Blog >> 156
Még nem ment le a 60ezer km a vásárlásnál megejtett vezérlés cserétől, de már olyan csúnya hangja volt a hosszbordás vezetőknek, hogy nem tűrt halasztást.
Nomeg nem akartam 2× fizetni munkadíjat.
Cuccos: 56800ft
support: 25K
Km: 165363

Megvettem várva várt 156osomat 6-án pénteken :) vasárnap délelött elkezdett rakoncátlankodni a kuplungom :/ délután már semmit sem reagált a kuplung, fékolaj tócsa az autó alatt :/ valószínüleg a váltóban lévő munkahenger megadta magát.hát persze hogy a szerelök ilyenkor mindig foglaltak :/ kedden lesz megcsinálva addig nemtudok Alfizni :( szomorúság van :( Úgy érzem hosszú lesz ez a hét :(
Sikerült szereznem végre új emblémákat a kocsira. Szegénynek szemből teljesen le volt kopva a jelvénye, bár volt egy megjelenése arany színű orral is, de akkor is időszerű volt felfrissíteni az ékszereket. Nagyon megtetszettek a Giulia ihlette fekete emblémák, ezért ha már egy árban volt a simával, gondoltam kipróbálom, kicsit aggódtam, hogy majd mennyire illik a kocsihoz, de végülis nagyon bejön így.
A szerelés könnyen indult, aztán csak megfeneklett. Az elsőt kicseréltem 10perc alatt, mondom frankó. Először is egy hegyes és éles kicsi méretű késsel nagyon óvatosan elkezdtem a peremét felemelgetni a fémlemeznek, így haladtam körbe, majd egyre beljebb jutva a ragasztó egyszer csak elengedett. Ahogy azt elképzeltem. Tökéletes. Tisztán elvált a műanyag talptól a régi kiszuperált jelvény, jött egy kis tisztogatás, majd marha óvatosan az öntapadós felével felillesztettem az újat.
Jött a hátsó. Másabb a felfogatás, nem fogja körbe semmiféle krómkeret, egyszerűen csak kiemelkedik a kocsi síkjából. Reméltem, hogy az elv ugyanaz, így nekiláttam a munkának. Óvatosan alányúlkáltam, de már ez sem volt egyszerű annyira feszes és stabil volt a történet. Kezdtem aggódni, hogy más a technika alatta, esetleg valamit még csavarozni is kell hozzá a csomagtérajtó másik oldaláról. Minden esetre rámsötétedett és nem volt mit tenni visszavonultam. Egész este leírásokat vagy videókat kerestem a témában, de semmi konkrétumot nem találtam. Aludtam rá egyet és másnap újra nekiláttam. Az arzenált kiegészítettem egy sokkal laposabb késsel, amivel nagyobb felületen tudok alányúlni egyszerre, és indulhatott a feszült, precíz játék. Nagyon óvatosan és hosszú percek árán, de megadta magát. Annyi volt a különbség és a kihívást jelentő tényező, hogy most jött az emblémával együtt a műanyag talp is, amin volt két pöcök amivel kapaszkodott a csomagtérajtó felületébe. Nagyon szépen és sértetlenül kijött egyébként, de az idegek harca volt, tényleg. Kis meló még volt a fém lapkát különválasztani ettől a műanyag talptól, de a többi már adta magát. Most a végeredmény magáért beszél.


Új Nokian iLine 205/55/16 gumik beszerezve felnire,autóra szerelve.
Jobb oldali alsó és felső lengőkar cserélve. Úgy néz ki stabpálcák is csere érettek. Legközelebb ők jönnek.
Minden szükséges sallanggal együtt lecseréltük az olajat. Természetesen Selenia 20K AR került bele. Plusz az ültető rugók helyére visszamentek a gyáriak. Családi autó lett ismét belőle. :)
Dobott egy hiba kódot a ECU.
3 hengerben gyújtás kimaradás...
Gyertyák ennyit bírtak.
Champion gyertyaszett: 13900FT
Km állás:161460
50000km múlva újra csere :)


Szokásos olaj csere.
Xado SL/CI-4 10W-40 5L ---9 825ft
Mann olajszürő-----2437ft
Ufi légszürő----------2983ft
Support:3K
KM állás: 161444
És elérkeztünk ahhoz a pillanathoz, melyet már hetek óta várok: a kocsi végre 240 paci körül teljesít, és ezt érezni is rajta. Mivel az időjárás pont ma kezdte meg a szemétkedését és egész nap esett az eső(és pár napig valószinüleg még esni is fog) így nem nagyon mertem nyomni Neki, mert nem szerettem volna az első kanyarban kicsúszni. Így maszek gpses gyorsulási eredményeket csak akkor hozok majd ha jobbra fordúl az idő és fent lesznek a nyári gumik(tehát valamikor a jövő héten). Később majd a pados méréseket is felteszem,de azt majd valamikor április környékén csinálom.