyik szerelő behívta a másikat, hogy nézze meg ezt az öreg (anyjukat! ) Alfát alulról. Erre bementem, mert azt hittem, hogy baj van. De mindenki meg volt rökönyödve. Nem találtak egy fia rohadást sem az alján. Én csak mosolyogva közöltem, hogy ez nem off opel, hogy rohadjon. Azt már viszont nem mondtam, hogy rossz helyen keresték a rohadást. A hátsó keréknél van és az "A" oszlop tövénél a csepptálca széle.
Az egész kaland 4190 Ft-omba fájt. A csokit és a capuccinot nem veszem ide.
vm2011-04-14 12:16:22 // 113199
Peti!
A 205/55R15, az nem jó ám a 164 alá ;-)
A 205/55R15, az nem jó ám a 164 alá ;-)
SD2011-04-14 12:09:33 // 113198
végülis a balhátsó ív még menthető..
SD2011-04-14 12:08:13 // 113197
ha kinézzen akkor egy kis újságpapírt ragassz rá és fényezés:)))
de beszélj Marklárral biztos van nekik valami akciós:)
de beszélj Marklárral biztos van nekik valami akciós:)
Jupiter1552011-04-14 12:04:03 // 113195
NaTo2011-04-14 11:59:45 // 113194
ÁÁ már láttam. A kaszni úgy xar ahogy van :) Ezt tudttam is, és egy egész kaszni cserét akarok, de még nincs meg a lóvé, és addig is külsőleg nézzen ki valahogy :)
most ez a cél.
most ez a cél.
SD2011-04-14 11:58:39 // 113193
és mindenkinek csak a balháccsó:D
SD2011-04-14 11:58:18 // 113192
Ha az ott rohad akkor nem csak az... vedd ki a kárpitot a csomitartóból, de csak ha bátor vagy.. az egész kerékjárat előbb utóbb cserés, ha hosszútávra tervezel.
De lehet hogy szerencséd van és csak meg rágta a rozsdamanó:)
De lehet hogy szerencséd van és csak meg rágta a rozsdamanó:)
NaTo2011-04-14 11:09:43 // 113191
Látom ez a balhátsó kaszni elem másnál is rohad... Ez a kerékjárat fölötti lökhárító fölötti, hátsó ajtó mögötti elem... Marklar Ződben lenne ilyened? Nekem kőne egy ilyen... mennyibe fájna a mostanában qrvalapos pénztárcámnak? :)
SD2011-04-14 10:20:21 // 113190
nekem 160 után kezd el süvítni... a veztő oldali ajtó... főleg oldal szélre, ha odaogom a tetejét akkor ebbehagyja.. de azért ilyenkor jobb szeretem kétkézzel fogni a kormányt... amúgy meg kéne egy csatt a mivel be lehetne fogatni:D:D:D
de pl hogy a hátsóajtó miért ázott be legutóbb az autómosóban csúnyán.. mint a csapvíz úgy folyt... nem értem..
de pl hogy a hátsóajtó miért ázott be legutóbb az autómosóban csúnyán.. mint a csapvíz úgy folyt... nem értem..
SD2011-04-14 10:18:36 // 113189
megfertőztek a fékezett habzású autók:) unalomra vágysz:)
egy alfa zörögjön, nyerítsen és süvítsen!!!:D
egy alfa zörögjön, nyerítsen és süvítsen!!!:D
Fairlane2011-04-14 08:52:27 // 113188
Na a széllel nekem is tele a tököm.
Mostanában olyan kibaszott szélzaj van az autóban, mintha egy sífelvonóban ülnék.
Ajtókat próbáltam hajlítani, be vannak állítva, gumikédereket kicseréltem; mégis kurvára fütyül.
Mostanában olyan kibaszott szélzaj van az autóban, mintha egy sífelvonóban ülnék.
Ajtókat próbáltam hajlítani, be vannak állítva, gumikédereket kicseréltem; mégis kurvára fütyül.
Fairlane2011-04-14 08:49:59 // 113187
Télleg egész értelmes. Ilyen tudományosakat kellene írnia ennek a Bandinak, a mesélős-Csikósos műfaj amúgy sem megy neki :)
Egyébként mostanában gondolkozom, hogy fel kéne újíttatni a lengéscsillapítókat.
Pont az az effekt van, amit a cikk is ír: kátyuban, úthibán kurva nagyot üt. Régen talán ennyire nem volt kemény. Műszakin egyébként nem volt gond vele.
Egyébként mostanában gondolkozom, hogy fel kéne újíttatni a lengéscsillapítókat.
Pont az az effekt van, amit a cikk is ír: kátyuban, úthibán kurva nagyot üt. Régen talán ennyire nem volt kemény. Műszakin egyébként nem volt gond vele.
Fairlane2011-04-14 08:47:17 // 113186
Drága, volt már ennél olcsóbban is... :P
SD2011-04-14 07:33:53 // 113185
SD2011-04-14 07:20:01 // 113184
Marklar1552011-04-14 00:13:09 // 113183
Marklar1552011-04-14 00:09:35 // 113182
Marklar1552011-04-14 00:06:50 // 113181
Thomika2011-04-13 07:18:01 // 113180
De az az egy dugó mennyivel nagyobb!! A több dugattyús rendszerben kisebbek.
Online tag
0
Vendég0
914
Fórum
Friss topicok
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- Szerelőműhely
- Erőforrás alternativák
- KRESZ
- Alfáskisállatoskedvences
- Oldtimer, youngtimer
- Ugyanaz kicsiben
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas














