Blog >> v6
A műszerfal világítás nekem elég gyengusz volt, illetve a kilóméterszámláló sem világított. Rendeltem LED-eket.
A kiszedés annyi hogy felül van két csavar, majd egy életlen késsel kicsit körbe kibuktattam majd kihúztam. Elég passzentos.
Miután szétszedtem ( talán 5 csavar meg egy szalagkábel) kimértem a fehér csati lábait melyik hova megy, majd így megtápoltam , hogy lássam hogy világít a led.
Kicseréltem mind, hát a változás nagyon durva már már vakít. :)
Végre van értelme a fényerő állító kis tekerőnek. Nagyon jó. Imádom.







A külső és belső féltengelyek gumiharangjai cserélve lettek!
A váltóolajat is cseréltük(már ráfért) és a bal első ködlámpát(a búra törött volt)!
Kicseréltem a pollenszűrőt, mert az olajcserénél azt elfelejtettem venni, természetesen aktív szenes került bele. Csere idő 10 perc, nekem 30 perc, de csak mert minden helyet átmosok letisztítok, az is kap műanyagápolót amit nem is látni :)


Végre át lett írva a gép....hivatalosan is V6 tulaj vok :)!
Az önindító bendixes volt.....egy kis upgrade és újra indul gond nélkül!
Az első komolyabb meghibásodásig 1100 együtt töltött kilométert kellett várni, persze így se hagyott ott az útszélén. Történt ugyanis, hogy 300km-re otthonról, egyszer csak felkeményedett a kormány elment a szervó. Félre állok nézem a tartályba nincs egy csepp olaj. Mondom megpróbálok öntök bele, vettem is egy MOL kúton a világ de bizonyosan az ország legdrágább ATF olaját ( M7 rulez ) , hát szinte rögtön kifújta a kocsi alá. Mondom nagy a baj, biztos a kormánymű. Tibi166 egész más okból pont felhívott, mintha csak megérezte volna, mondom neki mi van erre á ő is így járt hidegben, nincs nagy baj , a 166-ban ugyanis a szervó olajnak van egy hűtője elől a lökhárító mögött, és arról valószínűleg lenyomta a bilincset és vele a csövet a hidegben besűrűsödő olaj. Hazaértünk pályán úgy se kellett kormányozni, De a városban halál volt. Majd leszakadt a kezem, a 17-es téli gumik csak fokozták az izomlázat. Végül ma Tibi kb 30 perc alatt megcsinálta és újra tökéletes. Az egész egy 20 ft-os bilincs miatt. AZ szervó olaj került bele.


Az vezetőoldali ablakemelő kapcsolók közül egy darab el volt törve és ki lehetett szedni nem fogta egy pöcök sem. Már el is kezdtem keresgetni a neten, amikor láss csodát találtam, egy tökéletes cseredarabot a kesztyűtartóban!! Meglepi. Ki is cseréltem. A képen a törött darab :)
költségem így : 0 Ft :)

Messzire mentem érte,de megérte.Még csak ismerkedünk...nehéz megszokni hogy gyakorlatilag azt teszek az utakon amit csak akarok!A fogyasztásban kellemesen csalódtam...V6-ot mindenkinek,főleg ilyen üzemanyagár mellett!
Belül szinte tökéletes állapot,a kormányt és a váltógombot kell újrabőröztetni.Az ülés is kicsit ki van kopva a beszállásoktól, de még vállalható.
Kívülről is jó állapotban van...szép gyári állapot,tetszik,nem is akarom pimpelni,max. egy GTA body kit, ha találok.
A motor-váltó-futómű is pöpec,nem szorulnak semmilyen felújításra.A kipufogó fúj ki valahol,az önindító bendixes...ezeket ünnepek után orvoslom...a remus dob amugy is hangos nekem.
A hátsó kipufogó már csak nehezék volt, és nem akartam egy gagyi után gyártott de legalább jó drága kipufogó dobot venni, ezért elvittem Zalaegerszeg legjobb kipufogósához Janika kipufogó szervizben.
Janika Kipufogó
Ki lettek cserélve a flexi csövek, a hátsó dob, a gyári vég pedig vissza lett rakva.
Szép érces hangja lett

A fojtószelep tisztítás után elmúlt a dadogás. Több napja tünetmentes.
1
876
Fórum
Friss topicok
- Stelvio
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Oldtimer, youngtimer
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Spider
- Alfa reklám
- Off-os verdák, tapaszta...
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV